Xomin Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Topicul l-am creat pentru a arata evolutia mobrei mele din touring-enduro in hard-enduro si pentru a mai cere cate un sfat. asa arata inainte: iar incepand de azi: Prima zi de munca: dat jos carenele de pe fata, farul, izolat kilometrajul (pana il scot de tot), dat jos scaritele de pasager, ancorat rezervorul provizoriu de cadru ce se mai poate da jos de pe ea? ce cauciucuri s-ar potrivi pe dominatorul meu pentru un hard enduro? - in carte are 180 kg, la sfrasitul transformarii probabl va ajunge la 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) 163 kg la gol, plus 2L ulei, plus benzina, vine cam vreo 176kg gata de drum. Apropo, cu carene + far + suport, ce faci? Stiu pe cineva care cred ca ar fi interesat de ele, eventual la schimb cu un far de enduro + diferenta, ca tot am vazut ca iti cauti Ai putea sa ii dai jos tobele, care sunt FOARTE grele. Cauta cineva niste tobe zilele astea (vezi tocipu de domi-uri). Le inlocuiesti cu ceva mai gol (dar e investitie asta). Macar le chiuretezi si tot mai scapi de vreo 5 kile pe spate. Totodata cred ca ar fi mai bine sa iti polizezi un pic cele doua carene laterale spate, in punctul in care ar atinge toba in caz de cazatura. Bucatica aia curbata din spate nu face decat sa rupa si restu carenei, care altfel n-ar avea nimic. Pentru detalii, iti stau la dispozitie Cat despre gume, sunt tentat sa dau sfaturi de cauciucuri enduro-touring (TKC80), care insa nu se comporta deosebit de bine in hardul de care vrei tu sa te tii Editat Mai 12, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Apropo, cu carene + far + suport, ce faci? Chiar, ce faci? Discutam despre un schimb profitabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 163 kg la gol, plus 2L ulei, plus benzina, vine cam vreo 176kg gata de drum. Apropo, cu carene + far + suport, ce faci? Stiu pe cineva care cred ca ar fi interesat de ele, eventual la schimb cu un far de enduro + diferenta, ca tot am vazut ca iti cauti Ai putea sa ii dai jos tobele, care sunt FOARTE grele. Cauta cineva niste tobe zilele astea (vezi tocipu de domi-uri). Le inlocuiesti cu ceva mai gol (dar e investitie asta). Macar le chiuretezi si tot mai scapi de vreo 5 kile pe spate. Totodata cred ca ar fi mai bine sa iti polizezi un pic cele doua carene laterale spate, in punctul in care ar atinge toba in caz de cazatura. Bucatica aia curbata din spate nu face decat sa rupa si restu carenei, care altfel n-ar avea nimic. Pentru detalii, iti stau la dispozitie Cat despre gume, sunt tentat sa dau sfaturi de cauciucuri enduro-touring (TKC80), care insa nu se comporta deosebit de bine in hardul de care vrei tu sa te tii din piese momentan nu vand pentru ca e si de vanzare iar eventual le dau noului propietar , dar daca o pun la punct o sa scot ce am in plus la vanzare tobele - ma gadesc sa le inlocuiesc cu ceva mai usor si mai zgomotos sau sa le golesc (nu ma pricep la astea, nu am mai umblat la tobe) - sti vreun mester care sa faca toata operatiunea dintr-o bucata (adica intr-o zi) carenele laterale sunt foarte rezistente - se sparg doar daca dai cu ele in roca altfel sunt destul de rezistente si protejeaza pe o parte bateria de o eventuala ploaie de tkc80 nici nu vreau sa aud - nu le pun nici macar pe gs - momentan o sa pun mitas e09, sunt mai vechi, la momentul respectiv nu mi-au placut dar poate o sa am o alta parere despre ele acum - insa pe viitor vreau ceva dedicat macadam + noroi + iarba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Isi mai facuse si CheluRebel Dominatorul de HARD. Mansoane ca ale lui nu vor mai exista vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 din piese momentan nu vand pentru ca e si de vanzare iar eventual le dau noului propietar , dar daca o pun la punct o sa scot ce am in plus la vanzare carenele laterale sunt foarte rezistente - se sparg doar daca dai cu ele in roca altfel sunt destul de rezistente si protejeaza pe o parte bateria de o eventuala ploaie Eu iti propuneam un schimb in sensul in care eu mi-am pus pe al meu far de care vrei tu, dar vreau sa-l reconstitui. Tu vrei ca al meu, eu vreau ca al tau In cazul in care te hotarasti sa renunti la partea din fata (carene fata - langa rezervor, masca far, far, suport bord, eventual melc), ai client sigur Cam asa arata al meu acum: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Am si eu niste sugestii care o sa te scape de niste kilograme: - inlocuieste tobele originale cu una singura din carbon (sunt baieti in Bucuresti care fabrica) - inlocuieste rezervorul original cu unul Acerbis din plastic (mult mai usor) - renunta la portbagajul de metal - pune-i aripa de plastic Acerbis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 Am si eu niste sugestii care o sa te scape de niste kilograme:- inlocuieste tobele originale cu una singura din carbon (sunt baieti in Bucuresti care fabrica) - inlocuieste rezervorul original cu unul Acerbis din plastic (mult mai usor) - renunta la portbagajul de metal - pune-i aripa de plastic Acerbis multam de sfaturi urmatorul pas este alegerea unei masti am urmatoarele variante: APICO ALIEN BLACK - 85 Lei fara transport (transportul va mai costa intre 60 si 100 lei) si UFO Oregon - 280 Lei (cu transportul inclus) eu am o nelamurire, la ITP-ul din toamna imi va trebui o masca cu semnale sau merge si una fara semnale ?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 garantat ai nevoie de semnale, indiferent ca sunt pe masca sau normale. daca apelezi la spaga, relatii pentru ITP, uita de semnale. ca si alegere pt. far, recomand UFO Oregon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 multam de sfaturi urmatorul pas este alegerea unei masti am urmatoarele variante: APICO ALIEN BLACK - 85 Lei fara transport (transportul va mai costa intre 60 si 100 lei) si UFO Oregon - 280 Lei (cu transportul inclus) eu am o nelamurire, la ITP-ul din toamna imi va trebui o masca cu semnale sau merge si una fara semnale ?!?!?! Din cate stiu eu, primul far nu este omologat, insa al doilea da. Mergi pe varianta a doua, parerea mea. Iar semnale chiar nu sunt o problema sa-ti montezi pt ITP. Eu mi-am luat cu 33 de lei o pereche de semnale cu becuri de 21W pe care le-am montat foarte usor chiar pe elementele de prindere din plastic ale mastii (respectiv niste distantiere livrate impreuna cu farul). Iesi mai ieftin decat cu spaga (parerea mea ) Asta ca sa nu mai spun ca le poti monta (in acelasi mod) pe cele originale Daca ai nevoie de doua maini dibace, in limita timpului disponibil te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 - inlocuieste rezervorul original cu unul Acerbis din plastic (mult mai usor)- renunta la portbagajul de metal Nu cred ca vei putea gasi un rezervor Acerbis specific pentru modelul asta. Eu caut de o luna non-stop si nu se gaseste. Ai putea adapta unul de la model mai vechi (poti lua cam cu 300$ unul nou pt model 88-91) sau de la un XR250-XR650 (noi vreo 300e, SH se gasesc), dar nu se vor mai potrivi plasticele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 13, 2009 Autor Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Din cate stiu eu, primul far nu este omologat, insa al doilea da. Mergi pe varianta a doua, parerea mea. Iar semnale chiar nu sunt o problema sa-ti montezi pt ITP. Eu mi-am luat cu 33 de lei o pereche de semnale cu becuri de 21W pe care le-am montat foarte usor chiar pe elementele de prindere din plastic ale mastii (respectiv niste distantiere livrate impreuna cu farul). Iesi mai ieftin decat cu spaga (parerea mea ) Asta ca sa nu mai spun ca le poti monta (in acelasi mod) pe cele originale Daca ai nevoie de doua maini dibace, in limita timpului disponibil te pot ajuta. o sa raman la ufo cu semnale incluse ... mai stau o saptamana sa ved ce mai apare pe ebay, referitor la ajutor nu pot decat sa iti multumesc dar eu nu stau in bucuresti ci la vreo 30 km ... insa o sa vreau sa ajung cu dominatorul prin iulie in buc (sa umblu si la carburator, nu am umblat niciodata la el) poate ne italnim sa schimbam o parere una alta in caz ca nu o sa il mai vand o sa tin dominatorul pentru hard enduro poate ne intalnim la o iesire prin munti @switch stai cu ochii pe ebay ca sigur apare ceva Editat Mai 13, 2009 de p.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 dc vrei sa faci din asta hard-enduro, mai bine il vinzi si iei altul mai usor. si la 160kg e foarte greu, pe unele urcari o sa o ia inapoi din cauza greutatii, chiar daca ai cauciucuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 http://www.bikeshop.ro/uploads/file_194614_phpw9UytU.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 (editat) tocmai ce am cumparat de pe ebay masca oregon 60 lire cu tot cu transport - o voi vopsi in negru cand va sosi (probabil ca luni) am gasit si aripa de cros noua ufo la 22 de lire cu transport inclus - mai astept poate gasesc ceva mai ieftina prin tara second hand maneta de frana am gasit la 4 lire frara transport - in tara am gasit la 15 euro tot fara transport am gasit si niste baieti pe aici pe la mine care se pricep la confectionat crash-baruri (si sunt ieftini ) @ser79ban - frumos dominator, dar vad ca are rezervorul zgariat cu siguranta ca trebuie pus crashbar - daca nu de protejat la impact macar pentru atenuarea impactului cu rezervorul @TheIceman nu vreau sa fac uphill cu ea, dar fiind mai usoara o poti manevra mai usor prin noroaie si prin alte locuri unde e nevoie sa tragi de ea Editat Mai 19, 2009 de p.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Din ce dai jos din fatza cred ca vei economisi vreo 5-7 kg. Daca schimbi tobele, inca vreo 5-7kg. Per total nu sunt sigur ca vei putea sa aduci mobra sub 145kg. Asta si faptu ca e dstul de groasa si butucanoasa nu cred ca te va ajuta prea mult in noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 19, 2009 Autor Share Postat Mai 19, 2009 Din ce dai jos din fatza cred ca vei economisi vreo 5-7 kg. Daca schimbi tobele, inca vreo 5-7kg. Per total nu sunt sigur ca vei putea sa aduci mobra sub 145kg. Asta si faptu ca e dstul de groasa si butucanoasa nu cred ca te va ajuta prea mult in noroi sunt constient ca nu se compara cu o mobra de cross (cam ce ai tu la semnatura) insa o mobra de cross sanatoasa costa cel putin 3-4000 euro iar pe mine nu ma va costa mai mult de 250 lire sa modific dominatorul - oricum pentru mine dominatorlu nu e prea greu (invatat cu gsu de 230 kg) o iesire soft de tot pentru mine singurele puncte unde mai am intrebarii sunt: ce fel de cauciucuri sa ii pun? un raport bun intre cost/performanta - am un set de mitas e09 dar nu imi place aderenta si cum sa ii fac crash barul ? sa fie usor, flexibil, sa protejeze rezervorul - am de gandit aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Pt rezervor acerbis incearca la Garage Italia http://www.garageitalia.ro/ http://www.ukgarage.it/shop/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 ce fel de cauciucuri sa ii pun? un raport bun intre cost/performanta - am un set de mitas e09 dar nu imi place aderenta Nu stiu ce "hard enduro" vrei sa faci tu, dar poti sa incerci Pirelli MT 21. Sunt putin mai scumpe ca Mitas-urile, dar tin aproape dublu. Au aderenta mai buna pe camp si surprinzator de buna pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 28, 2009 Autor Share Postat Mai 28, 2009 ultimele poze cu ea dupa ce i-am pus aripa cross si masca (far + semnale) ... urmatoarele pe lista nu neaparat in ordine cronologica sunt: modificare toba (din doua sa raman la una); confectionare/cumparare inaltatoare ghidon, crash bar (ca arata ca asta de la min. 4) ... deocamdata atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 De la cate kg ai plecat, la cate ai ajuns si la cate vrei sa ajungi? Arata destul de bine acum, felicitari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Nu ai probleme la turatii mari? In mod normal la ce aripa i-ai pus, nu prea mai ajuge aerul cum trebe la priza... Car despre crash-bar-urile alea... nu sunt sigur ca ai unde sa le prinzi sus. Editat Iunie 8, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Vrei sa mai dai jos ceva kg? Scapa de tobele alea, fa-i adaptare la galerie si pune numai una, evident racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Vrei sa mai dai jos ceva kg? Scapa de tobele alea, fa-i adaptare la galerie si pune numai una, evident racing Din aluminiu sau carbon eventual, sa fie cat mai redusa. Mai jos e rezervorul Acerbis pe care tu tre sa-l cauti si sa-l pui. Credeam ca vrei sa-l faci usor, te-apuci sa-i pui crashbars? Suportul de topcase nu-l dai jos? Nu ai probleme la turatii mari? In mod normal la ce aripa i-ai pus, nu prea mai ajuge aerul cum trebe la priza... Ai mare dreptate. Cred ca se poate rezolva usor problema prin decuparea aripii dupa modelul celei de pe Yamaha TT-R 600 (vezi foto). Sau a doua varianta, poti sa o scurtezi pur si simplu. Editat Iunie 8, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iunie 11, 2009 Autor Share Postat Iunie 11, 2009 m-am interesat de tobe si m-ar duce pe undeva pe la 70-90 euro aripa nu a-s taia-o deocamdata, vreau sa vad cum se comporta crashbarul il voi prinde de cadru, insa nu o sa fie ceva rigid ci flexibil, in caz de cazatura sa preia din zarieturile rezervorului - uitate in filmuletul ala - nu vor cantari mai mult de 3-4 kg insa imi vor proteja rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.