Samo Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand. Stoc is the best Ce-i drept, am pacatuit si eu, am pus inaltatoare de ghidon de 35 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Acu muuulti ani, frecam menta pe langa dom profesor si indrugam ce si cum cu modificatul afrikanelor , fara succes. Dupa cativa ani izbucneste si la noi moda, proptitilelor , ca acuma lumea sa devina si mai conservatoare. Stock is best. Domnilor, cred ca imbatranim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Apropo de suspensii , cam care ar fi setarea corecta fata -spate , pentru mers preponderent solo , preponderent asfalt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 La AT nu exista setare corecta pentru asfalt sau pentru offroad, eventual setare standard, apoi minim si maxim Cristi a mai pus o data linkul catre tanga-moteurs, pun si eu direct linkul catre manual http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda%20XL650V_XRV750%20Transalp%20Service%20Manual%28haynes%29.pdf Vezi la pagina 159 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Ia legatura cu baietii din Radauti, vezi ce pret iti dau ei. Pe mine ma bate un gand sa trec inapoi la stoc,dar e doar un gand. Eu unul, am oarecare retineri fata de carenele facute de el/ei. Arthur, daca iti place sa mesteresti, cu un pic de efort poti face un "parbriz" din fibra de sticla care sa vina mai drept si sa fie mai inalt. Apoi il vopsesti alb si gata, ai un look de rally raid cu masca si farurile originale. Pentru spate, treci pe la mine sa iti arat o aripa AQ ;-) Editat Mai 22, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cristi,nu sunt finisate pe interior,intr-adevar,dar sunt destul de ok din ce vad eu pana acum (cu tot cu tranta de pe bordura de anul trecut); a in cel mai rau caz s-au ciobit usor,iar crapaturile sunt doar de suprafata. Vantul se simte MULT mai tare pe ele,dar asta e pretul pe care-l platesti sa nu mai arate la fel de batrana Africana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 AQ-urile, Boano-urile, etc.... mie imi par ca au un look de BMW/KTM din anii 90 - 2000+; nicidecum nu seamana cu Hondele care castigau Paris-Dakar in anii 80. E ca si cum as pune unui Simson carene 2015 de Paris-Dakar sau Moto GP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cristi,nu sunt finisate pe interior,intr-adevar,dar sunt destul de ok din ce vad eu pana acum (cu tot cu tranta de pe bordura de anul trecut); a in cel mai rau caz s-au ciobit usor,iar crapaturile sunt doar de suprafata. Vantul se simte MULT mai tare pe ele,dar asta e pretul pe care-l platesti sa nu mai arate la fel de batrana Africana. Nu e vorba de interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Eu unul, am oarecare retineri fata de carenele facute de el/ei. Arthur, daca iti place sa mesteresti, cu un pic de efort poti face un "parbriz" din fibra de sticla care sa vina mai drept si sa fie mai inalt. Apoi il vopsesti alb si gata, ai un look de rally raid cu masca si farurile originale. Pentru spate, treci pe la mine sa iti arat o aripa AQ ;-) Ptr 04 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Sa faci o poza daca treci pe la el ca sunt curios (nu-mi place de nicio culoare popoul la RD04) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Sa faci o poza daca treci pe la el ca sunt curios (nu-mi place de nicio culoare popoul la RD04) Daca trec pe la el iti fac poza cu toata mobra ..... mea Editat Mai 22, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 I si-o poza proaspata cu a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 I si-o poza proaspata cu a mea » Post actualizat in 22 May 2015 09:15 Si a mea , azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Care ati mai schimbat uleiul in furca de AT (eventual aia de 650), ati mers pe varianta 'standard' cu 15W ? Standard e 5W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Mai am de montat proiectoarele (mi-a fost cam lene...) si nu stiu pe unde naiba sa le montez: 1 - mai dau niste gauri in carena si le montez undeva in prizele laterale de aer (cele mari,ovale) 2 - sub faruri, intre jambe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Pe crash-uri ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 eu am 10w in furca de transalp si mi se pare tare, prea tare. un 7,5 ar fi okey. la afrikana rd04 parca am emrs pe varianta 5w si mi s-a parut moale rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Daca e moale, pui distantiere in capetele arcurilor si/sau pompezi niste aer in ventile. Dar tot ulei 5W pui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Imi cer scuze daca s-a mai doscutat dar eu am cautat pe forum si nu am gasit, imi poate spune cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri. Pneurile sunt heidenau k60 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Merge cu 2 bari amandoua. E trecut pe bascula, parca 1,9fata si 2,1 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 RD03/RD04 Single: 2.0 fata, 2.0 spate (bari) Cu pasager: 2.0 fata, 2.25 spate (bari) RD07/A Single: 2.0 fata, 2.0 spate (bari) Cu pasager: 2.0 fata, 2.50 spate (bari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Multumesc raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Imi cer scuze daca s-a mai doscutat dar eu am cautat pe forum si nu am gasit, imi poate spune cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri. Pneurile sunt heidenau k60 Multumesc Ai cautat pe xrv.ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Azi am fost sa imi verific presiunea in pneuri , aveam 0,5 fata, 0,7 spate si cel de la vulcanizare m-a intrebat ce presiune sa bage, nu am zis 2 bari fata 2,2 spate dar nu eram sigur daca e bine » Post actualizat in 22 May 2015 14:31 Korben nu am cautat numai pe motociclism.ro pt ca nu mai stiu parola de la xrv.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.