Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

 

Ştim, ştim... Aşa a fost întotdeauna, voi vă daţi mari la televizor, iar restul pe forumurile oficiale :P

 

Exista si forumuri neoficiale? in afara de xrv.ro, desigur :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahahaha eu tot prin vremea aia am mers prima oara ,eram mic si nu mai tin minte nimic... Acu ma duc cu un scop precis: fotografierea.

Cauta pe net -Descopera Delta Dunarii- este un program foarte fain fac inclusiv ture foto . Cel care le initiaza este Iliuta Goian un foaret bun fotograf( a avut expozitii de fotografire din delta fauna si flora). Au contacte cu mai multe pensiuni din zona Mila 23 si Crisan, pentru cazare cu 3 mese incluse, respectiv dus-adus di Tulcea Port Aval, plus zilnic iesiri pe canale, garle si locuri cat mai salbatice din Delta, inclusiv Letea cu dunele de nisip si caii salbatici. Barcile cu care se fac iesirile sun foarte spatioase cu ghizi foarte buni si de treaba, merg cu viteze mici pt a se putea face poze, inclusiv excurisie la rasaritul soarelui pe lacuri cu trezire la 4.30 dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,aveam cateva contacte/idei din astea, insa eu nu ma simt in largu meu sa merg cu ghizi + duzina de fotografi dupa mine... + costurile mult mai ridicate

Mi-ar placea daca as putea merge cu o barcuta cu motor mica sau ceva, ieftin cu un singur pescar/om pe acolo...dar o sa vad

 

ms oricum pt idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate are dreptate si andry. eu am inaltatoare de 80 mm daia problema la mine.

 

La toate mobrele daca inalti ghidonul ai probleme cu toate cablurile. Fie le reconfigurezi (simplifici) traseul daca ai "de unde", fie alte cabluri mai lungi. Concret, atat la africane cat si la trans-lapuri cablul de soc e oricum cam la limita. Se mai poate regla ceva din intinzator, dar daca nu poti face sa ai joc liber la maneta de minimum 10grade, eu propun alta soutie, pe care am vazut-o la cineva si anume utilizarea unei manete de schimbator de viteza de bicicleta pe care o montezi mai jos pe ghidon astfel incat cablul sa ajunga fara sa fie intins.

 

In alta ordine de idei am cobit cu demontarea carenei fata. Seria de intamplari paranormale din ultimul timp continua. Abia pusesem mobra la punct la marele fix, ca trebuie sa dau iar jos nu numai carena fata ci si intreg bordul. Desi la Cugir mi-am "ascuns " bine motorul in spatele cortului comercial al lui Achimoto, cineva in dispozitie cam bahica tot l-a gasit si s-a rezemat de el sa dea un telefon. Si n-a cazut oricum, ci peste o cioata complex arhitecturata in stilul furcilor rascoalei de la 1907, care mi-a spart carena fata si culmea culmilor mi-a fortat si deformat tot bordul din prinderea de pe sasiu si nu numai. In asa hal (centimetri buni) ca farurile lumineaza acum cam dupa colt, iar carena arata ca o gogoasa strivita si sta tensionata sa-mi plezneasca de tot nu alta. Va fi foarte distractiv sa inlocuiesc bordul, pentru ca sunt constient ca pe cel original nu cred ca pot sa-l indrept cum l-a facut fabrica sa se potriveasca iar toate la locul lor. Noroc ca am bord de la mobra de rezerva. Sfaturi? A mai patit asa ceva cineva?

» Post actualizat in 21 Jul 2015 07:18

 

Hai feciori... notati-va la catalog sa stie oamenii astia cum sa se pregateasca

 

 

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)

5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option
6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option
Pana acum doar Banatul, Ardealul Banatic si Baden-Württemberg au confimat :)

Pe mine m-ai uitat! Ca la Valeni vin si daca tre sa iau trenul! XXL full option!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț

2. Nicu (XL) - Full option

3. Zoli (XL) - és az élelmiszer

4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)

5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option

6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option

7. Galen (XXL) - full option

8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest !

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ebay.co.uk/itm/3x-640-1K-NTC-thermistor-1k-THT-3528K-40-125-C-500mW-/191625870710?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c9dcabd76

 

sunt bune astea pt a inlocui alea stricate din senzorii de benzina de la rezervor pt RD03 ?

 

Am cautat pe ebay conform citite aici: http://xrv650story.eu/do-it-yourself/troubleshooting/fuel-reserve-sensor

 

Presupun ca odata scosi din rezervor (Senzorii), orice electronist ar fi in stare sa mi inlocuiasca rezistenta aia si sa mi-o lipeasca la loc nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raoul: nu merge linkul...

 

"NTC thermistor 1kΩ THT 3528K -40÷125°C 500mW" , -40 / 125 grade presupun ca e range ul de temperatura in care functioneaza, iar 500 mW e consumul sau ce e exact?

(Sunt banana la electronica)

 

Mi se pare un fix moca la 4 lire pt a repera cei 2 senzori + manopera la un electronist sa mi-i lipeasca la senzor... nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte mult 4 lire!!!!

te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can!

Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte mult 4 lire!!!!

te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can!

Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee.

 

 

la africana mea cand ii pui senzori....si de care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce africană? O umplu de senzori. Pot să-i pun și senzor de presiune la frâna de motor. Dacă vrei pun și senzor de pârțuri puturoase în șa și dacă pârțu nu e al tău să-i pună dop automat pârțâitorului neutorizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e foarte mult 4 lire!!!!

te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can!

Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee.

 

 

rocket science :) 460 ohmi adica aproape juma' din cat arata aia a mea de pe ebay nu? si la consumu ala mW n-are teaba de cat e?

 

Mersi pt pont. Acu sa gasesc la noi,ca initial asa aveam de gand...dar mi-a fost greu sa gasesc becuri in bord de schimb (de aia pusesem led-uri), d-apoi senzori NTC...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.qsl.net/iz7ath/moto/sonda/index.htm

 

Aici ai cam toate detaliile de care ai nevoie, inclusiv schema pentru upgrade cu relee. Mergi la electronice și ceri NTC de 460-470 ohmi ... sau ceva foarte apropiat de această valoare.

În tutorial îți arată cu bormașini și chestii complicate.... tu doar cu un patent/clește cu cioc desface partea unde intră firu în senzorul din rezervor. Dai jos partea aia rotundă de textolit și o să vezi înăuntru senzorul fecundat. Pui senzorul nou cu un pin pe carcasa aia de aluminiu și celălalt pin pe firul care trece prin mijloc. și gata vrăjala. E bine să păstrezi capsula aia de Al ca să nu afecteze citirea nivelului de benzină fiecare înclinare a motoretei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica cu 3 pozitii: inchis, deschis, RES.

 

Ma complic... daca rezolv aia 2 senzori de 8L si 4L e arhisuficient pt mine...

 

Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe... dar deocamdata sunt la statutul de ''planuri''.

 

Prioritate la iarna o sa aiba suspensia fata/spate.. si o verificare la supape la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț
2. Nicu (XL) - Full option
3. Zoli (XL) - és az élelmiszer
4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)
5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option
6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option
7. Galen (XXL) - full option
8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest !

9. Borco (pijamale)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma complic... daca rezolv aia 2 senzori de 8L si 4L e arhisuficient pt mine...

 

Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe... dar deocamdata sunt la statutul de ''planuri''.

 

Prioritate la iarna o sa aiba suspensia fata/spate.. si o verificare la supape la motor

Corect, vezi ca termistorii ii gasesti si in Romania la cam orice magazin serios de electronice, unele sunt si online. In Cluj avem 3 Saimonelectronics Telezimex si Vitacom. Le cauti pe net. In rest monteaza-i cum ti-am spus eu cu partea cu terminale la inaltimea la care a fost tot asa baza tubuletului original. Nu trebuie sa le bagi in tubulet! Trage-le doar plasticul dezizolat de pe ceva conductor de diametru potrivit pe bulane. Nu te complica cu aberatii de montaje inutile in plus. Baietii vad ca zic ca valoarea e de 470 ohmi, asa o fi, eu nu-mi mai amintesc . Cumpara pentru siguranta vre-o 4 sau 6 sa poti face combinatii cum ti-am spus, daca nu merge perfect cu 470.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe...

......

 

 

Si apoi vrei sa o vinzi si te miri ca nu o vrea nimeni :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si apoi vrei sa o vinzi si te miri ca nu o vrea nimeni :blbl:

 

mi-as bate joc de mine daca as vinde-o ulterior... n-as avea ce altceva sa-mi iau..

 

Oricum chiar daca as face asta (schimbarile mentionate), n-as vinde nimic din piesele stock pt ca le-as da pe 2 lei in RO ,ca apoi,daca le vreau inapoi sa platesc de 2-3 ori in plus pe ebay

 

A inceput sa-mi placa designul la RD03,desi la inceput uram genu asta de look... Ce nu ma coafeaza e vopseaua (schema de culori,desi stiu ca multi sunt fani schema asta de culori). Un army green, ceva inchis mi-ar placea :) Dar repet, cucuri..

 

Mentenanta tehnica inainte de toate,si dupa aia gargaunii......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati facut temele sau o sa va pierdeti prin padure? Cum stati cu studiul? Ati invatat semnele care apar intr-un roadbook?


» Post actualizat in 24 Jul 2015 20:48

Gata, m-am hotarat si asupre variantei de culori. O sa photoshop-ez una galbena pentru Leo.

 

post-3626-0-95181300-1437770878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...