Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anul asta facem un traseu mai lung si mai usor, sa vina toata lumea.

 

In alta ordine de idei, strigam catalogul pentru Nadrag? Revenim la traditia tricourilor :) , asa ca va rog sa specificati marimea, daca e de dama sau barbat, si numarul de tricouri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, voi a trebuit sa inlocuiti din furtunele de benzina? La mine s-a ars cel care vine de la robinetul din dreapta (probabil nu i-am facut traseul exact pe unde era initial). Acum nu stiu ce sa pun. Am avut o experienta neplacuta cu furtun de benzina din ala cu textil peste furtun. Voi aveti vreun "preferat" sau orice furtun de benzina din 2 straturi si cu

insertie textila e ok?

36P.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezent , un tricou M ptr mine si un XS ptr doamna ( dar aici revin cu marimea exacta ) . Formatie prezenta : o motocicleta , o masina si un caine :) . Sper sa nu apara modificari pe parcurs :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus furtun rezistent la benzina panzat pe exterior -- normal si a fost ok.

A pus un prieten furtun panzat pe interior -- si s a copt imediat.

Mia nou am incercat varianta furtun de injectie. Asta cred ca are sa tina ca e mult mai tapan. E si mai scump cca 30 lei/m

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea conteaza pretul,conteaza sa nu cedeze ca e fix cel care vine prin fata motorului si galeriei (la rd04 de la robinetul din dreapta). Merci pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus furtun rezistent la benzina panzat pe exterior -- normal si a fost ok.

A pus un prieten furtun panzat pe interior -- si s a copt imediat.

Mia nou am incercat varianta furtun de injectie. Asta cred ca are sa tina ca e mult mai tapan. E si mai scump cca 30 lei/m

Eu am pus furtun de benzina de dacia/injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea conteaza pretul,conteaza sa nu cedeze ca e fix cel care vine prin fata motorului si galeriei (la rd04 de la robinetul din dreapta). Merci pentru sfat.

 

Daca nu ma insel acel furtun ar trebui sa aibe peste el o protectie metalica, ca un arc din sarma subtire.

» Post actualizat in 27 Apr 2015 18:46

Prezent , un tricou M ptr mine si un XS ptr doamna ( dar aici revin cu marimea exacta ) . Formatie prezenta : o motocicleta , o masina si un caine :) . Sper sa nu apara modificari pe parcurs :)

 

Ai slabit... acum doi ani ai comandat tricou L :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic: :))))

 

Eu zic ca nu-i offtopic

Pentru ca ma bate gandul sa pun pe spate guma din aia, Continental TKC80, dar nu stiu cum se comporta pe asfalt

rea nu poate fi, doar e Continental

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel acel furtun ar trebui sa aibe peste el o protectie metalica, ca un arc din sarma subtire.

Da,corect,AVEA arcul, eu din pacate l-am primit in cutia cu diverse pe care o avea omul acasa si anul trecut cand am incercat sa bag arcul pe furtun nu mergea asa ca m-am gandit ca nu e de acolo. Am luat furtun proaspat si o sa pun si arcul pe furunul nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si te astepti ca noi aici, pe topicul dedicat Africa Twin sa iti sugeram sa iti iei SVul si sa scapi de dubii?!

Tot ce pot sa spun este ca daca vei face asta -- ne vom mai revedea pe aici, pentru ca s ar putea sa iti doresti si o africa in viitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si am probat o Africana 650 si acu sunt indecis ca un porc.... sa iau Africana sau SV1000... (da, difera mult una de alta) e ca si cum ai alege intre un Seat Leon si un Suzuki Vitara :)))

Pe topicul de Africa Twin sa nu te astepti sa-ti recomande cineva SV-ul :) .

Cred ca mare majoritate , au ajuns la Africa Twin de la alte categorii . Eu , de exemplu am ajuns prima oara de la CBR F si a doua oara de la VFR 800 . Twin-ul nu iti va oferi placerea si trairile pe care le da un SV dar nici SV-ul nu te va duce pe unde te duce Twin-ul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu dupa 2 stiluri destul de diferite (naked si strutocamila care era BMW F650CS) am avut norocul sa ma capat cu Africana asta, RD04. E greoaie, nu e cea mai fasneata nici daca o compar cu CB500, dar in bananiera-cocotiera Romanie, cred ca stilul asta de Adventure bike e cel mai recomandat; te impiedica sa mergi incat sa risti, te ajuta in trafic (vezi peste toata lumea si mai stau pe ganduri inainte sa-ti iasa in fata) si suspensiile sunt numai bune pentru "oras". Daca ai cum, fa un test de cativa km cu ambele, acolo un 10-20, sa vezi ce si cum ca asa, din 2-3 liniute pana in capatul ulitei si inapoi nu prea-ti dai seama de nimic. P.S. eu sunt fan motociclete naked (cb750 in special),dar acum nu ma vad sa NU am o africana sau ceva adventure asa ca nakedul trece pe locul 2,pentru cand ma fac mare si-mi permit 2 motoare.

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci alege cu inima si gata :peace: mai ales ca sunt 2 stiluri complet diferite, probabil una e alegerea emotionala,iar cealalta e alegerea cerebrala. In orice caz, spor la alegeri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ah Cristi, ce sfat bun :))))))

 

Ce mi-ar placea, intr-o tara,comunitate...sa las echivalentul mobrei la om, sa mi-o lase 2-3 ore sa ma duc unde stiu eu ....si asa/acolo imi dau seama exact daca-i ceea ce vreau...

 

Eu am batut un drum la Bucale, doar sa incalec un XRV si un Caponord ..

 

Cred ca de asta multi iau decizii gresite in privinta motoarelor,ca nu au sansa sa exploreze sa vada /sa testeze ca sa vada ce li se potriveste si ce le place.. De aia majoritatea sfarsesc prin a lua vitezane...se orienteaza doar dupa ''cum arata''...

Man cine ajunge la AT, nu mai schimba usor motorul si nici vorba de regrete. Cu doua exceptii:

1. Motorul fiind "legenda istorica" nu poti epata cu asa ceva decat printre cunoscatori

2. Iti ofera tot ce vrei tu in afara de performante ss. Daca vrei si asa ceva si all road, trebuie sa-ti iei un miar adventure de la ktm

Daca ambele puncte, atunci pune banu jos si ia-ti 1200 de la bmw ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce Africa :

- Africa ptr ca esti tanar si nelinistit si viteza doare . Doare ptr ca nu avem drumuri ptr rachete .

- Africa ptr ca acolo unde nu mai poate ea nu mai continua decat cei cu hard enduro .

- Africa ptr ca nu iti faci griji de radare .

- Africa ptr pozitia si comfortul in care calatoresti .

- Africa ptr ca mustele nu se intind asa tare ca la SV .

- Africa ptr ca poti sa cari cu ea pana la limita categoriei C .

- Africa ptr ca este atat de simpla si usor de intretinut .

- Africa ptr ca nu este o legenda , este doar un motor fiabil .


» Post actualizat in 28 Apr 2015 12:46

P.S : un tricou L si unul S . Bandane se fac ? Ar vrea si catelul una :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niciodata n-o sa ma atraga boxerul de la BMW cum ma atrage configuratia 2 in V.

Pai si boxerul e un "V", dar la 180 de grade :crack:

» Post actualizat in 28 Apr 2015 13:07

Ar vrea si catelul una :)

 

Sacrificam un tricou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...