Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Cristi,nu sunt finisate pe interior,intr-adevar,dar sunt destul de ok din ce vad eu pana acum (cu tot cu tranta de pe bordura de anul trecut); a in cel mai rau caz s-au ciobit usor,iar crapaturile sunt doar de suprafata. Vantul se simte MULT mai tare pe ele,dar asta e pretul pe care-l platesti sa nu mai arate la fel de batrana Africana.

 

Nu e vorba de interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu unul, am oarecare retineri fata de carenele facute de el/ei.

 

Arthur, daca iti place sa mesteresti, cu un pic de efort poti face un "parbriz" din fibra de sticla care sa vina mai drept si sa fie mai inalt. Apoi il vopsesti alb si gata, ai un look de rally raid cu masca si farurile originale. Pentru spate, treci pe la mine sa iti arat o aripa AQ ;-)

Ptr 04 ? :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa faci o poza daca treci pe la el ca sunt curios (nu-mi place de nicio culoare popoul la RD04)

Daca trec pe la el iti fac poza cu toata mobra ..... mea :)

:crack:

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mai am de montat proiectoarele (mi-a fost cam lene...) si nu stiu pe unde naiba sa le montez:

1 - mai dau niste gauri in carena si le montez undeva in prizele laterale de aer (cele mari,ovale)

2 - sub faruri, intre jambe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 10w in furca de transalp si mi se pare tare, prea tare. un 7,5 ar fi okey. la afrikana rd04 parca am emrs pe varianta 5w si mi s-a parut moale rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e moale, pui distantiere in capetele arcurilor si/sau pompezi niste aer in ventile. Dar tot ulei 5W pui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RD03/RD04

Single: 2.0 fata, 2.0 spate (bari)

Cu pasager: 2.0 fata, 2.25 spate (bari)

 

RD07/A

Single: 2.0 fata, 2.0 spate (bari)

Cu pasager: 2.0 fata, 2.50 spate (bari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca s-a mai doscutat dar eu am cautat pe forum si nu am gasit, imi poate spune cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri. Pneurile sunt heidenau k60

Multumesc

 

Ai cautat pe xrv.ro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost sa imi verific presiunea in pneuri , aveam 0,5 fata, 0,7 spate si cel de la vulcanizare m-a intrebat ce presiune sa bage, nu am zis 2 bari fata 2,2 spate dar nu eram sigur daca e bine

» Post actualizat in 22 May 2015 14:31

Korben nu am cautat numai pe motociclism.ro pt ca nu mai stiu parola de la xrv.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-m facut cont dar nu am primit nici o parola, dupa vreo 2 saptamani am trimis un mail unui administrator si mi-o trimis o parola de genu a8f6gf9 pe care nu am reusit sa o schimb si acum am uitat parola

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-auzi domnu Nicu... se plange lumea....


» Post actualizat in 22 May 2015 16:02

La RD03, presiunea in anvelope este de 2 kPa. fata si spate, cu sau fara pasager.

 

post-30-0-20260500-1432310544_thumb.jpg

 

Sursa informatiei este:

 

post-30-0-15109300-1432310513_thumb.jpg


» Post actualizat in 22 May 2015 17:26

Intr-un manual german de service la vascozitatea uleiului in furca se specifica:

la RD03 - 15W

la RD04/07/07a - 10W

 

Manualul Haynes spune 5W la oricare (inclusiv Transalp)

 

Acum... naiba stie... Manualul de workshop la RD03 nu specifica o vascozitate anume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe 10 (rd04), îmi pare ok. Vezi sa nu ai arcuri progresive sau aer sub presiune în furci și ala sa fie vinovat de suspensia tare.

» Post actualizat in 22 May 2015 19:28

P.S. Pana nu desfaci nu știi ce e acol, poate nu mai e ulei sau e budinca uleiul... Am pățit să-mi rupă mâinile din cauza ca nu era ulei aproape deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu. Imi stiu parola,dar nu vrea sa mai mearga contul. Si nici nu mi trimite parola cand fac password reset (ma refer la xrv.ro)

Probabil ai gresit userul si/sau adresa de email cu care te-ai inregistrat

Am verificat, totul functioneaza corect, inclusiv schimbarea parolei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m3n, presiunea am eliberat-o (nici nu prea era....)

 

Iar uleiul il schimb oricum pt ca mobra are 26 de ani......si nu bag mana in foc daca s-a umblat la ulei vreodata........ deci posibil sa fie jale cu uleiul din furca. eram doar curios ce vacozitate sa pun stock.

» Post actualizat in 22 May 2015 21:42

 

Imi zice ca nu poate fi gasita adresa. Dar daca vreau sa ma registrez cu ea iar,zice ca e folosita :|

 

Inseamna ca ai mai folosit adresa la o alta inregistrare

scrie-mi pe PM userul si adresa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..si nu bag mana in foc daca s-a umblat la ulei vreodata........

 

De ce nu intrebi pe fostul proprietar? Si atunci ai deja o parte a raspunsului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prolog Nadrag 2015


» Post actualizat in 24 May 2015 19:11

2


» Post actualizat in 24 May 2015 19:12

3


» Post actualizat in 24 May 2015 19:15

Under cover :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...