Galen Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop Da, se poate. Ai nevoie de o cheie de aia de esapament (cirlig cu pinten sau cum naiba ii spune )ca sa slabesti contrapiulita, apoi piulita se regleaza in sensul lungirii telescopului (se infileteaza cred). Ca sa ajungi sa lucrezi comod acolo se demonteaza unele chestii din jur, carenele laterale etc. Scuze pt informatiile lacunare , dar am facut (in sens invers) operatiunea asta acum vre-o 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) e un rd04 si e lasat la maxim jos din spate..vechiul proprietar era cam micutz si a zis ca a lasato el in jos dar atunci nu prea ma interesa cum si ce.am inteles ca se poate inaltza din telescop Da, se poate. Ai nevoie de o cheie de aia de esapament (cirlig cu pinten sau cum naiba ii spune )ca sa slabesti contrapiulita, apoi piulita se regleaza in sensul lungirii telescopului (se infileteaza cred). Sa nu uiti apoi sa stringi din nou contrapiulita pe piulita. Ca sa ajungi sa lucrezi comod acolo se demonteaza unele chestii din jur, carenele laterale etc. Scuze pt informatiile lacunare , dar am facut (in sens invers) operatiunea asta acum vre-o 4 ani. Mesaj completat lant nu as pune altceva decat did sau tsubaki putin mai ieftine sunt regina si rk,dar si mai slabe Putinul asta inseamna vre-o 60-70de euro (-). Nu am fost de loc impresionat de durabilitatea DID-ului asa ca vreau pur si simplu sa ma lamuresc daca platesc marfa sau brandul. Apoi am sa va spun cu sinceritate si voua concluziile Editat Noiembrie 24, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde. Adi si eu am patit asta din cand in cand ... si am ales sa atasez de chei un snur cu o mini carabina in capat pe care o agat de un ghidaj de cablu pe acolo prin bord ... Editat Noiembrie 25, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Seara buna. Stiti cumva daca potriveste contactul de la Dominator, la Africa? Imi iese cheia din contact si cand e pus. Nu as vrea sa o pierd cine stie pe unde. Adi E cumva RD04? si mie imi iese de la inceput din contact si cu contactul pus. Am considerat asta un avantaj cind umblu pe drum scurt la topcase Nu mi-a sarit din contact in mers pina acum indiferent de hopuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 E cumva RD04? si mie imi iese de la inceput din contact si cu contactul pus. Am considerat asta un avantaj cind umblu pe drum scurt la topcase Nu mi-a sarit din contact in mers pina acum indiferent de hopuri. E RD03. Am vazut si eu avantajul cu topcaseul. , doar ca dominatoru sta in spatele blocului, cu tot mai putine piese pe el, si am zis ca daca nu ma cosa decat ceva timp, sa incerc sa rezolv problema. Adi Mesaj completat Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutari, Sa stiti ca dk nu sriu pe aici, nu inseamna ca nu citesc, dar scuze gasim: timp, net prost. bla bla ... Citeam despre lant. Adevarate sunt toate opiniile si firesti, de aceea este forum. Eu am reghina. Si am alta parere. Dk ma ia cineva in seama . Depinde ce vrei sa faci cu motorul. vrei sa te tina piesele cat mai mult ? sau vrei sa te plimbi. da da stiu.... al drakului asta s-a ajuns si isi bate joc de ea. Nu este adevarat. Am mai avut motoare si nu cred ca am zapacit vre'unul " recunosc dk e cazul"(am calat un motor,de dnepr dimineata cnd l-am pornit sa se incalzeasca, eram la munte. Mi-a facut unul un cuzinet prea strans , cica se lasa , si m-a lasat). cand nu am avut cu ce sa intretin un motor... l-am vandut. dar cat timp l-am avut, am mers cu placere. Care-i ideea.... m-am .bucurat la maxim de adrenalina oferita de acestea . niciodata nu m-am dat jos sa citesc ce scrie pe lant . Eu cred ca despre diferentele de calitate vorbesc competitorii, nu-mi vine sa dau bani multi pe lucruri de care sa-mi fie "jena" sa le exploatez.Decat sa dau bani multi pe un lant despre care l-am auzit pe Cyril Depres ca ar fi bun, mai bine imi pun si eu unul ca reghina si ma dau; uit sa-l ung , sa-l spal? ies cu fata curata . si asa e prost, si nu tinea mai mult. Mi se pare interesanta si ideea cu fibra de sticla, si cu mesteritul este o satisfactie sa-ti faci ceva la motor, dar cu siguranta boieru' are dreptate. nu incerca sa dai noroc cu mana plina de fibra!. una este sa faca asta unul specializat. De ce nu ne luam toti crash bar-uri de firma ? Ca si asa il dau de pamant. Toti vrem sa fim piloti de firma , dar n-avem , macar incercam sa imitam bine... ne imbracam frumosss Aolo ce dor mi s-a facut de motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie. Adi Daca motocicleta sta pe loc, cu motorul pornit, sau se deplaseaza f incet (trafic), aerul nu va circula printre aripioarele radiatorului si e normal sa porneasca ventilatorul. Chiar si pe ger naprasnic. Cand prinzi viteza, radiatorul se raceste si ventilatorul se opreste. Cu atat mai repede cu cat e mai frig afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 e normal sa porneasca ventilatorul. Chiar si pe ger naprasnic. . Esti sigur cu gerul naprasnic?, Ai intrebat si tu , unde sta acul de la temperatura? cumva pe rosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Era cineva pe aici, cstelia parcă, care se ocupa cu adusul motocicletelor, dezmembrarea lor, vînzarea.... de-astea de-ale gurii. Sau mai bine hai să vă amuz puțin, pe timpurile astea poate prinde bine... Pe moment, am un IZh în ciopîrțire, Âşi o Jawa - acum Âşi aia în refacere deoarece au binevoit a plesni rulmenții de pe ambielaj ... altă poveste. M-am pus pe căutat. ÂŞtiu ce vreau: un enduro-touring de cilindree mică. De ce: locuiesc într-o zonă populată, dar... necivilizată. Străzile lasă mult de dorit, deÂşi chipurile se intitulează municipiu. Vreau o motocicletă care să reziste la drumuri tip off-road, dar să aibă Âşa confortabilă, să aibă motor deci consum mic, dar... chestie de imagine (că prostu' pînă nu-i fudul... deh) să arate Âşi mai impunător. Pe vremea asta de nici nu-ți vine a te uita afară, m-am pus pe studiat netul cel mare. M-am lămurit care e diferența între choppere, turinguri, enduro, cross... enduro-turinguri... Âştiam cum vreau să arate - cu carenaj care să îmbrace furca, Âşi hai la căutat. De preferat, normal, motoare 4 timpi. Cilindreea între 125...150 pînă pe la 500. Mărci cunoscute de preferat japoneze. Au ieÂşit din discuție Hondele F650, Transalp, Dominator (asta are Âşi Âşaua îngustă), Suzuki DR650 (asta nu-mi place deloc cum arată!)... Candidatele au fost din start, Kawasaki KLE 500. Însă nu Âştiu de ce preferam monocilindric, Âşi poate cu motor mai mic. Am găsit apoi surioara ei de proveniență italiană Aprilia Tuareg Wind - 350cmc, 4 timpi.. arăta a Dakar... ce mai, credeam c-o găsisem. Însă am înțeles că sunt cam păcătoase pe la capitolul motor. Distribuția cică. Am renunțat la idee Âşi am căutat mai departe. Nu prea departe - tot în ogradă italiană, unde am dat peste Gilera XR2. Însă, 2 timpi Âşi 125 cmc, deÂşi arată.... zic eu cel mai bine din toate. Veche. Consum mare. Nu. Mai departe.... iar japoneză, deci bun. Yamaha. Capacitate? 250 - hm, bun... dar 2 timpi, 2 cilindri. ÂŞi nu arată tocmai bine. Dar? TDM125 ? păi arată bine, găsisem una aproape de mine, de prin 2002 chiar, costa biniÂşor, Âşi deÂşi 2 timpi, dar 125... Âşocul zilei,consum de motor de 500cmc!!! Aaa, cu durere, aÂşa nu, mă scuzați. Motor mult-lăudat - Suzuki DR350. 4 timpi. Bun. DeÂşi nu-mi place deloc cum arată. DELOC!!! Doar poate-poate, dacă s-ar putea îmbrăca cu carenajul de pe Big... AÂşa că mi-am călcat pe inimă Âşi am zis că poate trec la capacitățile de care fugeam. Dominator nu, Transalp... poate, deÂşi nu prea mă atrag motoarele în V. Mult îmi place cum arată Africanul. Însă am văzut prețuri pe care sincer, nu le-aÂş da. În condițiile în care am salariu de bugetar ce slab depăÂşeÂşte 300 euro, plus rate. Doar dacă - Âşi aici mă refer la cei menționați la început - aÂş găsi cel mai vechi Âşi cel mai ieftin african bun, circulabil Âşi înmatriculabil. DeÂşi... am găsit în "parohia" mea un KLE500. Din 95, în stare foarte bună, Âşi e 1000 euro. O fi mult... o fi bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Era cineva pe aici, cstelia parcă, care se ocupa cu adusul motocicletelor, dezmembrarea lor, vînzarea.... de-astea de-ale gurii. Sau mai bine hai să vă amuz puțin, pe timpurile astea poate prinde bine... Pe moment, am un IZh în ciopîrțire, Âşi o Jawa - acum Âşi aia în refacere deoarece au binevoit a plesni rulmenții de pe ambielaj ... altă poveste. M-am pus pe căutat. ÂŞtiu ce vreau: un enduro-touring de cilindree mică. De ce: locuiesc într-o zonă populată, dar... necivilizată. Străzile lasă mult de dorit, deÂşi chipurile se intitulează municipiu. Vreau o motocicletă care să reziste la drumuri tip off-road, dar să aibă Âşa confortabilă, să aibă motor deci consum mic, dar... chestie de imagine (că prostu' pînă nu-i fudul... deh) să arate Âşi mai impunător. Pe vremea asta de nici nu-ți vine a te uita afară, m-am pus pe studiat netul cel mare. M-am lămurit care e diferența între choppere, turinguri, enduro, cross... enduro-turinguri... Âştiam cum vreau să arate - cu carenaj care să îmbrace furca, Âşi hai la căutat. De preferat, normal, motoare 4 timpi. Cilindreea între 125...150 pînă pe la 500. Mărci cunoscute de preferat japoneze. Au ieÂşit din discuție Hondele F650, Transalp, Dominator (asta are Âşi Âşaua îngustă), Suzuki DR650 (asta nu-mi place deloc cum arată!)... Candidatele au fost din start, Kawasaki KLE 500. Însă nu Âştiu de ce preferam monocilindric, Âşi poate cu motor mai mic. Am găsit apoi surioara ei de proveniență italiană Aprilia Tuareg Wind - 350cmc, 4 timpi.. arăta a Dakar... ce mai, credeam c-o găsisem. Însă am înțeles că sunt cam păcătoase pe la capitolul motor. Distribuția cică. Am renunțat la idee Âşi am căutat mai departe. Nu prea departe - tot în ogradă italiană, unde am dat peste Gilera XR2. Însă, 2 timpi Âşi 125 cmc, deÂşi arată.... zic eu cel mai bine din toate. Veche. Consum mare. Nu. Mai departe.... iar japoneză, deci bun. Yamaha. Capacitate? 250 - hm, bun... dar 2 timpi, 2 cilindri. ÂŞi nu arată tocmai bine. Dar? TDM125 ? păi arată bine, găsisem una aproape de mine, de prin 2002 chiar, costa biniÂşor, Âşi deÂşi 2 timpi, dar 125... Âşocul zilei,consum de motor de 500cmc!!! Aaa, cu durere, aÂşa nu, mă scuzați. Motor mult-lăudat - Suzuki DR350. 4 timpi. Bun. DeÂşi nu-mi place deloc cum arată. DELOC!!! Doar poate-poate, dacă s-ar putea îmbrăca cu carenajul de pe Big... AÂşa că mi-am călcat pe inimă Âşi am zis că poate trec la capacitățile de care fugeam. Dominator nu, Transalp... poate, deÂşi nu prea mă atrag motoarele în V. Mult îmi place cum arată Africanul. Însă am văzut prețuri pe care sincer, nu le-aÂş da. În condițiile în care am salariu de bugetar ce slab depăÂşeÂşte 300 euro, plus rate. Doar dacă - Âşi aici mă refer la cei menționați la început - aÂş găsi cel mai vechi Âşi cel mai ieftin african bun, circulabil Âşi înmatriculabil. DeÂşi... am găsit în "parohia" mea un KLE500. Din 95, în stare foarte bună, Âşi e 1000 euro. O fi mult... o fi bine... Cpacitate mica si bune sunt motoarele in 4 timpi...de recomandat SUZUKI DR 350 si YAMAHA XT 350 (sau 600)--au preturi si performante bune.....oricum toate arata la fel pline de noroi...daca iti place putin offroad Editat Noiembrie 26, 2010 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 iti dau un dr 350 shc(furca upside-down) reglaj inaltime, inmatriculat, casca, ochelari si tricou -1300 euro!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petro7 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutare tuturor posesorilor de AT! Eu Âşi AT am reuÂşit să dăm de pamânt. AtaÂşamentele arată ce am stricat; nu reuÂşesc să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi mulțumesc. Respect. Dan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Esti sigur cu gerul naprasnic?, Ai intrebat si tu , unde sta acul de la temperatura? cumva pe rosu? cred ca tb sa te asiguri ca deschide termostatul, africanei si vara ii porneste destul de rar ventilatorul, are o racire buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutare tuturor posesorilor de AT!Eu Âşi AT am reuÂşit să dăm de pamânt. AtaÂşamentele arată ce am stricat; nu reuÂşesc să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi mulțumesc. Respect. Dan. Care atasamente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 al locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Salutare tuturor posesorilor de AT! să-mi dau seama dacă e aluminiu sau antimoniu; dacă cineva are o rezervă sau Âştie care ar fi soluția pentru reparare, îi Dan. E aluminiu, si trebe schimbata pompa de frina fata, chiar daca o lipesti cu ceva solutie , nu va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Se sudeaza aluminiul. Eu am sudat maneta si suportul de oglinda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Esti sigur cu gerul naprasnic?, Ai intrebat si tu , unde sta acul de la temperatura? cumva pe rosu? Acul sta jos, pe 0. Intradevar ventilatorul porneste destul de greu, o singura data am patit'o cand incercam azivara sa ies din noroi cu ea. Adi Mesaj completat Se sudeaza aluminiul. Eu am sudat maneta si suportul de oglinda. Unde ai sudat'o? In cluj? Editat Noiembrie 26, 2010 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Acul sta jos, pe 0. Intradevar ventilatorul porneste destul de greu, o singura data am patit'o cand incercam azivara sa ies din noroi cu ea. Normal este ca pornitul ventilatorului sa se intample doar cand acul de temp este sus. Altfel este o problema fie la ventilator si senzorul lui de temp fie la ac si senzorul lui de temp. Nu stiu unde e plasat senzorul de temp al acului, normal ar fi inainte de circuitul radiatorului. Daca este plasat pe circuitul radiatorului, atunci trebuie suspectat termostatul. Verifica-l pe asta intai. Si schimba si antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) E RD03. Am vazut si eu avantajul cu topcaseul. , doar ca dominatoru sta in spatele blocului, cu tot mai putine piese pe el, si am zis ca daca nu ma cosa decat ceva timp, sa incerc sa rezolv problema. Adi Mesaj completat Salut. Ati patit cumva sa va porneasca cooleru de pe radiator? cu totate ca afara temperatura e pe - ? In seara asta, cand mergeam spre casa, auzeam un sunet, care, tind sa cred ca era coolerul. Pornea cand acceleram, si se oprea dupa scurt timp. Situatia s'a repetat de cateva ori. Am mai auzit sunetul asta in vreo 2 diminete, in aceeasi situatie. Adi Nu cred ca e coolerul. AT este exceptional de bine racita de megaradiatoare tropicalizate. Coolerul porneste chiar si vara DOAR daca motorul sta in coloana. Exclus sa porneasca iarna in mers, indiferent de viteza. Verifica totusi nivelul lichidului de racire sa fie ok intre repere si sa nu cumva sa iasa bule cind accelerezi. Mare dreptate are si Andrei, poate fi defect termocontactul de pe radiator Editat Noiembrie 26, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Doruletz, ma gandesc sa iau eu DR-ul pentru Roxy, ca e faina rau faza aia cu amortizorul, si cred ca e perfecta pentru ea din punct de vedere al greutatii. O sa te sun sa vb. Azi am primit furca upside-down, care arata incredibil de bine. Parca e noua. Urmeaza sa vad cum fac evtualele adaptari. Dar cea mai mare surpriza e toba de Africa Queen. E incredibil de usoara. Arata super, si abia astept sa o pun pe motor, sa ii aud si glasul. Faza nasoala e ca luni plec la munca si nu am timp de modificari. Dar e mai bine asa, nu vreau sa lucrez in graba. Si oricum, o sa mai dureze putin pana ajunge si saua de Transalp. Deja am orgasme cand ma gandesc cum o sa alerg cu Reta pe dealuri... Za-fly, tu nu mai spui nimik? Sunt gata carenele? Am trimis parbrizul prin Neagu. Multumesc mult pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Nu cred ca e coolerul. AT este exceptional de bine racita de megaradiatoare tropicalizate. Coolerul porneste chiar si vara DOAR daca motorul sta in coloana. Exclus sa porneasca iarna in mers, indiferent de viteza. Verifica totusi nivelul lichidului de racire sa fie ok intre repere si sa nu cumva sa iasa bule cind accelerezi. Mare dreptate are si Andrei, poate fi defect termocontactul de pe radiator Termometrul si indicatoru functioneaza, insa cum am zis, nu stiu dece porneste din senin. Seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Normal este ca pornitul ventilatorului sa se intample doar cand acul de temp este sus. Altfel este o problema fie la ventilator si senzorul lui de temp fie la ac si senzorul lui de temp. Nu stiu unde e plasat senzorul de temp al acului, normal ar fi inainte de circuitul radiatorului. Daca este plasat pe circuitul radiatorului, atunci trebuie suspectat termostatul. Verifica-l pe asta intai. Si schimba si antigelul. Cam asa cum spui deoarece - termostatul este situat imediat dupa pompa de apa si are rolul de a opri circulatia apei prin radiatoare pana la o anumita temperatura (pentru a se incalzi motorul mai repede). Peste aceasta temperatura el deschide si lasa apa sa circule prin radiatoare pentru racire. Daca s-a blocat pe inchis este posibil ca apa sa fiarba in motor (acul se duce pe rosu) dar ventilatorul nu porneste. - termocupla ventilatorului este situata pe radiatorul drept si are rolul ca atunci cand temeperatura apei creste aproape de punctul de fierbere sa inchida circuitul de masa al ventilatorului si acesta porneste pentru a raci apa. - acul indicator de la bord indica intotdeauna temperatura apei in motor (la orice vehicul) si nu temperatura apei in radiator tocam din ratiunile explicate la punctul 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Prin urmare, daca omului ii porneste ventilatorul dar acul indica zero, inseamna ca e stricat indicator - senzor temp (lichidul fierbe dar acul nu indica) sau e stricat ventilator - termocupla (porneste aiurea, lichidul fiind rece). PS Totusi, oricat de buna ar fi racirea la motoarele cu racire pe lichid, in conditii de stat in trafic ventilatorul porneste, cum am mai spus, chiar si cand este ger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.