Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare, vreau sa imi cumpar si eu AT .. preferabil de la rd07. tel 0743 823 900 .

 

scuze pt offtopic

 

 

Prietene, esti cat se poate de on-topic, crede-ma :lol:

Mesaj completat

Salutare tuturor! De o saptamana si ceva sunt posesorul unui RD04 din 91. La-m luat din Buftea. Am verificat pe loc ce am putut. Incarcarea max 13.8V (bateria posibil sa fi fost descarcata un pic si de aia sa nu fi depasit 14), axul de la cutie pe care vine pinionul este perfect. Compresia am masurat-o la rece si a fost putin peste 9, identic la ambii cilindri. Furca tinea presiunea, rulmentii la roti ok si cam atat. Trebuie sa ii fac identificarea la RAR (dupa ce trece un pic gerul asta groaznic) si apoi il bag la o revizie. La prima vedere are nevoie de niste reparatii la carene care is un pic rupte pe ici pe colo. Voi curata si sincroniza carburatoarele, ma ocup de filtrul de aer daca e cazul si mai vedem ce hibe gasim ascunse sub plastic.

As vrea sa ii schimb cauciucurile cu unele mai adecvate pentru asfalt. Astea Pirelli le-as da la schimb cu unele mai de strada sau le-as vinde daca e cineva interesat.. Si toba vreau sa i-o inlocuiesc cu una mai silentioasa (se vede si ea intr-o poza) pe care am primit-o cu ea. Asta de carbon e de vanzare. Suna bestial.

Pun si niste poze in care se vad si toba si cauciucurile pentru cei interesati.

 

 

Pai sa-l stapanesti sanatos.

Si peste vreo doua-trei luni parca vad ca o sa scrii ca vrei inapoi cauciucurile alea Pirelli si ca dai la schimb niste cauciucuri de asfalt :lol:

 

Welcome to the club.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, esti cat se poate de on-topic, crede-ma :lol:

Mesaj completat

 

 

 

Pai sa-l stapanesti sanatos.

Si peste vreo doua-trei luni parca vad ca o sa scrii ca vrei inapoi cauciucurile alea Pirelli si ca dai la schimb niste cauciucuri de asfalt :lol:

 

Welcome to the club.

Nu la cauciuc de spid ma refeream. Ma gandesc la un Heidenau. Astea m-i se par cel mai adecvate pt ce vreau eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata.. azi am intrat in posesia unei AT an 2000 (2002 prima inm). :lol:

Pai si ce mai stai? poze cu "ea" si detalii, ca doar ai intrat in rindul nostru.

sa fi fericit si sa te vedem cu "ea".

unde stai ? sa vin sa ma ambat . :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Dom'le,

bag sama ca vrei sa ne umilesti cu 2002.

da lasa ca maine ca-i Dumineca ma duc sa-mi iau una 2011.

ehhhhh.... as vra io.

sa o stapanesti sanatos ! :lol:

 

 

 

Gata.. azi am intrat in posesia unei AT an 2000 (2002 prima inm). :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!Cat ai dat pe ea? :lol: La modelele mai noi au indicator de benzina,sau bec? Destul de naspa fara sa stii cam cat mai e in rezervor asta mi se pare destul de naspa mai ales in off trebuie sa te opresti ca sa vezi cam cat mai ai sau trebuie sa faci calcule cam cat a consumat. Asta e o bila neagra din partea mea celor de la Honda! :lol: Cel putin la transalp am vazut ca au chiar indicator :D la RD04 parca au bec si nu mai au robinet iar o treaba destul de buna ca nu mai stai sa te uiti in mers pe unde d... e robinetul mai ales daca ti se intampla intr-o depasire :lol: (am patit-o cu ea prin austria cand am luat-o :D )dar de era noua si nu stiam cam cat consuma. Se poate pune pe un RD 07 indicator de benzina,a pus cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!Cat ai dat pe ea? :lol: La modelele mai noi au indicator de benzina,sau bec? Destul de naspa fara sa stii cam cat mai e in rezervor asta mi se pare destul de naspa mai ales in off trebuie sa te opresti ca sa vezi cam cat mai ai sau trebuie sa faci calcule cam cat a consumat. Asta e o bila neagra din partea mea celor de la Honda! :lol: Cel putin la transalp am vazut ca au chiar indicator :D la RD04 parca au bec si nu mai au robinet iar o treaba destul de buna ca nu mai stai sa te uiti in mers pe unde d... e robinetul mai ales daca ti se intampla intr-o depasire :lol: (am patit-o cu ea prin austria cand am luat-o :D )dar de era noua si nu stiam cam cat consuma. Se poate pune pe un RD 07 indicator de benzina,a pus cineva?

 

 

nu are indicator pt benzina - are doar rezerva de 5 litri --

as prefera un indicator de rezerva (din ce mi-a explicat un prieten reiese ca e naspa pt pompa de benzina )

post-5170-1264876256_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are indicator pt benzina - are doar rezerva de 5 litri --

as prefera un indicator de rezerva (din ce mi-a explicat un prieten reiese ca e naspa pt pompa de benzina )

Ce ar putea sa fie naspa ? La pompa de benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de benzina, daca merge in gol neamorsata, are sanse sa se defecteze. Doar ca trebuie sa mearga foarte mult in gol pentru ca (virgula) contactele platinate sa se distruga. Nu se strica asa de usor. Oricum, datorita principiului de functionare aceste contacte se distrug in timp, deci pompa se va duce dracului la un moment dat.

 

Apropo, are cineva vreo pompa de benzina defecta?

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista ceva, dar unele sunt de calitate indoielnica. Preturile variaza in functie de pravalia care vinde, dar scorul e pe la 35 eur

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

 

Am avut si eu ghinionul sa se strice pompa de benzina desi nu este mare stress(umbli cu rezervorul plin ),am avut 3 optiuni

 

-sa o repar foarte usor cu un releu de min 40 de A desi solutia nu mi-a convenit (releul trebuie schimbat destul de des)

-sa pun o pompa vacumatica mikuni (din cate am citit pe xrv.org functioneaza cu sincope cand este foarte cald afara )

-sa instalez o noua pompa model facet 10105 ,ceea ce am si facut

 

Mai jos am sa va prezint pasii pentru cei care sant interesati :

 

-in primul rand achizitionarea pompei (cost 30$+15 $taxe de ambalare si expediere la mine acasa)

-2 racorduri (un racord in forma de stutz facute la strung unul cu diametrul interior 1/8 si prelungire cu diametru de 10mm iar al 2-lea o teava conectica hidraulica si in surub facut tot la strung cu diamatrul de 1/8 interior si cap pentru cheie de 17mm)(m-au costat 10 lei)

-am recurs la acest artificiu deoarece fata de rd07 rd 04 are spatiul mai mic (filtrul de aer este dispus lateral)

-mai apoi 4 saibe de cupru pentru etansare .(2 lei)

-precum si 1 m de furtun pentru benzina(il gasiti la orice magazin auto)(10 lei)

-va sfatuiesc sa folositi vechiul suport de pompa dar in cazul meu a crapat era imbatranit.si a trebuit sa gasesc alta metoda de fixare.

 

Sper sa va fie de folos pasii si pozele aferente

 

ps .lagaturile la fire sant urmatoarele firul negru de la pompa noua ---merge la firul verde de la vechea pompa

firul rosu de la noua pompa ----merge la firul albastru/negru de la vechea pompa

 

Va sfatuiesc sa folositi tub termocontractil.

 

Toate gandurile bune si sper sa ne vedem la intrunire din vara .

post-28163-1264945194_thumb.jpg

post-28163-1264945240_thumb.jpg

post-28163-1264945511_thumb.jpg

post-28163-1264945657_thumb.jpg

post-28163-1264945707_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine caldura!!!?? Vaca de vanzare!!!!

 

Vind Honda XRV 750 Africa Twin RD07, an fabricatie 2000, prima inmatriculare 04/2002 (Germania). Inmatriculata in Romania 05/2009. 62000km dintre care doar 5000km in Romania, Carte service, peste 3500 Euro cu facturile aferente in accesorii si imbunatatiri. Front guard Fehling, Saua CORBIN + originala, Genti laterale SW-Motech, Top case, Cric central African Queens, Pompa benzina schimbata + una noua de rezerva( mecanica), furtune frana metalice Touratech, Sistem evacuare BSM Future, Sistem ungere lant Loobman, Arcuri in furca fata Touratech, Amortizor spate OHLINS HO645 (800 Euro). Tank bag Acerbis, Priza 12V, 4 way flashers, Regulator de tensiune nou de rezerva,si pompa benzina mecanica noua de rezerva, Metzeler Tourance montate Mai 2009, Placute frana fata/spate schimbate Mai 2009. Ulei Motul 300V/filtru schimbat 0km, Cauciuc scarite noi, Singurul defect zgarietura de pe rezervor vezi poza. 4950 Euro. 0745905628. Radu

Ps. se vinde fara Piaa xenon.

post-47967-1264947089_thumb.jpgpost-47967-1264947158_thumb.jpgpost-47967-1264947289_thumb.jpgpost-47967-1264947355_thumb.jpgpost-47967-1264947426_thumb.jpgpost-47967-1264947486_thumb.jpgpost-47967-1264947577_thumb.jpgpost-47967-1264947698_thumb.jpgpost-47967-1264947797_thumb.jpgpost-47967-1264948077_thumb.jpg

post-47967-1264947855_thumb.jpg

post-47967-1264948121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am si eu o intrebare: ce model imi trebe si de unde sa procur un cablu de ambreiaj pentru africa xrv 750 - rd07 fabricata in '97? al meu s-a cam dus dar nu stiu ce model imi trebe. sunt diferite?

 

asta ar parea bun: http://www.louis.de/_30267a2c44adb35149e6a...chterm=10037404

 

nu merge linkul decat daca dati de doua ori pe el...:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! O sa incep lucrarile de iarna-primavara la Afrikana. O sa schimb hand-guard-urile originale cu unele Acerbis, si o sa inaltz ghidonul cu 5 cm. Problema e ca nu cred ca o sa fie ok cu cablurile de la ambreiaj si acceleratzie. Mi se par prea scurte. Nu as vrea sa fac improvizatii cu kit-uri de cabluri de la Louis, asa ca intreb si eu, poate stitzi pe undeva variante originale de cabluri mai lungi.

Mi-am propus sa modific putin crash-bar-ul de fatza. O sa primeasca in plus si protectia de carena si faruri, plus un suport de camera de filmat.

O sa construiesc iar suportii de coburi, pentru ca pe cei pe care ii aveam i-am dat cadou unui Afrikan din Buzau. Era incepator pe Afrikana si avea mai multa nevoie la cazaturi decat mine de asa ceva, si oricum Reta statea cu inima franta in garaj asteptand cuzinetii. Am gasit un model mai interesant de suporti. O sa revin cu poze.

Am modificat lampa de pozitie si frana de spate, inlocuind becul de 12V cu un montaj facut de mine din leduri, care se vad mult mai bine, si consuma si mai putzin curent.

Pe parcursul lucrarilor o sa va tzin la curent. Deocamdata inca astept cuzientii, care trebuiau sa vina de multa vreme. Aveam promisiuni ca vin azi, adika ieri...

A inlocuit cineva inele de la roti cu inele de otel? Ma intereseaza modificarea aceasta, pentru ca inelul de aluminiu a inceput sa se corodeze. Mai mult ca sigur ca o sa am nevoie si de spitze, pentru ca astea nu cred ca o sa se desfaca usor, sau daca reusesc sa desfac, sigur nu o sa mai fie buna piulita. Am vazut pe un site de afara o modificare de genul acesta, pe o Afrikana transformata in supermoto.

Stie cineva cat de bun este kitul de modificare al admisiei de aer in filtru de la RD04, din pozitia initiala pana sus pe rezervor si de unde se poate procura?

Si ultima chestie. Are cineva kitul de carene de Afrika Queen sa fac un mulaj dupa ele, sau ma apuc eu de modelat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa schimb hand-guard-urile originale cu unele Acerbis, si o sa inaltz ghidonul cu 5 cm. Problema e ca nu cred ca o sa fie ok cu cablurile de la ambreiaj si acceleratzie. Mi se par prea scurte. Nu as vrea sa fac improvizatii cu kit-uri de cabluri de la Louis, asa ca intreb si eu, poate stitzi pe undeva variante originale de cabluri mai lungi.

 

S-ar putea sa ai surprize si cu furtunele de frana. Eu am inaltatoare de 5cm si nu am problemele de mai sus, cablurile de acceleratie si ambreiaj fiind cele originale, dar am furtune de frana Stahlflex. E drept ca nu mai am ghidonul original, ci un Renthal enduro.

Mesaj completat

A inlocuit cineva inele de la roti cu inele de otel? Ma intereseaza modificarea aceasta, pentru ca inelul de aluminiu a inceput sa se corodeze. Mai mult ca sigur ca o sa am nevoie si de spitze, pentru ca astea nu cred ca o sa se desfaca usor, sau daca reusesc sa desfac, sigur nu o sa mai fie buna piulita.

 

Jantele de otel o sa-ti ingreuneze motocicleta care si asa e grea. Mai bine le iei pe cele de aluminiu, le cureti sau sablezi apoi le tragi o eloxare sau vopsire electrostatica. Spitele sin cate stiu eu sunt destul de scumpe, vreo 3-4 euro bucata

 

Stie cineva cat de bun este kitul de modificare al admisiei de aer in filtru de la RD04, din pozitia initiala pana sus pe rezervor si de unde se poate procura?

 

Am urmarit o licitatie pe ebay pentru un snorkel de genul asta mai mult din curiozitate. S-a vandut cu vreo 120 de eur parca. Era facut din aluminiu. Nu iti ofera nimic in plus ca putere, doar ca poti trece prin apa pana la nivelul seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...