Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Sal Galen, cred ca o sa inlocuiesc doar ala de benzina cu becul,inapoi sa vad daca rezolva problema. Sincer nu prea m-ar incanta sa schimb pe bec inapoi toti martorii...

 

Cat desrpe semnalizari, is pe bec toate (stiu problema cu releu, ca sa nu fie probleme la semnalizarile pe led)..

 

Asa mi-e o sila sa desfac carenele si carena fata :) (si-asa unul din cele 4 suruburi ce tine carena frontala simt ca nu se strange ok, merge cam in gol un pic).

 

Trebuie sa inlocuiesc oricum si rezistenta aia (senzorul de la benzina) pt ca pe portocaliu nu-mi mergea. Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L)

» Post actualizat in 14 Jul 2015 12:57

 

M-a luat valu' :))

Suruburile alea o sa cedeze de tot rand pe rand, mai precis se invart piulitele in gol in carena, sau chiar ies afara. Nu te demoraliza, incastrezi in locul lor capetele unor suruburi de 6, (cu caldura si blocare apoi cu rasina epoxi) si strangi carena cu piulite nu cu suruburi, atata diferenta!

 

Altfel cum am spus pui becuri doar la nivel benzina (cel galben si cel rosu). Senzorii defecti ii inlocuiesti cu senzori de matiz daca gasestui sh, daca nu pui in loc pur si simplu termistori NTC (negative termal coeficient) . Se zice ca valoarea lor e de 470ohmi dar mie mi-a iesit prin experimentari parca 68 ohmi. Depinde si de puterea termistorului. Termistorul il montezi fizic (reglezi din lungiumea bulanelor) in partea inferioara (apropiata de filet) a termistorului sondei originale pe care il arunci. Nu-ti fa probleme ca termistorul si firele dezizolate raman in aer(benzina), curentul e mic si oricum benzina din rezervor nu arde nici daca bagi bricheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi frumos Galen !

Stai linistit, eu dau jos carena fata sigur si programat tot la doi ani cand ma lasa setul de xenoane, plus extra uneori ;) Cu timpul devine rutina iar tu africanist selfmentenant. Am deja doua piulite inlocuite astfel. Iar senzorii de benzina inlocuiti de vre-o 6 ani cu termistoare de-alea mici cat un nasture de slitz si functioneaza perfect :P Rabdare! si spor!

» Post actualizat in 15 Jul 2015 18:25

Sa nu uit, termistorii ii incerci in circuitul original al motocicletei (prelungesti firele sa-ti ajunga la conserva ). zic conserva pt ca mimezi rezervorul de benzina printr-o conserva in care pui benzina. Cu termistorul in benzina becul trebuie sa ramana stins sau macar aproape stins (abia inrosit filamentul). Cand il scoti insa afara trebuie cam in 2 miunute sa se aprinda ca lumea. Astfel incerci termistoare pana nimeresti valoarea potrivita. Poti sa pui si doua serie sau paralel cu conditia sa fie de acelasi tip si gabarit si de aceeasi valoare, caz in care serie valoarea se inmulteste cu 2 iar paralel valoarea se imparte la 2.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva o sa originala in stare ok de RD04 (sau 03 daca se potriveste)? Am desfacut ieri saua la a mea ca ma tot udam pe picior, tot buretele e ud trebuie sa o las la uscat cateva zile si sa vad ce-i fac mai departe (probabil silicon pe la cusaturi,folie alimentara... Vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iron, but(T), imi ploua-n toate. Plus ca,eu ajungeam cu toata talpa jos cu suspensia ridicata maxim, deci fara sa, nu mai e Africana mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, pai daca se gaseste, anunta-ma te rog, pana o remediez merg Mad Max style.

11215723_968569649851074_352415963733631

11760084_968569666517739_675461468089502


» Post actualizat in 17 Jul 2015 05:48

Am pus inaltatoare de ghidon,nu stiu sa spun de cat (masor daca e nevoie) si acum sta turata,iar cand dau dreapta de ghidon se tureaza si mai tare. Trebuie sa umblu la carburator la cablul care trage acceleratia sau nu am tras bine cablurile (si inainte se tura cand luam dreapta,dar evident,nu atat de tare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, pai daca se gaseste, anunta-ma te rog, pana o remediez merg Mad Max style.

11215723_968569649851074_352415963733631

11760084_968569666517739_675461468089502

» Post actualizat in 17 Jul 2015 05:48

Am pus inaltatoare de ghidon,nu stiu sa spun de cat (masor daca e nevoie) si acum sta turata,iar cand dau dreapta de ghidon se tureaza si mai tare. Trebuie sa umblu la carburator la cablul care trage acceleratia sau nu am tras bine cablurile (si inainte se tura cand luam dreapta,dar evident,nu atat de tare).

 

nu acceleratia e problema...cablu soc.... asa am patit si eu. va trebui sa muti cablu altundeva de pe ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, interesant ce zici tu acolo. O sa vad candva cand mai dau rezervorul jos exact care se trage, parca i-as mai face ceva reglaje si la suruburile de aer asa ca va urma. E ciudat, Sebi cu inaltatoarele lui kilometrice nu avea problema asta si avea socul la locul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, interesant ce zici tu acolo. O sa vad candva cand mai dau rezervorul jos exact care se trage, parca i-as mai face ceva reglaje si la suruburile de aer asa ca va urma. E ciudat, Sebi cu inaltatoarele lui kilometrice nu avea problema asta si avea socul la locul lui.

unde se desparte cablu in doua, acolo daca ii intins la maxim si mai tragi, camasa la unu din cabluri iese din piesa aia tip Y si nu mai intra in locul e. e deja sunt cunoscut cu problema asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti careva protectii la faruri? m-ar interesa protectia originala de pe XRV650 (grila aia). Recunosc 60% ratiuni estetice, 40% ratiuni practice (de ce 40%? pt ca spatiul intre grile e suficient de mare cat sa patrunda pietricele mici sarite de la roata altui motociclist care ar merge in fata mea)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti careva protectii la faruri? m-ar interesa protectia originala de pe XRV650 (grila aia). Recunosc 60% ratiuni estetice, 40% ratiuni practice (de ce 40%? pt ca spatiul intre grile e suficient de mare cat sa patrunda pietricele mici sarite de la roata altui motociclist care ar merge in fata mea)..

 

Alaltarieri s-a incheiat o licitatie pe ebay pentru o protectie din asta. 107 EUR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu banii aia servisez amortizoru spate :) au strainii astia un stil de a pune niste preturi pe niste kkturi...

 

daca ar avea careva una din aia in tara si sa faca o matrice ceva dupa ea, e un gunoi din plastic pana la urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat original si tot copt, cauta sa iti faci unul la imprimanta 3D. Uite ...poti incepe un bussiness

» Post actualizat in 17 Jul 2015 14:21

Decat original si tot copt, cauta sa iti faci unul la imprimanta 3D. Uite ...poti incepe un bussiness

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silicon SIKAFLEX 11 FC scrie pe el

care mai aveti RD03, aveti problema din poza? (poza nu-mi apartine, am gasit-o pe advrider)

 

Insa cand am dat jos airboxul, am observat ca si la mine e fisurata /crapata la fel ca in poza..


» Post actualizat in 17 Jul 2015 14:56

Aaaaaaa,inteleg, stai ca tu si ai USD,URSS si alte U-uri la transplant (asa se aude in povestile de la miezu' noptii, din garaj).

la ora asta e mai mult tran-shlap

 

Unge-i lanţul ca să scapi de problemă.

 

Am înălţătoare de 50mm, Mihuţ are de 55mm şi nu avem probleme, verifică ruta cablurilor.

 

poate are dreptate si andry. eu am inaltatoare de 80 mm daia problema la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am discutat la un turt in minunata locatie de la Nadrag, (cunoscuta si sub denumirea de Fustag de catre cei care s-au balacit la cascada), am stabilit sa ne vedem si anul acesta la Valenii de Munte. Nu are rost sa va mai plictisesc cu detalii legate locul de campare, foc, mancare si bautura din belsug si fete frumoase, asa ca o sa va povestesc cate ceva despre ce va asteapta din punct de vedere moto.

Atentie! Start in 5, 4, 3, 2, 1... Go!

Exact. Anul acesta vrem sa va initiem in minunata lume a rally-raid-ului, unde toata lumea alearga in toate directiile, dar numai campionii gasesc linia de finish. In principiu, dimineata se da startul, la distanta de 5 minute intre participanti, si daca avem noroc, va intoarceti inapoi in tabara dupa terminarea traseului, daca nu, trecem la partea a doua a raliului, unde castiga cel ce gaseste primul cat mai multi rataciti pe traseu, si ii aduce teferi in tabara. In acest scop va incurajam sa veniti cu prietenele sau sotiile, pentru ca se stie ca o femeie devine nervoasa tot asteptand sa i se intoarca jumatatea si imediat ce trece de punctul de fierbere, se transforma in soacra nesuferita, pune mana pe telefon si incepe sa te ameninte ca daca nu te intorci in 5 minute, o sa te friga pe jar. Asa ca "GPS-ul" pentru intoarcerea in tabara o sa functioneze perfect.

 

Nu trebuie sa va panicati, e foarte simplu. Nu va alearga nimeni de la spate si nu se cronometreaza la nivel de competitie. Punctarea se face in functie de cate greseli de navigatie o sa faceti, si cate lucruri reusiti sa adunati de pe traseu, pentru masa de seara (rosii, ceapa, gaini, purcei de lapte). Premiile sunt substantiale, adica substante de lipit peticele pe camera moto, substanta de curatat mainile (sapun FAX), substante pentru curatat gatul de praf (bere si tuica).

 

Cum se vor desfasura ”ostilitatile”:

 

Aproape toate Africanele au tripmaster, sau kilometraj, asa ca este timpul sa le puneti la treaba. Pentru cei ce nu au molusca in butuc sau ”li s-a rupt ata”, si nu au indicatie la bord, se gasesc la magazine sau prin piete, kilometraje de bicileta ieftine (20-30 ron) si eficiente. Important e sa puteti reseta la 0 distanta. Noi o sa facem un traseu, pe care o sa il transpunem intr-un roadbook. Totul e foarte simplu, si tine mai mult de atentie si orientare in teren decat de viteza.

Cei ce nu au posibilitatea de a masura distanta, pot sa mearga imrpeuna cu alt concurent. Va recomand sa cititi cate ceva pe net despre roadbook, ca sa aveti o idee despre cum arata si cum va ajuta sa va orientati. O sa va facem si un scurt curs de teorie in tabara. Pe roadbook, o sa gasiti trecute in partea din stanga doua valori ale distantei. Una reprezinta distanta totala parcursa de la start pana in punctul respectiv, iar cealalta distanta intermediara intre doua puncte, adica cel in care va aflati si cel anterior. Pe roadbook sunt marcate cu desene si sageti indicii pentru a va ajuta la orientare, si in alta rubrica, eventualele pericole de pe traseu. Pentru Andry, si Ralf o sa punem si elemente capcana in roadbook, adica poze cu gagici sau bancnote din Boswana. O sa vedeti ca o sa fie simplu, traseul suficient de usor, astfel incat sa nu se rataceasca nimeni. Ne-am hotarat sa nu mai alergam ca nebunii toti unul dupa celalalt, si sa va lasam sa cuprindeti cu privirea tot peisajul in cautarea indiciilor din roadbook. Pe traseu sunt puncte de verificare, unde o sa ne asiguram ca nu s-a ratacit cineva prin vreo curte cu fete frumoase. Un fotograf si o drona profi vor supravegheza cu atentie orice miscare. Oricum, o sa anuntam si revistele de scandal Can-Can, Ciao, emisiunile Un show cacacios, Mireasa pentru fiul meu, posturile Taraf, Maynele, asa ca trebuie sa aveti tot echipamentul la voi, pentru a evita evenimentele neplacute. Cine doreste sa se doteze pe traseu cu cizme enduro, manusi, cotiere, genunchiere sau sutien din ghips este rugat sa stea cuminte in camping la curatat de cartofi si scos ochii la hamsii pentru caviarul de seara. Lui Borco i se permite prezenta pe traseu in pijamalele lui norocoase.

In paralel, tangent, cotangent si total diferit, o sa avem si un traseu de rezerva, pentru domnisoarele care sosesc pe chopper, vitezane, sau alte polizoare fara crampoane.

 

Asa ca nu va speriati, o sa distram ca de fiecare data. Va asteptam cu drag si bani la voi. Nu radeti, ca cineva trebuie sa si plateasca pentru tot :D Asteptam listele pentru tricouri, mancare si pachetel pe traseu. Pentru mai multe detalii, puteti sa telefonati la *222, sau la departamentul de relatii cu participantii, adica la dr. Leo – 0723451082. Totusi sa nu faceti gura mare, ca imediat va parfumeaza cu lidocaina si va amorteste cu turt. Eu o sa va raspund pe net, atat pe forumuri cat si pe facebook, atunci cand prind putin timp liber, pentru ca sunt pe mare la cooperativa, si sunt cam prins.

 


» Post actualizat in 17 Jul 2015 14:58

post-3626-0-37510100-1437144952_thumb.jpg

post-3626-0-09753400-1437145073_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...