cstelia Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salut. Se potriveste fata de rd04, la rd03, fara mari modificari? Din cate am vazut, este posibil, dar inainte sa ma apuc, as dori sa aud parerea voastra, poate careva ati mai facut asta. Mersi fain Adi De ce vrei sa faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 De ce vrei sa faci asta? S'a bagat unu in mine, si a cam varzalit fata, si am gasit una de rd04 la un pret mai mult decat bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) Nasol... Dar la ce te referi cand spui fatza? Carene sau furca? Nu am intrat la iernat. Sunt la munca deocamdata, si abia astept sa ajung acasa sa bag un traseu, inainte de a incepe modificarile. Am facut rost de carene si rezervor de Transalp, si dupa un transfer bancar pe care o sa il fac cand ajung acasa, o sa am si furca upside-down si toba de Africa Queen. Pentru ca o sa schimb evacuarea finala, m-am gandit ca nu ar strica sa umblu putin si la restul traseului de evacuare, pe care ma gandesc sa il fac mai mare putin in diametru, din inox, o sa il imbrac cu banda termoizolanta, pentru a pastra ridicata temperatura gazelor de evacuare, care corelata cu diametrul marit al tevilor o sa faca evacuarea gazelor ceva mai rapid, si care cica se manifesta printr-un plus micut de putere pe care il simte motorul. Am mai gasit pe la mine la munca si un radiator mare de aluminiu, pe care o sa il folosesc pentru o mai buna racire a releului de incarcare, care mai mult ca sigur o sa isi schimbe domiciliul de sub sa in alta locatie. Tot la capitolul de pregatire al motocicletei pentru iarna, o sa cuplez iar manerele incalzite si o sa schimb crampoanele. Inca ma mai gandesc daca o sa pun suruburi sau o sa imi fac lanturi de zapada. Am gasit un model de lanturi foarte elegant si usor de facut, dintr-un lant uzat de motocicleta. Am copiat frumos pe un carton forma de la vario-screen-ul lui Za Sly, si am masurat dimensiunile bratelor care articuleaza ansamblul, dar mai mult ca sigur nu cred ca o sa imi mai foloseasca, pentru ca in varianta in care o sa modific motorul, parbrizul dispare. O sa dispara si kilometrajul, si turometrul, in locul lor o sa pun o chestie mica, electronica, care o sa cantareasca foarte putin, si care o sa faca aceleashi lucruri. Oricum, o sa scanez sablonul, si articulatiile desenate pe 2 foi A4, si o sa il postez aici, pentru cei ce doresc sa isi construiasca asa ceva. Nu e greu deloc, daca ai o bucata de plexiglas. Singura chestie complicata e piesa care face deflectorul sa se blocheze in diferite pozitii, dar cum nimeni nu sta sa umble mereu la setari, cred ca e suficient sa ii gasesti o setare care te avantajeaza si apoi sa il strangi cu suruburi, facandu-l fix. Cineva s-a oferit sa ma ajute cu niste piese de pe fosta motocicleta de concurs a lui, adika un road-book, niste prinderi pentru faruri racing si alte cateva chestii. Asa ca astept cuminte sa vad ce o sa imi aduca mosul O rugaminte. Daca are cineva coturile de evacuare din cilindrii demontate, si poate sa le masoare, si sa faca o schita, ii sunt recunoscator, pentru ca am ceva inox pe aici, si strungarul se cam plictiseste. Ma intereseaza strict diametrul interior, cel exterior si cat de groasa este buza care se aseaza pe cilindrii. Multumesc. Editat Noiembrie 10, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 S'a bagat unu in mine, si a cam varzalit fata, si am gasit una de rd04 la un pret mai mult decat bun. Shit, imi cer scuze, sunt cam obosit. Este vorba doar de carena fata. "ochelarii" Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 S'a bagat unu in mine, si a cam varzalit fata, si am gasit una de rd04 la un pret mai mult decat bun. Shit, imi cer scuze, sunt cam obosit. Este vorba doar de carena fata. "ochelarii" Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Cap tevi esapament Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Ia spune la ce pret ai gasit "ochelarii" de RD04? S-ar putea sa gasesc prin garaj o masca de RD03 dar care are nevoie de ceva reparatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 pt piese mai vb si cu stulewa, el cred ca mai are chestii de rally-raid!! daca dai toba aia remus, ma abonez la ea! cand esti acasa???saptamana viitoare cred ca o sa ajungcateva zile pe la chiojdu, si da e dau o fuga pe la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Salutare, caut si eu un rezervor de RD03 sau RD04. Vreau sa fac ceva modificari la Transalpul meu Daca are cineva de vanzare sau stiti pe cineva care are, da-ti va rog un semn. Multumesc, Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Salutare, caut si eu un rezervor de RD03 sau RD04. Vreau sa fac ceva modificari la Transalpul meu Daca are cineva de vanzare sau stiti pe cineva care are, da-ti va rog un semn. Multumesc, Adrian Ar fi un rezervor. Vezi aici /index.php?...t&p=2617714 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Pai bine mai prietene, unde erai cand tot intrebam eu de rezervor de Transalp pe forum la voi? Faceam un schimb. Acum mi-am luat rezervor, dar mai am unul de Africana pe acasa, model RD04. Imi mai trebuie o sa de Transalp, asa ca daca auzi ceva pe forum la voi, da-mi te rog de stire. Abia de miercuri o sa fiu pe acasa, asa ca mai discutam atunci, daca nu iti gasesti un rezervor. Oricum, nu o sa am buson, si canelele de benzina. Raspunsul e valabil si pentru Doru. De miercuri te astept pe la mine, oricand ai chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Printr-un concurs bizar de imprejurari m-am pomenit cu un set de carburatoare in perfecta regula, dar de alea mai mici care s-au pus pe modelele post RD-04. Ma bate gindul sa le incerc pe vacutza mea. A mai facut cineva adaptarea asta? Cum a adaptat lebada de plastic de la admisie aer?Si daca da, cu ce rezultate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Inainte sa imi dau Afrikana, luasem o toba de carbon pt ea ca sa nu mai topeasca alti papuci pe toba originala pasagera mea. Din lipsa de spatiu si altele, am decis sa o dau. Toba are umplutura noua si e in stare f buna. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...uri-115808.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 eu va zic cum s-au comportat, ca o fi rideru', ca o fi motoru', plm. eu ziceam e varianta asta care am facut-o cu rosu ce facusi fratzica cu punctele alea galbene??? s-a infundat poteca??? daca dai o bere iti spun cum se trece mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 daca promiti ca mergi cu gs500-ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Chiar nu are nimeni un motor de Africana mai dezbracat sa imi dea si mie cotele de la teava aceea? Macar asa cu aproximatie. Daca am diametrul exterior al tevii, ma descurc eu... Fac buza aceea mai lata si o mai polizez acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Pt. cine doreste sa scape de consumul de ulei la AT, vand set de simeringuri de supape noi. 4 de admisie si 2 de evacuare. Cu un pic de talent nu trebuie desfacut decat capacele culbutorilor si se pot schimba fara a da jos chiuloasele. 50RON. Editat Noiembrie 14, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Salut. Pana la urma repar parbrizul si raman la fata de RD03. M'ar mai interesa o aripa fata, + plasticele ce vin puse pe furca. In rest, la rece am o bataie, inca nu stiu de la ce e, (cati oameni, atatea pareri), consumul e in jur de 6,6%, din care mai mult de 60 km au fost facuti in oras. S'auzim numa de bine. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Am dus vaca la pasunat ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Chiar nu are nimeni un motor de Africana mai dezbracat sa imi dea si mie cotele de la teava aceea? Macar asa cu aproximatie. Daca am diametrul exterior al tevii, ma descurc eu... Fac buza aceea mai lata si o mai polizez acasa. Am eu niste galerii de AT desfacute. Ai rabdare ca le masor deseara si iti trimit datele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 daca promiti ca mergi cu gs500-ele nu trece ca are rezervorul prea mare dar cred ca ai vazut filmuletele cu exc-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salut. Pana la urma repar parbrizul si raman la fata de RD03. M'ar mai interesa o aripa fata, + plasticele ce vin puse pe furca. In rest, la rece am o bataie, inca nu stiu de la ce e, (cati oameni, atatea pareri), consumul e in jur de 6,6%, din care mai mult de 60 km au fost facuti in oras. S'auzim numa de bine. Adi maricel consumul...eu pe rd03 nu am scos niciodata mai mult de 5.5-6 in orice conditii. Consumul ei cred ca ar trebui sa fie in jur de 5% Mesaj completat Niatza buna, as avea nevoie de un parbriz de rd04, are careva? daca da, la ce pret? Daca are careva astept un PM...multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Cap tevi esapament Am corectat un pic poza dupa forma corecta. Am 2 galerii de AT si am masurat acel "guler" si la fiecare din cele 4 diametrul era altul, asa ca am pus limitele. Probabil s-au mai ovalizat/deformat din cauza variatiilor de temperatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Salutare scuze daca s-a mai scris dar ce cota de rulmenti la roata pe spate avem?Stiu ca sunt trei rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 6203,6204,6303 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.