Marius R Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Catalin: done! Sa ne tii la curent vis a vis de output ul surway ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Catalin: done! Sa ne tii la curent vis a vis de output ul surway ului Calin, nu Catalin. Cand se termina perioada o sa publicam rezultatele si o analiza a lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Are cineva un parbriz mai inalt decat cel stoc ptr un RD04 sau stiti cine aduce piese de la Boano ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Am aruncat si eu un ochi pe aici, ca vad ca aveti pb cu pornirea in noul sezon. Al meu e nonstop de cand am luat africana 2007-2008 cam de atunci o am. Mergeam fara stres si pe gheata si zapada, doar sa nu fie de aia lucioasa. Cel mai mult l-am pus jos o saptamana doua in ianuarie, Iar de cativa ani de cand cu nadusala globala sezonul meu e chiar nonstop. Apropo, care vine la bikes on ice? Ca asta voiam sa va intreb. Cu lasatu vacutei iarna, va spun din experienta cu alte motoare cu care nu era de umblat iarna. E bine sa fie cu rezervorul plin din multe motive, lipsa condensului pe peretii rezervorului in primul rand, ca sa nu mai spun de cheful de primul drum cand ai rezervorul plin.Benzina n-are nimic lasata o iarna. Motorul se poate tine afara fara probleme cu carburile pline, nu recomand golire ca se usca garniturile de etansare si se pot intepeni plutitoarele. Bateria se tine neaparat in casa dupa ce s-a pus la incarcat si se mai incarca o data primavara inainte de pornire. Pe motor se lasa doar daca mobra e cat de cat la adapost la temperaturi peste 0 grade. Prima pornire e intotdeuna lunga deoarece titeiul scaparacios s-a cam evaporat, in carburi ramanand doar fractiunile mai putin evaporabile si deci inflamabile. Si posibil chiar apa daca n-au fost purjate de ani buni. La motoarele cu alimentare prin cadere e recomandabil sa se goleasca carburile inainte de prima pornire de la suruburile aflate in fundul camereleor de nivel constant, mai ales la cele monocilindrice care altfel vor cam face fite! Asa se duce si eventuala apa acumulata. Apoi se strang la loc suruburile de golire, se deschid robinetele si se asteapta 2-3 minute sa se umple bine, apoi se dau bumburi. La alea cu pompa, nu merita sa umbli, de regula nici n-ai acces la carburi fara demontari. La africana ca ai benzina in carburi sau nu, n-ar trebui sa conteze, daca bateria e buna cel putin modelul RD04 porneste chiar cu carburile initial goale dupa 3-4 chei . De cheile alea are nevoie pentru ca sistemul de protectie al pompei (releul) permite functionarea sa doar cat se da la cheie. Indiferent de motor se dau chei relativ scurte, max 5 secunde cu alte 10 secunde intre ele. Socul va fi tras neaparat la maxim, nu se umbla la acceleratie. Daca bateria e veche (peste 4 ani) si demarorul n u ninvarte „vioi”e bine sa se dea curent de la un acumulator de masina. Daca motorul s-a inecat (pute rau in tobe si apoi in jur a titei) se lasa 30 minute si apoi se poate incerca din nou. Daca pusca in tobe si nu vrea nicicum sa porneasca, la un moment dat se dau jos bujiile si se curata sau se pun altele. Daca pusca in carburi si nu porneste inseamna ca nu se trage socul destul pentru frigul de afara si se incearca obturarea neaparat doar partiala a admisiei de aer. Editat Februarie 12, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 A incercat careva bujiile Denso X27EPR-U9 sau NGK DPR9EA-9 sa-mi spuna daca sunt avantaje sau dezavantaje fata de cele standard din punctul de vedere al unui utilizator. Modelele astea ar trebui sa mearga mai rece. Am incercat si NGK DPR7EA-9 fata de modelul standard pe timp de iarna pentru ca tipul acesta de bujie ar trebui sa mearga mai fierbinte si am fost multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Citeste pe site la NGK, de exemplu. E o intreaga teorie acolo. http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation Editat Februarie 15, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Citeste pe site la NGK, de exemplu. E o intreaga teorie acolo. http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation Multumesc, am citit pare plauzibil si explica de ce porneste mai usor iarna cu bujie calda dar risc sa am probleme daca nu schimb cu bujii reci pentru la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Eu merg cu standard indiferent de temperatura Nu zic ca nu e mai bine sa adaptezi bujia la temperatura, dar hai sa fim realisti, cat mergi cu mobra la cateva grade peste zero? Mai ales ca la africana e floare la ureche sa schimbi bujiile Editat Februarie 15, 2016 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Cum zice si Nicu, mergi pe standard ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Am scris la Boano . Pot sa platesc piesa si dupa sa trimit pe cineva sa o ridice fara nici o problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Si totusi, cu bujii ancrasate sau nu, vine careva la intrunirea de iarna? Nu merita schimbate bujiile standard. Sistemul de aprindere cu doua bobine si doua bujii daca functioneaza normal (scanteie ferma alb-albastruie) si carburatoarele si filtrul de aer sunt ok nu da gres. Va zice cineva care umbla frecvent iarna la -5-7 grade. Iarna trecuta era sa le schimb ca s-au ancrasat cele de la "cilindrul rece" dar pana la urma a fost de vina termostatul. Eu am inauntru bujii de 60-70k km. Doar primavara asta le schimb, pana acum le-am reglat din 20 in 20k km doar distanta intre electrozi, pentru ca la vre-o doua electrodul central e deja la limita izolatorului. Editat Februarie 16, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare.imi poate spune cineva care este traseul corect al cablului de kilometraj la africana rd07? Este foarte lung si nu cred ca e normal sa aiba bucla asa mare si sa atinga de radiator...o fi ceva gresit montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Salutare.imi poate spune cineva care este traseul corect al cablului de kilometraj la africana rd07? Este foarte lung si nu cred ca e normal sa aiba bucla asa mare si sa atinga de radiator...o fi ceva gresit montat? Traseul e corect. Posibil sa nu ai cablul original sau sa-ti fie comprimate arcurile din telescoape. Bucla nu e mare, n-ar trebui sa-ti faci griji. Daca vitezometrul face fite, vezi de urechile de actionare de pe roata sa nu fie pliate sau pinionul melcat "barberit". Vitezometrul il verifici cu o bormasina in care bagi un bit pe care il cuplezi la partea inferioara a cablului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 vand protectie rezervor BAGSTER, pret 250 de lei. Bonus geanta de rezervor care se fixeaza pe protectie Este exact ca cea din link ul de mai jos : http://www.amazon.co.uk/protector-Bagster-Honda-Africa-purple/dp/B00ANE9842 detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 N-am inteles niciodata care e rostul acestei protectii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Iti spun la ce mi-ar folosi mie. Cand este rece afara si simt rezervorul rece intre picioare, am cam belit-o. O asa protectie te pazeste de raceala la OO-le lu' Nastase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 vand protectie rezervor BAGSTER, pret 250 de lei. Bonus geanta de rezervor care se fixeaza pe protectie Este exact ca cea din link ul de mai jos : http://www.amazon.co.uk/protector-Bagster-Honda-Africa-purple/dp/B00ANE9842 detalii PM S-a mai scumpit? Ca pe Bursa cereai 50 EUR... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Iti spun la ce mi-ar folosi mie. Cand este rece afara si simt rezervorul rece intre picioare, am cam belit-o. O asa protectie te pazeste de raceala la OO-le lu' Nastase. Pai ce, iarna mergi in pantaloni scurti??? Eu prefer sa investesc in pantaloni adecvati, si oricum, nu prea ai cum sa ajungi cu podoabele pe rezervor ca e saua curbata si oole sunt in contact cu saua, nu cu rezervorul Ei, daca ai avea un MZ sau un Simson din anii '60 as mai intelege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Poate va ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 S-a mai scumpit? Ca pe Bursa cereai 50 EUR... nici nu mai stiu cat am cerut, daca atat a fost atunci atat sa fie, 50 de euro sta degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 pe ebay l-ai vinde mai usor si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 (editat) Ca tot a dat caldura,am scos si eu motorul, a pornit la a treia "cheie" (deh,am scos bateria numai in Decembrie cand venise gerul al mare). Si am mai avansat un pic la bord. https://www.facebook.com/samo.alex.50/posts/1088102854564419 Mai trebuie sa-i urc un pic relantiul (in film statea la ~900rpm) Am vrut initial sa inlocuiesc cutia cu martori cu niste leduri separate, pana la urma am ajuns sa o separ de vitezometru, sa tai din ea sa nu mai iasa atat de mult in relief si sa scobesc in carena sa o montez acolo. A intrat perfect, dupa ce infoliez/vopsesc acea carena de bord o sa etansez cutia cu silicon sau ceva de genul. Editat Februarie 22, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Ar cam trebui să-i dai bice, mai sunt 100 zile până la intrunirea de la Nădrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Dau,dau,dor ca rahaturile astea durează mult: montat,demontat,potrivit, remontat și tot așa... dar cândva săptămâna asta sau viitoare eu trag nădejde ca termin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Baaaaa! Inca hibernati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.