Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

mai una si in vaslui..posesorul Bogdan a avut sansa de a intra in garajul lui Stelia, unde a asistat la pregatirea 'docilei' africanute .multumim CStelia si la cat mai multe africane impartite pe harta romaniei.

sebi...multzam fain de omenie ..primirea de care am avut parte la ora 2 noaptea ne-o vom aminti cand va veti intoarce din rusia ..mult noroc la adunatul fondurilor pentru proiectul Baikal..

 

Salutare Xel,

Ma super bucur că mai pui dihănii dăstea vechi Âşi în mâinele altora.

Data viitoare când ne mai vedem... io pe tine.... tu pe mine (nu ar trebui să sune kinki)... sper să ne vedem cu mai mult timp din mai multe motive: mai multă bere/țuică, tre să facem Âşi vre-o tură pe vre-un coclau, Âşi grătarele aferente.

Mulțam fain Âşi pentru support pentru măgăria ce vreau s-o fac... deja suntem aproape gata (cred?!)

 

Ce ar mai trebui să se Âştie aici -> Oricine este bine venit la Bran, într-un loc retras, într-un vârf de deal, cu multă liniÂşte (dacă nu sincronizez vre-un carburator :P)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bag de seama ca vorba umbla repe de pe net, deja am fost anuntat ca posesor de africana. Multam fain cstelia pentru ca ai avut grija sa plecam multumiti din garajul tau.

Ce ar mai trebui să se Âştie aici -> Oricine este bine venit la Bran, într-un loc retras, într-un vârf de deal, cu multă liniÂşte (dacă nu sincronizez vre-un carburator :P)
Pentru locatie si ospitalitate, juriul a hotarat :10:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag de seama ca vorba umbla repe de pe net, deja am fost anuntat ca posesor de africana. Multam fain cstelia pentru ca ai avut grija sa plecam multumiti din garajul tau.

Pentru locatie si ospitalitate, juriul a hotarat :10:

 

 

Brava Bogdane !

 

Cand poposesti si la Iasi sa ti-o vad ???

 

Noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoatem africana la plimbărică

 

/index.php?/topic/663974-baikal-2011/#entry2880054

 

Modificări

- montat o pompă de benzină vacumatică

- pompa veche de benzia e la locul ei dar demufată. In caz de nevoie... țaca-paca... e la loc

- releu de încarcare de rezerva

- pus cooler pe radiatoru de la releul de încarcare original

- facut un vario-screen (copie după varioscreenu de la MRA)

- facut un ungător de lanț

- reparat sondele de nivel de benzina din rezervor

- am mai dat un rând de izolorband pe brațele semnalizărilor

- pinioane de fugă Âşi lanț nou. (încă nemontate)

 

 

Nu Âştiu dacă e cazu sa prelungesc aripa față pentru mers mult timp prin ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei, filtre de schimb, sinc carb, rulmenti noi , service-are furca, cdi rezerva, alte dastea nu?

 

reglat carbelitoru - checked

ulei + filtre - checked

rulmenti noi - canci (sunt buni astia)

aer furca - canci (am arcuri progresive)

cdi rezerva - canci (nu-i cazu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglat carbelitoru - checked

ulei + filtre - checked

rulmenti noi - canci (sunt buni astia)

aer furca - canci (am arcuri progresive)

cdi rezerva - canci (nu-i cazu)

 

 

Ce pompa i-ai pus?

De unde, si la ce pret?

Cum se comporta cu pompa vacumatica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pompa i-ai pus?

De unde, si la ce pret?

Cum se comporta cu pompa vacumatica?

 

La sfatul lui Leo am pus o pompă de sucuter ce costă fenomenalul Âşi inimaginabilul preț de 36 ron. Sincer nu am apucat până acu să mă dau cu mobra cu noua pompă dar nu au fost probleme cu ea chiar dacă am ținut motoru în toate turațiile. Clar debitul de benzină nu este acelaÂşi cu ce bagă pompa originală dar la prima vedere este suficient Âşi nu crează probleme. Testele le-am făcut deocamdată doar jucându-mă cu accelerația ... nu Âşi în mers.

Pompe vacumatice se găsex cam la orice magazin cu piese de scutere. Nu prea ai ce specificații să cauți. vezi care-ți place ție Âşi care ar asigura un debit mai mare de benzină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vorbea mai sus de inaltatoare de ghidon. revin la acest subiect cu 2 intrebari:

 

pentru configuratia originala (cabluri si furtune) ce inaltime maxima se admite pentru intaltatoare?

 

stie cineva daca cele de la louis se potrivesc ok?

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se vorbea mai sus de inaltatoare de ghidon. revin la acest subiect cu 2 intrebari:

 

pentru configuratia originala (cabluri si furtune) ce inaltime maxima se admite pentru intaltatoare?

 

stie cineva daca cele de la louis se potrivesc ok?

 

Cu cablurile originale, ca sa mai ai un rest de "aer", adica sa nu fie trase cand ghidonezi :peace: ,sunt optimale inaltatoarele de 5cm. La tot ce este mai inalt trebuie si alte cabluri.

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfatul lui Leo am pus o pompă de sucuter ce costă fenomenalul Âşi inimaginabilul preț de 36 ron. Sincer nu am apucat până acu să mă dau cu mobra cu noua pompă dar nu au fost probleme cu ea chiar dacă am ținut motoru în toate turațiile. Clar debitul de benzină nu este acelaÂşi cu ce bagă pompa originală dar la prima vedere este suficient Âşi nu crează probleme. Testele le-am făcut deocamdată doar jucându-mă cu accelerația ... nu Âşi în mers.

Pompe vacumatice se găsex cam la orice magazin cu piese de scutere. Nu prea ai ce specificații să cauți. vezi care-ți place ție Âşi care ar asigura un debit mai mare de benzină.

 

O sa caut si eu pompa asta de benzina, de scuter fiindca pompa mea de benzina nu mai merge deloc. In cazul in care nu o s-o gasesc o sa va rog sa ma ajutati si pe mine, sa-mi cumparati una si sa mi-o trimiteti prin posa. Va trimit banii intr-un cont pentru transport si sa-mi cumparati pompa. Numai sa ma pot urni si eu cu africana.

Mi-am comandat releul de la Ignitech, teoretic saptamana viitoare ar trebui sa-mi ajunga.

Iti multumesc frumos pentru informatii domnule sebicozaur.

 

Nu in ultimul rand, cine are pompa asta, si nu-i este greu, sa puna 2 imagini cu ea si denumirea completa. Sa stiu si eu ce sa caut si poate chiar viitori nefericiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu in ultimul rand, cine are pompa asta, si nu-i este greu, sa puna 2 imagini cu ea si denumirea completa. Sa stiu si eu ce sa caut si poate chiar viitori nefericiti.

 

Search GOOGLE si gasesti o gramada de magazine online....denumire: pompa benzina vacuumatica scuter

post-3690-0-46153300-1308739178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep eu cu intrebarile:

Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate)

Releul de incarcare de scooter care se potriveste, stiti care este? Daca da, puneti poze si de indicatii de unde se poate comanda

Daca cineva a comandat lucruri de la IGNITECH, sa puna pret si detalii despre cum se poate cumpara de la ei.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep eu cu intrebarile:

Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate)

Releul de incarcare de scooter care se potriveste, stiti care este? Daca da, puneti poze si de indicatii de unde se poate comanda

Daca cineva a comandat lucruri de la IGNITECH, sa puna pret si detalii despre cum se poate cumpara de la ei.

 

Multumesc

 

Eu am pe partzaitoarea mea, de 1 an, releu de incarcare de ATV chinezesc. Merge brici..... si l-am mutat in fata, sa se raceasca bine..... si releul de pornire este tot de ATV chinezesc. .... toate din categoria moca.. asa ca mie mi s-a cam luat de suferinta inutila de Honda, japoneze, etc. fitze ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep eu cu intrebarile:

Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate)

 

Pe fiecare cilindru (chiuloasa) langa admisiile de carburant exista 2 suruburi M5 cu saibe de cupru. Acestea astupa canalele de vacuum din cilindrii; acel surub se poate inlocui cu un stut filetat M5 pe care se infige un furtun ce ajunge la pompa vacuumatica. Pompa vacuumatica are o intrare de benzina, o iesire de benzina si o intrare de vacuum. Pe acesta din urma se pune furtunul de vacuum.

Penru exemplificare atasez o poza (de TRANSALP 650) in cate sunt incercuite atat gaura filetata de pe cilindu cat si stutul filetat ( la un capat ).

post-3690-0-80518200-1308772609_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

redplanet are perfecta dreptate. ÂŞtuțul respectiv l-am făcut din conductă de frână de dacie (de pe la dezmembrări). Am luat o bucată de 3cm Âşi i-am făcut un filet M5 cu tarodu'. O să fac Âşi niÂşte poze să vadă ochiu.

Problema de care m-am lovit a fost diferențele foarte mari între diametrele interioare ale furtunelor. Furtunele originale au un găuroi de bagi pixu prin ele, iar pompei vacumatice îi trebuie un furtun cu diametrul interior mic. Ca să se potrivească furtunele originale (cele cu diametru mare) am pus pe Âştuțurile pompei bucăți de furtun de diametre potrivite ca să-l fac pe cel original să intre aÂşa cum trebuie.

 

Pompa originală este încă funcțională, la locul ei, dar 'dezmufată'. În caz de nevoie oricând o pot pune înapoi. Am furtunele originale (că le-am folosit tot pe ălea la pompa vacumatică) Âşi mai trebuie doar să bag mufa pentru alimentarea cu curent a pompei la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

redplanet are perfecta dreptate. ÂŞtuțul respectiv l-am făcut din conductă de frână de dacie (de pe la dezmembrări). Am luat o bucată de 3cm Âşi i-am făcut un filet M5 cu tarodu'. O să fac Âşi niÂşte poze să vadă ochiu.

Problema de care m-am lovit a fost diferențele foarte mari între diametrele interioare ale furtunelor. Furtunele originale au un găuroi de bagi pixu prin ele, iar pompei vacumatice îi trebuie un furtun cu diametrul interior mic. Ca să se potrivească furtunele originale (cele cu diametru mare) am pus pe Âştuțurile pompei bucăți de furtun de diametre potrivite ca să-l fac pe cel original să intre aÂşa cum trebuie.

 

Pompa originală este încă funcțională, la locul ei, dar 'dezmufată'. În caz de nevoie oricând o pot pune înapoi. Am furtunele originale (că le-am folosit tot pe ălea la pompa vacumatică) Âşi mai trebuie doar să bag mufa pentru alimentarea cu curent a pompei la loc.

 

Parerea mea ,e ca trebuie sa ai grija cu pompa vacumatica de scuter pentru ca nu e proiectata pentru debitul si presiunea care trebuie sa o aiba rampa de carburatoare

daca chiar vrei o solutie ieftina vorbeste cu raulserban sa iti explice cum si-a pus dioda care i-am trimis-o.

daca vrei sa nu ai probleme la ture mai lungi atunci solutia este facet .

 

alegerea e a ta ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ,e ca trebuie sa ai grija cu pompa vacumatica de scuter pentru ca nu e proiectata pentru debitul si presiunea care trebuie sa o aiba rampa de carburatoare

daca chiar vrei o solutie ieftina vorbeste cu raulserban sa iti explice cum si-a pus dioda care i-am trimis-o.

daca vrei sa nu ai probleme la ture mai lungi atunci solutia este facet .

 

alegerea e a ta ,

 

Treaba e că am testat-o Âşi nu-s probleme. ÂŞtiu Âşi treaba cu dioda, Âşi mai era o treabă cu un releu. Am ataÂşat un pdf cu montarea releului care te scapă de bătăi de cap la pompă.

Mai jos puteți vedea Âşi poze cu pompa vacumatică montată. Varianta cu pompa asta e ieftină Âşi e testată de ceva kilometrii buni Âşi de Leo. Singura chestie care ar putea fii e să nu aibă debit suficient dar nu e cazu.

Am testat-o în turații -> mers cu 150... băgat mâna în gaz... 170 fără să mârâie.

Am testat-o subturat -> 2400 cu a 5-a ... băgat mâna în gaz de tot Âşi ținută acolo..... nu mârâie.

Alte teste nu mai Âştiu dar de fiecare dată a mers normal.

 

O singură chestie am observat ca un minus (neglijabil). Dacă e motoru oprit benzina curge prin pompă gravitațional. S-a crăpat un furtun de cacao pe care l-am montat inițial (nu cel original din configurația actuală) Âşi mi-a curs benzina Âşiroaie din rezervor.

post-33562-0-80694200-1308825398_thumb.jpg

post-33562-0-60978100-1308825414_thumb.jpg

post-33562-0-48140900-1308825437_thumb.jpg

post-33562-0-05271800-1308825520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav.

 

De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda.

Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator?

 

Multumesc,

 

Vampi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...