chiradu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Mesaj completat Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Bujiile? Sincronizarea? Bujiile sunt OK, altfel le cumparam de la tine alea ce mi-ai aratat. Sincronizarea a fost facuta, chiar si reglaje si curatire carburator (Marcel, de la MarcelMotors). Consuma super OK, 4,7% in afara cu viteza medie de 110 cu pasager. Asa ca nu imi pot da seama ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu? Mesaj completat In alta ordine de idei, ieri am reusit sa-mi fac niste timp si am fost la Nadrag sa inspectez zona pentru una din intalnirile de anul asta. Asa cum am mai spus, tabara este dezafectata si am stat de vorba cu un tip de la primarie. Se pare ca ministerul vrea sa o dea in pastrare primariei, din lipsa de fonduri.... Situatia e cam asa: - Exista o terasa mare, si putem pune mese si scaune pentru stat la taclale si mancat in cazul in care ploua. - WC-urile sunt afara - dormitoarele sunt dezafectate si nu se pot folosi - exista loc de campare pentru vreo 20-30 de corturi - apa din parau - in zona nu exista semnal GSM Vodafone si Orange, doar Cosmote Cateva poze cu locatia: Pentru cei care vor sa exerseze trecerea prin parau exista un loc special amenajat Deasemenea, de la tabara porneste un drum forestier destul de lung pe care doritorii de offroad pot sa-si exerseze talentele Am urcat si pana la cabana Caprioru, drumul este accesibil cu Africana. De acolo am incercat sa urc pe Vf. Pades, dar drumul pe care-l stiam era blocat cu copaci cazuti in timpul iernii si nu am reusit sa ma strecor. Am incercat o alta ruta, dar categoric aceea nu va putea fi urcata cu Africana. Ramane sa dezvolt ruta de offroad in alta directie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu? Nu. Este toba Laser Pro Duro. Poate fii din cauza aia??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu? Nu. Este toba Laser Pro Duro. Poate fii din cauza aia??? Cauciucurile de pe scarite au si ele un rol! Atenueaza vibratiile. Incearca sa le montezi la loc si spune-mi daca e la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Si la mine se simt niste vibratii la turatie mare. Astea au aparut odata cu schimbarea tobei de esapament. Tu parca nu mai ai toba originala, nu? Nu. Este toba Laser Pro Duro. Poate fii din cauza aia??? Cauciucurile de pe scarite au si ele un rol! Atenueaza vibratiile. Incearca sa le montezi la loc si spune-mi daca e la fel! Nu am avut cauciucuri pe scarite de cand am luat motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Mesaj completat Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Mesaj completat Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Mesaj completat Pentru a diminua din pretul motorului am sa vand accesorii de pe el separat. Pacat pentru ca este un motor care nu stiu daca ii mai lipseste ceva. Unele chestii nici macar nu sint montate ca de ex. bujiile si kitul de carburatoare DinoJet stage 3. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...mp;pageNumber=1 Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Nu am avut cauciucuri pe scarite de cand am luat motorul... De la lipsa acelor cauciucuri simti toata vibratia in picior! Intr-adevar toata lumea le demonteaza pentru ca nu au aderenta pe ele cu cizmele de cross,dar pe sosea la viteze de peste 100kmh isi fac treaba! Motocicleta vine cu ele dar probabil cine a avut-o inainte le-a demontat! Cauta si incearca sa montezi acele cauciucuri si o sa vezi schimbarea. Editat Aprilie 20, 2010 de radu85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 De la lipsa acelor cauciucuri simti toata vibratia in picior! Intr-adevar toata lumea le demonteaza pentru ca nu au aderenta pe ele cu cizmele de cross,dar pe sosea la viteze de peste 100kmh isi fac treaba! Motocicleta vine cu ele dar probabil cine a avut-o inainte le-a demontat! Cauta si incearca sa montezi acele cauciucuri si o sa vezi schimbarea. Mersi de sfat. O sa incerc si aceasta solutie. Sper ca intr-adevar sa fie doar asta problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Mesaj completat Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a salut.m-ar interesa pe mine releul si pompatel 0729997445,ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 chiradu!! primesti toba originala in schimb??? este rd04!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Mesaj completat Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Dragilor, Eu imi vand mobra, motivul este ca mi am luat deja alta total diferita ca clasa si model(MV Agusta Brutale) dar se pare ca nu sint atitia bani in tara asta incit africana sa se vinda complect echipata. Din acest motiv nu am decit sa vand toate accesoriile de pe ea si apoi sa o vand separat goala normala stock, binenteles minus pretul accesoriilor. Acum sambata se pare ca o sa am un client la totate accesoriile ca package. Daca cumva ramane ceva o sa postez aici. Sincer imi pare rau ca nu am gasit pe cineva sa o ia asa complecta ca isi merita bani.Daca vand Ohlins-ul si toba e normal ca tre sa pun ceva in loc adica piesele originale care nu le mai am si deci cine cumpara astea 2 piese imi lasa originalele la schimb. Oricum pretul la accesori este intre 50 si 60% din factura. Mesaj completat Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Mesaj completat Acum de vanzare: 1.crush bars, genti laterale si saua Corbin 800 euro factura. Pret 500 euro.Corbin e numarul 1 in saua de motociclete foarte confortabila la drum lung mai ales pentru 2 persoane . 2.pompa benzina mecanica noua in cutie factura 67 euro. pret 50 euro 3.regultor tensiune- nou in cutie factura 87 euro.pret 70 euro. 4.cric central Africa Queens 160 euro. pret 90 euro 6.geanta rezervor- Acerbis 600 lei. pret 350 lei. 7.amortizor central Ohlins pret factura 799 euro cu al tau la schimb cel original sa am ce pune in loc deci 400. 8.evacuare BSM Future 150 euro cu a ta la schimb sa am ce pune la loc. 9.kit carburatoare DynoJet Made in USA. Mareste puterea consta in alte jiglere si cui pontou stage 3,5, peste 3,5 intra in categoria racing, 130 euro. Pret 90 este nou in cutie nemontat. 10 Buji noi in cutie NKG Iridium DPR8EIX-9 factura 32.57 euro. pret 20euro. 11. Cauciucul de la pedale fata mai am unu in cutie unu l-am montat acum o saptamana 23.5 euro. Pret pentru 2buc 15 euro. Apoi se vinde motorul pret 3950 euro an fabricatie 2000 prima inmatriculare in Germania 2002, RD07a Dragilor, Eu imi vand mobra, motivul este ca mi am luat deja alta total diferita ca clasa si model(MV Agusta Brutale) dar se pare ca nu sint atitia bani in tara asta incit africana sa se vinda complect echipata. Din acest motiv nu am decit sa vand toate accesoriile de pe ea si apoi sa o vand separat goala normala stock, binenteles minus pretul accesoriilor. Acum sambata se pare ca o sa am un client la toate accesoriile ca package. Daca cumva ramane ceva o sa postez aici. Sincer imi pare rau ca nu am gasit pe cineva sa o ia asa complecta ca isi merita bani.Daca vand Ohlins-ul si toba e normal ca tre sa pun ceva in loc adica piesele originale care nu le mai am si deci cine cumpara astea 2 piese imi lasa originalele la schimb. Oricum pretul la accesori este intre 50 si 60% din factura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salut vreau sa achizitionez un trip-master pentru africa twin rd04 dar cred ca merge si de pe rd07 astept oferte pe PM. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am mai spus asta, si o sustin cu tarie. Tripmasterul costa o gramada de bani si nu face mai nimik. Si modelul rd04 din cate stiu eu , nu are asa ceva, si ca sa montezi unul de 07 trebuie sa schimbi si kilometrajul si turometrul, si sa faci o modificare la instalatia electrica pentru alimentarea lui. Mai bine cumpara un gps care face mult mai mult, si include si tot ce face un tripmaster. Amortizorul, releul de incarcare, seaua si kitul dyno jet ma intereseaza si pe mine. Sa imi spui doar daca mai ramane ceva sau cumpara tot. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Am mai spus asta, si o sustin cu tarie. Tripmasterul costa o gramada de bani si nu face mai nimik. Si modelul rd04 din cate stiu eu , nu are asa ceva, si ca sa montezi unul de 07 trebuie sa schimbi si kilometrajul si turometrul, si sa faci o modificare la instalatia electrica pentru alimentarea lui. Mai bine cumpara un gps care face mult mai mult, si include si tot ce face un tripmaster.Amortizorul, releul de incarcare, seaua si kitul dyno jet ma intereseaza si pe mine. Sa imi spui doar daca mai ramane ceva sau cumpara tot. Merci. RD04 din 1992 are Tripmaster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 RD04 din 1992 are Tripmaster. Da rd 04 92 model N Astept in continuare oferte . Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Salutare ! Ce fel de ulei e mai bine sa bag in Africana? Mineral, semi sau full-sintetic ? Motoreta mea e RD04 ! Trebuie sa-i fac schimbul cat de curand: e recomandat 10W40 sau pot sa pun si alt fel? Bafta ! Editat Aprilie 21, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare ! Ce fel de ulei e mai bine sa bag in Africana? Mineral, semi sau full-sintetic ? Motoreta mea e RD04 ! Trebuie sa-i fac schimbul cat de curand: e recomandat 10W40 sau pot sa pun si alt fel? Bafta ! Eu folosesc valvoline durablend 10w40 semi-sintetic sant multumit de el, si de raportul calitate-pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 semi sintetic 10W40 e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 ....Si daca consuma ulei, poti folosi 15W/40. Este un pic mai gros, la temperatura de functionare. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Va salut. Puteti sa-mi spuneti va rog daca rulmentul de la jugul Africa Twin este ceva special? Am fost la un magazin de rulmenti, si mi-au spus ca in cazul in care interiorul rulmentului este de 25 mm, ma costa 15 RON de la SKF, iar din cauza ca este de 26 mm, ma costa 125 RON. Este chiar marime mai speciala, sau nu am gasit eu marimea buna pentru rulment. Ca si idee, poate cineva sa puna o lista cu ce rulmenti sunt pe la Africa Twin (cote sau coduri)? Eu am o RD03. Sunt aceleasi rulmenti ca si la RD04 si RD 07? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Tot legat de povestea asta, are cineva idee daca jugul cu tot cu tija din cadru se potrivesc de la AT la TA sau Domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Va salut. Puteti sa-mi spuneti va rog daca rulmentul de la jugul Africa Twin este ceva special? Am fost la un magazin de rulmenti, si mi-au spus ca in cazul in care interiorul rulmentului este de 25 mm, ma costa 15 RON de la SKF, iar din cauza ca este de 26 mm, ma costa 125 RON. Este chiar marime mai speciala, sau nu am gasit eu marimea buna pentru rulment. Ca si idee, poate cineva sa puna o lista cu ce rulmenti sunt pe la Africa Twin (cote sau coduri)? Eu am o RD03. Sunt aceleasi rulmenti ca si la RD04 si RD 07? Multumesc anticipat Rulmentii de jug de la RD03 sunt la fel cu cei de la RD04 si RD07(a) si comuni la urmatoarele modele de Honda: HONDA CLR 125 CITY F. (CLR125) HONDA CR 250 R CROSS (ME30) HONDA NX 250 (MD21) HONDA XL600V TRANSALP (PD06/94) HONDA XL600V TRANSALP (PD06) HONDA XL600V TRANSALP (PD10) HONDA XL 600 R (PD03) HONDA XR 600 R (PE04) HONDA XR 600 R (XR600R) HONDA XL 600 LM/RM (PD04) HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) HONDA NX 650 DOMINAT. (RD08) HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) HONDA XL650V TRANSALP (RD10) HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04) HONDA XRV 650 (RD03) HONDA XRV 750 (RD04) HONDA XRV 750 (RD07) HONDA XLV 750 R (RD01) Din cate stiu eu, mai ieftin de 30 eur nu o sa gasesti. Mesaj completat Tot legat de povestea asta, are cineva idee daca jugul cu tot cu tija din cadru se potrivesc de la AT la TA sau Domi? Din ce stiu eu, sunt multi care la TA au pus furca fata de AT, fara modificari. Din cum vezi mai sus, rulmentii de la juguri sunt aceeasi. Dar e bine sa mai verifici Editat Aprilie 23, 2010 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Din ce stiu eu, sunt multi care la TA au pus furca fata de AT, fara modificari. Din cum vezi mai sus, rulmentii de la juguri sunt aceeasi. Dar e bine sa mai verifici ...iar furcile de la TA si Domi sunt intershanjabile. Multumesc pt informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Multumesc de informatii. Se poate cumva si o cota sau un cod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.