Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Se vinde Africa Twin din acest motiv:

(Cumparata ieri)

 

post-47967-1271528615_thumb.jpg

 

 

Vind Honda XRV 750 Africa Twin RD07, an fabricatie 2000, prima inmatriculare 04/2002 (Germania). Inmatriculata in Romania 05/2009. 63000km dintre care doar 6000km in Romania, Carte service, cca 3500 Euro cu facturiile aferente in accesori si inbunatatiri. Front guard Fehling, Saua Corbin + originala, Genti laterale SW-Motech, Top case, Cric central African Queens, Pompa benzina schimbata(+ una noua de rezerva( mecanica), furtune frana metalice Touratech, Sistem evacuare BSM Future, Scarite fata noi, Filtru K&N, Sistem ungere lant Loobman, Arcuri in furca fata Touratech, Amortizor spate Ohlins HO645 (800 Euro). Tank bag Acerbis, Priza 12V, 4 way flashers, Regulator de tensiune nou de rezerva, Metzeler Tourance montate Mai 2009-6000km, Placute frina fata/spate schimbate Mai 2009-6000km. Ulei/filtru schimbat 1000km,Singurul defect zgarietura de pe rezervor vezi poza.

Nemontate-Buji noi DPR8EIX-9 NGK IRIDIUM si kit carburatoare DynoJet stage 3.5 made in USA. Vizibila in showroom la Rasnov, BV, la magazinul de moto al lui Romeo Duicu(Paris-Dakar finalist). 4950 Euro.Tel, 0745905628

post-47967-1271528755_thumb.jpgpost-47967-1271528803_thumb.jpgpost-47967-1271528944_thumb.jpgpost-47967-1271528979_thumb.jpgpost-47967-1271529061_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut sunt si eu posesor de 2 luni de africa twin de 650 si as vrea sa va intreb cum as putea sa imi pun halogen de 55 W in prezent are niste lumanari italiene cred ca de 35.trebuie sa pun si rele :love:

Mesaj completat

:love: :love:

Mesaj completat

releu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea e simpla....a fost vina mea m-am bagat in depasire+curba...m-am speriat ca am intrat prea tare , am luat mana din gaz si mobra s-a indreptat. ghinionul a fost ca am luat din plin un santz si am fost aruncat destul de mult pe spate....mobra a facut o saritura si o aterizare fix pe coditza.norocul a fost ca nu erau copaci in zona si ca plouase pe 8.04. si pamantul era moale altfel se putea si mai rau. eu am fost luat de salvare dar baietii care s-au dus sa ia motorul l-au adus pe roti..au zis ca s-au mai si plimbat un pic pe la garaj profitand ca nu dadeam motorul la nimeni. din cate m-am interesat mai mult de 200 eur nu is reparatiile....iar eu vreau 1500. salutari si numai bine

salutari si ce sa zic ai avut ghinion,cand o sa te faci bine si nu o sa mai ai motor iti va trece cate un fior prin oase de fiecare data cand o sa vezi unul.Tu stii mai bine ce ai acolo si cat te-ai seperiat din cazatura si poate ca si eu as proceda la fel ca tine ,mai ales impins de catre familie,cred ca si la tine este acelasi lucru.Este o decizie destul de grea dar ce sa zic santatea este mai presus de toate,Mobre se gasesc la tot pasul dar sanatate cam greu.Sanatate si multa bafta la operatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut sunt si eu posesor de 2 luni de africa twin de 650 si as vrea sa va intreb cum as putea sa imi pun halogen de 55 W in prezent are niste lumanari italiene cred ca de 35.trebuie sa pun si rele :love:

Mesaj completat

:love: :love:

Mesaj completat

releu

 

http://www.xrv.org.uk/articles/headlight_conversion.php

 

In completare as mai spune ca e bine sa tai cele 2 urechi nefolosite ale becului.Urechea care trebuie s-o folosesti ca si carlig, trebuie ingustata un pic si trebuiesc rupte urechiusele de langa gaurile unde va veni arcul (altfel se balangane becul). Daca scurtezi soclul becurilor sau folosesti numai papuci, acea cupa de cauciuc din spatele farului iti va veni perfect la loc si isi va face treaba de etansare. Eu am tras doua fire de 2/5 (+ si -) de la baterie pt becuri. Pe + am pus o siguranta de 20A. Relee am cautat la dezmembrari doua identice care is sigilate din spate cu rasina. La magazin nu prea gasesti asemenea relee si fiind plasate "in natura", e bine sa fie rezistente la apa.

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Puteti sa ma lamuriti si pe mine, de ce dupa ce se depasesc o anumita viteza/turatie, am senzatia ca scarite imi gadala al naibii de enervant talpile???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Puteti sa ma lamuriti si pe mine, de ce dupa ce se depasesc o anumita viteza/turatie, am senzatia ca scarite imi gadala al naibii de enervant talpile???

 

 

Bujiile? Sincronizarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1post-47967-1271615397_thumb.jpg

Mesaj completat

Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1post-47967-1271615397_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile? Sincronizarea?

 

Bujiile sunt OK, altfel le cumparam de la tine alea ce mi-ai aratat.

Sincronizarea a fost facuta, chiar si reglaje si curatire carburator (Marcel, de la MarcelMotors).

Consuma super OK, 4,7% in afara cu viteza medie de 110 cu pasager.

Asa ca nu imi pot da seama ce se intampla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu?

 

 

Mesaj completat

In alta ordine de idei, ieri am reusit sa-mi fac niste timp si am fost la Nadrag sa inspectez zona pentru una din intalnirile de anul asta.

Asa cum am mai spus, tabara este dezafectata si am stat de vorba cu un tip de la primarie. Se pare ca ministerul vrea sa o dea in pastrare primariei, din lipsa de fonduri....

Situatia e cam asa:

- Exista o terasa mare, si putem pune mese si scaune pentru stat la taclale si mancat in cazul in care ploua.

- WC-urile sunt afara

- dormitoarele sunt dezafectate si nu se pot folosi

- exista loc de campare pentru vreo 20-30 de corturi

- apa din parau :love:

- in zona nu exista semnal GSM Vodafone si Orange, doar Cosmote

 

Cateva poze cu locatia:

post-30-1271660303_thumb.jpgpost-30-1271660410_thumb.jpgpost-30-1271660429_thumb.jpg

 

Pentru cei care vor sa exerseze trecerea prin parau exista un loc special amenajat :love:

post-30-1271660454_thumb.jpg

 

Deasemenea, de la tabara porneste un drum forestier destul de lung pe care doritorii de offroad pot sa-si exerseze talentele :love:

 

Am urcat si pana la cabana Caprioru, drumul este accesibil cu Africana. De acolo am incercat sa urc pe Vf. Pades, dar drumul pe care-l stiam era blocat cu copaci cazuti in timpul iernii si nu am reusit sa ma strecor. Am incercat o alta ruta, dar categoric aceea nu va putea fi urcata cu Africana. Ramane sa dezvolt ruta de offroad in alta directie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu?

 

Nu. Este toba Laser Pro Duro. Poate fii din cauza aia??? :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu?

 

Nu. Este toba Laser Pro Duro. Poate fii din cauza aia??? :love:

 

 

Cauciucurile de pe scarite au si ele un rol! Atenueaza vibratiile.

 

Incearca sa le montezi la loc si spune-mi daca e la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu?

 

Nu. Este toba Laser Pro Duro. Poate fii din cauza aia??? :wacko:

 

 

 

Cauciucurile de pe scarite au si ele un rol! Atenueaza vibratiile.

 

Incearca sa le montezi la loc si spune-mi daca e la fel!

 

 

Nu am avut cauciucuri pe scarite de cand am luat motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1post-47967-1271615397_thumb.jpg

Mesaj completat

Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1post-47967-1271615397_thumb.jpg

 

 

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

 

Mesaj completat

Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1post-47967-1271615397_thumb.jpg

Mesaj completat

Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3.

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1post-47967-1271615397_thumb.jpg

 

 

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut cauciucuri pe scarite de cand am luat motorul...

 

 

 

De la lipsa acelor cauciucuri simti toata vibratia in picior!

 

 

Intr-adevar toata lumea le demonteaza pentru ca nu au aderenta pe ele cu cizmele de cross,dar pe sosea la viteze de peste

100kmh isi fac treaba!

 

Motocicleta vine cu ele dar probabil cine a avut-o inainte le-a demontat!

 

 

Cauta si incearca sa montezi acele cauciucuri si o sa vezi schimbarea.

Editat de radu85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la lipsa acelor cauciucuri simti toata vibratia in picior!

 

 

Intr-adevar toata lumea le demonteaza pentru ca nu au aderenta pe ele cu cizmele de cross,dar pe sosea la viteze de peste

100kmh isi fac treaba!

 

Motocicleta vine cu ele dar probabil cine a avut-o inainte le-a demontat!

 

 

Cauta si incearca sa montezi acele cauciucuri si o sa vezi schimbarea.

 

 

Mersi de sfat. O sa incerc si aceasta solutie. Sper ca intr-adevar sa fie doar asta problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

 

Mesaj completat

 

 

 

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

salut.m-ar interesa pe mine releul si pompatel 0729997445,ionut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

 

Mesaj completat

 

 

 

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

 

 

Dragilor,

Eu imi vand mobra, motivul este ca mi am luat deja alta total diferita ca clasa si model(MV Agusta Brutale) dar se pare ca nu sint atitia bani in tara asta incit africana sa se vinda complect echipata. Din acest motiv nu am decit sa vand toate accesoriile de pe ea si apoi sa o vand separat goala normala stock, binenteles minus pretul accesoriilor. Acum sambata se pare ca o sa am un client la totate accesoriile ca package. Daca cumva ramane ceva o sa postez aici. Sincer imi pare rau ca nu am gasit pe cineva sa o ia asa complecta ca isi merita bani.Daca vand Ohlins-ul si toba e normal ca tre sa pun ceva in loc adica piesele originale care nu le mai am si deci cine cumpara astea 2 piese imi lasa originalele la schimb. Oricum pretul la accesori este intre 50 si 60% din factura.

Mesaj completat

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

 

Mesaj completat

 

 

 

Acum de vanzare:

 

1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane .

2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro

3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro.

4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro

6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei.

7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400.

8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc.

9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat.

10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro.

11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro.

 

Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a

 

 

Dragilor,

Eu imi vand mobra, motivul este ca mi am luat deja alta total diferita ca clasa si model(MV Agusta Brutale) dar se pare ca nu sint atitia bani in tara asta incit africana sa se vinda complect echipata. Din acest motiv nu am decit sa vand toate accesoriile de pe ea si apoi sa o vand separat goala normala stock, binenteles minus pretul accesoriilor. Acum sambata se pare ca o sa am un client la toate accesoriile ca package. Daca cumva ramane ceva o sa postez aici. Sincer imi pare rau ca nu am gasit pe cineva sa o ia asa complecta ca isi merita bani.Daca vand Ohlins-ul si toba e normal ca tre sa pun ceva in loc adica piesele originale care nu le mai am si deci cine cumpara astea 2 piese imi lasa originalele la schimb. Oricum pretul la accesori este intre 50 si 60% din factura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus asta, si o sustin cu tarie. Tripmasterul costa o gramada de bani si nu face mai nimik. Si modelul rd04 din cate stiu eu , nu are asa ceva, si ca sa montezi unul de 07 trebuie sa schimbi si kilometrajul si turometrul, si sa faci o modificare la instalatia electrica pentru alimentarea lui. Mai bine cumpara un gps care face mult mai mult, si include si tot ce face un tripmaster.

Amortizorul, releul de incarcare, seaua si kitul dyno jet ma intereseaza si pe mine. Sa imi spui doar daca mai ramane ceva sau cumpara tot. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus asta, si o sustin cu tarie. Tripmasterul costa o gramada de bani si nu face mai nimik. Si modelul rd04 din cate stiu eu , nu are asa ceva, si ca sa montezi unul de 07 trebuie sa schimbi si kilometrajul si turometrul, si sa faci o modificare la instalatia electrica pentru alimentarea lui. Mai bine cumpara un gps care face mult mai mult, si include si tot ce face un tripmaster.

Amortizorul, releul de incarcare, seaua si kitul dyno jet ma intereseaza si pe mine. Sa imi spui doar daca mai ramane ceva sau cumpara tot. Merci.

 

 

RD04 din 1992 are Tripmaster.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Ce fel de ulei e mai bine sa bag in Africana? Mineral, semi sau full-sintetic ? Motoreta mea e RD04 !

 

Trebuie sa-i fac schimbul cat de curand: e recomandat 10W40 sau pot sa pun si alt fel?

 

Bafta !

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...