Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apucate si fa-ti unul ca si mine.

1.parbrizul original e foarte bun pentru ca e rigid si nu-ti face probleme la viteze mari. Trebuie insa completat cu un deflector sup;imentar pentru tura. parerea mea. Cine si-a facut asa ceva nu ar strica sa posteze niste idei.

2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apucate si fa-ti unul ca si mine.

 

 

De cati mm este plexiglasu ala? cum ai reusit sa-i faci curbura la parbriz?....si mai ales, e la fel de rigid ca cel original sau il flentacaie vantul?

Multzam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04?

 

 

 

La intrebarea asta iti pot raspunde in 2 sapt. ... intentionez sa fac acelasi transplant, carburile le am ... acu astept concediul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.parbrizul original e foarte bun pentru ca e rigid si nu-ti face probleme la viteze mari. Trebuie insa completat cu un deflector sup;imentar pentru tura. parerea mea. Cine si-a facut asa ceva nu ar strica sa posteze niste idei.

2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04?

 

 

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/5...frica-twin.html

 

lectura placuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai aflat de unde e zgomotul acela?

Am montat azi la motocicleta mea parbrizul lui Za-Fly, sa vad care e diferenta in comparatie cu al meu. Mi se pare ca mai rau face. Am inceput sa fac reglajele la el. Degeaba. Tot ce am reusit a fot sa mut curentul de aer care imi venea in nas, putin mai sus, adica in ochi. Probabil la cineva mai scund, face serviciu, dar la mine nu a functionat deloc. sau poate ca face serviciu la viteze mai mari. L-am demontat si l-am pregatit pentru expedierea catre proprietar. Am conturul de la varioscreen pe un carton, o sa il scanez si o sa il pun pe net.

Am dat azi o tura cu Reta, si am observat ca lua destul de greu curbele, in sensul ca trebuia sa ma lupt putin cu ea, si furca avea tendinta sa oscileze stanga-dreapta. Se slabisera suruburile de la juguri. Deci e bine ca din cand in cand sa mai verificati suruburile acelea. Maine cred ca ma apuc de modificari. O sa incep cu rezervorul. O sa fac poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Chiar nu a adaptat nimeni carburi de rd07 la rd 04?

 

 

 

La intrebarea asta iti pot raspunde in 2 sapt. ... intentionez sa fac acelasi transplant, carburile le am ... acu astept concediul

merci, astept cu interes. Am observat din start ca e altfel racordul spre lebada de aer. poate or mai fi si alte diferente :goodposting:

Mesaj completat

am citit pina la capat, adica pina ijn punctul in care sherky o va face! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit pina la capat, adica pina ijn punctul in care sherky o va face! :laugh:

 

 

pai nici pe xrv.org.uk nici pe advrider.com oamenii n-au nici o idee ... toti vb la modu' general, prapastios - adica "i'm in for a serious work" ... om vedea ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cati mm este plexiglasu ala? cum ai reusit sa-i faci curbura la parbriz?....si mai ales, e la fel de rigid ca cel original sau il flentacaie vantul?

Multzam...

Eu am avut la Transalpul meu un parbriz facut din plexi, trebuie sa fie gros de 3mm ca sa nu falfaie la viteza,

Dupa ce il decupezi il prinzi in suruburi si il tii fortat curbat (nu cu mana ci legat cu un snur) si apoi il incalzesti cu un feon din acela mai profi (nu al nevestii :laugh:) pana cand sta singur curbat fara snur. Atentie sa incalzesti uniform toata suprafata, altfel se curbeaza aiurea!

Dar tot nu e ca cel original fiindca cel original e curbat si in partea de sus sa arunce aerul in sus pe deasupra castii, insa e ok, isi face treaba si diferenta de pret se justifica

Succes :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut la Transalpul meu un parbriz facut din plexi, trebuie sa fie gros de 3mm ca sa nu falfaie la viteza,

Dupa ce il decupezi il prinzi in suruburi si il tii fortat curbat (nu cu mana ci legat cu un snur) si apoi il incalzesti cu un feon din acela mai profi (nu al nevestii :laugh:) pana cand sta singur curbat fara snur. Atentie sa incalzesti uniform toata suprafata, altfel se curbeaza aiurea!

Dar tot nu e ca cel original fiindca cel original e curbat si in partea de sus sa arunce aerul in sus pe deasupra castii, insa e ok, isi face treaba si diferenta de pret se justifica

Succes :)

 

Salut

Nu ne poti spune si la restul de unde ai facut rost de plexiglass? Ca mi-ar trebui si mie pentru un deflector de aer o bucata de 25/15 cm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nu ne poti spune si la restul de unde ai facut rost de plexiglass? Ca mi-ar trebui si mie pentru un deflector de aer o bucata de 25/15 cm.

Buna,

am fost la o firma de publicitate care face tot felul de vitrine, etc, ei mi l-au decupat dupa cel original doar ca l-au lasat mai inalt cat unul touring

m-a costat cu tot (decupat, facut gauri, montat, incalzit si curbat) 100 lei

dar dupa ce am mai strans ceva bani mi-am luat tot original :laugh:

succes :)

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super bestia... daca faci un calcul, e si ieftina. daca socotesti cat costa accsesoriile de pe ea... si din cate vad are o gramada de chestii de carbon de la Boano, rezervor mare si suplimentar sub sa, furca... daca aveam bani, o luam imediat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faci un calcul la cat te-ar ajunge carboanele alea daca ti le-ai face singur, brusc n-o sa mai para asa ieftina ... nu mai zic daca le faci din fibra ... chestiile scumpe de pe motoreta aia sunt: furca ( la afruca queens e 2500Eur), rezervoarele de pe spate si instrumentatia de rally ... in rest e aceeasi motoreta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sherky

Afirmatia ta e interesanta.

Ai posibilitatea asta

http://www.compozite.net/materiale-compozite/autoclava.html

de a produce piese din fibra de carbon?

Sunt interesat daca e asa.

Fibra de carbon se foloseste tocmai ptr ca e mai usoara si rezistenta mecanica e cu mult mai mare decat la fibra de sticla.

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super bestia...

salut, nu mai face galacie dupa ce am schimbat rulmentii in skimb am observat ca pinionul nu este de aceeasi firma cu foaia si ca am joc stanga,dreapta fata de sensul de mers. Am mai observat si ca siguranta de la pinion are urme de uzura. uzura cu reglajul lantului sunt la jumatate dar cred ca o sa ma pregatesc sa schimb kitul de lant.Ma gandeam la DID,sa vad si cat costa poate il gasesc la o oferta de sarbatori.Poate vine mosul si pe la mine :laugh: Cred ca era lantul prea slab ca nu l-am mai intins decand am fost la nadrg adica vreo 2500 km. Am mai observat ca daca ii fac reglajul la lant de parca 4cm burta,imi face galacie cand o las sa curga in mers.Zgomotul se aude din fata de la pinionul de pe motor.Daca slabesc lantul nu se mai aude.Asa a facut de cand am cumparato. Joc in axul de la cutie nu am. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Africanu

 

evident ca nu am acces la asemenea tehnologie, dar cred ca pentru un set de carene nu ai nevoie de asa ceva....

 

 

oricum fibra de sticla este mai ieftina decat cea de carbon sau kevlar ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...