Korben Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ce ma sfatuiti sa fac, sa le schimb pe toate 4 sau sa incerc sa le curat bec si sa mai trag de ele ? Eu am curatat pistoanele, prima data cu spray WD40, apoi cu o pila foarte fina am scos bavurile Apoi din nou WD40, sters cu o carpa curata si pus la loc Nu am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 incerca sa le scoti cu presiune de aer!! la un compresor!!, dar pune o tabla, ca sa nu zboare unu din ele, ca nu mai poti sa il scoti pe celalalt!! dupa ce le scoti curata cu WD 40 si dale pe o scandura de brad, pana prind luciu! de preferat sa nu stergi auriul!! daca garniturile sunt imbatranite si pistonasele arata rau, schimba tot, gasesti la romimoto-piese.ro sau wemoto.com! daca pistonasele sunt ciupite in patrea dinspre placuta, doar 0,4-0,5 cm nu are rost sa le schimbi, si nici nu iti face griji!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Salutare la tata lumea de bine!Am nevoie de un sfat, caci in urma celor intamplate azi, nu stiu ce decizie sa iau. Asadar : am scos roata fata la negresa si apoi m-am apucat de frane. Dau nitel la maneta de frana dupa ce am scos placutele de la ambele etriere si ... surpriza: la cel de pe dreapta pistonasele oscileaza nitel, impinse de presiuna lichidului, dar nu ies. Le simteam la mana cum se miscau, dar atat. Pe partea cealalta, pe stanga, unul din pistonase nu misca deloc, celalat iese vartos pana in marginea etrierului. N-am mai insistat sa dau la maneta, am golit lichidul din instalatie si am dat jos ambele etriere. Pistonasele sunt cam obosite, marginile dinspre placutele de frana sunt ruginite si cam ciupite de oarece cleste, semn ca un bou le-a dat afara cu elan muncitoresc. Ce ma sfatuiti sa fac, sa le schimb pe toate 4 sau sa incerc sa le curat bec si sa mai trag de ele ? Multumiri celor care s-or obosi sa-mi raspunda. Ai abordat ma tem gresit problema. 1. In primul rind dai jos etrierele pe rind. 2. Blochezi cu calupuri de lemn de esenta tare sau cu scule potrivite pistoanele care vor sa iasa aproape de capatul de cursa. Atunci vor iesi si cele care "nu vor". 3.Le scoti pe toate aproape de tot si abia apoi scoti lichidul (daca trebuie schimbat). Apoi iti faci fisii din benzi din cirpa imbibata in solvent si le cureti frumos pistoanele pe principiul curelei de transmisie 4. Daca chiar sint "ciupite" de oxizi si in partea care intra in etrier, atunci le scoti complet. Cum le scoti complet? Gravitational prin baterea etrierului de un bloc de lemn.Doar daca sint gripate se foloseste aerul comprimat. 5. Scoase afara se curata mult mai usor prin frecare pe o cirpa imbibata in solventi pusa pe ceva perfect orizontal, folosind eventual pasta de lustruit(pt curatat obiecte sanitare de ex.). A nu se folosi decit bucati de lemn, si cirpe cu solventi. In nici un caz smirghel sau pile. Buza de aluminiu a etrierului se curata si ea cu un saber de florile de oxizi. obs: se scot inainte garniturile de etansare. alea nu trebuie ciupite sau sabaruite. 6. Pistonasele curate se introduc tot gravitational prin baterea etrierului pe un bloc de lemn pus pe un suport cu tragere. Doar dupa ce au intrat 1/3 se pot impinge cu o presa, menghina , sau ciocani printr-o bucata de lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 ceau boiere faina carena de fata zimi te rog si mie cat a costat si de unde ai luata??????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 incerca sa le scoti cu presiune de aer!! la un compresor!!, dar pune o tabla, ca sa nu zboare unu din ele, ca nu mai poti sa il scoti pe celalalt!!dupa ce le scoti curata cu WD 40 si dale pe o scandura de brad, pana prind luciu! de preferat sa nu stergi auriul!! daca garniturile sunt imbatranite si pistonasele arata rau, schimba tot, gasesti la romimoto-piese.ro sau wemoto.com! daca pistonasele sunt ciupite in patrea dinspre placuta, doar 0,4-0,5 cm nu are rost sa le schimbi, si nici nu iti face griji!! eu o sa imi schimb placutele fata curand... nu as scoate insa si pistonase si tot.. cu ce pot sa curat si eu ce se poate fara sa demontez etrierul? (wd40 parca nu prea mi se pare ok). cineva imi sugera sa dau cu un spray de frane? (ati folosit asa ceva? e ok?) danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) eu o sa imi schimb placutele fata curand... nu as scoate insa si pistonase si tot.. cu ce pot sa curat si eu ce se poate fara sa demontez etrierul? (wd40 parca nu prea mi se pare ok).cineva imi sugera sa dau cu un spray de frane? (ati folosit asa ceva? e ok?) danke Nu am reusit sa scot singur pistoanele din etrier, insa le-am dus la un mecanic. Nici cu aer comprimat nu au iesit, cel putin deocamdata. In prealabil le-am <servit> cu WD40 pret de mai multe ore. Si am schimbat lichidul acum 3 ani. Insa de curatat etrierul asa cum trebuie... poate a facut-o proprietarul dinainte ("mecanicul" care mi-a lucrat acum 3 ani a facut-o "bine") . Asa ca mecanicul s-a apucat de curatenie la pistonul evacuat de mine. Surpriza mare: jeg in interior de numa. Deci povestea cu schimbat lichidul la 2 ani o las pt altii, de acum incolo prefer sa le dau jos si sa bag o curatenie generala. Am vazut cu ochii mei ce se aduna in etrier, chiar si dupa ce am golit instalatia de lichid. Asadar, fiecare face cum crede, dar eu m-am convins ca e necesara curetenia la 2 ani. Editat Aprilie 15, 2011 de haralambie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) Ce e in interiorul pistoanelor, e complet irelevant. E normal sa fie pline de jeg. Nici buza lor ce apasa pe saboti nu e bai daca e un pic umflata. Ceea ce e destul de important e sa ramana ceva protectie de suprafata pe pistonul de aluminiu dupa curatare pt ca altfel se va oxida la loc f repede. Din pacate probabil e dusa acea acoperire de suprafata si de aceea s-au gripat pistoanele. Pistoanele aftermarket sunt in general din inox. O rezolvare relativ ieftina ar fi sa cumperi un set de garnituri noi pt etriere si sa mergi la un atelier de prelucrari metalice si sa iti faci pistoanele dupa unul original din inox. E nevoie de strunjit si rectificat. Cam la 100 de RON ar trebui sa iti iasa toate 4 vs. 165 RON/ bucata pe romimoto. Uitandu-ma dupa pret am gasit si dimensiunile pistonaselor: Innen ?22,6mm Aussen ? 27,0mm HĂśhe 31,05mm Lichidul de frana trebie schimbat din 2 in 2 ani pt ca este higroscopic si "suge" apa din atmosfera. Cu cat mai mutla apa in ulei cu atat mai multa coroziune in sistem. Succes! Editat Aprilie 16, 2011 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 cred ca a sosit vremea sa schimb si eu rulmentii din jug evident.. ma lovesc de aceasi problema ca toata lumea .. nu am cum sa scot prea usor colivia exterioara a rulmentului de jos. are cineva fr-o scula (un dremel ceva?!) eu nu prea am cu ce sa il tai. sau dc stiti fr-un nea dorel priceput si atent as aprecia recomandarea. Mesaj completat cred ca a sosit vremea sa schimb si eu rulmentii din jug evident.. ma lovesc de aceasi problema ca toata lumea .. nu am cum sa scot prea usor colivia exterioara a rulmentului de jos. are cineva fr-o scula (un dremel ceva?!) eu nu prea am cu ce sa il tai. sau dc stiti fr-un nea dorel priceput si atent as aprecia recomandarea. mi-ar fi utile si informatii legate de unde as putea gasi rulmentii (la badi stie cineva dc au?rasfoind catalogul lor online nu am gasit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Ai gasit-o? Da. E de RD07, dar are o ureche rupta. Se poate suda usor una. https://picasaweb.google.com/oldmotors/ForS...491281085496786 https://picasaweb.google.com/oldmotors/ForS...491284544280466 https://picasaweb.google.com/oldmotors/ForS...491316330214370 PM sau 0722858466 pentru detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Va salut Am o problema. Mi s-a dus unul dintre CDI-uri la RD03. Este modelul: 4.5 131; MM9 CI529 Vreau sa va intreb urmatoarele: 1. Aveti careva de vanzare un CDI? (poate ati patit la fel, si ati luat doua, aveti unul in plus - de vanzare) 2. Aveti un set de CDI-uri folosite dar bune pentru RD03? 3. Stiti de unde gasesc la cel mai bun pret un set (sau o bucata) nou? 4. Exista varianta cu un singur CDI? Sau acela este doar pentru alte modele... Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Este un tip Cosmin in Fagaras care iti repara CDI-ul daca il rogi frumos. Nr lui e 0747047692. Spune-i ca ai nr de la individul de la Cluj care voia sa ii cumpere Africana. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Daca gasesti CDI de RD04 poti sa-l montezi fara nici o problema. Mesaj completat Este un tip Cosmin in Fagaras care iti repara CDI-ul daca il rogi frumos. Nr lui e 0747047692. Spune-i ca ai nr de la individul de la Cluj care voia sa ii cumpere Africana.Bafta! Sunt curios ce poate sa repare la el, in afara de a reface lipiturile conectorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Suna-l cu incredere si iti povesteste el. Ce se duc sunt tot niste lipituri pe placa CDI-ului. Smecheria e sa poti scoate toata umplutura aceea ca sa refaci lipiturile. El stie cum s-o faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Si eu am crezut ca este o problema de contact. Am desfacut partea din spate a CDI-ului, si am tras fire direct la cablajul de pe caroserie. Si tot nu vrea. Probabil este ceva mai inauntru... O sa il sun pe tipul din BRASOV, sa vad ce zice. Dar ca solutie de rezerva, ma intereseaza de unde gasesc la pret bun alt CDI (sau ala pereche). Am auzit de niste cehoslovaci, "IGNITECH", care se zice ca ar avea ceva in jur de 130 EURO. Ati auzit de ei? Stiti cum se poate comanda de la ei? Si ultima intrebare pentru cunoscatori: se pot schimba la RD03 cele doua CDI-uri cu un model care este dintr-una in locul celor doua? Se potriveste si de la Transalp? Daca da, de la care? Ca sa caut si pe forumul de transalpisti Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 [ni ii gasesti la Badi.Am luat eu si nu se potrivesc la cota de interior .Cred ca tot la romi sau la louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) [ni ii gasesti la Badi.Am luat eu si nu se potrivesc la cota de interior .Cred ca tot la romi sau la louis.de multam @neagu. ma asteptam. o sa ii iau de la romi pana la urma (de la louis ar dura prea mult) ramane problema elimiarii coliviei de rulment de pe jug.. anyone?! plzzzzz Editat Aprilie 17, 2011 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Credeam ca la ora asta te-ai uitat deja pe tutorial http://www.garagenight.tv/ep-5-replacing-s...-head-bearings/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Credeam ca la ora asta te-ai uitat deja pe tutorial http://www.garagenight.tv/ep-5-replacing-s...-head-bearings/ multam cristi. il vazusem din seara aia.. dar nu misca cu dalta. sa dau cu flex-ul nu m-as baga eu. de asta intrebam poate are cineva un dremel like tool .. sau poate stie cineva un om meticulos si rabdator care se pricepe si poate taia dracia cu atentie. o sa incerc azi pe la cateva service-uri si probabil ca o sa rezolv asa. dc nu.. in final bag si flex-ul cu "manutele astea doua" si sper sa nu tai si jugu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salutare din nou la toata lumea. Africa Twin a trecut testul lui Alain Duclos. Fantastic... Uluitor ca pilot, si incredibil ca om, e o mare onoare pentru mine ca ma pot numara printre cei ce il cunosc si au inghitit praful ramas in urma lui. A fost un weekend incredibil si imi pare tare rau ca nu ati reusit sa veniti si voi. Daca sunteti cuminti, e posibil sa il aducem la una din intrunirile de Africane. O sa revin cu poze, filmulete si alte impresii. Acum ma duc pana sus pe deal, in cariera de nisip, sa nu imi pierd antrenamentul. Carena e de la "reprezentanta" Boano in Romania. A sosit cu ceva defecte de finisare, dar nu e vina celui care le face. Eu l-am tot zorit, sa le puna mai repede, si vopseaua nu se uscase bine. Dar Dar o rezolv eu. O sa fac un tutorial cu transformarea Retei. 0745611905. Asta e numarul de la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) eu o sa imi schimb placutele fata curand... nu as scoate insa si pistonase si tot.. cu ce pot sa curat si eu ce se poate fara sa demontez etrierul? (wd40 parca nu prea mi se pare ok).cineva imi sugera sa dau cu un spray de frane? (ati folosit asa ceva? e ok?) danke /index.php?...t&p=2820542 Transformati o operatiune de rutina intr-o...... complicatie 1.Etrierele fata contin doua pistonase. Acestea preseaza asupra placutei care la rindul ei preseaza asupra discului. Prin reactiune si datorita culiselor care permit deplasarea stinga dreapta a intregului etrier, corpul etrierului preseaza si cealata placuta pe partea cealalta a discului. 2.Pe masura ce placutele se uzeaza pistonasele sint nevoite sa iasa tot mai mult din etrier. Astfel coroziunea afecteaza suprafetele lor laterale in special daca se circula iarna si se improasca cu saramura. 3. Si lichidul de frina isi pierde in timp proprietatile si se descompune. Deasemenea cum spune Mikulaish cu timpul se "imbogateste" si cu apa aparind si o anumita coroziune interna care intereseaza insa doar camera pistonului (apar "flori' de oxizi pe peretii cilindrilor unde culiseaza pistoanele). In concluzie lichidul de frina se schimba cel mai rar la 2 ani. In care caz nu prea e nevoie sa se demonteze pistoanele din etrier. In schimb in fiecare an e bine sa se curete exterioarele cilindrilor si normal aceasta operatie se face obligatoriu la schmbarea placutelor. Cum procedati ca sa nu ajungeti la aer comprimat: 1. Se demonteaza doar cite un etrier o data. 2. Pisonasele se scot simplu folosind maneta frinei. Normal ca unul dintre ele va iesi intotdeuna mai repede decit celalat. Se lasa sa iasa pistonasul respectiv pina aproape de capatul cursei, dar inainte sa iasa lichidul afara.Apoi se blocheaza cu o cala confectionata din lemn sau cu ceva scula de dimensiuni potrivite astfel incit sa nu se jeneze iesirea celuilalt. Apoi se continua actionarea manetei pina iese si al doilea piston la nivel cu primul. Se scoate cala de pe primul pistonas si se introduce in jurul fiecaruia un snur facut dintr-o cirpa muiat in diluant sau spray special de curatare. 3. Dupa ce pistonasele sint "luna" se imping inapoi prin baterea "cu simt" a etrierului pe o bucata de lemn pusa pe un suport "cu tragere" calup de beton, menghina, etc. Dupa ce intra circa o treime se poate folosi o cheie franceza mica pentru a definitiva operatia. In mod normal daca sint curate ca lumea intra inapoi si impinse zdravan cu degetele (solutie pentru cei fortosi). Se pot si bate folosind o tija de lemn si forta moderata, dar atentie dupa ce sint introduse gravitational 1/3 , altfel pot fi deformate usor pentru ca tind sa intre strimb. 4. Daca un piston sau ambele nu ies prin aceasta metoda, caz foarte rar (sint chiar gripate), atunci singura solutie e aerul comprimat, dar se monteaza deasemenea cale de limitare cursa ca sa nu iasa doar unul dintre ele. In acest caz normal ca pistoanele se scot de tot, se curata cum am aratat anterior (vezi linkul) si se sabaruiesc cu atentie pina la planeizare oxizii si mizeria de pe peretii cilindrilor scotindu-se in prealabil garniturile. 5. garniturile nu se schimba decit daca sint crapate ciupite sau cilindrul respectiv a curs. Sau daca nu s-a putut nicicum aerisi frina (intra aer pe linga garnitura in cilindru).In schimb se curata de oxizi si jeg canalele garniturilor, cu atentie pentru a nu le decalibra. Motorul meu are peste 120 mii de km si de cind se afla in intretinerea mea (60mii) am intretinut in felul acesta etrierele. Fara sa schimb altceva decit placute de frina. Asa ca am frina buna mereu si nu se blocheaza nimic. 6. Lichidul de frina se schimba dupa ce s-au curatat pistoanele de la ambele etriere. Daca se scot cilindri e simplu, lichidul se scoate usor. Daca nu se scot cilindri, lichidul vechi se scoate prin aerisitoare fiind inlocuit cu lichid nou. Din fiecare etrier se scoate lichid cam cit un rezervor de frina. Sau se scoate lichid pina vine din aerisitor lichid curat. 7. Aerisirea: Etrierele se aerisesc pe rind, pe masura curatarii lor. Operatia e necesara daca s-au scos pistonasele complet. Fara a utiliza device-uri speciale, aerisirea se executa cel mai simplu in felul urmator: a) se monteaza pe aerisitor un furtun transparent (de perfuzie) care se introduce intr-un borcan plin pe jumatate cu lichid de frina. b)Se deschide aerisitorul o tura buna si se pompeaza (adaugind periodic lichid in rezervor ca sa nu se goleasca cumva) pina cind lichidul iese fara bule. c) Apoi se mai fac citeva manevre clasice de aerisire sub presiune (se face"pedala" si se da drumul la aerisitor). Prin aceasta metoda nu se pierde lichid si nu se stropeste mediul din jur.Deasemenea se face o aerisire perfecta. succes! Editat Aprilie 18, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Pentru aerisire am folosit altă metodă care, personal o consider mai bună. Scule necesare. - furtun transparent ce se pune pe aerisitor - cheie inelară (parcă de 8) pentru aerisitor - surubelniță cruce (pentru desfacerea capacului de la rezervoru de lichid) - lichid de frană Procedeu - se ataÂşază furtunaÂşe pe fiecare aerisitor - se bagă furtunaÂşele într-un recipient oarecare (gol sau cu lichid de frana ... irelevant) - se slabesc aerisitoarele - se desface capacu de la rezervorul de lichid de frana - obțional se pune o cârpă pe carenă Âşi rezervor ca să nu se verse accidental lichid de frână pe vopsea - lichidul de frană din rezervor se scurge gravitațional în etrieri Âşi apoi pe furtunaÂşe afară - nu trebuie dată nici o pompă că nu are rost - IMPORTANT: trebuie avut grijă să fie mereu lichid de frână în rezervorul de sus!!!! - când vezi că pe furtunaÂşe iese lichid de frână fără bule strângi frumos aerisitoarele.... Âşi pui capacu la rezervor. - se poate folosi metoda Âşi separat pentru fiecare etrier în parte. Gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 bun. cu ceva chin, niste ciocane mai mari de imprumut si o surubelnita ascutita pe polizor am reusit sa dau colivia de rulment afara. in proces am ciupit un pic din axul jugului. intrebarea este dc trebuie sa remediez ceva (.. poate sa iau la pila) inainte sa pun noii rulmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) nu cred ca e nevoie daca ai ciupit axul,rulmentul are camasile lui(int, ext) si rolele nu se misca pe ax. ca sa poti introduce mai usor camasa (cum zic eu) e recomandat sa indepartezi bavura creata. citeam pe topicul de dominator cum ca la ei exista varianta cu rulmenti conici in locul celor clasici(bile),cum e la afrikana. nu ai gasit inlocuitori de tip conici? ps: vb din punctul de vedere al unui tip ce a schimbat rulmentii de la jug la f650 care erau conici dar principiul pe care se merge e acelasi exceptie tipul de rulment si am cautat sa ma exprim la general pps: OFF-TOPIC amestecand tipurile de rulmenti in capul meu, ca trecu atata timp de cand am facut cursu de organe de masini am cautat si am gasit asta: http://www.rulmenti-romania.ro/catalog/clasificare.php te doare capu cate tipuri sunt Editat Aprilie 18, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Nu mai prea găseÂşti rulmenți pe bile pentru africană doar dacă cauți mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 nu cred ca e nevoie daca ai ciupit axul,rulmentul are camasile lui(int, ext) si rolele nu se misca pe ax. ca sa poti introduce mai usor camasa (cum zic eu) e recomandat sa indepartezi bavura creata.citeam pe topicul de dominator cum ca la ei exista varianta cu rulmenti conici in locul celor clasici(bile),cum e la afrikana. nu ai gasit inlocuitori de tip conici? ps: vb din punctul de vedere al unui tip ce a schimbat rulmentii de la jug la f650 care erau conici dar principiul pe care se merge e acelasi exceptie tipul de rulment si am cautat sa ma exprim la general pps: OFF-TOPIC amestecand tipurile de rulmenti in capul meu, ca trecu atata timp de cand am facut cursu de organe de masini am cautat si am gasit asta: http://www.rulmenti-romania.ro/catalog/clasificare.php te doare capu cate tipuri sunt multam de rapsuns. e doar un mic shentzulet de 3-4mm lungime si sub 1mm adancime. span nu a facut canturile santului le-am netezit un pic ca sa fie la fel cu restul axului. pe bile nu am mai gasit rulmenti.. cei pe care i-am afisat in poznele de mai sus cred ca erau chiar cei originali.. nu erau chiar morti dar deja cam ieseau bilutele din camasa de plastic. peste tot - la cotele necesare - am gasit numai rulment de tip conic. i-am comandat de la romimoto si maine ar trebui sa ajunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.