Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

@Artur

Cei de pe forumul german nu vorbesc de bine despre acea firma.

Trebuie spus ca, din cauza ca nu treci prin TÜV cu acea carena, nimeni nu a montat-o.

Dar, unii au vazut-o.

Nu merita.

Te-ai interesat cumva de carena poloneza?

Aceea, se spune, nici ea nu e perfecta, dar cu mult mai buna decat cea greceasca.

Linkuri, in caz ca nu le stii:

http://www.plastbike.pl/

http://archiwum.allegro.pl/oferta/plastbike-owiewka-rally-xrv-africatwin-rd07-i4888942333.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Artur

Cei de pe forumul german nu vorbesc de bine despre acea firma.

Trebuie spus ca, din cauza ca nu treci prin TÜV cu acea carena, nimeni nu a montat-o.

Dar, unii au vazut-o.

Nu merita.

Te-ai interesat cumva de carena poloneza?

Aceea, se spune, nici ea nu e perfecta, dar cu mult mai buna decat cea greceasca.

Linkuri, in caz ca nu le stii:

http://www.plastbike.pl/

http://archiwum.allegro.pl/oferta/plastbike-owiewka-rally-xrv-africatwin-rd07-i4888942333.html

Nu arata rau dar sunt ptr 07 :( . Eu am un 04 . Dar cred ca incerc marea cu degetu si voi face un strutoparbriz care sa-l inlocuiasca pe cel actual si sa-mi ofere forma pe care o caut si asta din fibra .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai era carena Roano. Cea din beta testing mai avea nevoie de finisaje , nush acum la ce stadiu sunt.

 

Fara nici o suparare dar asta e carna rau... Am luat una de proba pentru prototiptile si eram pe punctul sa o aruncam la gunoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi,mulțumesc din nou, am rezolvat ieri în 20 de minute... o sa fac operațiunea și la capacul ambreiajului ca am observat ieri ca transpira și pe acolo un pic de ulei. Ce sa faci... În 25 de ani se mai uzează una,alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta facem un traseu mai lung si mai usor, sa vina toata lumea.

 

In alta ordine de idei, strigam catalogul pentru Nadrag? Revenim la traditia tricourilor :) , asa ca va rog sa specificati marimea, daca e de dama sau barbat, si numarul de tricouri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, voi a trebuit sa inlocuiti din furtunele de benzina? La mine s-a ars cel care vine de la robinetul din dreapta (probabil nu i-am facut traseul exact pe unde era initial). Acum nu stiu ce sa pun. Am avut o experienta neplacuta cu furtun de benzina din ala cu textil peste furtun. Voi aveti vreun "preferat" sau orice furtun de benzina din 2 straturi si cu

insertie textila e ok?

36P.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent , un tricou M ptr mine si un XS ptr doamna ( dar aici revin cu marimea exacta ) . Formatie prezenta : o motocicleta , o masina si un caine :) . Sper sa nu apara modificari pe parcurs :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus furtun rezistent la benzina panzat pe exterior -- normal si a fost ok.

A pus un prieten furtun panzat pe interior -- si s a copt imediat.

Mia nou am incercat varianta furtun de injectie. Asta cred ca are sa tina ca e mult mai tapan. E si mai scump cca 30 lei/m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea conteaza pretul,conteaza sa nu cedeze ca e fix cel care vine prin fata motorului si galeriei (la rd04 de la robinetul din dreapta). Merci pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus furtun rezistent la benzina panzat pe exterior -- normal si a fost ok.

A pus un prieten furtun panzat pe interior -- si s a copt imediat.

Mia nou am incercat varianta furtun de injectie. Asta cred ca are sa tina ca e mult mai tapan. E si mai scump cca 30 lei/m

Eu am pus furtun de benzina de dacia/injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea conteaza pretul,conteaza sa nu cedeze ca e fix cel care vine prin fata motorului si galeriei (la rd04 de la robinetul din dreapta). Merci pentru sfat.

 

Daca nu ma insel acel furtun ar trebui sa aibe peste el o protectie metalica, ca un arc din sarma subtire.

» Post actualizat in 27 Apr 2015 18:46

Prezent , un tricou M ptr mine si un XS ptr doamna ( dar aici revin cu marimea exacta ) . Formatie prezenta : o motocicleta , o masina si un caine :) . Sper sa nu apara modificari pe parcurs :)

 

Ai slabit... acum doi ani ai comandat tricou L :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic: :))))

 

Eu zic ca nu-i offtopic

Pentru ca ma bate gandul sa pun pe spate guma din aia, Continental TKC80, dar nu stiu cum se comporta pe asfalt

rea nu poate fi, doar e Continental

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel acel furtun ar trebui sa aibe peste el o protectie metalica, ca un arc din sarma subtire.

Da,corect,AVEA arcul, eu din pacate l-am primit in cutia cu diverse pe care o avea omul acasa si anul trecut cand am incercat sa bag arcul pe furtun nu mergea asa ca m-am gandit ca nu e de acolo. Am luat furtun proaspat si o sa pun si arcul pe furunul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si te astepti ca noi aici, pe topicul dedicat Africa Twin sa iti sugeram sa iti iei SVul si sa scapi de dubii?!

Tot ce pot sa spun este ca daca vei face asta -- ne vom mai revedea pe aici, pentru ca s ar putea sa iti doresti si o africa in viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si am probat o Africana 650 si acu sunt indecis ca un porc.... sa iau Africana sau SV1000... (da, difera mult una de alta) e ca si cum ai alege intre un Seat Leon si un Suzuki Vitara :)))

Pe topicul de Africa Twin sa nu te astepti sa-ti recomande cineva SV-ul :) .

Cred ca mare majoritate , au ajuns la Africa Twin de la alte categorii . Eu , de exemplu am ajuns prima oara de la CBR F si a doua oara de la VFR 800 . Twin-ul nu iti va oferi placerea si trairile pe care le da un SV dar nici SV-ul nu te va duce pe unde te duce Twin-ul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa 2 stiluri destul de diferite (naked si strutocamila care era BMW F650CS) am avut norocul sa ma capat cu Africana asta, RD04. E greoaie, nu e cea mai fasneata nici daca o compar cu CB500, dar in bananiera-cocotiera Romanie, cred ca stilul asta de Adventure bike e cel mai recomandat; te impiedica sa mergi incat sa risti, te ajuta in trafic (vezi peste toata lumea si mai stau pe ganduri inainte sa-ti iasa in fata) si suspensiile sunt numai bune pentru "oras". Daca ai cum, fa un test de cativa km cu ambele, acolo un 10-20, sa vezi ce si cum ca asa, din 2-3 liniute pana in capatul ulitei si inapoi nu prea-ti dai seama de nimic. P.S. eu sunt fan motociclete naked (cb750 in special),dar acum nu ma vad sa NU am o africana sau ceva adventure asa ca nakedul trece pe locul 2,pentru cand ma fac mare si-mi permit 2 motoare.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...