jacques Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Acum incep eu cu intrebarile: Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate) Releul de incarcare de scooter care se potriveste, stiti care este? Daca da, puneti poze si de indicatii de unde se poate comanda Daca cineva a comandat lucruri de la IGNITECH, sa puna pret si detalii despre cum se poate cumpara de la ei. Multumesc Eu am pe partzaitoarea mea, de 1 an, releu de incarcare de ATV chinezesc. Merge brici..... si l-am mutat in fata, sa se raceasca bine..... si releul de pornire este tot de ATV chinezesc. .... toate din categoria moca.. asa ca mie mi s-a cam luat de suferinta inutila de Honda, japoneze, etc. fitze .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Acum incep eu cu intrebarile: Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate) Pe fiecare cilindru (chiuloasa) langa admisiile de carburant exista 2 suruburi M5 cu saibe de cupru. Acestea astupa canalele de vacuum din cilindrii; acel surub se poate inlocui cu un stut filetat M5 pe care se infige un furtun ce ajunge la pompa vacuumatica. Pompa vacuumatica are o intrare de benzina, o iesire de benzina si o intrare de vacuum. Pe acesta din urma se pune furtunul de vacuum. Penru exemplificare atasez o poza (de TRANSALP 650) in cate sunt incercuite atat gaura filetata de pe cilindu cat si stutul filetat ( la un capat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 http://moto.zoic.org/xlv/fuelpump.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 redplanet are perfecta dreptate. ÂŞtuțul respectiv l-am făcut din conductă de frână de dacie (de pe la dezmembrări). Am luat o bucată de 3cm Âşi i-am făcut un filet M5 cu tarodu'. O să fac Âşi niÂşte poze să vadă ochiu. Problema de care m-am lovit a fost diferențele foarte mari între diametrele interioare ale furtunelor. Furtunele originale au un găuroi de bagi pixu prin ele, iar pompei vacumatice îi trebuie un furtun cu diametrul interior mic. Ca să se potrivească furtunele originale (cele cu diametru mare) am pus pe Âştuțurile pompei bucăți de furtun de diametre potrivite ca să-l fac pe cel original să intre aÂşa cum trebuie. Pompa originală este încă funcțională, la locul ei, dar 'dezmufată'. În caz de nevoie oricând o pot pune înapoi. Am furtunele originale (că le-am folosit tot pe ălea la pompa vacumatică) Âşi mai trebuie doar să bag mufa pentru alimentarea cu curent a pompei la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 redplanet are perfecta dreptate. ÂŞtuțul respectiv l-am făcut din conductă de frână de dacie (de pe la dezmembrări). Am luat o bucată de 3cm Âşi i-am făcut un filet M5 cu tarodu'. O să fac Âşi niÂşte poze să vadă ochiu. Problema de care m-am lovit a fost diferențele foarte mari între diametrele interioare ale furtunelor. Furtunele originale au un găuroi de bagi pixu prin ele, iar pompei vacumatice îi trebuie un furtun cu diametrul interior mic. Ca să se potrivească furtunele originale (cele cu diametru mare) am pus pe Âştuțurile pompei bucăți de furtun de diametre potrivite ca să-l fac pe cel original să intre aÂşa cum trebuie. Pompa originală este încă funcțională, la locul ei, dar 'dezmufată'. În caz de nevoie oricând o pot pune înapoi. Am furtunele originale (că le-am folosit tot pe ălea la pompa vacumatică) Âşi mai trebuie doar să bag mufa pentru alimentarea cu curent a pompei la loc. Parerea mea ,e ca trebuie sa ai grija cu pompa vacumatica de scuter pentru ca nu e proiectata pentru debitul si presiunea care trebuie sa o aiba rampa de carburatoare daca chiar vrei o solutie ieftina vorbeste cu raulserban sa iti explice cum si-a pus dioda care i-am trimis-o. daca vrei sa nu ai probleme la ture mai lungi atunci solutia este facet . alegerea e a ta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Bun bun dar unde putem gasi acest facet 40105? Ca m am uitat pe net si nu gasesc decat in state! Tu de unde ai luat o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Parerea mea ,e ca trebuie sa ai grija cu pompa vacumatica de scuter pentru ca nu e proiectata pentru debitul si presiunea care trebuie sa o aiba rampa de carburatoare daca chiar vrei o solutie ieftina vorbeste cu raulserban sa iti explice cum si-a pus dioda care i-am trimis-o. daca vrei sa nu ai probleme la ture mai lungi atunci solutia este facet . alegerea e a ta , Treaba e că am testat-o Âşi nu-s probleme. ÂŞtiu Âşi treaba cu dioda, Âşi mai era o treabă cu un releu. Am ataÂşat un pdf cu montarea releului care te scapă de bătăi de cap la pompă. Mai jos puteți vedea Âşi poze cu pompa vacumatică montată. Varianta cu pompa asta e ieftină Âşi e testată de ceva kilometrii buni Âşi de Leo. Singura chestie care ar putea fii e să nu aibă debit suficient dar nu e cazu. Am testat-o în turații -> mers cu 150... băgat mâna în gaz... 170 fără să mârâie. Am testat-o subturat -> 2400 cu a 5-a ... băgat mâna în gaz de tot Âşi ținută acolo..... nu mârâie. Alte teste nu mai Âştiu dar de fiecare dată a mers normal. O singură chestie am observat ca un minus (neglijabil). Dacă e motoru oprit benzina curge prin pompă gravitațional. S-a crăpat un furtun de cacao pe care l-am montat inițial (nu cel original din configurația actuală) Âşi mi-a curs benzina Âşiroaie din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salut, Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav. De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda. Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator? Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Pompa Facet se poate cumpara din Anglia. Am eu emailului tipului cu care trebue tratat. Iti trimite un payment request pe paypal, platesti si iti trimite. Totul se rezolva in cateva zile. Problema cu pompa xx105 e ca astea nu au valva in ele si tot asa curge benzina prin ele gravitational. Este un model mai nou (trebuie cautat pe forumul xrv) care are si valva asta si e aprox la aceeasi pret. Tot de la ei se pot comanda niste stutzuri aferente pompei la pret f decent. Datele de contact le transmit prin PM daca e interesat cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salut, Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav. De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda. Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator? Multumesc, Vampi trimite-mi un pm poate te pot ajuta cu cam tot . spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut, Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav. De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda. Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator? Multumesc, Vampi salut cu carena "boano" te poate ajuta prietenul meu gabi ciubotar,utilizatorul "boieru" a luat de la el,il poti suna oricand la 0766623093,te poate lamuri cu detalii legate de inlocuirea bordului original cu unul electronic(el are VAPOR),iti gaseste si lumini pt carena si suport d aluminiu pt ea. noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 yuhuuu! am reusit sa pun mana pe o toba mai pe placul meu ! de abia astept sa mesteresc la afrikana intrebare: dupa ce montez toba trebuie sa refac sincronizarea si reglajul carburilor sau merge si asa(adica nu trebuie sa refac nimic) sper sa reusesc sa modific teava de legatura mai bine decat gagiul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Sa ai grija sa pui firul negru la (+)-ul bateriei pentru ca altfel nu poti sa pornesti circuitul de (monitor) si o sa il ai exact doar de decor. ps toate releele cu 6 fire se leaga in urmatoare configuratie -fazele care in general sant interschimbabile deci nu conteaza cum le pui (culoarea galbena) - (+) rosu (de obicei dublate 2x) care se leaga la (+) bateriei - (-) verde (la fel dublat2x) care se leaga la (-) bateriei si un fir negru care se leaga la (+) permanent care e bine de legat printr-un contact. rugina se poate neutraliza cu -electroliza -epivas -solutie de spalat toaleta (nufarul) -sau cu un lant si ceva suruburi si piulite ps 2. atentie la 2. si 3. sant solutii acide. spor. Tocmai mi-a venit releul de la Ignitech. ARE găuri pentru fixare. Nu pot confirma momentan dacă distanța e identică cu găurile de la releul original. Pare foarte bine făcut. Partea bună e că are radiator de aluminiu ceea ce duce la un transfer de căldură mult mai bun. Referitor la mufe... Am căutat o poză cu releul original Âşi mufele lui Âşi le-am dat-o băieților. (e plin netu de asemenea poze). Dacă vrei fără mufe.... poți să ceri fără mufe. Dacă vrei alte mufe... ceri alte mufe. Observație: Releul original e cu 6 fire. Ăsta e cu 5 fire. Deci un fir de la motocicletă v-a rămâne în aer... dar aÂşa este gândit sistemul ăsta de încărcare. Deci nu sunt probleme. Asta e dezavantajul forumului, nu are loc de tutoriale.Unele chestii trebuie repetate la infinit. Toate releele au de fapt 5 sau 6 fire. Modelul RD04 are releu cu 8 fire! De ce 8? pentru ca firul de + si firul de (-) sint dublate. Asa ca de fapt tot 6 fire sint. Ce face al 6-lea fir? In cazul africanei firul negru, ma refer la firul negru al instalatiei electrice de RD-04. Aduce PRIN CONTACT referinta de tensiune de pe baterie pentru circuitul comparator al releului. De ce prin contact? Pentru ca are consum permanent de curent si ar hali altfel in timp ce nu se circula bateria. Modelele cu 5 fire rezolva intern problema si NU AU NEVOIE DE ACEST FIR. Asa ca se lasa in aer sau si mai bine se leaga la el firul de plus de la coolerul de calculator, pe care recomand sa-l montati dc nu vreti sa mai aveti probleme cu releul.Celalalt fir de la cooler se leaga la masa. Atunci coolerul porneste cind e pus contactul, ceea ce este exact ce trebuie. schema legare releu.doc yuhuuu! am reusit sa pun mana pe o toba mai pe placul meu ! de abia astept sa mesteresc la afrikana intrebare: dupa ce montez toba trebuie sa refac sincronizarea si reglajul carburilor sau merge si asa(adica nu trebuie sa refac nimic) sper sa reusesc sa modific teava de legatura mai bine decat gagiul asta Depinde pentru ce motor este construita toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 toba e de africa twin rd07(an 93-97 zice prod.), de aia e problema cu teava de legatura la 04. producatorul zice ca toba e la fel pt 04,07 doar cea de 03 e diferita! englezoii ce si le-au montat au fost f multumiti de venomuri dar in toate topicurile lor se discuta problema tevii de legatura(ceva coduri gresite si trimise alte link pipe-uri) si nimic de refacerea reglajului la carburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Daca este pt RD-07 precis nu trtebuie nici un reglaj. Dar pacat sa renunti la suieratul de broscuta (VW) al tobei originale, sunetul e suficient de discret, dar unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 pai pe mine ma scoate din sarite suieratul ala ascutit parca metalic, plus ca am o gramada de rateuri pe toba la decelerari. toba originala cred ca a fost operata candva si am gandesc ca din cauza asta am rateurile si sper ca toba noua sa reduca acest efect plus ca e mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 pai pe mine ma scoate din sarite suieratul ala ascutit parca metalic, plus ca am o gramada de rateuri pe toba la decelerari. toba originala cred ca a fost operata candva si am gandesc ca din cauza asta am rateurile si sper ca toba noua sa reduca acest efect plus ca e mai usoara raul rateurile nu sant din toba ci din carburator(diafragmele mici sau diafragmele pentru decelerare acelea sant fisurate verifica-le) iar despre toba noua ce sa zic felicitari (sper sa nu fii fost prea scumpa ) eu am toba de cbr 924 scorpio titan si sincer nu mi-am facut nici o carburatie dar dupa o tura de 960 de km cu pasager si bagaje consumul a fost de 5,9 asa ca toba e doar de impresie artistica , cotul iti recomand sa il faci la un meserias ca nu e greu trebuie doar sa iti faca o flansa sus unde se prinde toba si sa o indoaie max 30 grade , vezi daca poti sa invelesti cotul cu ceva panza ceramica pt ca o sa te arda vara la picioare. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) Si mie imi cam da rateuri si nu prea mai vrea sa sara de 130 cu bagaje si pasager, ceea ce nu prea mi se intampla pana acum. Mai mult ca sigur am membranele obosite. Are cineva idee de niste membrane la preturi pamantene? Am auzit ca sunt niste kituri de reparatie. As vrea un set inainte sa ma apuc de umblat la carbelitoare, sa nu cumva sa raman cu ea imprastiata si sa nu am motor pentru Lacul Vulturilor. Editat Iunie 26, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Si mie imi cam da rateuri si nu prea mai vrea sa sara de 130 cu bagaje si pasager, ceea ce nu prea mi se intampla pana acum. Mai mult ca sigur am membranele obosite. Are cineva idee de niste membrane la preturi pamantene? Am auzit ca sunt niste kituri de reparatie. As vrea un set inainte sa ma apuc de umblat la carbelitoare, sa nu cumva sa raman cu ea imprastiata si sa nu am motor pentru Lacul Vulturilor. Membranele mici (diafragmele de decelerare)te ajuta doar pe decelerare si se gasesesc la romimoto.ro iar membranele mari se gasesec la nrpcarbs.uk spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Asta e dezavantajul forumului, nu are loc de tutoriale.Unele chestii trebuie repetate la infinit. există un forum unde se pot face tutoriale be my (our) guest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 membranele astea mici sunt ceva nou pentru mine! detaliaza cineva chestiunea! si ceva poze daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Salutare, Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul? Pune o teava lunga de un metru si de diametru potrivit pe el si trage-l la loc fara frica, dar atentie, fara zmucituri ca risti sa-l rupi. pai pe mine ma scoate din sarite suieratul ala ascutit parca metalic, plus ca am o gramada de rateuri pe toba la decelerari. toba originala cred ca a fost operata candva si am gandesc ca din cauza asta am rateurile si sper ca toba noua sa reduca acest efect plus ca e mai usoara Si eu am rateuri USOARE pe decelerare(ceea ce inseamna ca amestecul este foarte putin sarac), cind dispar alea, trebuie sa-mi curat filtrul. Asa merge impecabil o africana RD-04 cu puscaturi fine la decelerare in toba, daca decelerarea e lunga(se coboara o panta)mie imi plac ca si siueratul al naibii de mult si nu asi schimba toba originala pe nimic.Daca reglezi din pilot screw amestecul usor mai bogat nu ai puscaturi, dar consuma ceva mai mult. Poti sa-ti pui toba noua, suieratul si puscaturile fine vor disparea si prin metoda asta, dar motorul o sa sune apoi foarte comun, cam ca si transalpurile Toba originala a fost atent gindita pentru carburile originale RD-04 pe care nu le mai schimb nici eu, mai ales ca s-a rezolvat cu sursa decenta de membrane noi. Si mie imi cam da rateuri si nu prea mai vrea sa sara de 130 cu bagaje si pasager, ceea ce nu prea mi se intampla pana acum. Mai mult ca sigur am membranele obosite. Are cineva idee de niste membrane la preturi pamantene? Am auzit ca sunt niste kituri de reparatie. As vrea un set inainte sa ma apuc de umblat la carbelitoare, sa nu cumva sa raman cu ea imprastiata si sa nu am motor pentru Lacul Vulturilor. /index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ Si linkul asta il pun pentru a doua oara, daca nu au sa puna adminii sectiune de tutoriale pe bune ca trecem cu totii pe site-ul xrv.ro acela, macar pentru tutoriale. Editat Iunie 27, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Membranele mici ....asa numitele air cuf off valves au rolul de a imbogatii amestecul atunci cand motocicleta se afla in frana de motor. Ca rezultat daca membranele sunt gaurite motocicleta va da rateuri foarte des pe deccelerari insa nu rateuri foarte violente...ci mai degraba un fel de popcorn in toba!....De notat ca rateurile au tendinta sa inceapta de pe la 3000 ture in jos! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 pe bune ca trecem cu totii pe site-ul xrv.ro acela, macar pentru tutoriale. Prietene, exact asta e ideea Ar fi inutil să se poarte acolo exact aceleaÂşi discuții ca aici Experiența Âşi elocvența ta ar fi foarte utile pe xrv.ro, unde există secțiuni distincte pentru fiecare parte a motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Pune o teava lunga de un metru si de diametru potrivit pe el si trage-l la loc fara frica, dar atentie, fara zmucituri ca risti sa-l rupi. Salutare, Asta am si facut impreuna cu Raul. Am incalzit motorul iar apoi cu grija(are Raul o rabdare...:-) ) am tras de teava bagata pe ax. Incet, incet, axul a revenit la pozitia initiala. Inainte sa-l indreptam, curgea ulei intr-o veselie pe langa simering. Acum nu mai curge nicio picatura, si asta fara sa schimb simeringul! Vezi in paginile anterioare, pe la pag.472 sunt si 2 foto cu axul, inainte si dupa "operatie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.