servant.1980 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 (editat) rataceam ceva vreme in urma pe caile internetului cand mi-a ramas privirea la un model de yamaha si anume R7-le celor 3 diapazoane... motorul asta a fost ceva la vremea lui ....inca este si....va mai fi pentru multa vreme apoi a venit pretul.... care aveti ceva de adaugat la acest topic, va rog... iar intrebarea mea este urmatoarea : OARE O FI VREUN R7 BANTUIND PE STRAZILE DIN ROMANICA NOASTRA? poze cred ca nu mai are rost sa uploadez .... Editat Mai 6, 2009 de servant.1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 S-au facut doar 500 de exemplare si cam toate au fost folosite pe circuit, atat de echipe cat si de privati. Chiar si afara, sunt extrem de rare deci sansa de a vedea unul pe plaiurile mioritice este undeva spre zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 cica e unu de vanzare pe 4tuning...dar eu zic ca e fake...cautati yzfr750 si gasiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 6, 2009 Autor Share Postat Mai 6, 2009 cred ca mai degraba se pune problema cat de mult isi doreste cineva din romania un R7 ipotetic vorbind....daca as fi proprietarul unui R7 as avea cu sa-l vand in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pearl121 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salut..Daca despre aceasta Yamaha R7 este vorba exista in Cluj.Are un prieten de-al meu.Daca nu despre ea ii vorba imi cer scuze.Numai bine! Salut..Daca despre aceasta Yamaha R7 este vorba exista in Cluj.Are un prieten de-al meu.Daca nu despre ea ii vorba imi cer scuze.Numai bine! SCuze dar nu reusesc sa atasez poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Salut..Daca despre aceasta Yamaha R7 este vorba exista in Cluj.Are un prieten de-al meu.Daca nu despre ea ii vorba imi cer scuze.Numai bine! SCuze dar nu reusesc sa atasez poza. He he he, ala-i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) a fost fotografiata de un coleg de-al meu in judetul Olt....a fost cumparata din BV de la o firma, in leasing de operatorul undei benzinarii Rompetrol sorry....asta e un YZF si nu e R ...sorry Editat Mai 8, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Mai 8, 2009 Autor Share Postat Mai 8, 2009 inradevar este vorba de cea data drept exemplu de pearl 121 din curiozitate...poti afla pretul de achizitie si daca se poate si ceva poze ,(pareri) ,orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 mai demult si eu eram obsedat de motoru asta...si am si cautat cv de vanzare pe net dar nu prea am gasit...defapt numa 2 am gasit 1 in italia...36 000 cerea pe el si inca unu in germania si ala tot pe acolo la pret...deci raman la poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pearl121 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salut..O sa incerc sa aflu de la el cat a dat pe el si daca nu ii de vanzare...Stiu ca a fost undeva pe la 2500-3000 euro.In orice caz e un moto frumos si arata destul de bine in realitate.O sa revin cu vesti cat de curand.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 poate 30 000 euro sau daca a fost 3000 atunci sigur ii yzf 750 si nu R7.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maku Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 e vreo diferenta intre yamaha r7 si yzf750r?...sunt incepator deci daca intrebarea e exagerat de idioata imi cer scuze de pe acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 e vreo diferenta intre yamaha r7 si yzf750r?...sunt incepator deci daca intrebarea e exagerat de idioata imi cer scuze de pe acum este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 am cautat si eu cand am auzit prima data de r7, multe prin s.u.a. la 25-30.000 $ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 rataceam ceva vreme in urma pe caile internetului cand mi-a ramas privirea la un model de yamahasi anume R7-le celor 3 diapazoane... motorul asta a fost ceva la vremea lui ....inca este si....va mai fi pentru multa vreme apoi a venit pretul.... care aveti ceva de adaugat la acest topic, va rog... iar intrebarea mea este urmatoarea : OARE O FI VREUN R7 BANTUIND PE STRAZILE DIN ROMANICA NOASTRA? poze cred ca nu mai are rost sa uploadez .... Salut. Dupa o cautare pe moto.it se pare ca sunt scumpe motoarele, la vanzare in acest moment pe site-ul mentionat mai sus sunt doar 3. Cel mai ieftin 18.500 de euro pana la 25.000. http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-750-r7/index.html http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-7...tml?msg=2675078 Sincer nu stiam de existenta modelului dar mi se pare foarte simpatic dar e fff scump din pacate. Ce-i drept faptul ca sunt putine exemplare ii rezerva dreptul de a fi exclusivist. Se gasesc cam greu si informatii despre model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) R7 a fost pentru Yamaha ceea ce sunt modelele "R" (916R, 996R, 999R, 1098R, etc.) pentru Ducati: serii foarte limitate de motociclete care exista doar datorita regulamentului WSBK. La fel ca si alte competitii, WSBK cere ca modelele care concureaza in campionat sa fie derivate direct din modele de serie. Mai precis, sa aiba aceeasi arhitectura a cadrului, a motorului, etc. Problema e ca daca vrei sa faci un adevarat "racer", trebuie sa il concepi de la inceput pentru pista, iar apoi sa il derivezi spre un model de serie (punand faruri stopuri si oglinzi, in principiu), si nu invers. Asa ca au aparut aceste serii limitate care sa "justifice" existenta modelelor de pe pista. Modelele de genul asta sunt foarte rare. De obicei producatorul le vinde "in pierdere" si o face doar ca se conformeze regulilor competitiei respective. De-asta motocicletele astea sunt atat de putin comune, de cautate si de scumpe si de exclusive. Din pacate pentru Yamaha, proiectul R7 a fost abandonat din cauza lipsei de succes pe pista. Iar daca o marca precum Ducati, care joaca pe cartea exclusivitatii isi poate permite sa vanda niste modele atat de speciale la preturi exorbitante (ex: un 1198R costa aproape 50.000 euro), nu a fost cazul si japonezilor, care au mizat pe imaginea accesibilitatii si popularitatii marcii, considerand aceasta tactica drept una proasta. Dupa doar 2 ani, R7 a fost anulat, iar Yamaha a inceput din nou sa dezvlote motocicleta de WSBK plecand de la modelul R1. De ce nu a facut asta de la inceput? Pentru ca in perioada respectiva, limita de capacitate a motorului la 4 in linie era de 750cc, iar la V2 era de 1000cc. Si cum pentru Yamaha motoarele in linie sunt Isus din cer iar V-ul e Satana, nu au acceptat niciodata sa treaca la V2, si au dezvoltat R7-le. Tactica falimentara, Honda (cu VTR-ul) si Ducati (cu 916/996/999) dominand copios Superbike-ul in acea perioada. Pana la urma, limita s-a marit si motoarele cu 4 cilindrii in linie au ajuns la 1000cc - R7 nu mai avea deci nici un motiv de a mai exista. Cam asta e cu R7, care in concluzie nu prea are nimic de-a face cu 750R. Drum uscat! Editat Septembrie 2, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 Tactica falimentara, Honda (cu VTR-ul) si Ducati (cu 916/996/999) dominand copios Superbike-ul in acea perioada. cum poti spune ca a fost tactica falimentara cu honda VTR poate nu stii ce a facut VTR pe circuit sau ce a adus VTR-ul pt Honda..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 cum poti spune ca a fost tactica falimentara cu honda VTR poate nu stii ce a facut VTR pe circuit sau ce a adus VTR-ul pt Honda..... Citeste cu virgula cu tot si-ti dai seama ca exact acelasi lucru a spus si el ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 cu ce a falimentat VTR -ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Te rog mult, mult de tot sa citesti cu atentie. Tactica falimentara a venit din partea celor de la Yamaha. VTR-u a fost incercarea (incoronata de succes) a celor de la Honda de a profita de regulamentul motoarelor in V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 cu ce a falimentat VTR -ul? " [...]au dezvoltat R7-ele. Tactica falimentara, Honda si Ducati dominand copios Superbike-ul[...] " Acum ai inteles? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.