Dimethylmercury Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Pt. cine doreste sa scape de consumul de ulei la AT, vand set de simeringuri de supape noi. 4 de admisie si 2 de evacuare. Cu un pic de talent nu trebuie desfacut decat capacele culbutorilor si se pot schimba fara a da jos chiuloasele. 50RON. Vandute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Deci nu are nimeni vriun parbriz de RD04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Deci nu are nimeni vriun parbriz de RD04? Apucate si fa-ti unul ca si mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. 1.parbrizul original e foarte bun pentru ca e rigid si nu-ti face probleme la viteze mari. Trebuie insa completat cu un deflector sup;imentar pentru tura. parerea mea. Cine si-a facut asa ceva nu ar strica sa posteze niste idei. 2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. De cati mm este plexiglasu ala? cum ai reusit sa-i faci curbura la parbriz?....si mai ales, e la fel de rigid ca cel original sau il flentacaie vantul? Multzam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? La intrebarea asta iti pot raspunde in 2 sapt. ... intentionez sa fac acelasi transplant, carburile le am ... acu astept concediul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 1.parbrizul original e foarte bun pentru ca e rigid si nu-ti face probleme la viteze mari. Trebuie insa completat cu un deflector sup;imentar pentru tura. parerea mea. Cine si-a facut asa ceva nu ar strica sa posteze niste idei.2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/5...frica-twin.html lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. De unde ai facut rost de plexiglas? Mi-ar trebui si mie o bucata de vreo 20-25 cm/10-15 cm pentru un deflector de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Apucate si fa-ti unul ca si mine. De unde ai facut rost de plexiglas? Mi-ar trebui si mie o bucata de vreo 20-25 cm/10-15 cm pentru un deflector de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 6203,6204,6303 multam, i-am schimbat astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Ai aflat de unde e zgomotul acela? Am montat azi la motocicleta mea parbrizul lui Za-Fly, sa vad care e diferenta in comparatie cu al meu. Mi se pare ca mai rau face. Am inceput sa fac reglajele la el. Degeaba. Tot ce am reusit a fot sa mut curentul de aer care imi venea in nas, putin mai sus, adica in ochi. Probabil la cineva mai scund, face serviciu, dar la mine nu a functionat deloc. sau poate ca face serviciu la viteze mai mari. L-am demontat si l-am pregatit pentru expedierea catre proprietar. Am conturul de la varioscreen pe un carton, o sa il scanez si o sa il pun pe net. Am dat azi o tura cu Reta, si am observat ca lua destul de greu curbele, in sensul ca trebuia sa ma lupt putin cu ea, si furca avea tendinta sa oscileze stanga-dreapta. Se slabisera suruburile de la juguri. Deci e bine ca din cand in cand sa mai verificati suruburile acelea. Maine cred ca ma apuc de modificari. O sa incep cu rezervorul. O sa fac poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salutare, Pentru cei care nu au inca manual de reparatii in format .pdf pentru africana: http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04? La intrebarea asta iti pot raspunde in 2 sapt. ... intentionez sa fac acelasi transplant, carburile le am ... acu astept concediul merci, astept cu interes. Am observat din start ca e altfel racordul spre lebada de aer. poate or mai fi si alte diferente Mesaj completat http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/5...frica-twin.html lectura placuta. am citit pina la capat, adica pina ijn punctul in care sherky o va face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 am citit pina la capat, adica pina ijn punctul in care sherky o va face! pai nici pe xrv.org.uk nici pe advrider.com oamenii n-au nici o idee ... toti vb la modu' general, prapastios - adica "i'm in for a serious work" ... om vedea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 De cati mm este plexiglasu ala? cum ai reusit sa-i faci curbura la parbriz?....si mai ales, e la fel de rigid ca cel original sau il flentacaie vantul?Multzam... Eu am avut la Transalpul meu un parbriz facut din plexi, trebuie sa fie gros de 3mm ca sa nu falfaie la viteza, Dupa ce il decupezi il prinzi in suruburi si il tii fortat curbat (nu cu mana ci legat cu un snur) si apoi il incalzesti cu un feon din acela mai profi (nu al nevestii ) pana cand sta singur curbat fara snur. Atentie sa incalzesti uniform toata suprafata, altfel se curbeaza aiurea! Dar tot nu e ca cel original fiindca cel original e curbat si in partea de sus sa arunce aerul in sus pe deasupra castii, insa e ok, isi face treaba si diferenta de pret se justifica Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Azi mi'am imbracat motoru. Sper sa va arat cat de repede ce a iesit, eu unu is mandru . Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Eu am avut la Transalpul meu un parbriz facut din plexi, trebuie sa fie gros de 3mm ca sa nu falfaie la viteza, Dupa ce il decupezi il prinzi in suruburi si il tii fortat curbat (nu cu mana ci legat cu un snur) si apoi il incalzesti cu un feon din acela mai profi (nu al nevestii ) pana cand sta singur curbat fara snur. Atentie sa incalzesti uniform toata suprafata, altfel se curbeaza aiurea! Dar tot nu e ca cel original fiindca cel original e curbat si in partea de sus sa arunce aerul in sus pe deasupra castii, insa e ok, isi face treaba si diferenta de pret se justifica Succes Salut Nu ne poti spune si la restul de unde ai facut rost de plexiglass? Ca mi-ar trebui si mie pentru un deflector de aer o bucata de 25/15 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) SalutNu ne poti spune si la restul de unde ai facut rost de plexiglass? Ca mi-ar trebui si mie pentru un deflector de aer o bucata de 25/15 cm. Buna, am fost la o firma de publicitate care face tot felul de vitrine, etc, ei mi l-au decupat dupa cel original doar ca l-au lasat mai inalt cat unul touring m-a costat cu tot (decupat, facut gauri, montat, incalzit si curbat) 100 lei dar dupa ce am mai strans ceva bani mi-am luat tot original succes Editat Noiembrie 19, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 http://www.moto.it/moto-usate/honda/africa...tml?msg=2843987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 super bestia... daca faci un calcul, e si ieftina. daca socotesti cat costa accsesoriile de pe ea... si din cate vad are o gramada de chestii de carbon de la Boano, rezervor mare si suplimentar sub sa, furca... daca aveam bani, o luam imediat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 daca faci un calcul la cat te-ar ajunge carboanele alea daca ti le-ai face singur, brusc n-o sa mai para asa ieftina ... nu mai zic daca le faci din fibra ... chestiile scumpe de pe motoreta aia sunt: furca ( la afruca queens e 2500Eur), rezervoarele de pe spate si instrumentatia de rally ... in rest e aceeasi motoreta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 @Sherky Afirmatia ta e interesanta. Ai posibilitatea asta http://www.compozite.net/materiale-compozite/autoclava.html de a produce piese din fibra de carbon? Sunt interesat daca e asa. Fibra de carbon se foloseste tocmai ptr ca e mai usoara si rezistenta mecanica e cu mult mai mare decat la fibra de sticla. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 super bestia... salut, nu mai face galacie dupa ce am schimbat rulmentii in skimb am observat ca pinionul nu este de aceeasi firma cu foaia si ca am joc stanga,dreapta fata de sensul de mers. Am mai observat si ca siguranta de la pinion are urme de uzura. uzura cu reglajul lantului sunt la jumatate dar cred ca o sa ma pregatesc sa schimb kitul de lant.Ma gandeam la DID,sa vad si cat costa poate il gasesc la o oferta de sarbatori.Poate vine mosul si pe la mine Cred ca era lantul prea slab ca nu l-am mai intins decand am fost la nadrg adica vreo 2500 km. Am mai observat ca daca ii fac reglajul la lant de parca 4cm burta,imi face galacie cand o las sa curga in mers.Zgomotul se aude din fata de la pinionul de pe motor.Daca slabesc lantul nu se mai aude.Asa a facut de cand am cumparato. Joc in axul de la cutie nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 @ Africanu evident ca nu am acces la asemenea tehnologie, dar cred ca pentru un set de carene nu ai nevoie de asa ceva.... oricum fibra de sticla este mai ieftina decat cea de carbon sau kevlar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Sherky Fara suparare, dar tot nu inteleg postul tau. Daca vreau sa mananc mere, NU cumpar lubenita. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.