Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Korben, 14.4 V ie tensiune electrica, nu curent electric.

 

PS. Nu am bateria in casa pt a citi pe ea, dar parca imi amintesc ca scrie pe ea despre doua moduri de incarcare: unul rapid si altul lent. Pt binele bateriei e bina sa o incarci la curent cat mai mic, nu cat cere ea. Ambele moduri de incarcare se fac la 14.4 V. Difera doar curentul.

PPS. Releul nu are in custodie doar bateria. El dirijeaza curentul de la generator spre consumatorii mobrei (bujii, lumini) si surplusul spre baterie. Sau dispre baterie spre mobra daca generatorul nu functioneaza.

 

Stiu, crede-ma ca stiu ce vorbesc, vrei sa imi pun diplomele pe forum? :P

Si am vrut sa spun exact ce am spus: anume ca releul de incarcare stabilizeaza doar tensiunea, nu si curentul

Daca bateria vrea sa absoarba 20 A, o sa o faca, indiferent daca iti place tie sau nu, pentru ca alternatorul "baga" 20-30 A fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am golit carburatoarele, bagat benzina din , nou, goliat iar si tot asa de vreo 3 ori apoi am incercat iar sa o porneac si la fel, dupa ce a invartit de vreo 3 ori la automat, a bubuit toba de au iesit toti vecini la geam. Am desfacut bujia din dreapta de pe cilindru din fata (singura la care am avut acces cu ceia de buji pe care o

am) si era neagra si uda. Presupun ca motorul eate innecat, cum pot sa il aduc la viata ? Dau toate bujiile jos si dau la automat de cateva ori ? Si inca o intrebare, are cineva de vanzare o cheie de buji de Africa Twin sau imi poate spune de unde pit cumpara una . Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am convingerea ca bateria ma va tine mai mult daca o las afara, in frig, decat daca o tin in casa pe redresoare "inteligente". Si pornesc mobra cam o data pe luna iarna. Avand masina langa mobra, cand vreau sa pornesc mobra, nu imi bat capul daca bateria va putea porni motorul. Intai pornesc masina, leg firele si apoi ii dau si la mobra. In felul asta nu ma intereseaza nici daca voi tine motorul suficient de mult pornit ca sa incarce bateria. In prealabil golesc carburatoarele de benzina statuta. Si la final le las pline.

 

chemical, eu cred ca bateria nu are putere suficienta. Incearca sa o pornesti cu fire de la o masina care merge.

 

PS. Ideea lui Andry cu tinutul bateriei in paralel pe masina mi se pare excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca frigul sau caldura nu sunt mentionate in instructiunile de utilizare ale acumulatorior, ci descarcarea excesiva a acestora

Deci ceea ce spui tu are noima, dar strict legat de acumulator

Cealalta problema mentionata de mine a fost evaporarea componentelor volatile din benzina in timpul iernii, ceea ce POATE duce (nu e obligatoriu) la probleme de pornire primavara

Cred ca asta e problema lui chemical

Cum am scris anterior, eu am reusit sa pornesc transalpul amicului meu dupa mai multe incercari, bujii uscate si dat la cheie cu bujiile scoase etc

Dar asta face parte din placerile noastre, nu-i asa? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legenda cu tinutul bateriei la caldura iarna vine de la automobile. La o masina, ai nevoie sa o poti porni la orice ora. Pt ca nu vrei sa ai surprize negative, tii bateria in pozitie de atac, incarcata si la caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chemical: Inchide robinetul de benzina, scoate bujiile afara, trage acceleratia si da-i LUNG la buton. apoi pune bujii noi sau arde-le pe aragaz pe celelate, le montezi, deschizi robinetul de benzina si incerci sa pornesti.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc cstelia, la asta m-am gandit si eu dat nu stiam faza cu acceleratia. Astept sa imi vina cheia de buji. Voi ce cheie de buji aveti ? Dintrasta articulata ? http://www.hamart.at/shopG/product_info.php?language=en&info=p64330001_zuendkerzenschluessel-honda-xrv-750-rd07-africa-twin-1993-2003.html&=

Sau dintrasta simpla http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5.mobile/en_GB/?ObjectPath=/Shops/00cbb604-5d1c-407e-8207-580e14387ec5/Products/SPS001

Eu nu am gasit de cumparat numai simpla, sper sa reusesc sa scot si bujia din stanga de pe cilindrul din fata fara sa dau jos radiatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoţi doar o bujie şi actionezi butonul roşu din stânga. Nu mai ştiu dacă îţi permite să dai la demaror cu scânteia oprită, dar încearcă. Dacă nu te lasă, scoţi ori cablurile din CDI, ori pipa de pe bujia rămasă pe motor. Dacă porneşte şi merge bine, le schimbi când s-o face mai cald, că-i mai confortabil (asta dacă n-ai spaţiu decent).

 

De pe Hamart am cumpărat o trusă SH de scule pentru RD07, completă, cu 19€. Deci cheia aceea la 22€ este o hoţie. Mai caută sau mai aşteaptă.

 


Edit: Bogdan 03 !!! Ce mai face Bogdan03 ?

 

 

PS: Nu ascultaţi de sfaturile celor care postează înainte şi după mine. Sunt drojdieri braşoveni, puşi pe stricat!

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt raspunsuri, deocamdata vreau doar sa o pornesc cat sa o pot duce la un mecanic, acolo se va ocupa el de curatat carburatoare, sincronizat carburatoare, verificat joc la supape si altele daca mai constata ceva cand o desface

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt raspunsuri, deocamdata vreau doar sa o pornesc cat sa o pot duce la un mecanic, acolo se va ocupa el de curatat carburatoare, sincronizat carburatoare, verificat joc la supape si altele daca mai constata ceva cand o desface

Si nu ar fi mai usor ptr tine sa o duci asa la mecanic , fara sa mai te chinui tu cu dansa ? Intreb doar . Ajunsa asa cum este acum , la doctor , poate s-o vada si sa-ti spuna exact si care este problema inainte sa se apuce de desfacut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Arthur E, ca sa o duc la mecanic am 2 variante, 1 sa o porneac cumva si sa o duc pe rotile ei

2 sa caut o platforma si o masina cu carlig, am gasit ceva masina dar ii mai complicat ca nu poate intra in oras ca nu are platit nu stiu ce taxa (ii masina mai mare de 3,5 t) si am ajuns la concluzia ca ii mai usor daca reusesc sa o pornesc sa o duc pe roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Arthur E, ca sa o duc la mecanic am 2 variante, 1 sa o porneac cumva si sa o duc pe rotile ei

2 sa caut o platforma si o masina cu carlig, am gasit ceva masina dar ii mai complicat ca nu poate intra in oras ca nu are platit nu stiu ce taxa (ii masina mai mare de 3,5 t) si am ajuns la concluzia ca ii mai usor daca reusesc sa o pornesc sa o duc pe roti

Am inteles . Eu ma gandeam ca ar fi mai ok ptr mecanic sa o vada " virgina " dar daca vad ca nu prea ai variante . In cazul acesta , la mine a functionat astfel : desfacute bujiile , arse cu o lampa cu gaz sau chiar pe aragaz , dat putin la demaror si montat bujiile . Daca sunt peste 10 grade in locul unde se afla motocicleta , nu trage socul pana la capat sau chiar deloc . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept pocket edition, sid esigur un pin de purata la rever. d pin-ul probabil la vreo intlnire

 

De bagat strambe esti bun

Acum ca am anuntat ca sunt gata calendarele, te-ai dat la fund

Rusinicaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta daca e filtru de hartie, dar pana sa se umfle ala e suficient cata apa intra ca sa inoaie biela. Ce zice Doru1900 e corect, De biele indoite din cauza apei in motor am auzit, de chiuloase smulse nu. O chiuloasa e prinsa in minim 4 suruburi, cam greu sa o smulgi.

 

Cred ca am mai pus pozele astea aici : un surub ce tine chiulasa si o bucata de chiulasa (ca sa intelegeti la ce va uitati) :)

» Post actualizat in 05 Feb 2016 17:53

 

Edit: Bogdan 03 !!! Ce mai face Bogdan03 ?

 

 

Mi-am luat ban aiurea.Imi iau mereu ban cand postez pe topicuri legate de BMW uri (si nu,nu fac misto acum)...

 

Citisem discutia voastra cu baterii,bujii,porniri :)

 

Adineaori dadusem peste un articol pe net care spune ca incalzitul motorului iarna face mai mult rau decat bine (era vorba de masini, si despre motoare cu benzina).

 

http://stiri.tvr.ro/mitul-privind-incalzirea-ma-inii-pe-timp-de-iarna-inaintea-plecarii-din-parcare-a-fost-spulberat_70303.html

 

Eu sincer nu mi-as bate capul sa pornesc motoreta pe timpul iernii deloc. As tine totusi bateria in casa si as pune-o pe redresor o data pe luna doar. Cam atat. Bine,preferabil mobra sa stea pe standere (daca exista)

post-92521-0-34919100-1454693620_thumb.jpg

post-92521-0-81881600-1454693620_thumb.jpg

post-92521-0-13787600-1454693696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt poze cu un capac de chiulasa, nu cu chiulasa.

Iar articolul se refera la incalzirea motorului inainte de plecare, nu la pornitul lui din cand in cand iarna.

 

BAN TO YOU!

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept sa imi vina cheia de buji. Voi ce cheie de buji aveti ? Dintrasta articulata ?

.....................

Eu nu am gasit de cumparat numai simpla, sper sa reusesc sa scot si bujia din stanga de pe cilindrul din fata fara sa dau jos radiatorul

 

Ce ai reusit sa faci cu cheia de bujii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@robertambrozie, deocamdata nu am reusit sa desfac bujiile din lipsa de timp, numai vineri am primit-o, sambata am avut examen de dimineata si apoi am plecat la munte, luni dupamasa sau marti dimineata sper sa ajung la garaj sa le schimb, am buji noi, carenele si rezervoru sunt tate jos, imi trebuie numai putin timp liber

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@robertambrozie, deocamdata nu am reusit sa desfac bujiile din lipsa de timp, numai vineri am primit-o, sambata am avut examen de dimineata si apoi am plecat la munte, luni dupamasa sau marti dimineata sper sa ajung la garaj sa le schimb, am buji noi, carenele si rezervoru sunt tate jos, imi trebuie numai putin timp liber

 

Atunci spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...