Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

constat ca sunt foarte multi specilaisti in Africane p-acilea.

Nu ma poate ajuta si pe mine cu ceva reglaje si doftoriceli la mobra cineva pe zona Bucuresti?

Contra cost, normal.

 

Am renuntat de ceva timp sa ma bag unde nu sunt tatic. Ma rezum la ce stiu sa fac bine (termopane).

 

Mercic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Am observat, ca motorul meu e mai jos fata de cand l'am cumparat, si in plus un prieten care m'a vazut prin oras pe motor, m'a intrebat cum de e asa lasat. S'a slabit arcul? Ce alte cauze ar putea fii?

 

 

Mersi mult.

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

constat ca sunt foarte multi specilaisti in Africane p-acilea.

Nu ma poate ajuta si pe mine cu ceva reglaje si doftoriceli la mobra cineva pe zona Bucuresti?

Contra cost, normal.

 

Am renuntat de ceva timp sa ma bag unde nu sunt tatic. Ma rezum la ce stiu sa fac bine (termopane).

 

Mercic.

 

Asta-i din ciclu ce pot face 2 maini dibace

 

depinde ce vrei sa doftoresti la ea , cred ca ar fii destui sa te ajute daca ar stii care e problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre:

 

- Instalat xenon?

- Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil

- Cric central?

- Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana

- Manere incalzite?

- Sistem lubrifiere automata?

 

Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta.

In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci.

 

Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu visez cu ochii deschisi la asa o plimbare ca in semnatura! toate gandurile bune si la cele enumerate zic asa:

-cric central -MUSAI- pentru a facilitat accesul la roti in caz de pana, rulmenti, probleme diverse la toata motocicleta.

-sistem de securitate- pai banuiesc ca veti dormi langa mobre si la hoteluri aveti parcare pazita sau un garaj ceva motiv pentru care zic un lant cu lacat serios pt. ancorare

-sistemul de lubrifiere automata e indicat . o sa fie messy dar la nr. de km sa cari doar ulei cu tine si nu taspe sprayuri e mult mai ok plus ca la nr asta de km protejeaza lantul. si as recomanda un sistem pe baza de gravitatie nu pompe/electric ca sa fie constructia simpla si usor de reconditionat in caz de necaz http://www.youtube.com/watch?v=7xg1bOcV3rI

la lumini...eu as lasa luminile originale h4 si as pune 2 proiectoare pe lateral pe crash bar sa fiu mai lat si sa par mai mare. proiectoarele sa aiba tot h4 daca sunt dastea. in caz ca se preconizeaza mersul pe intuneric xenoanele cred ca sunt aur! dar eu plec de la premisa ca mi se poate intampla necazul si ca trebuie sa fiu pregatit pentru orice , asa ca merg pe standardizare, simplitate si cam atat

-manere incalzite???? studiati clima sau mai bine luati-va niste masnusi seriose si lasati instalatia electrica sa se ocupe de mobra si luminile suplimentare

sa nu uitati de problemele care sunt cunoscute la africana si sa aveti sisteme de backup

cam asa vad eu lucrurile din perspectiva mea(umpik mai mult afon in electrica motiv pentru care fug ca de dracu gol).

va doresc drum bun, nici o problema si ridereport-uri regulate

ps: sper ca mergeti cu acelasi tip de mobre amandoi nhu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenonul iti consuma mai putin decat H4, si lumineaza mult mai bine. Ar fi o modificare binevenita pentru a vedea/a fi vazut mai bine si pentru a usura sarcina regulatorului de tensiune. Trebuie, insa, sa-ti pastrezi macar una din mufele farului H4 la locul ei, pentru cazul incare ramai fara unul(sau chiar ambele) becuri xenon. Manere incalzite sunt utile doar pentru plimbari relativ scurte sau temperaturi blande. Pentru drumuri lungi, manusile de iarna sau cele incalzite electric. Cricul central e de aur cand faci o pana.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Mircea,

 

 

- Instalație Xenon -> DA (aproape musai!!!)

 

- Proiectoare –> dacă pui xenon…. Sunt exact degeaba… doar consumatori în plus fara nici un rost

 

- Cric central –> e bun, dar dacă ai un băț potrivit ca lungime nu mai trebuie. Tragi mobra pe cricul lateral Âşi bagi bățul respectiv sub bascula spate ca să ai roata spate ridicată.

 

- Alarmă –> DA, restu-s fiare care sunt incomode de cărat. Fiarele se pot sparge Âşi în liniÂşte.

 

- Manere încălzite –> sunt bune chiar Âşi vara pe ploaie… oricând (nu-s musai dar oricând pot prinde bine)

 

- System de ungere –> DA ( tocmai mi-am construit unu foarte jmecher – o să fac un tutorial când îl fac Âşi pe motoreta lu frati-miu). Am testat capu de ungere din linku lu raoul acum ceva timp Âşi nu face treaba aÂşteptată. E greu de reglat calumea, bucățile de plastic or să agațe dinții pinionului. Daca e montat prea drept o să curgă uleiu direct pe roată

 

 

Tre să ai grijă cu următoarele piese.

1. releul de încărcare

Daca nu ai releu de încărcare de rezervă la tine măcar pune un ventilator pe el. Am discutat mai înainte despre releele de încarcare Ignitech. Par mai bine construite Âşi ventilate ca cele originale. O să ai mufele potrivite pe releele alea Âşi doar faci clic cu ele fără alte adaptări. Alt avantaj e că-s mai ieftine ca cele originale

2. pompa de benzină

Daca nu ai chef de modificăr acum ia să ai la tine o pompă vacumatică ieftină de scuter. O poți adapta la fața locului dacă ai ce-ți trebuie Âşi nu rămâi în drum.

 

 

Prima parte sunt obționale din punctul meu de vedere. A doua parte ar trebui tratată cu atenție. Releul de incarcare si pompa de benzina s-ar putea sa tina fara problem... dar mai devreme sau mai tarziu tot or sa pice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre:

 

- Instalat xenon?- sincer nu prea cred ca merita

- Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil -nop nu cred ca are rost incearca sa iti pastrezi totsimplu , e mult mai usor de depanat.

- Cric central?- da neaparat vezi ca sant sit-uri in italia cu persoane care dezmembreaza AT

- Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana - un lacat doar pentru sufletul tau

- Manere incalzite? -nop nu cred ca ai nevoie de asa ceva incearca sa te incadrezi in consumul max debitat de alternator

- Sistem lubrifiere automata?-da si nu (da pentru ca e o treaba buna ) nu (pentru ca oriunde gasesti juma de litru de orice ulei care te tine min400 km

 

Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? aici e cu cantec se poate sa fii consumat atat dar fii atent cand alimentezi ca daca alimentezi frumos mai intra 3 litri pana se umple tot spatiul din partea de sus a rezervorului Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta.

In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci.

 

Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau?-simeringuri supape (nu e de rau dar la drum lung poate sa iti creeze problema )

 

Eu cred ca un singur lucru nu l-au avut in vedere colegii forumisti si anume cum iti dai seama cata benzina ai daca se strica termistorii din sonde , daca ai noroc si sutcombeaza amandoi?

eu zic sa mergi la magazinul de lectronice si sa cuperi 4 termistori de 1/2 w la 470 ohmi si asa esti asigurat , sant mici deci nu o sa duci o greutate cu tine.

 

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident aici sunt păreri personale....

Din punctul meu de vedere ai relativ dreptate cu senzorii din rezervor. E bine să meargă Âşi ei.... dar... după vre-o 3 plinuri îți Âştii consumu Âşi Âştii cam cât mai ai în rezervor mereu (dacă umblii din plin în plin). Sunt foarte multe motoare care nu au asemenea indicatori (dar au robinet de pus pe rezervă - ce-i adevărat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca un singur lucru nu l-au avut in vedere colegii forumisti si anume cum iti dai seama cata benzina ai daca se strica termistorii din sonde , daca ai noroc si sutcombeaza amandoi?

eu zic sa mergi la magazinul de lectronice si sa cuperi 4 termistori de 1/2 w la 470 ohmi si asa esti asigurat , sant mici deci nu o sa duci o greutate cu tine.

 

spor.

Noi ne-am uitat sub avatar si am vazut ca are RD07A. Deci n-are ce face cu termistorii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

stie careva ce tip de rulment este cel care sta pe placa de la ambreiaj care se prinde peste arcuri (punctul 4 din poza atasata) a-si vrea sa il am cumparat pe cand desfac ambreiajul.

 

multumesc anticipat.

 

vad ca poza nu sa atasat, oricum dupa mai multe sapaturi am gasit asa ca va spun si voua poate are careva nevoie: rulment radial cu bile pe un singur rand, necapsat cod 6001.

 

o zi buna.

Editat de sora13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca poza nu sa atasat, oricum dupa mai multe sapaturi am gasit asa ca va spun si voua poate are careva nevoie: rulment radial cu bile pe un singur rand, necapsat cod 6001.

 

Informații de genul ăsta trebuie postate Âşi pe xrv.ro, la secțiunea despre motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre:

 

- Instalat xenon?

- Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil

- Cric central?

- Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana

- Manere incalzite?

- Sistem lubrifiere automata?

 

Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta.

In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci.

 

Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau?

 

1.xenon,da! fiabile si singura solutie de iluminare adevarata la afrika.

2.Cricul central este relativ inutil, mai ales daca se umbla mult in teren. Coboara mult garda si mai ales agata chestii de prin natura. Daca umbli cu gume bune si camere fara petece penele sint incidente rare. In 5 ani si 60 de mii km, am avut doua pene, ambele pe macadamuri grele cu balti si numai pe spate.Caz in care gasesti mereu ceva pe care sa suspenzi mobra.

3.Alarma e inutila daca nu are pager, mai mult incurca.Blocator de disc,lant serios da!La ture lungi, esentiale.

4.Nu am simtit nevoia si nici nu cred ca fac bine .Aparatoarele originale + manusi potrivite-iarna /vara rezolva problema confortului.

5. Da, vezi ca am pus o poza prin primavara cu sistemul meu de lubrifiere a pinionului fata. Ultraeficient, invizibil si fiabil.

 

Consumul tau e incredibil. Eu trag tare de motor (90-140)si recunosc ca detectorul de radar nu este ormament, am si RD-04 iar consumul meu mediu este de 6,5.

Fumul alb nu e fum, sint vapori de condens pe toba rece. Iti faci probleme doar daca e fum negru(exces de benzina) sau albastru(consuma ulei).

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin?

 

Confirm

RD07A are consum mai mic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta treaba pe care trebuie sa o faci la motor pentru tura asta, e sa schimbi aripa de fatza si sa pui una de cross, prinsa de juguri. Asa o sa scapi de problema noroilui care se strange sub aripa si iti blocheaza roata de fatza, si te face sa cazi din 50 in 50 de metri. Asta ca sa nu mai spun cat chin e sa cureti mereu noroiul de sub ea, ca sa poti pleca iar la drum. Cu aripa ridicata nu mai ai nici o problema. Poti sa iti mai pui si un varioscreen, confectioanat dintr-o bucata de plexiglass, ca sa nu dai bani multi pe unul original. Incearca sa schimbi becurile de la semnalizari, pozitie si stop pe frana cu unele pe led. Nu pone proiectoare, pentru ca sunt inutile si incarca instaltia electrica aiurea. Pune xenoane. Cauta un plexiglass galben, pe care sa il poti monta in fata farurilor, care te va ajuta atat pe ceata, cat si la protejarea farurilor de eventuale pietre aruncate de masini. Si esti si mai bine vazut daca ai lumina galbena. Intareste crashbar-ul, pentru ca o sa ai ceva greutate pe mobra. Fa niste suporti pentru canistre suplimentare de benzina, pe care sa ii poti monta in spatele coburilor.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HYDRAULIC-CLUTCH-CONVERSION-LEVER-MASTER-CYL-PITBIKE-MX-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5ae00b491fQQitemZ390305892639QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

 

Cine imi poate comanda si mie asa ceva? Fac cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

- Cric central –> e bun, dar dacă ai un băț potrivit ca lungime nu mai trebuie. Tragi mobra pe cricul lateral Âşi bagi bățul respectiv sub bascula spate ca să ai roata spate ridicată.

 

Explici putin faza asta? Sau poate ai la indemana un bat potrivit ca lungime, si faci si o poza cu mobra ridicata in asa fel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cam asa e treaba cu batul:

http://www.louis.de/_40b144eb4bf43aab59f502c9e21692244e/shop/shop_article_big.php?IMG=10003338_860&TITLE=10003338

doar ca nu-i la fel de "safe". iar fata de cricul central... iti va fi foarte greu sa umblii la roata fata

 

Exact... Bulinu' are dreptate. Despre siguranță, pot spune că e sigură treaba. Am schimbat kitul de lanț cu mobra suspendată aÂşa... fara nici o problemă. ÂŞi pentu suspendat roata față ar trebuie băgat tot aÂşa un băț pe undeva pe la scut... dar asta n-am încercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite cam asa e treaba cu batul:

http://www.louis.de/_40b144eb4bf43aab59f502c9e21692244e/shop/shop_article_big.php?IMG=10003338_860&TITLE=10003338

doar ca nu-i la fel de "safe". iar fata de cricul central... iti va fi foarte greu sa umblii la roata fata

Interesanta tehnica, am sa incerc si eu next time, ar trebui sa mearga. Un cracan iti poti procura in general din natura, chiar daca ai un simplu cutit.Ma rog "cricul" acela era dotat cu intinzator pentru impingerea basculei in sus, dar se poate taia si unul cu lungime potrivita si apoi balansa motorul pe cricul lateral ca sa pui cracanul. Cricul central ofera oricum si mai putina stabilitate daca nu esti pe asfalt. Si pe asfalt va spun eu ca nu prea se fac pene, ca vezi pe unde mergi si eviti.

 

Eu ma folosesc de cricul lateral pentru a balansa motocicleta in scopul de a introduce bolovani corespunzatori sau butuci sub scut. Scutul este foarte rezistent si sustine motorul. Apoi caut ceva crengi cu care proptesc lateral motorul sa nu cada cumva cu roata scoasa. La africana, cricul este pentru cei care merg pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, cu mobra plina de bagaje se ridica singura roata de fatza. totul e sa pui craca sub scarita din dreapta.

are cineva cont de paypal sa ma poata ajuta cu ambreiajul hidraulic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca ambreiajul ala hidraulic e pt chinese pitbike! si f interesanta viziunea fiecaruia asupra unei excursii de mii de km prin multe tari. de asta e bn brainstormingul! da legat de batul vostru...am o vorba din strabuni si e legata de haine(iarna in special):" mai bine sa ai de unde da jos decat sa n-ai de unde pune"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, cu mobra plina de bagaje se ridica singura roata de fatza. totul e sa pui craca sub scarita din dreapta.

are cineva cont de paypal sa ma poata ajuta cu ambreiajul hidraulic?

Hai ca-l comand eu. Si-asa ma batea gandul sa iau pt mie, asa ca iau 2...

Rosu-l vrei? Ca are si negru...

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...