Andry Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Unge-i lanţul ca să scapi de problemă. Am înălţătoare de 50mm, Mihuţ are de 55mm şi nu avem probleme, verifică ruta cablurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 aveti careva protectii la faruri? m-ar interesa protectia originala de pe XRV650 (grila aia). Recunosc 60% ratiuni estetice, 40% ratiuni practice (de ce 40%? pt ca spatiul intre grile e suficient de mare cat sa patrunda pietricele mici sarite de la roata altui motociclist care ar merge in fata mea).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 aveti careva protectii la faruri? m-ar interesa protectia originala de pe XRV650 (grila aia). Recunosc 60% ratiuni estetice, 40% ratiuni practice (de ce 40%? pt ca spatiul intre grile e suficient de mare cat sa patrunda pietricele mici sarite de la roata altui motociclist care ar merge in fata mea).. Alaltarieri s-a incheiat o licitatie pe ebay pentru o protectie din asta. 107 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 cu banii aia servisez amortizoru spate au strainii astia un stil de a pune niste preturi pe niste kkturi... daca ar avea careva una din aia in tara si sa faca o matrice ceva dupa ea, e un gunoi din plastic pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Decat original si tot copt, cauta sa iti faci unul la imprimanta 3D. Uite ...poti incepe un bussiness » Post actualizat in 17 Jul 2015 14:21 Decat original si tot copt, cauta sa iti faci unul la imprimanta 3D. Uite ...poti incepe un bussiness Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 care mai aveti RD03, aveti problema din poza? (poza nu-mi apartine, am gasit-o pe advrider) Insa cand am dat jos airboxul, am observat ca si la mine e fisurata /crapata la fel ca in poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 e un gunoi din plastic pana la urma... Ca toata motocicleta dealtfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 silicon SIKAFLEX 11 FC scrie pe el care mai aveti RD03, aveti problema din poza? (poza nu-mi apartine, am gasit-o pe advrider) Insa cand am dat jos airboxul, am observat ca si la mine e fisurata /crapata la fel ca in poza.. » Post actualizat in 17 Jul 2015 14:56Aaaaaaa,inteleg, stai ca tu si ai USD,URSS si alte U-uri la transplant (asa se aude in povestile de la miezu' noptii, din garaj). la ora asta e mai mult tran-shlap Unge-i lanţul ca să scapi de problemă. Am înălţătoare de 50mm, Mihuţ are de 55mm şi nu avem probleme, verifică ruta cablurilor. poate are dreptate si andry. eu am inaltatoare de 80 mm daia problema la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Dupa cum am discutat la un turt in minunata locatie de la Nadrag, (cunoscuta si sub denumirea de Fustag de catre cei care s-au balacit la cascada), am stabilit sa ne vedem si anul acesta la Valenii de Munte. Nu are rost sa va mai plictisesc cu detalii legate locul de campare, foc, mancare si bautura din belsug si fete frumoase, asa ca o sa va povestesc cate ceva despre ce va asteapta din punct de vedere moto. Atentie! Start in 5, 4, 3, 2, 1... Go! Exact. Anul acesta vrem sa va initiem in minunata lume a rally-raid-ului, unde toata lumea alearga in toate directiile, dar numai campionii gasesc linia de finish. In principiu, dimineata se da startul, la distanta de 5 minute intre participanti, si daca avem noroc, va intoarceti inapoi in tabara dupa terminarea traseului, daca nu, trecem la partea a doua a raliului, unde castiga cel ce gaseste primul cat mai multi rataciti pe traseu, si ii aduce teferi in tabara. In acest scop va incurajam sa veniti cu prietenele sau sotiile, pentru ca se stie ca o femeie devine nervoasa tot asteptand sa i se intoarca jumatatea si imediat ce trece de punctul de fierbere, se transforma in soacra nesuferita, pune mana pe telefon si incepe sa te ameninte ca daca nu te intorci in 5 minute, o sa te friga pe jar. Asa ca "GPS-ul" pentru intoarcerea in tabara o sa functioneze perfect. Nu trebuie sa va panicati, e foarte simplu. Nu va alearga nimeni de la spate si nu se cronometreaza la nivel de competitie. Punctarea se face in functie de cate greseli de navigatie o sa faceti, si cate lucruri reusiti sa adunati de pe traseu, pentru masa de seara (rosii, ceapa, gaini, purcei de lapte). Premiile sunt substantiale, adica substante de lipit peticele pe camera moto, substanta de curatat mainile (sapun FAX), substante pentru curatat gatul de praf (bere si tuica). Cum se vor desfasura ”ostilitatile”: Aproape toate Africanele au tripmaster, sau kilometraj, asa ca este timpul sa le puneti la treaba. Pentru cei ce nu au molusca in butuc sau ”li s-a rupt ata”, si nu au indicatie la bord, se gasesc la magazine sau prin piete, kilometraje de bicileta ieftine (20-30 ron) si eficiente. Important e sa puteti reseta la 0 distanta. Noi o sa facem un traseu, pe care o sa il transpunem intr-un roadbook. Totul e foarte simplu, si tine mai mult de atentie si orientare in teren decat de viteza. Cei ce nu au posibilitatea de a masura distanta, pot sa mearga imrpeuna cu alt concurent. Va recomand sa cititi cate ceva pe net despre roadbook, ca sa aveti o idee despre cum arata si cum va ajuta sa va orientati. O sa va facem si un scurt curs de teorie in tabara. Pe roadbook, o sa gasiti trecute in partea din stanga doua valori ale distantei. Una reprezinta distanta totala parcursa de la start pana in punctul respectiv, iar cealalta distanta intermediara intre doua puncte, adica cel in care va aflati si cel anterior. Pe roadbook sunt marcate cu desene si sageti indicii pentru a va ajuta la orientare, si in alta rubrica, eventualele pericole de pe traseu. Pentru Andry, si Ralf o sa punem si elemente capcana in roadbook, adica poze cu gagici sau bancnote din Boswana. O sa vedeti ca o sa fie simplu, traseul suficient de usor, astfel incat sa nu se rataceasca nimeni. Ne-am hotarat sa nu mai alergam ca nebunii toti unul dupa celalalt, si sa va lasam sa cuprindeti cu privirea tot peisajul in cautarea indiciilor din roadbook. Pe traseu sunt puncte de verificare, unde o sa ne asiguram ca nu s-a ratacit cineva prin vreo curte cu fete frumoase. Un fotograf si o drona profi vor supravegheza cu atentie orice miscare. Oricum, o sa anuntam si revistele de scandal Can-Can, Ciao, emisiunile Un show cacacios, Mireasa pentru fiul meu, posturile Taraf, Maynele, asa ca trebuie sa aveti tot echipamentul la voi, pentru a evita evenimentele neplacute. Cine doreste sa se doteze pe traseu cu cizme enduro, manusi, cotiere, genunchiere sau sutien din ghips este rugat sa stea cuminte in camping la curatat de cartofi si scos ochii la hamsii pentru caviarul de seara. Lui Borco i se permite prezenta pe traseu in pijamalele lui norocoase. In paralel, tangent, cotangent si total diferit, o sa avem si un traseu de rezerva, pentru domnisoarele care sosesc pe chopper, vitezane, sau alte polizoare fara crampoane. Asa ca nu va speriati, o sa distram ca de fiecare data. Va asteptam cu drag si bani la voi. Nu radeti, ca cineva trebuie sa si plateasca pentru tot Asteptam listele pentru tricouri, mancare si pachetel pe traseu. Pentru mai multe detalii, puteti sa telefonati la *222, sau la departamentul de relatii cu participantii, adica la dr. Leo – 0723451082. Totusi sa nu faceti gura mare, ca imediat va parfumeaza cu lidocaina si va amorteste cu turt. Eu o sa va raspund pe net, atat pe forumuri cat si pe facebook, atunci cand prind putin timp liber, pentru ca sunt pe mare la cooperativa, si sunt cam prins. » Post actualizat in 17 Jul 2015 14:58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ca toata motocicleta dealtfel... +1 » Post actualizat in 17 Jul 2015 15:04 silicon SIKAFLEX 11 FC scrie pe el sar'mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) Poze pentru Samo: Saua a fost retapitata de Dan din TM (cei care si-au facut sei la el pot sa confirme calitatea lucrarilor). Partea pe care se sta e din material mai aderent decat lateralul. Buretele nu a fost modificat e cel original. Pentru alte detalii exista Vodafone ( 0734774578) Editat Iulie 17, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 (editat) Hai liberare ! Ne vedem la Văleni, sper că vin şi cei care nu înţelegeau la ce-i bun tripmasterul Detalii întâlnire Africa Twin Vălenii de Munte 28-30august: /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/?p=4018828 Editat Iulie 18, 2015 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 (editat) Hai feciori... notati-va la catalog sa stie oamenii astia cum sa se pregateasca 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer 4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt) 5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option 6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option Pana acum doar Banatul, Ardealul Banatic si Baden-Württemberg au confimat Editat Iulie 18, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Pe mine m-ar ajuta mai mult un traseu de pus pe GPS, ca nu am chestie d'aia de se deruleaza daca nu se poate, ma opresc cam unde cred eu ca m-am ratacit si ma culc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Sa vezi ce o sa ne c*cam pe noi de ras cand o sa umbalm ca niste gaini bete, cautand punctele de control Nicu, Vii cu noi? Editat Iulie 20, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Parca va si vad : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 (editat) Parca va si vad Asta inseamna ca tu nu participi? Editat Iulie 20, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Arthur: am procesat o poza asa cum iti place tie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Sa vezi ce o sa ne c*cam pe noi de ras cand o sa umbalm ca niste gaini bete, cautand punctele de control Nicu, Vii cu noi? Yeapp Traseul de plecare + traseul oficial de rallyraid Inapoi mai vad eu, ca voi fi in concediu Stau in gradina lui Sebi si ma joc cu cainii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Arthur: am procesat o poza asa cum iti place tie ) Nu se vad pixeliiiii . . . dar atata timp cat apare Honda in cadru este ok . » Post actualizat in 20 Jul 2015 08:29 Asta inseamna ca tu nu participi? Din pacate voi in drum spre Delta . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Arthur, ma duc si eu in Delta, cu scopu de a fotografia, poti sa-mi recomanzi pe cineva care stie bine anumite locuri? sau tu stii vreun loc bun de cazare pe langa o zona mai abundenta in fauna?Ma intereseaza cel mai mult sa pozez codalbul. Celelalte pasari de apa le mai gasesc si in zona mea...de bastina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Pana acum doar Banatul, Ardealul Banatic si Baden-Württemberg au confimat Ştim, ştim... Aşa a fost întotdeauna, voi vă daţi mari la televizor, iar restul pe forumurile oficiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Arthur, ma duc si eu in Delta, cu scopu de a fotografia, poti sa-mi recomanzi pe cineva care stie bine anumite locuri? sau tu stii vreun loc bun de cazare pe langa o zona mai abundenta in fauna? Ma intereseaza cel mai mult sa pozez codalbul. Celelalte pasari de apa le mai gasesc si in zona mea...de bastina Nu pot sa te ajut . Este ptr a doua oara cand merg in delta . Prima oara a fost in 90 . Noi vom merge la Sulina unde am gasit cazare unde ne primesc si cu catelul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 hahahaha eu tot prin vremea aia am mers prima oara ,eram mic si nu mai tin minte nimic... Acu ma duc cu un scop precis: fotografierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.