Arthur E Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Si eu as face un parbriz , ar fi mai simplu sa-mi stabilesc si inaltimea lui , numai ca la RD07A se complica putin , lucrurile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Eu mi-am comandat de la mra, deasta facut de mine. Pai tu puteai sa -l lasi si pe cel original, in cazul in care nu l-ai spart sau crapat, ca tu oricum inalt nu esti deloc. Imi ajungi nitel peste buric, dar daca ne mai bagam la spritz se inverseaza rolurile. \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 intrebare!eu sunt stan patitu cu platinile. era sa petrec noaptea cu da-cioata in camp la 20km de fagaras din cauza platinilor puscate(de la buzau de abia m-am tarat pan la bv unde am schimbat condensatoru platinilor, platinile pareau ok)! asadar, am purces la inspectia platinilor de la pompa de benz! aratau asa le-am slefuit si arata asa am tot mesterit eu pe acolo sa calce cat mai bine una pe alta dar ca noi n-am reusit sa le fac! luand in calcul ca voi v-ati mai luptat cu asa ceva o estimare cu privire la grosimea platinilor ramasa si eventual nr de km ce mai pot fi parcursi fara ganduri negre? ps: cand prind ceva timp liber si piesa am sa fac asa ceva http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=102151 PASPUNS: 0,000000000km raulica strica tot o avut grija ca pompa sa nu o mai ia din loc la sincronizarea carburilor. am sa-i pun un kit de rep. si mai vedem dupa aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 PASPUNS: 0,000000000kmraulica strica tot o avut grija ca pompa sa nu o mai ia din loc la sincronizarea carburilor. am sa-i pun un kit de rep. si mai vedem dupa aia! Om bun , de admirat determinarea ta si in acelasi timp si incapatanarea , dar na alegerea e a ta 1 dioda murp 860 cam 5 lei -eftina 2.pompa originala cbr 900 rr cs 33-eftina (scumpa de noua ) 3. pompa facet 40105 iti aduc io din state -eftina si durabila 4.kit de reparatie (nu stiu daca are rost )-eftin si prost 5 .releu de 40 A cu care sa suntezi montajul original -eftin si prost (trebuie sa il schimbi destul de des) 6.pompa vacumatica de scuter piagio x9-influentabila de mediu ambiant (rece , cald) alegerea e a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Imi ajungi nitel peste buric, dar daca ne mai bagam la spritz se inverseaza rolurile. Pai ai 176 cm pina la buric?Inseamna ca ai peste 3 m, ar trebui sa stai in copac,,,, si completeaza si tu profilul, sau ai vreun fetis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Poate ca arata urat pentru unii dar e foarte util si ....homemade Editat Februarie 15, 2011 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 6.pompa vacumatica de scuter piagio x9-influentabila de mediu ambiant (rece , cald) Bingo, pompa de x9-evolution este solutia si nu e influentata de timp, iti spun sigur. Am montat pe o AT un jeg de pompa de scuter chinezesc si tot mergea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Bingo, pompa de x9-evolution este solutia si nu e influentata de timp, iti spun sigur.Am montat pe o AT un jeg de pompa de scuter chinezesc si tot mergea. ok , fiecare e liber sa incerce ce tip de pompa i vine bine . spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Domnilor , nu zice nimeni , nimic , de munca omului ? Dati un clic http://www.moto-travel.ro/africatwin/ ! Curaj , e gratis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Domnilor , nu zice nimeni , nimic , de munca omului ? Dati un clic http://www.moto-travel.ro/africatwin/ ! Curaj , e gratis ! AÂşa cum am promis, am făcut Âşi un forum, sper să vă placă http://www.moto-travel.ro/xrv/forum/ lansez o provocare către cei care au idei, pentru pagina de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 AÂşa cum am promis,lansez o provocare către cei care au idei, pentru pagina de pornire Eu ma-m inscris, esti de laudat cu ceea ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 AÂşa cum am promis, am făcut Âşi un forum, sper să vă placăhttp://www.moto-travel.ro/xrv/forum/ lansez o provocare către cei care au idei, pentru pagina de pornire Sunt inscris pe forum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Va salut. Am nevoie de o parere. Mi s-a dus discul de frana pe spate, din cauza unor placute de prea buna calitate. Am gasit ceva pe ebay, si anume: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-REAR-...sQ5fAccessories Asta ar veni 310 RON, cu tot cu transport. Aveti ceva surse mai ieftine? Sau stiti ceva disc de frana in stare buna, si la pret ca sa merite in locul acestuia nou? Placutele de frana sunt si alea in jur de 80 RON, asadar discul iasa in jur de 230 RON. Astept pareri si sugestii. Mesaj completat Felicitari pentru munca depusa cu xrv.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 dc nu montati o pompa vacuumatica cum este pe TDM si pe Super tenere. pana la urma e cea mai buna pt ca nu are parti in miscare si practic nu are ce sa se defecteze la ea singur dezavantaj, este atunci cand ajungi la rezerva ca porneste un pic mai greu pana se amorseaza. Oricum e cea mai buna solutie, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 e cineva interesat de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 e cineva interesat de asa ceva? Depinde . Esti producator sau importator sau nu ai nevoie de ea ?? Pret ? Ptr ce model ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Depinde . Esti producator sau importator sau nu ai nevoie de ea ?? Pret ? Ptr ce model ? am facut pentru mine matrita si acu as putea sa fac mai multe se potriveste pe cam toate africanele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Va salut. Am nevoie de o parere. Mi s-a dus discul de frana pe spate, din cauza unor placute de prea buna calitate. Am gasit ceva pe ebay, si anume: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HONDA-REAR-...sQ5fAccessories Asta ar veni 310 RON, cu tot cu transport. Aveti ceva surse mai ieftine? Sau stiti ceva disc de frana in stare buna, si la pret ca sa merite in locul acestuia nou? Placutele de frana sunt si alea in jur de 80 RON, asadar discul iasa in jur de 230 RON. Astept pareri si sugestii. Discuri de frana pot aduce cei cu magazine auto pt ca lucreaza cu FEDERAL MOGUL - FERODO Pretul tot ei pot sa ti-l dea tu doar tb sa le dai codurile discurilor. Baga un ochi: http://www.ferodoracing.com/catalogue/sear...e&cat=discs MAKE MODEL CC START END FRONT REAR HONDA XRV R AFRICA TWIN (RD07/G317) 750 1993 > (x2) FMD0033 FMD0059 La fel pe FERODO se pot comanda placute de frana, discuri de ambreiaj si discuri de frana Pt ambreiaj: MAKE MODEL CC START END SPRING SETS STANDARD FRICTION KIT HP FRICTION KIT STANDARD COMPLETE SET HP COMPLETE SET HONDA XRV 750 750 1990 > 2003 FSS0301 FCD0119 FCD0119/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Daca iei din state, posibil sa te trezesti la vama cu 24% TVA peste valoarea coletului (inclusiv transport). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 am facut pentru mine matrita si acu as putea sa fac mai multese potriveste pe cam toate africanele Este din carbon sau doar infoliat ? Poti sa faci si lucruri mai mari ptr Africa Twin ? Mesaj completat Este din carbon sau doar infoliat ? Poti sa faci si lucruri mai mari ptr Africa Twin ? Preturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) Este din carbon sau doar infoliat ? Poti sa faci si lucruri mai mari ptr Africa Twin ?Mesaj completat Preturi ? le fac din carbon sau kevlar cu rasina speciala ce rezista la caldura si uv momentan lucrez la carena rally si laterale spate pretul variaza in functie din ce e facut carbon sau kevlar daca esti interesat gasim un pret bun id mass GABI_RD03 Editat Februarie 16, 2011 de gabi-rd03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 le fac din carbon sau kevlarcu rasina speciala ce rezista la caldura si uv momentan lucrez la carena rally si laterale spate pretul variaza in functie din ce e facut carbon sau kevlar daca esti interesat gasim un pret bun id mass GABI_RD03 Fa-mi un pret ptr un parbriz de rd07 a , mai inalt cu 10 cm decat originalul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Fa-mi un pret ptr un parbriz de rd07 a , mai inalt cu 10 cm decat originalul . is multe variabile depinde din ce vrei sa il fac eu lucrez doar cu fibra sticla carbon si kevlar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Salutare domnilor! Am si eu nevoie de ajutor. Mersul pe gheata are riscurile lui, asa ca am reusit sa-mi "pusc" complet carena spate dreapta(aia de pe acumulator la RD04). O trinta pe o pojghita de gheata invizibila depusa pe niste gresie alba . Erau -9 grade afara si carena batrina si inghetata bocna s-a spart in bucati. Se pare ca am ajuns dupa 4 ani buni de hohereala all road la capat cu carenele mele dreapta. Si aia din dreapta fata e julita si rupta in jurul bulonului de fixare. Noah, acuma ideea e ca eu mai am un rind de carene de RD04 de la mobra de rezerva, dar alea-s de alea negre cu rosu. Detin deasemenea o carena stg. fata nou nouta de RD-04 al doilea model(ala cu rosu alb albastru). Asa ca va pun poze cu epavele mele de carene poate fac cu careva ceva schimb. Ofer carene similare de la modelul alb cu rosu, pe cea noua si deasemenea un crash bar ca nou Hepko&baker la schimb. Daca nu iese nimic din oferta asta, cine ma poate ajuta cu un tutorial despre procesul corect de revopsire a carenei spate de rezerva? (adica cum dau jos abtibildul vechi, vopseaua veche, cum pregatesc suprafata, apoi cum fac rost de abtibilduri, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 is multe variabiledepinde din ce vrei sa il fac eu lucrez doar cu fibra sticla carbon si kevlar CARBON ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.