Mjollnir Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Spuneti-mi si mie, credeti ca pot sa montez toba asta pe Bandit? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Spuneti-mi si mie, credeti ca pot sa montez toba asta pe Bandit? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Nu. Doar daca iti da si midpipe-ul ei de slip-on, pe care nu-l vad in fotografii. Editat Februarie 3, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Oricum din ce am citit dupa orice modificare legata de tobe trebuie umblat la carburi, dar de aprindere n-am auzit. De exemplu cei de la Beowulf iti garanteaza ca nu tre sa umbli la nimic dupa ce pui toba de-a lor sus. Le gasesti pe ibeiul din anglia la 145 de lire parca. Sunt facute manual si suna ceva de vis Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) De exemplu cei de la Beowulf iti garanteaza ca nu tre sa umbli la nimic dupa ce pui toba de-a lor sus. Le gasesti pe ibeiul din anglia la 145 de lire parca. Sunt facute manual si suna ceva de vis Bafta Cred ca m-am indragostit.(de toba bineinteles ). Imi place bass-ul tobei. Deci zici ca pe ibei se gasesc... P.S. Ocazie pt prieteni : click ! Editat Februarie 3, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 De exemplu cei de la Beowulf iti garanteaza ca nu tre sa umbli la nimic dupa ce pui toba de-a lor sus. Le gasesti pe ibeiul din anglia la 145 de lire parca. Sunt facute manual si suna ceva de vis Bafta N-am ce comenta, e *zda sunetu', da' nu ma-ndur de banii aia totusi. Eu voiam sa stau undeva sub 200 euroi SH si daca e sa trec de suma asta iau Hurric noua. Cu toate ca daca stau sa ma gindesc oleaca, de la 270 euroi la 145 lire nu-i cine stie ce diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Spuneti-mi si mie, credeti ca pot sa montez toba asta pe Bandit? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Daca reusesti sa o adaptezi pe Banditul tau, io zic ca merita toti banii, plus ca nenea care o vinde este un om de nota 10+ si de incredere maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Aline, tocmai ce-mi pica fisa ca am un amic care-i in Londra pin'pe cin'spe februarie, deci achizitie + transport n-ar fi o problema. Si ma uitai la cursu' lirei si vazui ca nu-i asa de rea treaba (traiasca criza). Sa stii ca ma bagi la cheltuiala, Aline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Aline, tocmai ce-mi pica fisa ca am un amic care-i in Londra pin'pe cin'spe februarie, deci achizitie + transport n-ar fi o problema. Si ma uitai la cursu' lirei si vazui ca nu-i asa de rea treaba (traiasca criza). Sa stii ca ma bagi la cheltuiala, Aline Sa stii ca nu ma prea bucur, daca te prind cu ea ti-o fur Ce sa zic, spor la stricat bani. Ai gasit pe ebay? Sunt pe ebay.co.uk. Cauti acolo la tobe de motocicleta , beowulf, si gasesti noi noute puse de producator , cu garantii si toate celea la 145 de lire. Daca vrei iti dau link Editat Februarie 3, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 N-am ce comenta, e *zda sunetu', da' nu ma-ndur de banii aia totusi. Eu voiam sa stau undeva sub 200 euroi SH si daca e sa trec de suma asta iau Hurric noua. Cu toate ca daca stau sa ma gindesc oleaca, de la 270 euroi la 145 lire nu-i cine stie ce diferenta... lira e 1.1 euro ... deci 145 lire..o fi facand vreo 160 euro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Sa stii ca nu ma prea bucur, daca te prind cu ea ti-o fur Ce sa zic, spor la stricat bani. Ai gasit pe ebay? Sunt pe ebay.co.uk. Cauti acolo la tobe de motocicleta , beowulf, si gasesti noi noute puse de producator , cu garantii si toate celea la 145 de lire. Daca vrei iti dau link Ce-mi tre' ebay cind omu e fix acolo, la mama lor. Da un telefon si gata-i treaba. O sa-mi iau una de 38 cm, neagra. Toba ma, la ce timpenii te gindesti? Iote http://beowulf-performance-products.com/sh...91&catid=68 lira e 1.1 euro ... deci 145 lire..o fi facand vreo 160 euro ... Nu te ridea de mine man, ca nu m-am uitat la stiri o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Nu rad frate..chiar nu rad, ca si eu sunt la fel de contrariat de o asemenea paritate. Trebuie insa sa iti spun ca m-ai facut sa zambesc cand ai zis ca de la 145 lire la 270 euro nu e mare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Nu rad frate..chiar nu rad, ca si eu sunt la fel de contrariat de o asemenea paritate. Trebuie insa sa iti spun ca m-ai facut sa zambesc cand ai zis ca de la 145 lire la 270 euro nu e mare diferenta Pai si eu rid dupa ce am vazut cite e lira Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Ce parere aveti de astea pt motoru meu ? ca nu reusesc sa imi imaginez cum ar arata Oglinzi cu semnale http://www.louis.de/_4076c080daaccb5ae8a9a...chterm=10028797 Semnale spate http://www.louis.de/_4076c080daaccb5ae8a9a...chterm=10033753 Sincer ma gandeam sa pun semnalele spate incorporate in carena ... am vazut unele frumoase la un BMW 320 din 2008 Deja cumparate : undertailu de la Alex-Bandit , saua e in curs de schimbare(monopost) , protectie lant aluminiu , stop pe led Si daca se vorbeste despre tobe : asta am luat-o cu motoru nu are nume dar se aude f bine si ce imi place mie cel mai mult e ca in turatie mare scoate flacara deci nu prea se apropie lumea la stop Editat Februarie 4, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Eu zic ca daca vrei sa-i faci un look mai agresiv tre' sa mai schimbi si alte treburi, cum ar fi minunatul suport de numar, aparatoarea de lant etc, ca deja incep sa contrasteze si arata a strutocamila. Parerea mea. De asta nu m-apuc eu sa-l tunez. Daca o sa-i pun far o sa ceara si oglinzi schimbate. Daca cere oglinzi cere si semnale, daca cere semnale cere masca de radiator, daca cere masca de radiator cere si "hurtume" racing, daca cere furtune racing cere si ghidon schimbat, daca cere ghidon schimbat cere si bord nou, daca cere bord nou cere si... ....... in final o sa ceara blonda in spate, si aici voiam sa ajung, ca nu am de unde sa iau blonda (se gasesc pe louis?). Si cum nu am de unde sa iau blonda, ii iau doar toba. Dar am divagat. Editat Februarie 4, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Pai am scris ca am cumparat undertail ! deci scap de aparatoare noroi si suport numar .Am scris si de apartoare lant .Iar in poza nu apare ghidonul nou .Deci eu zic ca nu e struto camila . Mai am pe teava si niste furtune de frana argintii cu etriere vopsite..deci ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Deci ai blonda? Acuma serios, eu zic ca is ok. N-am vazut de undertail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Da am...ba e blonda ba satena ba bruneta...da e aceeasi ca se tot vopseste...chestie tipic feminina . Ok atunci o sa le comand pe alea...daca mai are careva vreo parere e binevenita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Bandit mik vad ca ai si tu aceiasi problema ca si mine. Capetele de ghidon le-ai scos tu sau asa ai luat motorul ? Nu ti-a facut probleme la viteze un pic mai mari si pe drumuri mai denivelate? Nici eu nu am capetele de ghidon si am intampinat mici probleme. Inca ceva. Unde ai raschetat rezervorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 baga o poza daca ai cu ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Da' eu vad niste capete de ghidon rosii. Ce vrei sa zici ca ti-a facut probleme pe drumuri mai denivelate? La mine oricum vibreaaza destul de tare oglinzile chiar si cu capetele de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Bandit mik vad ca ai si tu aceiasi problema ca si mine. Capetele de ghidon le-ai scos tu sau asa ai luat motorul ? Nu ti-a facut probleme la viteze un pic mai mari si pe drumuri mai denivelate? Nici eu nu am capetele de ghidon si am intampinat mici probleme. Inca ceva. Unde ai raschetat rezervorul ? In poza aia am capete de ghidon..alea rosii...dar acuma cu ghidonu schimbat intr-adevar nu mai am rezervorul ?? poveste misto...eu lucrez la PBV2 la Audi.Am dus si eu motoru in spalatorie si l-am lasat la baieti sa il faca boboc.Era asa de frumos dupa ... numai ca tembelii dadusera cu silicon pe roti(din ala de se da pe rotilor masinilor de showroom sa fie negre ) ... la prima curba era un canal si am alunecat pe metal de n-am avut aer .cam asta e povestea : rezervor tesit , capat ghidon jumate dus , capac motor perforat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica razvan , eu am probleme la viteze mai mari pe drumuri denivelate din cauza hyperprourilor care sunt cam moi si la kg mele de categorie musca ma cam arunca din sa. nici eu nu am momentan capete ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica razvan , eu am probleme la viteze mai mari pe drumuri denivelate din cauza hyperprourilor care sunt cam moi si la kg mele de categorie musca ma cam arunca din sa.nici eu nu am momentan capete ghidon. spn, capetele alea de ghidon - din ce am inteles eu - au rol de stabilizare ansamblului rotii fata(cica). In lipsa lor eu am avut niste probleme la drum, adica mergeam frumos pe un drum, viteza 80-90 km/h si luand mainile de pe ghidon, fata a inceput sa joace. Am verificat tot, de la rulmenti, aliniament, cadru, etc. Nu are nimic. Am cerut niste pareri din partea unor motociclisti mai experimentati ca mine si mi-au zis ca, cauza acestor jocuri este lipsa capetelor de ghidon. Asta era problema.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 aha , am inteles . mie nu mi s-a intamplat , chiar daca nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 spn, capetele alea de ghidon - din ce am inteles eu - au rol de stabilizare ansamblului rotii fata(cica). In lipsa lor eu am avut niste probleme la drum, adica mergeam frumos pe un drum, viteza 80-90 km/h si luand mainile de pe ghidon, fata a inceput sa joace. Am verificat tot, de la rulmenti, aliniament, cadru, etc. Nu are nimic. Am cerut niste pareri din partea unor motociclisti mai experimentati ca mine si mi-au zis ca, cauza acestor jocuri este lipsa capetelor de ghidon. Asta era problema.. Intradevar cica rolul lor cam asta ar fi, insa eu am patit sa imi joace ghidonul cand luam mainile de pe el si s-a dovedit a fi din vina cauciucului, era rupt cordul in el. Pe de alta parte , la motorul precedent nu am avut capete de ghidon si cu toate astea cand luam mainile ramanea la locul lui, nu incepea dansul ploii. Nici nu mai stii ce sa crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.