Dimethylmercury Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Intrebari intrebatoare. De la ce ar potrivi bucsile de cauciuc de pe scut? Ca ale mele sunt cam inexistente. De unde pot sa fac rost de suruburi pt carenele din fata? In special cele cu care vin prinse de rezervor. Daca cineva are nevoie de o membrana mica din carburator de RD04, mi-a ramas una. Am avut bulita una si am cumparat set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 sa traiti domnule boier am tot citit ca faci crash bar suporti etc....nu te-ai gandit sa vinzi din ele,sau nu se merita munca?eu unul asi cumpara ceva optionale la un pret rezonabil.ma tot gandesc cum ar arata carenele daca am sa cad Doamne fereste.Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Mircea si Oliver au plecat spre Ghana si acum sunt aproape de Granada. Releul de incarcare de la motocicleta lui Oliver a decedat brusc in dupamiaza asta. Au montat releul pe care l-am dat de rezerva, dar mai au inca aproape 9000km de facut si ar fi indicat sa mai aiba unul de rezerva. Nu ne-am asteptat la asta mai ales ca incarcarea era in parametri la verficarea facuta. Daca unul din voi se poate lipsi momentan de un releu de RD07 e rugat sa trimita un SMS catre unul din ei (Oliver - 0744549145, Mircea - 0746248584). Cineva din Bucuresti le poate aranja trimiterea releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Furtunele de frana nu mai sunt cele originale, sunt din acelea cu armatura metalica tip "racing" si sunt mai lungi decat cele originale. Nici la mine ghidonul nu mai este cel original, e mai inalt putzin, nu mai stiu exact firma, e luat de la Louis, de unde am luat si inaltatoarele. Nu sunt acasa, ca ma duceam repede sa vad marca. Iar pentru 10 urshi, daca stateai mai aproape, era mai simplu, dar sa vad ce pot sa fac sa te ajut. Ce model de Afrikana ai, 04 sau 07? Si cam ce ai vrea sa ii faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Iar pentru 10 urshi, daca stateai mai aproape, era mai simplu, dar sa vad ce pot sa fac sa te ajut. Ce model de Afrikana ai, 04 sau 07? Si cam ce ai vrea sa ii faci? modelul este rd04 si parca ar fi indicate niste crash bar`uri si niste suporti de genti laterale..ms de ajutor si sper sa ne vedem sanatosi la prima intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Mircea si Oliver au plecat spre Ghana si acum sunt aproape de Granada. Releul de incarcare de la motocicleta lui Oliver a decedat brusc in dupamiaza asta. Au montat releul pe care l-am dat de rezerva, dar mai au inca aproape 9000km de facut si ar fi indicat sa mai aiba unul de rezerva. Nu ne-am asteptat la asta mai ales ca incarcarea era in parametri la verficarea facuta. Daca unul din voi se poate lipsi momentan de un releu de RD07 e rugat sa trimita un SMS catre unul din ei (Oliver - 0744549145, Mircea - 0746248584). Cineva din Bucuresti le poate aranja trimiterea releului. Am reusit sa identificam o pravalie Honda in Granada si acum Oliver are releu nou. Au plecat spre ferry pentru a trece in Maroc. Daca au ocazia vor mai scrie aici: http://www.ride4water.blogspot.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Succes baietilor! Calatorie frumoasa in continuare, si fara alte peripetzii! Ma rugase Leo sa va arata poze de la Lacul Vulturilor, in caz ca va vine o idee de intalnire pe acolo. Le gasiti aici http://good-times.webshots.com/album/56559...es&start=12 Sunt de la prima plimbare pe acolo. O sa pun link si cu poze mai recente. Spuneai ca nu sunt bune jantele de otel pentru ca sunt mai grele. La 115 kile ala mele, ce mai conteaza inca 1 kilogram... Ideea e ca degeaba le curatz. Aluminiul a inceput sa se "manance" in urma unei reactii ce s-a produs intre apa cu detergent care a patruns intre janta si inelul de cauciuc care potejeaza camera. Cum a ajuns apa cu detergent acolo? La spalatorie... Deci, mai bine plin de noroi dar sanatos, decat curat si bolnav... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Succes baietilor! Calatorie frumoasa in continuare, si fara alte peripetzii! Ma rugase Leo sa va arata poze de la Lacul Vulturilor, in caz ca va vine o idee de intalnire pe acolo. Le gasiti aici http://good-times.webshots.com/album/56559...es&start=12 Sunt de la prima plimbare pe acolo. O sa pun link si cu poze mai recente. Spuneai ca nu sunt bune jantele de otel pentru ca sunt mai grele. La 115 kile ala mele, ce mai conteaza inca 1 kilogram... Ideea e ca degeaba le curatz. Aluminiul a inceput sa se "manance" in urma unei reactii ce s-a produs intre apa cu detergent care a patruns intre janta si inelul de cauciuc care potejeaza camera. Cum a ajuns apa cu detergent acolo? La spalatorie... Deci, mai bine plin de noroi dar sanatos, decat curat si bolnav... Jentile de fier sunt mai grele si nu se adauga, aceasta greutate, doar la greutatea totala a motoretei. Va creste foarte mult forta giroscopica a rotilor. Motoreta va deveni foarte stabila la drum drept dar greu de manevrat pe tren si in oras. Plus ca, asa cum jentile de aluminiu s-au corodat, asa si cele de fier vor rugini. Cu toata cromarea lor. Plus ca nu cred ca se gasesc jenti de fier. Poate doar de IJ sau alte comuniste vechi. Curata jentile vechi, da-le cu o pelicula de vaselina (daca vrei) si izoleaza mai bine gaura de la valva (pe acolo intra apa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Si cum stateam eu azi si frecam menta prin casa injurand mizeria de afara (ca ninsoare nu pot sa-i spun), imi aduc aminte ca nu am cumparat un filtru de aer pentru un RD04 ce zace prin garaj. Asa ca ma duc in garaj, iau in mana stanga filtrul vechi de aer care era super jegos si un cutter in mana dreapta, execut 2 circumcizii de sa moara si rabinul de invidie si scot hartia de la filtru. Apoi o bucata de burete de 1.5cm grosime devine noul filtru "reising" si lavabil al Africanei. Se etanseaza marginile cu silicon si voila: Do it yourself air filter! P.S. Boieru', maine o sa pun o poza cu roata fata de la un RD03 dupa "restaurare" Editat Februarie 6, 2010 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Si cum stateam eu azi si frecam menta prin casa injurand mizeria de afara (ca ninsoare nu pot sa-i spun), imi aduc aminte ca nu am cumparat un filtru de aer pentru un RD04 ce zace prin garaj. Asa ca ma duc in garaj, iau in mana stanga filtrul vechi de aer care era super jegos si un cutter in mana dreapta, execut 2 circumcizii de sa moara si rabinul de invidie si scot hartia de la filtru. Apoi o bucata de burete de 1.5cm grosime devine noul filtru "reising" si lavabil al Africanei. Se etanseaza marginile cu silicon si voila: Am incercat si eu la tenere. La mine a fost si mai simplu pt ca filtrul de aer e rectangular. Nu a mai trebuit sa il lipesc in cerc. Problema e ca filtrul de hartie are suprafata mica. Ca sa functioneze, buretele trebuie sa fie foarte subtire sau foarte poros. Dar atunci nusi mai face treaba de filtru. Plus ca trebuie dat si cu ulei de filtru. Ia probeaza noul filtru de burete. Precis motorul nu o sa mai traga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Bai, asa imi place cand imi da cineva care se pricepe peste nas, cum nu pot sa va spun... Multumesc mult pentru explicatie. La asta nu ma gandisem. Avand in vedere ca bag si drumuri mai lungi pe asfalt, parca mi-ar placea sa fie mai stabila in linie dreapta, dar nu vreau sa pierd manevrabilitatea in teren. Am vazut pe un site de afara modificarea asta facuta pe o afrikana, pentru a se putea monta guma de cross pe 18 pe spate. In fine... Da-le draku' de rotzi, sper sa ma mai tzina si anul asta. Vestea buna e ca in sfarsit au venit cuzinetii. Martzi ajung si eu acasa. Asa ca urmatoarele zile o sa le petrec "in porumb" cu Ciprian, incercand sa vedem daca putem sa ingramadim iar toate piesele inapoi in motor, si apoi pe cadru. Of Doamne, ce dor imi e de Afrikana mea. Dupa ce o termin, iar o sa dispar de pe forum. Ma gasitzi in padure. Eu am strans din coor putzin acum ceva vreme si mi-am pus filtru de aer K&N. Faza misto e ca il spal des, deci e un avantaj. Intrebarea fantastica e urmaroarea. Mai trebuie uns dupa ce il spal cu ulei de filtru sau nu? Unii spun ca da, altii ca nu. Pana acum nu l-am uns si a fost ok. Iar la rubrica "Diverse" sau cum mi-am mai pierdut timpul, raspunsul e Facebook. E drept ce e plin de gagici misto si pitipoance, dar am gasit niste baieti cu Afrikane de afara, numai unul si unul. Si in functie de cum evolueaza lucrurile, ma gandesc ca nu ar fi rau ca in timpul liber sa imi iau Afrikana si sa le trag o vizita. Anglia, Germanika, Norvegia, Suedia, Italia, Austria... Suna bine, nu? Deja fac planuri de concediu... P.S. Am mai citit o data ceea ce a spus Andrei, si nu sunt de acord cu o faza, si anume pelicula aceea de vaselina. Pai daca dau cu vaselina in janta, indiferent de cat de subtire e stratul, camera si implicit guma vor aluneca pe janta, cu consecinte grave. Adika valva se rupe, si poola frane... Nu vreau sa risc. O sa incerc sa trag o sablare fina a zonelor afectate, sa curatz bine oxidul acela, si o sa dau cu pensula un strat subtire de lac. Editat Februarie 6, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Era vorba de pus o pelicula subtire de vaselina sub talonul de cauciuc care protejeaza camera de niplurile spitelor. Atat. Nu pe peretii jantei, unde sta talonul anvelopei. Asta pt ca am inteles ca acolo ai gasit cea mai multa corodare a jantei. Eu unul nam dat cu asa ceva. Dar ma gandesc ca rezista la 10-15 spalari la spalatorie + iesiri prin noroaie. Cu lac e mai elegant, bineinteles. Oricum, raman la parerea ca jantele de otel nu sunt o solutie. PS Daca iei spite, asigura-te ca au si nipluri. Eu am avut surpriza ca am comandat niste spite pe care le credeam 'full' si au venit doar sarmele, fara piulite. Setul original era scump iar eu nu aveam nevoie decat de doua. PPS Postez pe la rubrica Afrika Twin pentru ca: imi place modelul asta de moto si la tenere ori sunt putini, ori nau probleme tehnice, ori amandoua. Aceleasi motive ma mai indreapta si spre rubrica Suzuki DR. Editat Februarie 6, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Stai linistit, ca aici nu musca nimeni. Nu cred ca a deranjat pe cineva ca nu ai Africana inca... las ca o sa iti iei tu. Am mai gasit o solutie, si anume inele de la roti de supermoto. http://www.central-wheel.co.uk/smpro_super..._supermoto.html Faze nasoala e ca sunt cam scumpe. Sper sa nu fie drakul atat de negru, si dupa ce le sablez, sa mai raman cu ceva aluminiu, desi in unele locuri, cred ca a scazut janta in grosime cu 1mm cel putin. Ma mai gandeam la o solutie care implica niste rasina de fibra de sticla aplicata in santul unde sunt piulitele de la spite. Rasina adera pe aluminiu, il si intareste si e si usoara. Faza mai naspa e in cazul in care trebuie sa schimbi o spitza sau sa centrezi roata, desi la mine nu e cazul. Partea buna e ca nu o sa mai intre apa in interior, si daca pui o valva buna, potzi sa mergi cu ea si tubeless. Nu mai am stare deloc. Vreau acasa, in garaj... http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-AFRICA-TWIN-XR...122208002r13296 Mesaj completat http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/2...-started-3.html Editat Februarie 7, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Am incercat si eu la tenere. La mine a fost si mai simplu pt ca filtrul de aer e rectangular. Nu a mai trebuit sa il lipesc in cerc. Problema e ca filtrul de hartie are suprafata mica. Ca sa functioneze, buretele trebuie sa fie foarte subtire sau foarte poros. Dar atunci nusi mai face treaba de filtru. Plus ca trebuie dat si cu ulei de filtru. Ia probeaza noul filtru de burete. Precis motorul nu o sa mai traga. Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc dar motorul merge foarte bine. Si vezi ca (virgula) confunzi suprafata cu grosimea. La filtrul de aer suparafata e foarte mare din cauza formei de burduf de acordeon pentru ca porii sunt foarte mici. La burete, nu ai nevoie de asa o suprafata mare tocmai pentru ca porii sunt mai mari. In schimb ai grosime mai mare tocmai pentru a crea o zona unde particulele de praf sa fie absorbite. Problema e ca astea trebuie sa ramana acolo si nu sa plece spre carburator, de aceea buretele trebuie uns cu ulei de filtru. Atentie, nu se unge doar la suprafata ci trebuie muiat in ulei dupa care se stoarce foarte bine. Majoritatea motocicletelor cross si enduro au filtru de burete, asa ca nu vad de ce AT-ul n-ar putea sa functioneze cu asa ceva in timp ce Yamaha ta functioneaza. Uleiul ce l-am folosit este de la K&N. Acum, tu precis crezi ca eu am luat buretele de spalat vase si am facut filtru de aer din el. Nu e chiar asa. Am folosit un burete (cica special) din care se fac filtre de aer pentru scutere. @boieru': vezi ca filtrul K&N nu se spala cu ulei de filtru. Se pulverizeaza pe el o solutie degresanta (exista tot de la K&N) si apoi se spala cu apa multa. Dupa ce e uscat se pulverizeaza pe el uleiul de filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Am zis ca am incercat la tenere. Nu ca am si reusit. Pentru ca motorul sa mearga acceptabil (sa traga aer suficient) a trebuit sa subtiez foarte mult buretele a.i. era clar ca nu-si mai facea treaba de filtru. Dupa cum se vede in poza, filtrul la tenere are suprafata destul de mica. In link-urile puse de boieru' am vazut ca filtrul de africa twin e mai mare. Ma bucur ca functioneaza varianta cu buretele. Ati scapat de cheltuit bani pe o consumabila. Si veti avea filtrul curat mai mereu. Good for you! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Am promis poze cu roata de RD03 restaurata. Mesaj completat De unde pot sa fac rost de suruburi pt carenele din fata? In special cele cu care vin prinse de rezervor. Nu prea ai de unde sa le iei, dar poti sa dai jos de pe rezervor cu ajutorul unei masini de gaurit tablitele care sunt "piulita" pentru aceste suruburi rapide. Apoi montezi in locul lor, folosind pop-nituri, alte tablite care sa aiba sudata/alamita o piulita M8 in dreptul gaurii din prinderea de pe rezervor. Astfel vei putea folosi pentru pinderea carenelor pe rezervor suruburi M8 obisnuite. Mesaj completat De vanzare, portbagaje laterale pentru RD04. Pentru pret si detalii, PM sau 0722858466 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 stie careva daca acest mikuni este indentic cu cel de la africaqueens ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mikuni-Snow...sQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Nu e. Si nici nu scrie ce debit are. In principiu ar trebui sa faca aceeasi treaba, daca debitul e identic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 am gasit . Ar trebui mikuni df52 82 . http://www.ct-ontour.de/html/africa_twin_.html Poate sa confirme cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 De vanzare, portbagaje laterale pentru RD04. S-au dat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salutare tuturor! De o saptamana si ceva sunt posesorul unui RD04 din 91. La-m luat din Buftea. Am verificat pe loc ce am putut. Incarcarea max 13.8V (bateria posibil sa fi fost descarcata un pic si de aia sa nu fi depasit 14), axul de la cutie pe care vine pinionul este perfect. Compresia am masurat-o la rece si a fost putin peste 9, identic la ambii cilindri. Furca tinea presiunea, rulmentii la roti ok si cam atat. Trebuie sa ii fac identificarea la RAR (dupa ce trece un pic gerul asta groaznic) si apoi il bag la o revizie. La prima vedere are nevoie de niste reparatii la carene care is un pic rupte pe ici pe colo. Voi curata si sincroniza carburatoarele, ma ocup de filtrul de aer daca e cazul si mai vedem ce hibe gasim ascunse sub plastic.As vrea sa ii schimb cauciucurile cu unele mai adecvate pentru asfalt. Astea Pirelli le-as da la schimb cu unele mai de strada sau le-as vinde daca e cineva interesat.. Si toba vreau sa i-o inlocuiesc cu una mai silentioasa (se vede si ea intr-o poza) pe care am primit-o cu ea. Asta de carbon e de vanzare. Suna bestial. Pun si niste poze in care se vad si toba si cauciucurile pentru cei interesati. Sa o stapinesti sanatos Mikulaish! Se pare ca ai comis-o cu succes. Wellcome to the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc dar motorul merge foarte bine. Si vezi ca (virgula) confunzi suprafata cu grosimea. La filtrul de aer suparafata e foarte mare din cauza formei de burduf de acordeon pentru ca porii sunt foarte mici. La burete, nu ai nevoie de asa o suprafata mare tocmai pentru ca porii sunt mai mari. In schimb ai grosime mai mare tocmai pentru a crea o zona unde particulele de praf sa fie absorbite. Problema e ca astea trebuie sa ramana acolo si nu sa plece spre carburator, de aceea buretele trebuie uns cu ulei de filtru. Atentie, nu se unge doar la suprafata ci trebuie muiat in ulei dupa care se stoarce foarte bine. Majoritatea motocicletelor cross si enduro au filtru de burete, asa ca nu vad de ce AT-ul n-ar putea sa functioneze cu asa ceva in timp ce Yamaha ta functioneaza. Uleiul ce l-am folosit este de la K&N. Acum, tu precis crezi ca eu am luat buretele de spalat vase si am facut filtru de aer din el. Nu e chiar asa. Am folosit un burete (cica special) din care se fac filtre de aer pentru scutere. @boieru': vezi ca filtrul K&N nu se spala cu ulei de filtru. Se pulverizeaza pe el o solutie degresanta (exista tot de la K&N) si apoi se spala cu apa multa. Dupa ce e uscat se pulverizeaza pe el uleiul de filtru. crezi ca merge facut si la rd07? (de unde ai luatburetele? si ce silicon ai folosit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 crezi ca merge facut si la rd07? (de unde ai luatburetele? si ce silicon ai folosit) M-am jucat si eu cu buretele, aveam de facut un filtru artizanal acum citiva anisori (vre-o 20 ) pentru un simson. Nu numai la filtrul de burete ci la toate filtrele esentiala este suprafata membranei prin care trece aerul. La filtrul clasic de hirtie, datorita gofrajelor(aripioarelor) suprafata membranei este de 5-6 mp iar presiunea aerului pe unitatea de suprafata foarte mica. Din acest motiv corelat cu porii foarte mici ai hirtiei filtreaza foarte bine peste 98% din praful continut in aer. Daca pui insa burete, suprafata acestuia este mult mai mica si porii mult mai mari. De aceea ca sa filtreze trebuie sa-l moi in ulei care facind un film la suprafata porilor, retine praful. Asa dar filtrul de hirtie este o solutie de calitate foarte buna, care garanteaza integritatea motorului, dar este un consumabil, dupa doua suflari il arunci pentru ca se infunda ireversibil porii. Filtrul de burete creeaza alte probleme: Datorita suprafetei mici si a faptului ca trebuie muiat in ulei, se imbicseste foarte repede mai ales pe off road. Practic aproape la fiecare drum mai serios " off "trebuie curatat. Deasemenea calcularea suprafetei lui si grosimii astfel incit sa treaca destul aer prin el este dificila si reclama si modificarea la schimbarea calitatii buretelui (se degradeaza destul de repede). Eu am procedat simplu si va recomand metoda si voua. Am folosit un aspirator care avea si vacumetru si am ajustat grosimea buretelui pina cind indicatiile vacumetrului au devenit identice folosind alternativ filtrul de hirtie si cel de burete. Cred ca si filtrul "vesnic" oferit pe louis pentru africana este tot un filtru pe baza de burete lavabil.Personal il prefer pe cel de hirtie, deoarece costul lui raportat la cel al benzinei arse pina sa se infunde de tot este nesemnificativ. Si ceea ce este mai important ajunge sa-l suflu o data sau de doua ori pe an si ma tine 2 ani unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Filtrul de hartie e clar mai eficient decat cel de burete. Buretele e preferat la dirt bikes unde dirt-ul e de multe ori noroi si ar distruge instant filtrul de hartie. Plus ca la dirt bikes fiabilitatea motorului e pe planul doi. Pentru a adapta un filtru de burete la un air box prevazut cu filtru de hartie, ar trebui marita fereastra unde sta filtrul. Asta pentru a folosi un burete cu suprafata mai mare. Operatie aproape imposibila. Mr. Galen vad ca a studiat mai atent problema si a explicat mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Pt cine e interesat de pompa de benzina Facet, atat m-a costat pe mine cu tot cu trimis si cu stutzurile aferente, unul drept si unul la 90 de grade: Editat Februarie 9, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.