Dane_Bad Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) SalutNu ne poti spune si la restul de unde ai facut rost de plexiglass? Ca mi-ar trebui si mie pentru un deflector de aer o bucata de 25/15 cm. Buna, am fost la o firma de publicitate care face tot felul de vitrine, etc, ei mi l-au decupat dupa cel original doar ca l-au lasat mai inalt cat unul touring m-a costat cu tot (decupat, facut gauri, montat, incalzit si curbat) 100 lei dar dupa ce am mai strans ceva bani mi-am luat tot original succes Editat Noiembrie 19, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 http://www.moto.it/moto-usate/honda/africa...tml?msg=2843987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 super bestia... daca faci un calcul, e si ieftina. daca socotesti cat costa accsesoriile de pe ea... si din cate vad are o gramada de chestii de carbon de la Boano, rezervor mare si suplimentar sub sa, furca... daca aveam bani, o luam imediat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 daca faci un calcul la cat te-ar ajunge carboanele alea daca ti le-ai face singur, brusc n-o sa mai para asa ieftina ... nu mai zic daca le faci din fibra ... chestiile scumpe de pe motoreta aia sunt: furca ( la afruca queens e 2500Eur), rezervoarele de pe spate si instrumentatia de rally ... in rest e aceeasi motoreta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 @Sherky Afirmatia ta e interesanta. Ai posibilitatea asta http://www.compozite.net/materiale-compozite/autoclava.html de a produce piese din fibra de carbon? Sunt interesat daca e asa. Fibra de carbon se foloseste tocmai ptr ca e mai usoara si rezistenta mecanica e cu mult mai mare decat la fibra de sticla. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 super bestia... salut, nu mai face galacie dupa ce am schimbat rulmentii in skimb am observat ca pinionul nu este de aceeasi firma cu foaia si ca am joc stanga,dreapta fata de sensul de mers. Am mai observat si ca siguranta de la pinion are urme de uzura. uzura cu reglajul lantului sunt la jumatate dar cred ca o sa ma pregatesc sa schimb kitul de lant.Ma gandeam la DID,sa vad si cat costa poate il gasesc la o oferta de sarbatori.Poate vine mosul si pe la mine Cred ca era lantul prea slab ca nu l-am mai intins decand am fost la nadrg adica vreo 2500 km. Am mai observat ca daca ii fac reglajul la lant de parca 4cm burta,imi face galacie cand o las sa curga in mers.Zgomotul se aude din fata de la pinionul de pe motor.Daca slabesc lantul nu se mai aude.Asa a facut de cand am cumparato. Joc in axul de la cutie nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 @ Africanu evident ca nu am acces la asemenea tehnologie, dar cred ca pentru un set de carene nu ai nevoie de asa ceva.... oricum fibra de sticla este mai ieftina decat cea de carbon sau kevlar ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Sherky Fara suparare, dar tot nu inteleg postul tau. Daca vreau sa mananc mere, NU cumpar lubenita. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @Africanu eu am spus doar ca nu se merita banii aia pe motoreta din moment ce iti poti face singur carenaj din fibra de sticla/kevlar ... muult mai ieftin ... la fel si cu lazile laterale din aluminiu ... sunt 2 thread-uri pe tema asta degeaba ... cu max 100 Eur iti faci cutii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Sherky INCA o data !!!! Daca vreau sa mananc mere, NU cumpar lubenita. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 In traducere libera inseamna ca niste carene de carbon de la Boano nu se compara cu niste carene de fibra de sticla home-made, chiar daca acestea din urma ies la bani mai putini. La fel cu coburii de aluminiu. Inca nu am vazut niste coburi mai rezistenti si mai usori decat cei de la Touratech. Tot ce am vazut home-made fie erau fragili, fie erau mai grei, fie erau mai urati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Cstelia Merci, se pare ca totusi am fost de inteles, daca se vrea.... Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 @ Cstelia Merci, se pare ca totusi am fost de inteles, daca se vrea.... Africanu Ne-ai spart cu lubemerele tale. Tu ai da 7000 e pe o africana ? da sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Eu as da, daca as avea banii si daca motocicleta ar merita. Daca stau sa fac un calcul cat a costat motocicleta mea si cat am mai bagat in ea in cei 4 ani de cand o am... Si ma refer aici nu la consumabile sau reparatii ci strict la chestii aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Eu as da, daca as avea banii si daca motocicleta ar merita. Daca stau sa fac un calcul cat a costat motocicleta mea si cat am mai bagat in ea in cei 4 ani de cand o am... Si ma refer aici nu la consumabile sau reparatii ci strict la chestii aftermarket. Nu era vorba de tine Cristache, Ii daceam dreptate lui @Serki ptr ca el se referea la costuri.El merge zilnic cu vaca la munca, dealtfel ca si mine, de ce mi-as face motoreta ca in poza ilustrata mai sus?, ca sa ma duc pe plaja la Mamaia si sa zic ca sunt in Maroc?. Tu esti singurul ca ti-ai permis sa faci un upgrade. Mai sti pe cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 @Pedros As intelege daca se ia Sherky de mine, si asta DOAR in cazul ca nu a inteles ce si CUM am spus. Ce am vrut sa spun este, acele piese din fibra de carbon le cumperi (daca te tine buzunarul) ptr ca acel cineva crede ca are nevoie de ele. Si, exact cum ai spus si tu, ma duc sa stau la Mamaia sa fac posing, dar "vand pozele" ca fiind facute la Kunta Kinte acasa. Deci , in esenta ai inteles ce am spus, dar de ce te-ai suparat? Cred ca Sherky e destul de matur ca sa se apere verbal singur. De altfel, cu asemenea discutii nu merita sa distrugem tonul bun si amical din aceasta parte a forumului. Ce zici? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Apropo de buzunar, si kitul meu de lant e "gata" DID-ul te da pe spate cu pretul, dar oferta Reghina e convenabila: http://www.louis.de/_4076c5e2a04159bcebbfd...x=9&cmd.y=6 Pe mine nici un kit (DID) nu m-a tinut mai mult de 25 de mii, a mai pus cineva Reghina? La ce sa ma astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Al meu Regina a ajuns la limita la 23.000. Mai trag de el 1000km dar cam atat... NU ma pot lauda ca l-am intretinut excesiv Editat Noiembrie 22, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Tu esti singurul ca ti-ai permis sa faci un upgrade. Mai sti pe cineva? Mai sunt, doar ca eu sunt singurul care recunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) @Africanu Nu ma iau de nimeni man ... eu doar am spus ca sunt variante mai simple la carboane si ca nu prea face banii motoreta aia ... evident ca cine isi permite cumpara orice ... poate chiar si cutii Zega (banuiesc ca se cunoaste pretul pe set) si mai stiu eu ce alte trasnai ... oare pe cine ar deranja sa detina asa ceva?: Editat Noiembrie 22, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Uite cine vorbea de up-grade la moto... Proiectoare pe led, muzica, statie cu boxe si subwoofer... Acum sa nu te superi, ca nu faceam misto. Daca nu erai tu cu orchestra, nu aveam muzica la intrunire. Ideea e ca fiecare vrea sa faca ceva diferit la motorul lui, si de preferinta cu cat mai putini bani. Nu poti sa compari o carena Boano din kevlar cu una facuta de tine in garaj din fibra. Arata identic poate, dar la prima tranta, a ta e praf. Si nu stiu cati din voi s-au jucat cu fibra de sticla, si nu ma refer la chitul acela la cutie, ci la panza de fibra, rasina, matrite... E munca multa, si de obicei costa mai mult decat daca o cumperi gata facuta. Nu am vrut sa starnesc certuri aici. Dar oricine intra pe site la Boano si vede ce pret au piesele respective si face un calcul rapid o sa imi dea dreptate. Si sa nu mai spun ca nu am luat in calcul cheltuielile de expeditie. Furca de pe motorul acela e si ea o gramada de bani. Pe langa asta mai trebuiesc multe piese schimbare, cum sunt furtunele de frana de ex, roata de fatza, jugurile, ghidonul, bordul, instrumentele... Apoi, revervoarele suplimentare, saua cu gel... Toate astea costa mai mult decat pretul cerut pe motorul despre care vorbim. Acum nu stiu daca omul a facut motorul a se dea cu el pe Magheru al lor, sau a bagat-o la vreun raliu. Conteaza mai putin. Si nu cred ca o sa o cumpere cineva care vrea o africana, ci acel motociclist care o vrea tocmai pentru scopul pentru care a fost creata motocicleta asta. Pentru ca orice motor de raliu trebuie sa indeplineasca niste standarde de calitate si siguranta. Nu te lasa nimeni sa alergi la o cursa cu o motocicleta care nu e 100% sigura, si facuta cu piese dedicate. Asa ca nu va mai certati degeaba, si sa nu mai aud nimik de pepeni, ca mi-e o pofta de mor... Mai bine pregatiti motoarele de iarna, cu gume de sezon si lanturi sau cuie in gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Motoreta respectiva si inca vreo 3 un pic mai bine preparate sunt de vanzare pe site-ul Boano si pe moto.it .... cea mai scumpa e 11000 de europeni ... http://www.moto.it/moto-usate/honda/africa...tml?d=1&o=1 ... iar daca vrea careva sa modifice cate ceva la africana si duce lispa de idei, se poate inspira oricand de aici: http://stormforce8.smugmug.com/Motorcycles - probabil cea mai completa galerie de fotografii cu africane modificate si nu numai ... ca tot vorbea Boieru' de lanturi si pregatiri de iarna : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=296207 si http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=215086 ... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 La 11000 de euro . . . . plec cu Africa mea in turul Africii ! Sunt frumoase , sunt foarte bune . . . . dar daca nu ai cum si unde sa scoti untul din ele , nu-si merita banii . Parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Apropo de buzunar, si kitul meu de lant e "gata" DID-ul te da pe spate cu pretul, dar oferta Reghina e convenabila:http://www.louis.de/_4076c5e2a04159bcebbfd...x=9&cmd.y=6 Pe mine nici un kit (DID) nu m-a tinut mai mult de 25 de mii, a mai pus cineva Reghina? La ce sa ma astept? La banii astia cred ca imi iau si eu unul,dar mai astept poate de sarbatori mai apar ceva reduceri si la D.I.D. Reghina am avut la Pegaso si am mers vreo 12000 si nu am vazut uzura,adica a trebuit sa il reglez doar de 2 ori. Cred eu ca orice lant ii pui daca il intretii nitel te tine in jurul la 20000.Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Modelul cu zale de lantz moto l-am facut si eu. Faza nasoala e ca o sa cam roada din cauciuc. De aceea o sa sudez zalele pe platband de 3 cm, curbat dupa forma gumei. O sa pun poze. Nu ma gandisem la sistemul acesta de prindere cu bride de plastic. Eu ma gandeam sa fac unul cu un cablu de otel care sa treaca prin zalele de la capatul lantului, formand astfel un inel pe marginea anvelopei, pe care sa il intind cu un tenson micut. Varianta cu soricei e mai simpla si mai usor de montat si demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.