Korben Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Ştim, ştim... Aşa a fost întotdeauna, voi vă daţi mari la televizor, iar restul pe forumurile oficiale Exista si forumuri neoficiale? in afara de xrv.ro, desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 hahahaha eu tot prin vremea aia am mers prima oara ,eram mic si nu mai tin minte nimic... Acu ma duc cu un scop precis: fotografierea. Cauta pe net -Descopera Delta Dunarii- este un program foarte fain fac inclusiv ture foto . Cel care le initiaza este Iliuta Goian un foaret bun fotograf( a avut expozitii de fotografire din delta fauna si flora). Au contacte cu mai multe pensiuni din zona Mila 23 si Crisan, pentru cazare cu 3 mese incluse, respectiv dus-adus di Tulcea Port Aval, plus zilnic iesiri pe canale, garle si locuri cat mai salbatice din Delta, inclusiv Letea cu dunele de nisip si caii salbatici. Barcile cu care se fac iesirile sun foarte spatioase cu ghizi foarte buni si de treaba, merg cu viteze mici pt a se putea face poze, inclusiv excurisie la rasaritul soarelui pe lacuri cu trezire la 4.30 dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Mersi,aveam cateva contacte/idei din astea, insa eu nu ma simt in largu meu sa merg cu ghizi + duzina de fotografi dupa mine... + costurile mult mai ridicate Mi-ar placea daca as putea merge cu o barcuta cu motor mica sau ceva, ieftin cu un singur pescar/om pe acolo...dar o sa vad ms oricum pt idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Mai mult ca sigur ca la fata locului iti vei putea recalcula optiunile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 (editat) poate are dreptate si andry. eu am inaltatoare de 80 mm daia problema la mine. La toate mobrele daca inalti ghidonul ai probleme cu toate cablurile. Fie le reconfigurezi (simplifici) traseul daca ai "de unde", fie alte cabluri mai lungi. Concret, atat la africane cat si la trans-lapuri cablul de soc e oricum cam la limita. Se mai poate regla ceva din intinzator, dar daca nu poti face sa ai joc liber la maneta de minimum 10grade, eu propun alta soutie, pe care am vazut-o la cineva si anume utilizarea unei manete de schimbator de viteza de bicicleta pe care o montezi mai jos pe ghidon astfel incat cablul sa ajunga fara sa fie intins. In alta ordine de idei am cobit cu demontarea carenei fata. Seria de intamplari paranormale din ultimul timp continua. Abia pusesem mobra la punct la marele fix, ca trebuie sa dau iar jos nu numai carena fata ci si intreg bordul. Desi la Cugir mi-am "ascuns " bine motorul in spatele cortului comercial al lui Achimoto, cineva in dispozitie cam bahica tot l-a gasit si s-a rezemat de el sa dea un telefon. Si n-a cazut oricum, ci peste o cioata complex arhitecturata in stilul furcilor rascoalei de la 1907, care mi-a spart carena fata si culmea culmilor mi-a fortat si deformat tot bordul din prinderea de pe sasiu si nu numai. In asa hal (centimetri buni) ca farurile lumineaza acum cam dupa colt, iar carena arata ca o gogoasa strivita si sta tensionata sa-mi plezneasca de tot nu alta. Va fi foarte distractiv sa inlocuiesc bordul, pentru ca sunt constient ca pe cel original nu cred ca pot sa-l indrept cum l-a facut fabrica sa se potriveasca iar toate la locul lor. Noroc ca am bord de la mobra de rezerva. Sfaturi? A mai patit asa ceva cineva? » Post actualizat in 21 Jul 2015 07:18 Hai feciori... notati-va la catalog sa stie oamenii astia cum sa se pregateasca 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer 4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt) 5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option 6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option Pana acum doar Banatul, Ardealul Banatic si Baden-Württemberg au confimat Pe mine m-ai uitat! Ca la Valeni vin si daca tre sa iau trenul! XXL full option! Editat Iulie 21, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 (editat) 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer 4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt) 5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option 6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option 7. Galen (XXL) - full option 8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest ! Editat Iulie 22, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 http://www.ebay.co.uk/itm/3x-640-1K-NTC-thermistor-1k-THT-3528K-40-125-C-500mW-/191625870710?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c9dcabd76 sunt bune astea pt a inlocui alea stricate din senzorii de benzina de la rezervor pt RD03 ? Am cautat pe ebay conform citite aici: http://xrv650story.eu/do-it-yourself/troubleshooting/fuel-reserve-sensor Presupun ca odata scosi din rezervor (Senzorii), orice electronist ar fi in stare sa mi inlocuiasca rezistenta aia si sa mi-o lipeasca la loc nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 tutorialul asta i italiana te ajuta? http://www.qsl.net/iz7ath/web/home_eng.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 raoul: nu merge linkul... "NTC thermistor 1kΩ THT 3528K -40÷125°C 500mW" , -40 / 125 grade presupun ca e range ul de temperatura in care functioneaza, iar 500 mW e consumul sau ce e exact? (Sunt banana la electronica) Mi se pare un fix moca la 4 lire pt a repera cei 2 senzori + manopera la un electronist sa mi-i lipeasca la senzor... nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 e foarte mult 4 lire!!!! te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can! Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 e foarte mult 4 lire!!!! te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can! Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee. la africana mea cand ii pui senzori....si de care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Ce africană? O umplu de senzori. Pot să-i pun și senzor de presiune la frâna de motor. Dacă vrei pun și senzor de pârțuri puturoase în șa și dacă pârțu nu e al tău să-i pună dop automat pârțâitorului neutorizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 e foarte mult 4 lire!!!! te duci frumos la magazinu de piese electronice și ceri un NTC de 460ohmi. costă 2-3 lei unu. Restul e can can! Pentru protecția senzorilor se poate face un circuit electronic cu 2 relee care la aprinderea becurilor șuntează senzorii din rezervor și gata... aceștia nu se vor mai arde niciodată. Am făcut această trăznaie la 3 africane și treaba a ieșit super. Momentan nu mai găsex schema de upgrade cu relee. rocket science 460 ohmi adica aproape juma' din cat arata aia a mea de pe ebay nu? si la consumu ala mW n-are teaba de cat e? Mersi pt pont. Acu sa gasesc la noi,ca initial asa aveam de gand...dar mi-a fost greu sa gasesc becuri in bord de schimb (de aia pusesem led-uri), d-apoi senzori NTC... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 http://www.qsl.net/iz7ath/moto/sonda/index.htm Aici ai cam toate detaliile de care ai nevoie, inclusiv schema pentru upgrade cu relee. Mergi la electronice și ceri NTC de 460-470 ohmi ... sau ceva foarte apropiat de această valoare. În tutorial îți arată cu bormașini și chestii complicate.... tu doar cu un patent/clește cu cioc desface partea unde intră firu în senzorul din rezervor. Dai jos partea aia rotundă de textolit și o să vezi înăuntru senzorul fecundat. Pui senzorul nou cu un pin pe carcasa aia de aluminiu și celălalt pin pe firul care trece prin mijloc. și gata vrăjala. E bine să păstrezi capsula aia de Al ca să nu afecteze citirea nivelului de benzină fiecare înclinare a motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Da-i in colo de senzori. Fa rost de un robinet cu 2 pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Da-i in colo de senzori. Fa rost de un robinet cu 2 pozitii. Adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Adica cu 3 pozitii: inchis, deschis, RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Adica cu 3 pozitii: inchis, deschis, RES. Ma complic... daca rezolv aia 2 senzori de 8L si 4L e arhisuficient pt mine... Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe... dar deocamdata sunt la statutul de ''planuri''. Prioritate la iarna o sa aiba suspensia fata/spate.. si o verificare la supape la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț2. Nicu (XL) - Full option3. Zoli (XL) - és az élelmiszer4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt)5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option7. Galen (XXL) - full option8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest ! 9. Borco (pijamale) Editat Iulie 22, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Parca vorbiti de resouri aici . Poate va iese un termoplonjon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 (editat) Ma complic... daca rezolv aia 2 senzori de 8L si 4L e arhisuficient pt mine... Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe... dar deocamdata sunt la statutul de ''planuri''. Prioritate la iarna o sa aiba suspensia fata/spate.. si o verificare la supape la motor Corect, vezi ca termistorii ii gasesti si in Romania la cam orice magazin serios de electronice, unele sunt si online. In Cluj avem 3 Saimonelectronics Telezimex si Vitacom. Le cauti pe net. In rest monteaza-i cum ti-am spus eu cu partea cu terminale la inaltimea la care a fost tot asa baza tubuletului original. Nu trebuie sa le bagi in tubulet! Trage-le doar plasticul dezizolat de pe ceva conductor de diametru potrivit pe bulane. Nu te complica cu aberatii de montaje inutile in plus. Baietii vad ca zic ca valoarea e de 470 ohmi, asa o fi, eu nu-mi mai amintesc . Cumpara pentru siguranta vre-o 4 sau 6 sa poti face combinatii cum ti-am spus, daca nu merge perfect cu 470. Editat Iulie 22, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 .....Aveam cucuri in cap sa schimb rezervoru cu unu de PD06 (cu tot cu saua de PD06) , sa schimb ghidonu cu unu mai usor, sa dau jos tot cadru de bord, carena fata, faruri si sa pun 1 sau 2 faruri rotunde cu lupe......... Si apoi vrei sa o vinzi si te miri ca nu o vrea nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Si apoi vrei sa o vinzi si te miri ca nu o vrea nimeni mi-as bate joc de mine daca as vinde-o ulterior... n-as avea ce altceva sa-mi iau.. Oricum chiar daca as face asta (schimbarile mentionate), n-as vinde nimic din piesele stock pt ca le-as da pe 2 lei in RO ,ca apoi,daca le vreau inapoi sa platesc de 2-3 ori in plus pe ebay A inceput sa-mi placa designul la RD03,desi la inceput uram genu asta de look... Ce nu ma coafeaza e vopseaua (schema de culori,desi stiu ca multi sunt fani schema asta de culori). Un army green, ceva inchis mi-ar placea Dar repet, cucuri.. Mentenanta tehnica inainte de toate,si dupa aia gargaunii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 V-ati facut temele sau o sa va pierdeti prin padure? Cum stati cu studiul? Ati invatat semnele care apar intr-un roadbook? » Post actualizat in 24 Jul 2015 20:48Gata, m-am hotarat si asupre variantei de culori. O sa photoshop-ez una galbena pentru Leo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Cam pe cand Noua AT? Apropo..v-zis v- am zis. Chaaa vreau sa trag pretul pietii sub 1000e la un rd04 ingrijit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.