gn77b Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Intre timp am mai descoperit si-o vinataie pe gamba si ma intreb ce-o sa mai descopar Dar ceva-mi zice c-o sa supravietuiesc. Cazatura nu se producea daca nu ma lua adrenalina de cap, vina a fost a mea ca am luat curba ca boul, daca o luam omeneste, nu ajungeam pe contrasens. Si daca se nimerea sa fie o masina pe contrasens, nu mai eram aici sa povestesc. Un alt noroc a fost ca nu era parapet acolo, pe partea cealalta a drumului este (se observa in una din poze). Acuma, despre fier. Singurul damage cu adevarat naspa e turometrul. Stiam ca instrumentele-s scumpe, da' ma asteptam la un 200 de euro. Ei, ia ghiciti cam cit costa nou, de la mama lui? Numai 380 euro! M-a busit risul cind am vazut. Si partea funny continua. Turometru se vinde separat de carcasa, care, dupa cum bine stiti, e un fel de "pahar" din plastic, nimic mai mult. Minunata carcasa mai costa si ea 30 de euro. Asadar, ramine doar varianta ebay sau cautat pe la dezmembrari (slabe sanse). Sau cumparat un bord digital, ceva de genul asta http://www.louis.de/_10c6ff6319b7d08345b8d...8&anzeige=0 Sincer, as prefera turometru' original, dar daca nu gasesc, iau unul aftermarket. Macar e bine ca-i turometrul, fara vitezometru era mai nasol. Rezervorul probabil asa o sa ramina, de indreptat m-as mira sa se poata, iar de luat altul probabil costa o groaza, chiar si SH. Restul probabil o sa le las asa, daca ar fi sa schimb tot ce a fost zgiriat sau polizat cred ca e o mica avere. Ce ma enerveaza, pe linga rezervor, e rezervorul pt lichid de frina, ala e raschetat destul de mult. Ironia face ca toba Beowulf e deja comandata de amicul din UK, miercurea viitoare ar trebui sa ajunga in Iasi. Oricum, se zgiriase si toba originala Crashpadurile costa si ele vreo 4 bulioane... Concluzia e ca adio modificari la Bandit, ma gindeam sa-i iau alt ghidon, poate faruri duble... acum toate par mofturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Bine ca esti tu sanatos , asta e cel mai important. Fierul il faci tu usor usor. Scump al dracu turometru (si la cursul actual) , macar ai o bucurie ca vine toba , te asteptam cu poze . Sanatate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Acuma, despre fier. Singurul damage cu adevarat naspa e turometrul. Stiam ca instrumentele-s scumpe, da' ma asteptam la un 200 de euro. Ei, ia ghiciti cam cit costa nou, de la mama lui? Numai 380 euro! M-a busit risul cind am vazut. Si partea funny continua. Turometru se vinde separat de carcasa, care, dupa cum bine stiti, e un fel de "pahar" din plastic, nimic mai mult. Minunata carcasa mai costa si ea 30 de euro. Asadar, ramine doar varianta ebay sau cautat pe la dezmembrari (slabe sanse). Sau cumparat un bord digital, ceva de genul asta http://www.louis.de/_10c6ff6319b7d08345b8d...8&anzeige=0 Sincer, as prefera turometru' original, dar daca nu gasesc, iau unul aftermarket. Macar e bine ca-i turometrul, fara vitezometru era mai nasol.Rezervorul probabil asa o sa ramina, de indreptat m-as mira sa se poata, iar de luat altul probabil costa o groaza, chiar si SH. Restul probabil o sa le las asa, daca ar fi sa schimb tot ce a fost zgiriat sau polizat cred ca e o mica avere. Ce ma enerveaza, pe linga rezervor, e rezervorul pt lichid de frina, ala e raschetat destul de mult. Ceasuri SH se gasesc usor si nu asa sunt scumpe .. 380 euro inseamna ca, 340 lire...intr-o suta iti iei ceva bun. La fel cu rezervorul. Si cu rezervorul de lichid se rezolva ... Sa ai tu bani si sa te hotarasti daca schimbi sau nu (pe digital si ce mai vrei) ca iesi mult sub scorurile pe care le spui tu. PS: Bine ca esti sanatos. Pe ce drum erai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 bine ca esti ok asta-i cel mai important...ai invatat lectia P.S am si eu un turometru in stare de functionare fara geam spart dar tre sa-i schimbi carcasa si rama cromata care tine geamul ca are tot o stambatura mai slabuta decat a ta...daca te intereseaza iti fac poze... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Eram pe Sculeni, poza e facuta fix unde am picat. Oricum nu luam turometru nou nici nebun. Am gasit unul SH ieftin, da' omu nu vrea sa trimita decit in UK. Incerc sa apelez la cineva de-acolo. Restul bulelilor estetice le las asa pina cind gasesc piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 rectific doua denivelari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Ce sa zic, n-arata chiar rau. Cit ai vrea pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Salutare baietii Azi am reusit sa fac ITPu si pe urma am iesit cu 2 prieteni la o tura mik.Intai prin oras si pe urma pana la Paula's Biker Shop la Ploiesti si inapoi. Cum era de asteptat plin de motoare prin Bucuresti ( toti baietasii in trening cu burta casca shoei si pasager fara casca + si cativa rideri adevarati care ink saluta si cu care mai schimbi o vorba la stop) , pe drum .Deasemenea o gramada de mosi comunisti cu logan care au impresia ca sunt politisti si trebuie sa impuna ei limita de viteza stand pe banda a 2a. incepand de maine iau si camera cu mine in caz de ceva sa pot sa ii ... Am venit acasa rupt de oboseala si o pofta uriasa de o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Mo, pe la voi o fi cald de va trageti cu motoarele si nu mai scrieti nik? Ca la Iesi ploo de azi dimineata si pina la sfirsitul lunii tot asa o tine, cica. Asea. Din lipsa de ocupatie imi vin idei, mai precis s-o streetfighter-uiesc o tzira pe Suzette. Adica macar sa am ce strica la ea cind mai verific duritatea asfaltului, cum ii ziceam lui dom' Lordgrec M-am uitat pe louis si pe banditmania si-am facut o lista de chestii care ar da bine. Da' m-o luat valu' si cind m-am apucat sa adun mi-am dat seama ca o distractie din asta poa' sa coste cit juma' de motor, si m-am mai linistit oleaca. Drept pentru care trebuie sa fac niste reduceri de costuri si sa iau doar ce ar avea cel mai mare impact vizual. Streetfighter on a budget, cum ar zice frantzuzu'. M-am tot uitat pe la diverse streetfightere si mi-am dat seama ca multe nu se leaga, unele din elementele "tunate" sau aftermarket ori nu sint in ton cu restul, ori sint prea putin observabile ca sa merite cheltuiala. Deci e o speranta pt. abordarea "bani putini, efect mult". Acuma va cer si voua parerea legat de asta, ce credeti ca merita. Dupa mine chestia care arata cel mai naspa la Banditul stock e seaua. Iar daca ma gindesc ca e nu numai urita, cit si incomoda (anul trecut cind am ajuns la Brasov mergeam mai mult in picioare pe ultimele zeci de km), consider ca asta e un prim upgrade. Cel mai tare-mi plac cele de la Bagster, cu locul pasagerului ridicat (sugereaza forma unui capac monopost), ceva gen http://img178.imageshack.us/img178/2026/banditcx1.jpg Doua la mina, mie mi se pare ca Kultului nu-i sta bine cu codita ridicata. Nu stiu de ce, cred ca din cauza ca-i prea lunga si grasa, aripile alea nu se leaga cumva. Deci o bataie de cap in minus. Mai departe zic ca ar merge o aparatoare la roata din spate. Si ma mai gindeam sa lustruiesc capacul de la ambreiaj si cele de la vilbrochen ca Emppu, dar sa vopsesc ramele (partile plate) in negru mat. In rest, ghidon steetfighter, oglinzi, semnale si nimicuri din astea. A, si era sa uit. Daca gasesc rezervor nou suficient de ieftin ca sa ma sinchisesc sa-l schimb, l-as vopsi in alta culoare, cu tot cu codita si aripa. Ma gindeam la un verde mai inchis, dintotdeauna am avut o fixa cu aceasta culoare. Si daca ma viziteaza talentul, eventual sa si pictez rezervorul. Cadrul nu l-as vopsi, ca nu ma complic sa scot motorul de pe el. Editat Februarie 9, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Prin Bucale e frumos .. ma rog, sambata a fost cel mai frumos , duminica si luni nu a mai iesit soarele asa dar a fost bine ( cu o mica ploaie duminica ). Ar prinde bine un upgrade Caline , cred ca toti am face zilnic dar deh ... Mie unul imi place saua de bandit (probabil posteriorul meu era obisnuit cu aia de pe banditul de 400 care e f nasoala) si nu as schimba-o decat daca as schimba codita. Baga niste poze cu un model de ghidon care iti place.Si eu vreau sa il schimb cu ceva mai street (mai batz , drept). La un bugspoiler nu te-ai gandit ? un undertail? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) M-am gindit si la bugspoiler, dar nu toate arata bine, iar cele care-mi plac is scumpe. Si in plus de asta, sint incompatibile cu crashpadurile. Sint unele proiectate special pentru un anumit model de crashpad, dar e iar problema de estetica/bani. Undertailul era si el pe lista, dar parca-mi place mai mult cum arata cu aripa la roata din spate. Modelul de ghidon la care ma gindeam e asta: http://www.louis.de/_1062ea2fd835b395cb002...x=0&cmd.y=0 E jos si lat. Nu-s convins 100% c-o sa-mi convina pozitia, citeodata as prefera sa fie mai inalt cel de acum, dar arta fara sacrificii nu se poate. Ironia face ca in vremurile mele biciclistice preferam pozitia aplecat mult spre fata (imi placeau cursierele si ma enervau MTB-urile). Dar banuiesc ca m-am mosit Cum ziceam, seaua mie mi se pare nu numai urita dar si prea tare si putin aderenta. Tot timpul ma trezesc cu bilutele lipite de rezervor. Ce-i naspa e ca m-am trezit tocmai acuma cind se apropie inceputul sezonului. LE: rog sa se noteze ca eufemismul "bilute" nu a fost alegerea mea, ci a filtrului asta pudibond Editat Februarie 9, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Mo, pe la voi o fi cald de va trageti cu motoarele si nu mai scrieti nik? Am profitat si duminica scurt de tot si am mers pana in Dumbrava Sibiului la intanirea duminicala traditionala de motoretisti. A fost prezentarea noii motorete in comunitate si lumea cica o place. La plecare am simtit nevoia de a fi pixdos sa 'vede' lumea ce jupan e baiatu si am pleca mai in forja. Motoreta a fost de acord dar mi a dat de inteles ca-s cam tupeist pentru inceput si a tinut sa mi apice o mica mustrare trantindu-mi un rezervor in OO aka little uili. Nebunie. PS: ce ziceai de ridicarea de coor, Caline? Editat Februarie 9, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Ptiu ptiu, sa nu se deoache, ca-i tare frumusel cu Yoshimura aia Ziceam ca-i las curu asa la al meu. De gustibus Editat Februarie 9, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) Ptiu ptiu, sa nu se deoache, ca-i tare frumusel cu Yoshimura aia Ziceam ca-i las curu asa la al meu. De gustibus Sa vezi tu gustibus in orash si pe curbe... e diferenta de la cer la pamant... in bine. Si creste si garda la sol (ceea ce e bine pt borduri, mini-endureli sau pt zmeii care se dau pe curbe adevarat si scaritele le phoot meciu). Editat Februarie 9, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Sa vezi tu gustibus in orash si pe curbe... e diferenta de la cer la pamant... in bine. Si creste si garda la sol (ceea ce e bine pt borduri, mini-endureli sau pt zmeii care se dau pe curbe adevarat si scaritele le phoot meciu). No, eu il las asa Am vazut Bandit 100% stock care se apleca pe curbe mult peste skillul meu actual, asa ca nu ma stresez de scarite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Eu m-am hotarat sa imi fac capace de kevlar + ultimul strat de carbon pe motor.si cred ca si aparatoarea de lant o fac din fibra...ca cu aluminiu o sa polisez la ea zilnic ca sa dau jegu jos... daca are careva poze cu bandit cu ceva carbon pe el...sunt si eu curios cum arata...daca nu...cred ca o sa incerc un pik de photoshop inainte. Si vreau sa ii multumesc lui Alex-bandit pt saua care am luat-o de la el...e superba la drum lung Fara numar fara numar fara numar !!!! Editat Februarie 10, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Cam asa se impaca bugspoilerul cu engine-guardul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 ''Daca gasesc rezervor nou suficient de ieftin ca sa ma sinchisesc sa-l schimb, l-as vopsi in alta culoare, cu tot cu codita si aripa. Ma gindeam la un verde mai inchis, dintotdeauna am avut o fixa cu aceasta culoare. Si daca ma viziteaza talentul, eventual sa si pictez rezervorul. Cadrul nu l-as vopsi, ca nu ma complic sa scot motorul de pe el. '' Calin vezi ca are alex_bandit rezervor de kult in stare perfecta dar e albastu si trebuie vopsit...si inauntru sigur arata mai bine decat al tau. Dai o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Cam asa se impaca bugspoilerul cu engine-guardul..... Eu prefer crashpaduri, si cam toate bugspoilerele pe care le-am vazut nu prea au cum sa fie montate simultan cu crashpaduri. Calin vezi ca are alex_bandit rezervor de kult in stare perfecta dar e albastu si trebuie vopsit...si inauntru sigur arata mai bine decat al tau. Dai o bere M-am gindit ce m-am gindit si parca nu merita sa iau rezervor nou pt. o deformare asa de mica, cred ca se rezolva cu ceva chit si rabdare. Dar multam de pont, cine stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Am profitat si duminica scurt de tot si am mers pana in Dumbrava Sibiului la intanirea duminicala traditionala de motoretisti. A fost prezentarea noii motorete in comunitate si lumea cica o place. La plecare am simtit nevoia de a fi pixdos sa 'vede' lumea ce jupan e baiatu si am pleca mai in forja. Motoreta a fost de acord dar mi a dat de inteles ca-s cam tupeist pentru inceput si a tinut sa mi apice o mica mustrare trantindu-mi un rezervor in OO aka little uili. Nebunie. PS: ce ziceai de ridicarea de coor, Caline? Ce tare. Te-ai trezit tu Batman, eu pot, eu sunt magician. Vezi ma ca asta are c/oi cand il tragi de urechi. Si apropo. chiar vroiam sa te intreb ce nr ii pui la asta avand in vedere ca celalalt are 12 gsf. De la ce vine asta? L.E. @CalinD Eu mi-am luat de pe ibei din nemtia bugspoiler din asta, poate te tenteaza. Is si seriosi, eu am luat de la ei fara cioace. http://cgi.ebay.de/BUGSPOILER-SUZUKI-GFK-6...%3A1|240%3A1318 Editat Februarie 10, 2009 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Ce parere aveti de uleiul asta? http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/defau...ID=460&pg=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Mjollnir, personal, n-am auzit in viata mea de firma care produce uleiul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) M-am gindit ce m-am gindit si parca nu merita sa iau rezervor nou pt. o deformare asa de mica, cred ca se rezolva cu ceva chit si rabdare. Dar multam de pont, cine stie. rezervor nou... cred ca nu sti cat costa unu...iti zic eu in jur de 3200ron eu stiu de pe deviz ca am rezolvat unu anul trecut...asa ca i-ati gandul yacco e firma de renume dar si-a castigat renumele in cross...am vazut doar 2 mobre de SBK care foloseau asa ceva la nivel international(si nu ma uit de punina vreme pe la curse)... Editat Februarie 10, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 rezervor nou... cred ca nu sti cat costa unu...iti zic eu in jur de 3200ron eu stiu de pe deviz ca am rezolvat unu anul trecut...asa ca i-ati gandul yacco e firma de renume dar si-a castigat renumele in cross...am vazut doar 2 mobre de SBK care foloseau asa ceva la nivel international(si nu ma uit de punina vreme pe la curse)... In contextul asta rezervor nou = rezervor SH nedeformat. Doar nu-s (cuvant urat) sa dau 650 euro (m-am uitat pe preturi demult) pentru o deformare de 2 cm, mai ales ca se poate chitui Voiam sa zic ca nici SH nu cred sa merite, avind in vedere dimensiunea "problemei". PS: ai expediat jucaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Ce parere aveti de uleiul asta?http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/defau...ID=460&pg=1 Daca vrei sa mergi tot in 10 mii de ture cu 50 la ora cu 12le si sa te faca la repriza o seria 3 ursuletz baga linistit ulei din asta. NU ai ce bafa full sintetic in Bandit, cu atat mai putin in 12! Eu am auzit de Yacco si nu cred ca sunt uleiuri rele insa "Ulei motor YACCO 4Timpi MVX COMPETITION 15w50 2L" nu numa ca e full sintetic dar nici nu-i specificatia de vascozitate recomandata. Baga un 10W40 semi special de motorete. Nu (prea) conteaza firma. Sa respecte API SG si sa fie moto. Poti baga si pomana aia de la Louis ca nu tuseste daca il schimbi cu filtru cu tot la timp: Procycle. Sau Castrol de la Louis cu 30 de oiro. Editat Februarie 10, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.