sebicozaurus Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 mai una si in vaslui..posesorul Bogdan a avut sansa de a intra in garajul lui Stelia, unde a asistat la pregatirea 'docilei' africanute .multumim CStelia si la cat mai multe africane impartite pe harta romaniei. sebi...multzam fain de omenie ..primirea de care am avut parte la ora 2 noaptea ne-o vom aminti cand va veti intoarce din rusia ..mult noroc la adunatul fondurilor pentru proiectul Baikal.. Salutare Xel, Ma super bucur că mai pui dihănii dăstea vechi Âşi în mâinele altora. Data viitoare când ne mai vedem... io pe tine.... tu pe mine (nu ar trebui să sune kinki)... sper să ne vedem cu mai mult timp din mai multe motive: mai multă bere/țuică, tre să facem Âşi vre-o tură pe vre-un coclau, Âşi grătarele aferente. Mulțam fain Âşi pentru support pentru măgăria ce vreau s-o fac... deja suntem aproape gata (cred?!) Ce ar mai trebui să se Âştie aici -> Oricine este bine venit la Bran, într-un loc retras, într-un vârf de deal, cu multă liniÂşte (dacă nu sincronizez vre-un carburator ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldfreeck Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Bag de seama ca vorba umbla repe de pe net, deja am fost anuntat ca posesor de africana. Multam fain cstelia pentru ca ai avut grija sa plecam multumiti din garajul tau. Ce ar mai trebui să se Âştie aici -> Oricine este bine venit la Bran, într-un loc retras, într-un vârf de deal, cu multă liniÂşte (dacă nu sincronizez vre-un carburator ) Pentru locatie si ospitalitate, juriul a hotarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 daca il pacaliti pe petrus sa renunte la transalp dau o bere...hai doua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 congrat pt achizitie! si pentru ca asta ne asteapta bagati km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Bag de seama ca vorba umbla repe de pe net, deja am fost anuntat ca posesor de africana. Multam fain cstelia pentru ca ai avut grija sa plecam multumiti din garajul tau. Pentru locatie si ospitalitate, juriul a hotarat Brava Bogdane ! Cand poposesti si la Iasi sa ti-o vad ??? Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Scoatem africana la plimbărică /index.php?/topic/663974-baikal-2011/#entry2880054 Modificări - montat o pompă de benzină vacumatică - pompa veche de benzia e la locul ei dar demufată. In caz de nevoie... țaca-paca... e la loc - releu de încarcare de rezerva - pus cooler pe radiatoru de la releul de încarcare original - facut un vario-screen (copie după varioscreenu de la MRA) - facut un ungător de lanț - reparat sondele de nivel de benzina din rezervor - am mai dat un rând de izolorband pe brațele semnalizărilor - pinioane de fugă Âşi lanț nou. (încă nemontate) Nu Âştiu dacă e cazu sa prelungesc aripa față pentru mers mult timp prin ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 ulei, filtre de schimb, sinc carb, rulmenti noi , service-are furca, cdi rezerva, alte dastea nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 ulei, filtre de schimb, sinc carb, rulmenti noi , service-are furca, cdi rezerva, alte dastea nu? reglat carbelitoru - checked ulei + filtre - checked rulmenti noi - canci (sunt buni astia) aer furca - canci (am arcuri progresive) cdi rezerva - canci (nu-i cazu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 reglat carbelitoru - checked ulei + filtre - checked rulmenti noi - canci (sunt buni astia) aer furca - canci (am arcuri progresive) cdi rezerva - canci (nu-i cazu) Ce pompa i-ai pus? De unde, si la ce pret? Cum se comporta cu pompa vacumatica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Ce pompa i-ai pus? De unde, si la ce pret? Cum se comporta cu pompa vacumatica? La sfatul lui Leo am pus o pompă de sucuter ce costă fenomenalul Âşi inimaginabilul preț de 36 ron. Sincer nu am apucat până acu să mă dau cu mobra cu noua pompă dar nu au fost probleme cu ea chiar dacă am ținut motoru în toate turațiile. Clar debitul de benzină nu este acelaÂşi cu ce bagă pompa originală dar la prima vedere este suficient Âşi nu crează probleme. Testele le-am făcut deocamdată doar jucându-mă cu accelerația ... nu Âşi în mers. Pompe vacumatice se găsex cam la orice magazin cu piese de scutere. Nu prea ai ce specificații să cauți. vezi care-ți place ție Âşi care ar asigura un debit mai mare de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 si daca tot veni vorba de scutere, se gasesc si relee de incarcare, la preturi convenabile, vreo 70-100 de leuti noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) se vorbea mai sus de inaltatoare de ghidon. revin la acest subiect cu 2 intrebari: pentru configuratia originala (cabluri si furtune) ce inaltime maxima se admite pentru intaltatoare? stie cineva daca cele de la louis se potrivesc ok? Editat Iunie 21, 2011 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 se vorbea mai sus de inaltatoare de ghidon. revin la acest subiect cu 2 intrebari: pentru configuratia originala (cabluri si furtune) ce inaltime maxima se admite pentru intaltatoare? stie cineva daca cele de la louis se potrivesc ok? Cu cablurile originale, ca sa mai ai un rest de "aer", adica sa nu fie trase cand ghidonezi ,sunt optimale inaltatoarele de 5cm. La tot ce este mai inalt trebuie si alte cabluri. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 La sfatul lui Leo am pus o pompă de sucuter ce costă fenomenalul Âşi inimaginabilul preț de 36 ron. Sincer nu am apucat până acu să mă dau cu mobra cu noua pompă dar nu au fost probleme cu ea chiar dacă am ținut motoru în toate turațiile. Clar debitul de benzină nu este acelaÂşi cu ce bagă pompa originală dar la prima vedere este suficient Âşi nu crează probleme. Testele le-am făcut deocamdată doar jucându-mă cu accelerația ... nu Âşi în mers. Pompe vacumatice se găsex cam la orice magazin cu piese de scutere. Nu prea ai ce specificații să cauți. vezi care-ți place ție Âşi care ar asigura un debit mai mare de benzină. O sa caut si eu pompa asta de benzina, de scuter fiindca pompa mea de benzina nu mai merge deloc. In cazul in care nu o s-o gasesc o sa va rog sa ma ajutati si pe mine, sa-mi cumparati una si sa mi-o trimiteti prin posa. Va trimit banii intr-un cont pentru transport si sa-mi cumparati pompa. Numai sa ma pot urni si eu cu africana. Mi-am comandat releul de la Ignitech, teoretic saptamana viitoare ar trebui sa-mi ajunga. Iti multumesc frumos pentru informatii domnule sebicozaur. Nu in ultimul rand, cine are pompa asta, si nu-i este greu, sa puna 2 imagini cu ea si denumirea completa. Sa stiu si eu ce sa caut si poate chiar viitori nefericiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Nu in ultimul rand, cine are pompa asta, si nu-i este greu, sa puna 2 imagini cu ea si denumirea completa. Sa stiu si eu ce sa caut si poate chiar viitori nefericiti. Search GOOGLE si gasesti o gramada de magazine online....denumire: pompa benzina vacuumatica scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Acum incep eu cu intrebarile: Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate) Releul de incarcare de scooter care se potriveste, stiti care este? Daca da, puneti poze si de indicatii de unde se poate comanda Daca cineva a comandat lucruri de la IGNITECH, sa puna pret si detalii despre cum se poate cumpara de la ei. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 a scris sebicozaurus in posturile trecute ( daca nu ai schimbat nimic la pagina 471 ), daca nu intelegi sau ai nelamuriri posteaza aici din nou si o sa incercam sa te ajutam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Acum incep eu cu intrebarile: Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate) Releul de incarcare de scooter care se potriveste, stiti care este? Daca da, puneti poze si de indicatii de unde se poate comanda Daca cineva a comandat lucruri de la IGNITECH, sa puna pret si detalii despre cum se poate cumpara de la ei. Multumesc Eu am pe partzaitoarea mea, de 1 an, releu de incarcare de ATV chinezesc. Merge brici..... si l-am mutat in fata, sa se raceasca bine..... si releul de pornire este tot de ATV chinezesc. .... toate din categoria moca.. asa ca mie mi s-a cam luat de suferinta inutila de Honda, japoneze, etc. fitze .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Acum incep eu cu intrebarile: Daca este vacumatica, este ceva care trebuie legat undeva ca sa faca vacum? Daca da, atunci ce si unde? (cu poze daca se poate) Pe fiecare cilindru (chiuloasa) langa admisiile de carburant exista 2 suruburi M5 cu saibe de cupru. Acestea astupa canalele de vacuum din cilindrii; acel surub se poate inlocui cu un stut filetat M5 pe care se infige un furtun ce ajunge la pompa vacuumatica. Pompa vacuumatica are o intrare de benzina, o iesire de benzina si o intrare de vacuum. Pe acesta din urma se pune furtunul de vacuum. Penru exemplificare atasez o poza (de TRANSALP 650) in cate sunt incercuite atat gaura filetata de pe cilindu cat si stutul filetat ( la un capat ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 http://moto.zoic.org/xlv/fuelpump.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 redplanet are perfecta dreptate. ÂŞtuțul respectiv l-am făcut din conductă de frână de dacie (de pe la dezmembrări). Am luat o bucată de 3cm Âşi i-am făcut un filet M5 cu tarodu'. O să fac Âşi niÂşte poze să vadă ochiu. Problema de care m-am lovit a fost diferențele foarte mari între diametrele interioare ale furtunelor. Furtunele originale au un găuroi de bagi pixu prin ele, iar pompei vacumatice îi trebuie un furtun cu diametrul interior mic. Ca să se potrivească furtunele originale (cele cu diametru mare) am pus pe Âştuțurile pompei bucăți de furtun de diametre potrivite ca să-l fac pe cel original să intre aÂşa cum trebuie. Pompa originală este încă funcțională, la locul ei, dar 'dezmufată'. În caz de nevoie oricând o pot pune înapoi. Am furtunele originale (că le-am folosit tot pe ălea la pompa vacumatică) Âşi mai trebuie doar să bag mufa pentru alimentarea cu curent a pompei la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 redplanet are perfecta dreptate. ÂŞtuțul respectiv l-am făcut din conductă de frână de dacie (de pe la dezmembrări). Am luat o bucată de 3cm Âşi i-am făcut un filet M5 cu tarodu'. O să fac Âşi niÂşte poze să vadă ochiu. Problema de care m-am lovit a fost diferențele foarte mari între diametrele interioare ale furtunelor. Furtunele originale au un găuroi de bagi pixu prin ele, iar pompei vacumatice îi trebuie un furtun cu diametrul interior mic. Ca să se potrivească furtunele originale (cele cu diametru mare) am pus pe Âştuțurile pompei bucăți de furtun de diametre potrivite ca să-l fac pe cel original să intre aÂşa cum trebuie. Pompa originală este încă funcțională, la locul ei, dar 'dezmufată'. În caz de nevoie oricând o pot pune înapoi. Am furtunele originale (că le-am folosit tot pe ălea la pompa vacumatică) Âşi mai trebuie doar să bag mufa pentru alimentarea cu curent a pompei la loc. Parerea mea ,e ca trebuie sa ai grija cu pompa vacumatica de scuter pentru ca nu e proiectata pentru debitul si presiunea care trebuie sa o aiba rampa de carburatoare daca chiar vrei o solutie ieftina vorbeste cu raulserban sa iti explice cum si-a pus dioda care i-am trimis-o. daca vrei sa nu ai probleme la ture mai lungi atunci solutia este facet . alegerea e a ta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Bun bun dar unde putem gasi acest facet 40105? Ca m am uitat pe net si nu gasesc decat in state! Tu de unde ai luat o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Parerea mea ,e ca trebuie sa ai grija cu pompa vacumatica de scuter pentru ca nu e proiectata pentru debitul si presiunea care trebuie sa o aiba rampa de carburatoare daca chiar vrei o solutie ieftina vorbeste cu raulserban sa iti explice cum si-a pus dioda care i-am trimis-o. daca vrei sa nu ai probleme la ture mai lungi atunci solutia este facet . alegerea e a ta , Treaba e că am testat-o Âşi nu-s probleme. ÂŞtiu Âşi treaba cu dioda, Âşi mai era o treabă cu un releu. Am ataÂşat un pdf cu montarea releului care te scapă de bătăi de cap la pompă. Mai jos puteți vedea Âşi poze cu pompa vacumatică montată. Varianta cu pompa asta e ieftină Âşi e testată de ceva kilometrii buni Âşi de Leo. Singura chestie care ar putea fii e să nu aibă debit suficient dar nu e cazu. Am testat-o în turații -> mers cu 150... băgat mâna în gaz... 170 fără să mârâie. Am testat-o subturat -> 2400 cu a 5-a ... băgat mâna în gaz de tot Âşi ținută acolo..... nu mârâie. Alte teste nu mai Âştiu dar de fiecare dată a mers normal. O singură chestie am observat ca un minus (neglijabil). Dacă e motoru oprit benzina curge prin pompă gravitațional. S-a crăpat un furtun de cacao pe care l-am montat inițial (nu cel original din configurația actuală) Âşi mi-a curs benzina Âşiroaie din rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vampirica Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salut, Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav. De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda. Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator? Multumesc, Vampi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.