Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Apropos de borduri, a incercat careva sa schimbe becul ce ilumneaza martorul de kick-stand (la RD03)? ala izolat?... mari retardati astia de la Honda...cum au gandit panoul ala cu martori...

» Post actualizat in 14 Jul 2015 08:31

Cred ca v-am mai intrebat o data, poate mi raspunde cineva acum :)

 

am inlocuit toate becurile din bord cu led-uri (inclusiv alea de la martori), si tot atunci am inlocuit semnalizarile (cu altele, dar pe bec, normale).

 

Observ ca acum martorul rosu de benzina sta mereu aprins (chiar si cu plinul facut) (ala rosu stiu ca indica atunci cand ai sub 4L in rezervor). De asemenea, cand semnalizez stanga, martoru de semnalizare nu clipeste, insa cand semnalizez dreapta, clipeste. Mentionez ca in ambele situatii,semnalizarea in sine functioneaza, insa martorul se aprinde doar cand semnalizez dreapta..

 

 

La bord pune inapoi becurile de la nivel benzina. Circuitele cu termistori sunt proiectate pentru curentul consumat de becuri, deasemenea tin cont de variatia rezistentei filamentelor cu incalzirea. La fel la semnale poti pune led-uri doar daca montezi si releul dedicat (aftermarket). Poti pastra linistit becurile ca se ard rar. Mai ales daca ai semnalele originale cu gume de amortizare socuri.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

man,eu chiar am pus o intrebare pertinenta, daca tu adopti atitudinea asta doar pt ca am zis nu stiu ce despre Africa Twin,nu mi se pare prea matur si de ajutor, dar na, tu stii cel mai bine.

 

Si chiar cred ca felul in care e facut becul/martorul ala de kickstand este retardat si putea fi facut mai usor (sau inglobat in tot panelu ala cu martori)..

 

Sa stiu pe viitor ca daca mai solicit ajutor sau raspunsuri aici, tre sa fiu brain-washed cu Africa Twin si doar sa le laud?

 

Uşurel, coane, nu te enerva că strică la sănătate

Câte emoticoane trebuie să pun ca să-ţi dai şi tu seama că glumesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bord pune inapoi becurile de la nivel benzina. Circuitele cu termistori sunt proiectate pentru curentul consumat de becuri, deasemenea tin cont de variatia rezistentei filamentelor cu incalzirea. La fel la semnale poti pune led-uri doar daca montezi si releul dedicat (aftermarket). Poti pastra linistit becurile ca se ard rar. Mai ales daca ai semnalele originale cu gume de amortizare socuri.

 

Sal Galen, cred ca o sa inlocuiesc doar ala de benzina cu becul,inapoi sa vad daca rezolva problema. Sincer nu prea m-ar incanta sa schimb pe bec inapoi toti martorii...

 

Cat desrpe semnalizari, is pe bec toate (stiu problema cu releu, ca sa nu fie probleme la semnalizarile pe led)..

 

Asa mi-e o sila sa desfac carenele si carena fata :) (si-asa unul din cele 4 suruburi ce tine carena frontala simt ca nu se strange ok, merge cam in gol un pic).

 

Trebuie sa inlocuiesc oricum si rezistenta aia (senzorul de la benzina) pt ca pe portocaliu nu-mi mergea. Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L)

» Post actualizat in 14 Jul 2015 12:57

Uşurel, coane, nu te enerva că strică la sănătate

Câte emoticoane trebuie să pun ca să-ţi dai şi tu seama că glumesc?

 

M-a luat valu' :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie cum au facut conexiunile retardatii aia de la Honda...

mai incearca, eu zic ca nu ai facut conexiunile corect

man, nu esti de acord ca cei de la HONDA sunt niste retardati???

Vezi ca poate te trezesti cu cateva puncte de penalizare pentru flame.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L)

Daca ai fi dat jos rezervorul vreodata de pe motocicleta ai fi vazut ca sunt doua sonde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi dat jos rezervorul vreodata de pe motocicleta ai fi vazut ca sunt doua sonde.

 

l-am dat dar aveam alte griji atunci decat sa ma uit la sonde :) imi picura putin un robinet de la rezervor atunci

 

cand l-oi da jos o sa ma uit atent si o sa aplic fix-ul la senzori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Galen, cred ca o sa inlocuiesc doar ala de benzina cu becul,inapoi sa vad daca rezolva problema. Sincer nu prea m-ar incanta sa schimb pe bec inapoi toti martorii...

 

Cat desrpe semnalizari, is pe bec toate (stiu problema cu releu, ca sa nu fie probleme la semnalizarile pe led)..

 

Asa mi-e o sila sa desfac carenele si carena fata :) (si-asa unul din cele 4 suruburi ce tine carena frontala simt ca nu se strange ok, merge cam in gol un pic).

 

Trebuie sa inlocuiesc oricum si rezistenta aia (senzorul de la benzina) pt ca pe portocaliu nu-mi mergea. Practic is doua? una pt ledu portocaliu si una pt cel rosu? (presupun ca da, pt ca indica 2 niveluri diferite de benzina 4 si 8 L)

» Post actualizat in 14 Jul 2015 12:57

 

M-a luat valu' :))

Suruburile alea o sa cedeze de tot rand pe rand, mai precis se invart piulitele in gol in carena, sau chiar ies afara. Nu te demoraliza, incastrezi in locul lor capetele unor suruburi de 6, (cu caldura si blocare apoi cu rasina epoxi) si strangi carena cu piulite nu cu suruburi, atata diferenta!

 

Altfel cum am spus pui becuri doar la nivel benzina (cel galben si cel rosu). Senzorii defecti ii inlocuiesti cu senzori de matiz daca gasestui sh, daca nu pui in loc pur si simplu termistori NTC (negative termal coeficient) . Se zice ca valoarea lor e de 470ohmi dar mie mi-a iesit prin experimentari parca 68 ohmi. Depinde si de puterea termistorului. Termistorul il montezi fizic (reglezi din lungiumea bulanelor) in partea inferioara (apropiata de filet) a termistorului sondei originale pe care il arunci. Nu-ti fa probleme ca termistorul si firele dezizolate raman in aer(benzina), curentul e mic si oricum benzina din rezervor nu arde nici daca bagi bricheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi frumos Galen !

Stai linistit, eu dau jos carena fata sigur si programat tot la doi ani cand ma lasa setul de xenoane, plus extra uneori ;) Cu timpul devine rutina iar tu africanist selfmentenant. Am deja doua piulite inlocuite astfel. Iar senzorii de benzina inlocuiti de vre-o 6 ani cu termistoare de-alea mici cat un nasture de slitz si functioneaza perfect :P Rabdare! si spor!

» Post actualizat in 15 Jul 2015 18:25

Sa nu uit, termistorii ii incerci in circuitul original al motocicletei (prelungesti firele sa-ti ajunga la conserva ). zic conserva pt ca mimezi rezervorul de benzina printr-o conserva in care pui benzina. Cu termistorul in benzina becul trebuie sa ramana stins sau macar aproape stins (abia inrosit filamentul). Cand il scoti insa afara trebuie cam in 2 miunute sa se aprinda ca lumea. Astfel incerci termistoare pana nimeresti valoarea potrivita. Poti sa pui si doua serie sau paralel cu conditia sa fie de acelasi tip si gabarit si de aceeasi valoare, caz in care serie valoarea se inmulteste cu 2 iar paralel valoarea se imparte la 2.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva o sa originala in stare ok de RD04 (sau 03 daca se potriveste)? Am desfacut ieri saua la a mea ca ma tot udam pe picior, tot buretele e ud trebuie sa o las la uscat cateva zile si sa vad ce-i fac mai departe (probabil silicon pe la cusaturi,folie alimentara... Vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iron, but(T), imi ploua-n toate. Plus ca,eu ajungeam cu toata talpa jos cu suspensia ridicata maxim, deci fara sa, nu mai e Africana mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, pai daca se gaseste, anunta-ma te rog, pana o remediez merg Mad Max style.

11215723_968569649851074_352415963733631

11760084_968569666517739_675461468089502


» Post actualizat in 17 Jul 2015 05:48

Am pus inaltatoare de ghidon,nu stiu sa spun de cat (masor daca e nevoie) si acum sta turata,iar cand dau dreapta de ghidon se tureaza si mai tare. Trebuie sa umblu la carburator la cablul care trage acceleratia sau nu am tras bine cablurile (si inainte se tura cand luam dreapta,dar evident,nu atat de tare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, pai daca se gaseste, anunta-ma te rog, pana o remediez merg Mad Max style.

11215723_968569649851074_352415963733631

11760084_968569666517739_675461468089502

» Post actualizat in 17 Jul 2015 05:48

Am pus inaltatoare de ghidon,nu stiu sa spun de cat (masor daca e nevoie) si acum sta turata,iar cand dau dreapta de ghidon se tureaza si mai tare. Trebuie sa umblu la carburator la cablul care trage acceleratia sau nu am tras bine cablurile (si inainte se tura cand luam dreapta,dar evident,nu atat de tare).

 

nu acceleratia e problema...cablu soc.... asa am patit si eu. va trebui sa muti cablu altundeva de pe ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, interesant ce zici tu acolo. O sa vad candva cand mai dau rezervorul jos exact care se trage, parca i-as mai face ceva reglaje si la suruburile de aer asa ca va urma. E ciudat, Sebi cu inaltatoarele lui kilometrice nu avea problema asta si avea socul la locul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, interesant ce zici tu acolo. O sa vad candva cand mai dau rezervorul jos exact care se trage, parca i-as mai face ceva reglaje si la suruburile de aer asa ca va urma. E ciudat, Sebi cu inaltatoarele lui kilometrice nu avea problema asta si avea socul la locul lui.

unde se desparte cablu in doua, acolo daca ii intins la maxim si mai tragi, camasa la unu din cabluri iese din piesa aia tip Y si nu mai intra in locul e. e deja sunt cunoscut cu problema asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...