gn77b Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 pana la urma ce dracie le face sa fie asa de scumpe? producatorul e un speculant. Made in Germany? "Precizie nemteasca"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 ma lamureste si pe mine cineva daca is la fel conductele de la radiaturl de kult la pop la motorul de 600???mersi deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 deci? Nu cred ca merg. Posibil sa fie altfel capetele ce se prind in radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Nu cred ca merg. Posibil sa fie altfel capetele ce se prind in radiator. cacao...gasisem unele de al goodrige sa le inlocuiesc pe alea mele ca au inceput sa arate de parca au 100 de ani...si nici nu se pot curata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) cacao...gasisem unele de al goodrige sa le inlocuiesc pe alea mele ca au inceput sa arate de parca au 100 de ani...si nici nu se pot curata... Te cred ca arata muci insa isi indeplinesc functia si oricum nu se prea vad. La B12 stiu sigur ca nu se potrivesc pt ca radiatorul la Pop e mai mare decat la Kult si din cate stiu si capetele se prind diferit. La 6 e posibil sa fie la fel de mari radiatoarele insa ramane faza cu conexiunile. Editat Ianuarie 31, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 Te cred ca arata muci insa isi indeplinesc functia si oricum nu se prea vad. La B12 stiu sigur ca nu se potrivesc pt ca radiatorul la Pop e mai mare decat la Kult si din cate stiu si capetele se prind diferit. La 6 e posibil sa fie la fel de mari radiatoarele insa ramane faza cu conexiunile. pai intre 12 si 6 e diferita prinderea conductelor.la 12 capatul conductei e in forma de L iar la 6 capatul e drept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 (editat) pai intre 12 si 6 e diferita prinderea conductelor.la 12 capatul conductei e in forma de L iar la 6 capatul e drept... Io vorbeam mai sus de 12 kult si pop si 6 kult si pop. Nu am amestecat 12le cu 6le. Editat Ianuarie 31, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Io vorbeam mai sus de 12 kult si pop si 6 kult si pop. Nu am amestecat 12le cu 6le. in concluzie, ai putea sa ma ajuti sa le faci o poza la prinerile furtunelor avand in vedere ca aproape depasesti numarul de motociclete a unei reprezentatnte suzuki si le ai la indemana?10x nu de alta dar furtunele care le-am gasit sunt la 130lire si nu ma inghesuie banii sa-i dau pe ceva care dupaia ar putea sa nu mi se potriveasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut, aveti idee, daca as vrea sa pun un esapament de katana veche cu 2 tobe, mi-ar influenta in vreun fel negativ sanatatea motorului? as vrea sa-mi pun un esapament cu 2 tobe si asta l-am gasit care s-ar potrivi cel mai bine. Astept pareri, visez aiurea sau se poate in siguranta? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) in concluzie, ai putea sa ma ajuti sa le faci o poza la prinerile furtunelor avand in vedere ca aproape depasesti numarul de motociclete a unei reprezentatnte suzuki si le ai la indemana?10xnu de alta dar furtunele care le-am gasit sunt la 130lire si nu ma inghesuie banii sa-i dau pe ceva care dupaia ar putea sa nu mi se potriveasca Pt facut poze am doar un E51 care face niste poze mizerabile. O sa vad ce pot face zilele astea. Salut, aveti idee, daca as vrea sa pun un esapament de katana veche cu 2 tobe, mi-ar influenta in vreun fel negativ sanatatea motorului? as vrea sa-mi pun un esapament cu 2 tobe si asta l-am gasit care s-ar potrivi cel mai bine.Astept pareri, visez aiurea sau se poate in siguranta? Multumesc anticipat. La un momentdat cu eforturile de rigoare orice se potriveste, intrebarea este intotdeauna daca merita. Nu stiu cum sunt la Katana aia de care zici tu midpipe-urile de la cele 2 tobe. La Bandit, din galerii catre midpipe traiectoria e clar spre dreapta, unde e si toba. Daca la Katana e pe mijloc e cam naspa. Ai in vedere si faptul ca pe stanga nu ai prindere in scarita pt toba, si acolo trebuie sa improvizezi ceva. Iar pe dreapta oricum nu ai garantia ca se nimereste lungimea midpipe-ului + tobei astfel incat prinderea tobei sa vina exact pe prinderea din scarita. Editat Februarie 1, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Pt facut poze am doar un E51 care face niste poze mizerabile. O sa vad ce pot face zilele astea. La un momentdat cu eforturile de rigoare orice se potriveste, intrebarea este intotdeauna daca merita. Nu stiu cum sunt la Katana aia de care zici tu midpipe-urile de la cele 2 tobe. La Bandit, din galerii catre midpipe traiectoria e clar spre dreapta, unde e si toba. Daca la Katana e pe mijloc e cam naspa. Ai in vedere si faptul ca pe stanga nu ai prindere in scarita pt toba, si acolo trebuie sa improvizezi ceva. Iar pe dreapta oricum nu ai garantia ca se nimereste lungimea midpipe-ului + tobei astfel incat prinderea tobei sa vina exact pe prindera din scarita. Pai stiu ca motorul de pe Katana este acelasi cu cel de pe bandit deci ar trebui sa se cam potriveasca, prinderea fiind pe ambele parti direct pe surubul de la scarita. Eram curios daca influenteaza negativ motorul pentru ca motorul katanei e de 1000+ cmc si am inteles ca sunt calculate diametrele de la esapament k sa optimizeze performantele motorului...n-as vrea sa fac un downgrade numai ca sa am 2 tobe... Esapamentul de Katana arata cam asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Pai stiu ca motorul de pe Katana este acelasi cu cel de pe bandit deci ar trebui sa se cam potriveasca, prinderea fiind pe ambele parti direct pe surubul de la scarita.Eram curios daca influenteaza negativ motorul pentru ca motorul katanei e de 1000+ cmc si am inteles ca sunt calculate diametrele de la esapament k sa optimizeze performantele motorului...n-as vrea sa fac un downgrade numai ca sa am 2 tobe... Esapamentul de Katana arata cam asa: Deci e aia de 1100. Nu stiu ce sa zic cu afectatul motorului. Nu-l afecteaza da va merge altfel zic eu. Nu neaparat mai bine. Downgrade faci insa unul imens, daca ma intrebi pe mine, ca si look. Galeriile la Bandit sunt superbe si nu se compara cu ruginiturile alea. Si cam tot ai as spune si despre finale. Daca ai lasa galeriile originale si ai face ceva modificare cu midpipe-uri custom + niste finale faine ar fi total altceva insa asa costa mult mai mult. Ceva de genu pozei de mai jos chiar daca aici e bucatareala cap coada. Pacat ca nu e din spate sa se vada clar cele 2 tobe. Editat Februarie 1, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VEmpire Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Deci e aia de 1100. Nu stiu ce sa zic cu afectatul motorului. Nu-l afecteaza da va merge altfel zic eu. Nu neaparat mai bine. Downgrade faci insa unul imens, daca ma intrebi pe mine, ca si look. Galeriile la Bandit sunt superbe si nu se compara cu ruginiturile alea. Si cam tot ai as spune si despre finale. Daca ai lasa galeriile originale si ai face ceva modificare cu midpipe-uri custom + niste finale faine ar fi total altceva insa asa costa mult mai mult. Ceva de genu pozei de mai jos chiar daca aici e bucatareala cap coada. Pacat ca nu e din spate sa se vada clar cele 2 tobe. Ma gandeam ca saxofonul l-as masca frumos daca as pune o carenuta din aia pinten iar finalele oricum modificate. Poza era doar de orientare ca traseu al tevilor. Multumesc pentru pareri, daca ma hotarasc sa pun in practica va anunt ce rezultate am avut, daca nu, cine are un saxofon de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Ma gandeam ca saxofonul l-as masca frumos daca as pune o carenuta din aia pinten iar finalele oricum modificate. Poza era doar de orientare ca traseu al tevilor.Multumesc pentru pareri, daca ma hotarasc sa pun in practica va anunt ce rezultate am avut, daca nu, cine are un saxofon de vanzare? Daca e sa pui sistem intreg de GSXF nici eu nu te sfatuiesc, arata mizerabil galeriile de tabla comparativ cu cele de inox de la Bandit. Incearca eventual numai ceva finale mai aratoase. Numai ca si asa o sa ai de creat o gramada de prinderi, coliere etc. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Daca are cineva nevoie... am asta de vanzare: e o husa de rezervor bagster noua si neagra (se pot prinde tankbagurile lor sau altele peste ea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Daca are cineva nevoie... am asta de vanzare:e o husa de rezervor bagster noua si neagra (se pot prinde tankbagurile lor sau altele peste ea) si ce hiba are de nu o folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) si ce hiba are de nu o folosesti? din ce vad eu e pt rezervor stock si nu poate sa o foloseasca ca el are unu cu vro 10l in plus...cred ca asta-i hiba Editat Februarie 2, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Salut, aveti idee, daca as vrea sa pun un esapament de katana veche cu 2 tobe, mi-ar influenta in vreun fel negativ sanatatea motorului? as vrea sa-mi pun un esapament cu 2 tobe si asta l-am gasit care s-ar potrivi cel mai bine.Astept pareri, visez aiurea sau se poate in siguranta? Multumesc anticipat. Poti sa te legi cu un egalizator de gaze direct de galeria originala. Este chiar indicat, majoritatea motoarelor cu evacuare 4 in 2 in 2 au asa ceva. Va trebui sa renunti sigur la cricul central, ca finale poti folosi sport sau stock. In poza anexata este o toba aftermarket de 600RR, model care original are evacuare 4 in 1. Egalizatorul de gaze este acea "butelie" din care ies tobele, este o simpla carcasa de metal, fara trasee pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 din ce vad eu e pt rezervor stock si nu poate sa o foloseasca ca el are unu cu vro 10l in plus...cred ca asta-i hiba no pai atunci baieti care aveti bandit negru sariti pe husa ca e buna si bagster sunt destul de scumputze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Dragi tovarasi si pretini, revin cu o chestie care ma framinta de mai multa vreme, dar care a ajuns la stadiul de hotarire definitiva: pina se incalzeste si ies cu Suzette, vreau sa-i trag toba noua. Una din primele variante la care m-am gindit e Hurric, la vreo 270 euroi pe Louis, da' parca in aceste momente de criza nu ma indur sa dau banii astia. Am mai dat peste niste ieftineli Gianelli (150 euro), dar n-am idee cum suna. Mai e varianta cu cumparat o toba SH, eventual de pe alt motor. Si sint deschis la orice alte sugestii, ca doar de asta va zic Editat Februarie 2, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Dragi tovarasi si pretini, revin cu o chestie care ma framinta de mai multa vreme, dar care a ajuns la stadiul de hotarire definitiva: pina se incalzeste si ies cu Suzette, vreau sa-i trag toba noua. Una din primele variante la care m-am gindit e Hurric, la vreo 270 euroi pe Louis, da' parca in aceste momente de criza nu ma indur sa dau banii astia. Am mai dat peste niste ieftineli Gianelli (150 euro), dar n-am idee cum suna. Mai e varianta cu cumparat o toba SH, eventual de pe alt motor. Si sint deschis la orice alte sugestii, ca doar de asta va zic uite ceva asa la prima cautare http://cgi.ebay.de/GSF1200-GSF650-Bandit-A...A1%7C240%3A1318 sunt convins ca daca sapi si nu vrei neaparat una noua o sa gasesti si la mai putin de atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) Dragi tovarasi si pretini, revin cu o chestie care ma framinta de mai multa vreme, dar care a ajuns la stadiul de hotarire definitiva: pina se incalzeste si ies cu Suzette, vreau sa-i trag toba noua. Una din primele variante la care m-am gindit e Hurric, la vreo 270 euroi pe Louis, da' parca in aceste momente de criza nu ma indur sa dau banii astia. Am mai dat peste niste ieftineli Gianelli (150 euro), dar n-am idee cum suna. Mai e varianta cu cumparat o toba SH, eventual de pe alt motor. Si sint deschis la orice alte sugestii, ca doar de asta va zic Mie unul mi-e rusine sa mai zic ceva, am incercat sa te ajut dar nu a fost sa fie. Caline, tre sa ma scot cumva. Vreau sa iti zic doar ca nu ma pricep nu stiu cat de mult la tobe insa vreau sa iti zic sa ai grija ce cumperi sau daca cumperi ceva, sa verifici cum merge motorul apoi. Adica, toba ce am avut-o pe 600 era una facuta manual, ai vazut-o si am mai scris despre asta. Toba aia mi-a cam inecat motoru. Adica nu mai avea puterea dinainte. Exista riscul ca toba care o cuimperi sa nu aiba evacuarea care ii convine la motor , si astfel sa ai o putere mai mica decat normal. Cat despre surse, cauta daca vrei la bursa, la vanzari de piese este un tip din cluj, are nick XMX302004 si are un topic numit bazar moto unde vinde o gramada de piese. Are sau avea si un topic de vanzare numai cu tobe , avea acolo o gramada. Lumea il lauda ca fiind de treaba, poate te intelegi cu el. Nu il cunosc, zic numa din ce am vazut aici pe forum. Daca nu stii exact modelele de tobe facute special pt modelul de motor e mai nasol poate umpic, ii ceri numai prinderea sa fie aceeasi, apoi cum am zis, iti verifici motorul sa vezi daca functioneaza normal. Daca nu, ii refaci aprinderea. Poate nu am fost coerent, sunt cam obosit, insa sper ca ai inteles ce am vrut sa scriu. Am mai incercat in Zalau dar nu am gasit nimic potrivit, adica numai cu alte prinderi si m-a cam luat rusinea. Tre sa dau o bere mare la urmatoarea intrunire la care ne vedem. Bafta Editat Februarie 2, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Daca are cineva nevoie... am asta de vanzare:e o husa de rezervor bagster noua si neagra (se pot prinde tankbagurile lor sau altele peste ea) salut.ma intereseaza daca se potriveste pe un 650 s.merci si..... cit costa??? Editat Februarie 3, 2009 de dan2525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 salut.ma intereseaza daca se potriveste pe un 650 s.merci si..... cit costa??? e diferit rezervorul de la 600 la 650 si automat si husa e diferita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan2525 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 e diferit rezervorul de la 600 la 650 si automat si husa e diferita... k merci dar sti de unde gasesc pentru 650 s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.