Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut azi o Africana parcata dupa o toneta pe la Universitate, dar n-o cunosc si nici nu i-am vazut numarul. Mai vino seara prin Fundatie de-acuma, ca se incalzeste, si din vorba-n vorba iti gasim si tie una pe care sa te urci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai pomenit de spart seminte, inseamna ca ti-ai format deja o oarecare parere despre Fundatie, in legatura cu care nu te pot contrazice, dar imi pot permite sa te sfatuiesc sa faci distinctia dintre spargatorii de seminte si cei de la care putem sa mai tragem cate o invataminte-doua, uneori. Desi chiar si cei care sparg samburi s-ar putea sa stie cine are o Africa Twin prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere ai Mihutz...unii n au si altii se lafaie!

 

Stau si ma intreb la ce-mi trebuie doua ventilatoare? La propulsie? Poate o transforma un U-Boat :-))) Ma gandeam sa ii sugerez sa puna ventilatoare si in fata radiatoarelor :-)))

 

Cred ca la mine s-a blocat termocupla, nu cred sa fie problema cu motorasu'. Sa se mai incalzeasca un pic afara si o verific.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor si sarbatori fericite

am o intrebare pentru posesorii de africane, cat de tare va este ambreiaju? La mine este destul de tare si in oras este destul de neplacut pt ca imi oboseste mana tot tragand de maneta. De curand am schimbat cablu, placile de frictiune si arcurile crezand ca o sa rezolv problema dar nu este nici o diferenta, ambreiaju este la fel de tare.

 

cautand pe ebay o oala de ambreiaj, am data peste asta :

 

http://www.ebay.com/itm/FRIZIONE-IDRAULICA-MECDRAULIC-HONDA-AFRICA-TWIN-750-97-/381168195614?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item58bf65181e&vxp=mtr

 

are cineva asa ceva pus pe africana lui ?

va multumesc

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspuns Korben, sper sa ma obisnuesc, intre timp m-am uitat mai bine si cablu de ambreiaj nu era dus corect, intre timp am rezolvat si problema asta citind urmatorul topic, poate mai intereseaza pe cineva http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/27801-route-clutch-cable.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM.

 

Nu poti primi PM, probabil ai casuta plina. Ma intereseaza pinionul de atac OEM; in ce stare e si cat costa?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD04 are 210kg in stare "originala". Cu crash-bar, suporti de bagaje si ce mai adaugi pe ea ajunge la maxim 220. mai pui 25 de litrii de benzina, se fac 237-238 la plin, echipata complet. Nu este mai grea decat altele din categoria ei.

Consumul normal este pe la 6% daca te dai "intr-un ritm sustinut" pe drumuri normale (adica infipt dar maxim 60-70 in localitati si 110-120 in afara, nu 150) si ai mobra bine reglata.

RD03 fiind mai mic motorul, posibil sa suga nitel mai putin dar nu cu mult.

Ultimele modele, produse cand deja se uitau astia la norme de poluare, mananca mai putin, in jur de 5 in aceleasi conditii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

S3RJ vad ca la profil scrie Iasi / XRV750. Esti de vazut prin iasi cu Africana? sau doar in Buc?

 

......

 

Africana mea inca nu e inmatriculata si e de fapt un proiect. Daca reusesc sa o termin de asamblat (si ar cam trebui pt ca m-am intins cam mult), o sa ajung in curand la Iasi cu ea pt formalitatile de inmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD04 :

220 km ( bagaje cca 25 kg ) , 120 km/h la 5000 rpm : 13.4 litri . Timisoara - Lugoj - Caransebes - Hateg - Petrosani .

190 km ( pasager , cca 55 kg ) , 110 km/h la 4500 rpm : 11.8 litri . Petrosani - Hateg - baraj Raul Mare - Sarmisegetuza - Petrosani .

In ambele ture am avut lazile laterale montate si topcase-ul si stilul de mers a fost putin mai sportiv . Recordul meu de consum a fost de 5,2 % in conditiile in care am insotit cativa incepatori si nu am avut bagaje , lazi , pasager , etc si nu aveam nici toba de acum :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am redescoperit printre fiarele mele un pinion de atac OEM de Africana, o foaie JT folosita, dar fara uzura si o pereche de stuturi de admisie (intake manifold) Tourmax pt RD07. Daca cineva le doreste, detalii discutam pe PM.

 

S3RJ, am facut loc in casuta si ti-am trimis mesaj.

Am mai gasit niste piese de rezistenta, precum un surub de fixare a cablului de soc un carb (RD07), un capac plastic de la axul basculei si o pereche de garnituri pt coturile de esapament spre chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de proiect, ce ganduri ai cu ea ? :)

 

 

@Arthur ms pt info. Am inteles ca RD04 e cea mai insetata,nu?

 

Pai niste suspensii de KTM, rezervor de Transalp si carena fata in stil rally raid in linii mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

??? Ne pregatesti tu vreo surpriza?

neeh, n-am pacalit pe nimeni anu asta de 1aprilie, sapoi 112 si hotline se confunda si subliminal vroiam sa aduc in atentie Nadragul...da vad ca inca e departe in timp si spatiu pt. discutii.

 

conform standardelor actuale, toate afrikanele sunt insetate. ultimele modele au cateva gizmouri electronice mai destepte pt a reduce consumul.

stiu ca se pot adapta carburatoarele de 07 la 04, dar pt consum si turatii scazute la viteze mari se merge pe alta configuratie la pinioane.

03ul e la mare cautare de anul trecut incepand. e considerata ceva oldtimer/classica si cele in stare buna buna sunt vanate prin strainatate.

personal 03ul il vad pe aceeasi linie cu 04ul. unul are motor si greutate mai mica iar celalalt are motor si greutate mai mare, castigurile si minusurile se anuleaza si ajungi pe aceeasi linie...si tare cred ca si consumul e apropiat. atata tot ca 03ul e mai pretabil celor nu asa de inalti.

alege ce iti place, intr-o stare cat de cat ingrijita si desigur in bugetul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S3RJ, am facut loc in casuta si ti-am trimis mesaj.

Am mai gasit niste piese de rezistenta, precum un surub de fixare a cablului de soc un carb (RD07), un capac plastic de la axul basculei si o pereche de garnituri pt coturile de esapament spre chiulasa.

O sa râzi, dar vreau eu capacul, daca nu l-a revendicat altcineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...