gaius Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Ziua buna, pun si eu o intrebare cu speranta ca este cineva rabdator sa-mi si raspunda. Am o yamaha YZF 750 R din 1993 care haleste cam multa benzina... 10 l/ 100 Km adica enorm de mult .... intrebarea mea este cum se poate regla consumul... are legatura cu plutitoarele ( nivelul din carburator) bujii etc. Astept raspunsuri ms....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 IN oras sau in afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 IN oras sau in afara Pot spune mixt ..... este vorba la un drum de la Bucuresti - Braila cu o viteza medie de 130- 140 Km / h un plin de rezervor adica 19 litri mi-au ajuns fix 200 Km parcursi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) Pentru a scadea consumul in general cele mai intalnite metode sunt: curatarea si reglarea carburatoarelor, filtru aer nou sau curatat, verificat surubul de aer la carburator (cand e cazu). Editat Mai 11, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 Pentru a scadea consumul in general cele mai intalnite metode sunt: curatarea si reglarea carburatoarelor, filtru aer nou sau curatat, verificat surubul de aer la carburator (cand e cazu). de curata am curatat si filtru si carguratoarele nu am umblat la jigloare..... am reglat nivelul din carburatoare si cam atat..... unde sunt cele de aer ... e vorba de cele din partea superioara al carburatoarelor? sunt 2 orificii si daca alea sunt ? sunt cate 2 per craburator. am atasat si o poza al carburatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 de curata am curatat si filtru si carguratoarele nu am umblat la jigloare..... am reglat nivelul din carburatoare si cam atat..... unde sunt cele de aer ... e vorba de cele din partea superioara al carburatoarelor? sunt 2 orificii si daca alea sunt ? sunt cate 2 per craburator.am atasat si o poza al carburatorului Acele suruburi le gasest in partea inferioara a carburatoarelor...cum stau ele in motor...sunt bagate bine tocmai sa nu ai acces asa usor la ele ca sa le modifici. Cele de pe partea superioara - cum stau ele in motor - posibil sa fie cele de vacum cu care se face sincronizarea. sunt in permanenta infundate sa nu traga aer fals si e posibil de la model la model ca unul sa duca in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Pot spune mixt ..... este vorba la un drum de la Bucuresti - Braila cu o viteza medie de 130- 140 Km / h un plin de rezervor adica 19 litri mi-au ajuns fix 200 Km parcursi Pai eu zic ca la o viteza MEDIE de 130-140 e un consum normal. Ai ajuns la Br in 1.30h? Inca o chestie , sigur ai bagat 19L sau ai facut plinul si ai presupus ca au intrat 19l? (nu te intreb la misto, am patit si eu ceva asemanator cand mi-am luat un GS din Bucuresti vanzatorul mi-a spus ca mai are aprox 8-9l in rezervor,m-am dus la peco si am bagat cam cat am considerat eu ca mai trebuie ca sa ajung la Braila si culmea mi s-a parut ca am facut si plinu; In Braila in centru am constatat ca nu mai am gaz. Primul calcul m-a speriat tare pt ca imi iesise un consum enorm, dar nu era asa, ala nu apreciase bine cata benzina mai avea in rezervor. Ulterior am constatat ca mai incape o garamada de benzina in rezervor dupa nivelul la care initial mie mi se paruse ca-i aproape plin) Ar mai fi si varianta cu rezerva, tu sa fi mers 200km pana la rezerva . Eu as zice sa-i mai faci odata consumul precis inainte de a te apuca sa umbli la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 Acele suruburi le gasest in partea inferioara a carburatoarelor...cum stau ele in motor...sunt bagate bine tocmai sa nu ai acces asa usor la ele ca sa le modifici. Cele de pe partea superioara - cum stau ele in motor - posibil sa fie cele de vacum cu care se face sincronizarea. sunt in permanenta infundate sa nu traga aer fals si e posibil de la model la model ca unul sa duca in rezervor. poti sa-mi spui mai precis .... o pozitie de pe desenul mai de sus ca sincer ma cam depaseste...eu am dat jos blocul de craburatoare dar nu am vazut nimic de genul asta ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 poti sa-mi spui mai precis .... o pozitie de pe desenul mai de sus ca sincer ma cam depaseste...eu am dat jos blocul de craburatoare dar nu am vazut nimic de genul asta ..... am mers pana s-a oprit de tot... adica sorbit tot din rezervor ..... plinul l-am facut cum trebuie si stiu ca atat a intrat 19 l . Plus ca la Bucuresti am facut plinul iar si am realimentat in Slobozia si a mai intrat inca 12 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 faci plinul cu moto pusa pe cric sau stand pe ea? cum ti-ai calculat tu consumul, procedeul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 faci plinul cu moto pusa pe cric sau stand pe ea? cum ti-ai calculat tu consumul, procedeul? simplu.... incarcat rezervor... mers cu ea cu o viteza rezonabila si s-a oprit la fix 200 km parcursi cu o turatie de 6500/7000 rot/ min si media de viteza 130-140 ram asezat pe ea cand am facut plinul adica rezervorul era ochi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 (editat) simplu.... incarcat rezervor... mers cu ea cu o viteza rezonabila si s-a oprit la fix 200 km parcursi cu o turatie de 6500/7000 rot/ min si media de viteza 130-140 ram asezat pe ea cand am facut plinul adica rezervorul era ochi..... e cam maricel totusi acest consum , cauta in manual si vezi cate desurubari trebuie sa aiba suruburile de reglaj al amestecului , suruburi care se afla sub carburi sub denumirea de pilot screw parca ! filtrul de aer este curat ??? Editat Mai 16, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 nop nu gasesc in cartea tehnica nimic de specificatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 La ce regim de turatie schimbi treptele?? Daca schimbi la 8-10000 de ture, e destul de normal consumul! Rezervorul are 19 litri? Tot sau cu rezerva?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Urmatorii pasi: 1. verificat / daca e cazul schimbat filtrul de aer, 2. verificat / daca e cazul schimbat bujiile, 3. desfacut carburatoare, curatat carburatoare, verificat nivelul de benzina si cuiul, verificat/ schimbat membranele vacuumatice (daca sunt fisurate) si reglajul cuiului, verificat/ schimabt - daca jigloarele sunt decalibrate, 4. montat carburatoare, verificat/schimbat galeriile de admisie de cauciuc daca sunt fisurate, 5. sincronizat carburatoare, 6. reglaj amestec aer/benzina (colortunare). 7. verificat vacuumul robinetului de la rezervor in cazul in care are membrana sparta trebuie schimbata, altfel inneaca motorul. Toate astea in cazul in care motorul nu mai prezinta alte probleme de tipul ..rezervor ruginit, motor cu probleme (supapape dereglate sau uzate, set motor uzat) care pot duce la o functionare defectuasa, avand ca posibila urmare inclusiv cresterea consumului de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 La ce regim de turatie schimbi treptele?? Daca schimbi la 8-10000 de ture, e destul de normal consumul!Rezervorul are 19 litri? Tot sau cu rezerva?! Schimbat pe la 6000-6500 rezervorul este tot 19l din care se scade rezerva 3 l parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Pai si tie ti-a consumat inclusiv rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) Ehe...lasa sfaturile de mai sus ca nu sint relevante in cazul tau. E vorba de vesnica problema a carburatoarelor cu admisie (aproape) verticala. Cuiul de dozaj (si implicit tubul de emulsie) este orizontal si se uzeaza prin actiunea gravitatiei (ceea ce la carburatoarele cu admisie orizontala nu se intimpla). Studiaza tutorialul asta si spune-mi ce parere ai. PS Cuiul de dozaj este 21 iar emulsorul 32, in poza ta. Nu conteaza ca sint 2 sau 4 carburatoare, e tot motor Genesis si arhitectura e identica. Editat Mai 18, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 Pai si tie ti-a consumat inclusiv rezerva? dap Ehe...lasa sfaturile de mai sus ca nu sint relevante in cazul tau. E vorba de vesnica problema a carburatoarelor cu admisie (aproape) verticala. Cuiul de dozaj (si implicit tubul de emulsie) este orizontal si se uzeaza prin actiunea gravitatiei (ceea ce la carburatoarele cu admisie orizontala nu se intimpla). Studiaza tutorialul asta si spune-mi ce parere ai. PS Cuiul de dozaj este 21 iar emulsorul 32, in poza ta. Nu conteaza ca sint 2 sau 4 carburatoare, e tot motor Genesis si arhitectura e identica. Ms pentru tutorial dar explica-mi ce trebuie sa fac sa dau carburatoarele jos si sa ma uit la emulsor? ala nu are reglaj daca desfac suruburile? Adica cel care tine cuiul de dozaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Daca admisia de benzina e defectuoasa, adica mai mult gaz, ar trebui sa aibe bujiile taciune. Sunt sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Nu neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 si totusi dupa bujie sti daca a consumat corect si dupa toba dar media orara este sa zicem ciudata daca este asa este un consum normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaius Postat Mai 18, 2009 Autor Share Postat Mai 18, 2009 singurul lucru pe care l-am observat este ca daca pun mana la toba cu motorul pornit arunca ceva funingine dar nu este neagra este mai mult gri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Verifica pozitia la needle jet ( cel numerotat cu 21 in schita data de tine ) acesta trebuie sa fie la a-2-a maxim a -3-a crestatura de sus in jos , la yamaha in general modelele mai vechi aveau posibilitatea acestui reglaj . Am avut un fzr cu toate cele la zi si tot consuma in draci , in final a fost de la needle jet . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Pentru a scadea consumul in general cele mai intalnite metode sunt: curatarea si reglarea carburatoarelor, filtru aer nou sau curatat, verificat surubul de aer la carburator (cand e cazu). ce treaba are surubul de aer cu consumul? ala isi aduce aportul la proprtia amestecului numai la ralanti. ce treaba are cu mersul normal al motorului? oare de ce nu stau femeile la cratita si-si baga nasul in carburatoare?!? ciorba nu se fierbe in camera de nivel constant ci in oala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.