boieru' Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 http://picasaweb.google.com/lh/photo/bKmVW...feat=directlink Restul pozelor. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 danke schon! ohh...pardon...arrigato! interesant avionu de la faget, cica e restaurant inauntru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 Da, e restaurant, dar ne astepta Transfagarasanul, asa ca am sarit peste masa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 danke schon! ohh...pardon...arrigato!interesant avionu de la faget, cica e restaurant inauntru! Pentru cei care nu stiu, acesta a fost avionul prezindential a lui Gheorghe Gheorghiu Dej. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salutari ! Inca odata am nevoie de un sfat de la africani . La 90 km/h am intrat in plin intr-un catelush de vreo 60 kg ( din vina lui ) . Apropo de topicul useruluio @Lupu , Africana m-a iertat si dupa 3-4 secunde in care am pierdut controlul , s-a asezat singura inapoi pe drum ( nu stiu daca alta mobra ar fi facut la fel ) . In 500 de metri am oprit pentru evaluarea pagubelor . La prima vedere nu a fost nici una . Insa dupa cativa kilometri mi-am dat seama ca undeva pe ansamblul ghidon - jug - furca ceva s-a strambat . Ghidonul il aveam putin stramb de inainte insa acum e mult mai serioasa treaba . in plus si unul dintre amortizoarele lui nu mai e aliniat . Am desfacut ieri ( cat am reusit in spatele blocului ) din sistemul de suspensii fata si furcile nu par atinse . Insa ceva clar s-a strambat si acolo ( banuirea o am pe prinderile din jug sau pe teava cu coronite din interiorul jugului ) . Ce credeti ca ar trebui sa mai verific , sau ce s-ar mai putea rezolva la ea . Stiu ca nu e prea "safe" dar mort copt vineri o sa plec intr-o plimbare de vreo 1500km ( 80 % probabil off ) si daca mai pot aranja ceva trebuie sa o fac repede ( fara comenzi de piese sau service unde sa stea cu lunile ) . Cu respect , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 (editat) Desfa jugurile si pune-le pe sticla. Astfel vei vedea daca s-a strambat o jumate fata de cealalalta. Editat Iulie 13, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Desfa jugurile si pune-le pe sticla. Astfel vei vedea daca s-a strambat o jumate fata de cealalalta. Idee geniala ! mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 pe undeva pe aici e o lipsa de comunicare... erau multi cu aparate foto la intrunire, la plimbare... pozele unde sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 usurel, ce-i graba asta? unii abia au ajuns acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Inca odata am nevoie de un sfat de la africani . Desfa prinderile ghidonului si apoi scoate inaltatoarele din jugul superior. Monteaza apoi totul la loc. In 90% din cazuri se rezolva. Daca strambatura persista verifica planeitatea jugurilor asa cum ti s-a spus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Desfa prinderile ghidonului si apoi scoate inaltatoarele din jugul superior. Monteaza apoi totul la loc. In 90% din cazuri se rezolva.Daca strambatura persista verifica planeitatea jugurilor asa cum ti s-a spus mai sus. Am desfacut jugul superior dar inaltatoarele nu am reusit sa le desfac ( suruburile sunt destul de bine blocate si nu am avut timp destul sa le chinui ) . Mi-e oarecum frica sa le desfac din cauza a ce o sa gasesc acolo . Bucsele de cauciuc sunt ferfenita sigur , de la cazaturi anterioare si reglaje ale ghidonului cu roata in perete ) . In seara asta o sa mai incerc odata . Solutia de compromis pe care am gasit-o ( pentru a imbunatati stabilitatea in mers ) a fost sa "imping" ghidonul in fata la maximum , fara sa imi afecteze prea mult accesul la comenzi . I-am facut si o proba de mers prin cratere si pot afirma ca rezultatele sunt excelente ( stau mai bine in picioare si ma simt mai sigur - probabil miscarea asta este echivalenta cu jumate de inaltator de ghidon ) asa ca si dupa ce o sa rezolv defectiunea o sa il las asa . Multumesc , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Vand- pompa de benzina (originala ) reconditionata -1 buc diafragma (accelerare ) in stare buna . Mail multe informatii pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 pe undeva pe aici e o lipsa de comunicare... erau multi cu aparate foto la intrunire, la plimbare... pozele unde sunt? asa este,erau mai multi printre care ma numaram si eu dar fara sa vreau am sters toate pozele nu pot sa cred cat de imbecil sunt;am avut impresia ca le-am descarcat si am sters cardul Mesaj completat pe undeva pe aici e o lipsa de comunicare... erau multi cu aparate foto la intrunire, la plimbare... pozele unde sunt? noroc cu tine boiere ca ai facut ceva poze unele kiar bestiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Salut! Am luat motoru' sa ma duc intr'o tura mica 50-60 Km. Dupa 9 km a inceput sa traga aiuria, scadea puterea, revenea, faze de genu asta. Nu si'a revenit din asta, si am zis sa trag pe dreapta. Cand ma uit in spate, fum alb. Mult fum alb. Am oprit motoru, a luat'o din prima, dar tot cu fum. Nivel de ulei ok, lichid de racire la fel (inainte de plecare, maine o sa ma uit si la el). De mentionat, ca pe joja de ulei, in unele zone era spuma. Am inteles ca asta inseamna ca a intrat apa in ulei? Cumva? Ce s'a intamplat? Am auzit de la: 1.dus segment, segmenti 2.garnitura de chiuloasa 3.plutitorul carburatorului, amestec prea bogat (bujiile toate erau ude bine, si negre) 4.s'au dus semeringurile supapelor Ati patit ceva asemanator? Sper ca nu, dar sa ma puteti totusi ajuta Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 filmarile mele, din pacate brute... http://dl.transfer.ro/1.7z-transfer_ro-16jul-1968b3e72.001 http://dl.transfer.ro/1.7z-transfer_ro-16jul-16f5e93ae.002 http://dl.transfer.ro/2-transfer_ro-16jul-1c0c03.AVI http://dl.transfer.ro/3-transfer_ro-16jul-9a13db939.AVI http://dl.transfer.ro/4-transfer_ro-16jul-2f0dfd0a0.AVI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 asa este,erau mai multi printre care ma numaram si eu dar fara sa vreau am sters toate pozele nu pot sa cred cat de imbecil sunt;am avut impresia ca le-am descarcat si am sters cardul Mesaj completat noroc cu tine boiere ca ai facut ceva poze unele kiar bestiale vezi ca exista un program pentru recuperarea fotografiilor sterse de pe carduri de memorie. ideal e sa nu apuci sa rescrii informatie peste, adika ceva poze noi. eu am reusit sa recuperez toate pozele de pe un card, inclusiv unele sterse prin formatarea cardului, cu 2-3 cicluri de fotografiere inainte... o sa caut sa vad cum naiba se numea programul. pacat de pozele facute, dar asta e un motiv in plus sa reeditam traseul anul viitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Desfa prinderile ghidonului si apoi scoate inaltatoarele din jugul superior. Monteaza apoi totul la loc. In 90% din cazuri se rezolva.Daca strambatura persista verifica planeitatea jugurilor asa cum ti s-a spus mai sus. Salutari ! Am rezolvat problema desfacand atat inaltatoarele cat si amortizoarele din prinderile jugului . Cred ca amortizoarele nu erau aliniate cum trebuie ( si fiindca acum merge mai bine decat la inceput am banuiala ca asa am cumparat mobra si incidentul cu dulaul nu a facut decat sa agraveze situatia ) . Multumesc pentru sfaturi ! Cu respect , Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 Salut! Am luat motoru' sa ma duc intr'o tura mica 50-60 Km. Dupa 9 km a inceput sa traga aiuria, scadea puterea, revenea, faze de genu asta. Nu si'a revenit din asta, si am zis sa trag pe dreapta. Cand ma uit in spate, fum alb. Mult fum alb. Am oprit motoru, a luat'o din prima, dar tot cu fum. Nivel de ulei ok, lichid de racire la fel (inainte de plecare, maine o sa ma uit si la el). De mentionat, ca pe joja de ulei, in unele zone era spuma. Am inteles ca asta inseamna ca a intrat apa in ulei? Cumva? Ce s'a intamplat? Am auzit de la: 1.dus segment, segmenti 2.garnitura de chiuloasa 3.plutitorul carburatorului, amestec prea bogat (bujiile toate erau ude bine, si negre) 4.s'au dus semeringurile supapelor Ati patit ceva asemanator? Sper ca nu, dar sa ma puteti totusi ajuta Adi eu zic ca e 2. E clar ca intra apa in ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 multumesc frumos boiere,dar de nervi am aruncat cardul pana sa citesc mesajul de la tine.Asta e la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Salut! Azi am dus motorul la doctor, sper ca pe maine aflu un raspuns cu ce'l doare. Numai bine Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 gasim pe undeva un cadru de rd04 pentru un coleg afrikanist? a cumparat un motor, si avea probleme cu directia, si cand a dat carenele fos si rezervorul a observat ca e stramb cadrul. el vrea sa o repare rapid, sau daca nu gaseste cadru, o sa o dezmembreze si din banii de pe ea sa isi cumpere alt motor. asa ca daca vrea cineva ceva piese, sa facem o lista sa vedem ce zice omul, si poate il ajutam sa scape de problema. pe mine ma tenteaza motorul si rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 gasim pe undeva un cadru de rd04 pentru un coleg afrikanist? a cumparat un motor, si avea probleme cu directia, si cand a dat carenele fos si rezervorul a observat ca e stramb cadrul. el vrea sa o repare rapid, sau daca nu gaseste cadru, o sa o dezmembreze si din banii de pe ea sa isi cumpere alt motor. asa ca daca vrea cineva ceva piese, sa facem o lista sa vedem ce zice omul, si poate il ajutam sa scape de problema. pe mine ma tenteaza motorul si rotile. http://crash-moto.eu/honda/XLV600.php in josul paginii nr. de tel e pe site Mesaj completat acu' nu dati cu pietre, dar vin si eu cu o intrebare mai ciudata, vreau sa schimb Transalpu din dotare prin iarna si as vrea sa testez un african de preferat rd07 , sa vad daca este The One ! am testat azi un Varadero pe carburatie, motoru e orgasmic dar nu e ce caut eu, ca suspensii, si ca pozitie, ghidonu' e ciudat rau, am testat si Super tenere dar din motive de pitici pe creier si anume Honda, nu-l vreau desi pretul e mai mult decat tentant. Stiu ca femeia si motoreta nu se imprumuta, dar nu ma dau pe o roata cu motorul altuia si nici nu fac prostii, n-am niciun accident la activ, sunt destul de mare s-o pot controla, 1.94 / 110 kg si daca va incalzeste suport orice cheltuiala, dar n-o sa fie cazul si evident dau bere daca se risca cineva, desi ma indoiesc, va rog dati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Daca treci pe la Valenii de Munte, eu iti pot da un Rd04 sa dai o tura sa vezi cum e, si mai mult ca sigur o sa dai o tura si cu rd07, ca o sa fie si Leo cu noi. Daca nu ajungi la Valeni, te asteptama la Buzau la intrunirea moto, sau la cea de Afrikane de la Lacul Vulturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Am eu un cadru de RD03, il dau gratis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 mai are omu cadru ala de pe site ? care valeni? care buzau, care lac? voi n-ati avut deja intrunirea? ce se petrece in locatiile alea si cand ? dati si voi mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.