TRX-er Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) eu din cate vad rezervorul este de rd03(sau de marathon), si din ce vad la boano difera de rezervorul suplimentar de 17l pentru rd04. si mai pare ca a fost si trosnit(imi cer scuze, nu este trosnit, este protectia pt esapament)!! bine, ca daca ramane la 100-150 euro se merita!! boiere, te ajut eu cu pay-pal-ul Editat Martie 9, 2011 de TRX-er Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 @Boieru Rezervorul se vinde cu carene. Capacul rezervorului lipseste. Saua originala NU se mai poate folosi. Si.... de robinete nu zice nimic. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Domnilor, o sa din asta unde/cine imi face? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Domnilor, o sa din asta unde/cine imi face? Contactează userul Darian (sau darian, nu Âştiu dacă e cu majuscule) Toată suflarea e mulțumită de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Rezervoarele se vor vinde scump. Exact ce spuneam... Si inca nu s-a terminat licitatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) Profesore, multumesc frumos, dar cred ca nu voi pune cadrul pe motor. Este nou? e prea frumos sa-l stric, naiba. Am sa umblu cu el prin oras pe cot asa cum umbla pipitele cu geanta agatata Mesaj completat sebicozaureeeee. Nu mai am numarul tau de telefon . Suna-ma pompitele sunt de ceva vreme in brasov. Editat Martie 10, 2011 de leoafricatwin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Sunt convins ca pretul o sa creasca mult. Am mai cautat pe ebay si nu am mai gasit nimic de genul acesta. Oricum, sa termin eu restul modificarilor intai, ca rezervor o sa imi fac singur. Ii fac o vizita unui vechi prieten chopperist la Brasov, si imi face el din aluminiu, si rezervor, si carene si tot ce vreau... E mare meseriash. Pentru cine nu il cunoaste, intrati pe http://www.bastybikes.com/ si o sa va lamuriti de ce e in stare. Astept incva un raspuns de la tipul care spunea ca face carenele acelea rally, dar vad ca nu mai da nici un semn pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Profesore, multumesc frumos, dar cred ca nu voi pune cadrul pe motor. Este nou? e prea frumos sa-l stric, naiba. Am sa umblu cu el prin oras pe cot asa cum umbla pipitele cu geanta agatata Sa fi sanatos! Pune-l in vitrina pe un mileu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Sunt convins ca pretul o sa creasca mult. Am mai cautat pe ebay si nu am mai gasit nimic de genul acesta. Oricum, sa termin eu restul modificarilor intai, ca rezervor o sa imi fac singur. Ii fac o vizita unui vechi prieten chopperist la Brasov, si imi face el din aluminiu, si rezervor, si carene si tot ce vreau... E mare meseriash. Pentru cine nu il cunoaste, intrati pe http://www.bastybikes.com/ si o sa va lamuriti de ce e in stare.Astept incva un raspuns de la tipul care spunea ca face carenele acelea rally, dar vad ca nu mai da nici un semn pe forum... acu lucrez la matrite e un proces destul de lung sper saptamina viitoare sa fie gata prima voi veni cu poze si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pentru Africani .... Ceva mai oficial. http://www.youtube.com/watch?v=J9tPkA1ojNE...feature=related Pacat ca nu se mai fabrica. Au ales Transalpul sa fie la putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pacat ca nu se mai fabrica. Au ales Transalpul sa fie la putere. Da-mi voie sa completez asta: (TA)2=AT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Pentru Africani .... Ceva mai oficial. http://www.youtube.com/watch?v=J9tPkA1ojNE...feature=related Pacat ca nu se mai fabrica. Au ales Transalpul sa fie la putere. Nu se va face nici o data nimic comparabil cu AT, indiferent de tehnologie, este si va ramine o legenda. Cu parere de rau trebuie sa pun africana jos pentru o vreme. Cu toata placerea fantastica de a o conduce aproape zilnic. S-au adunat chestii multe de facut. Improvizatia din Muntenegru trebuie eliminata, chitul nou de lant trebuie pus sus, carena fata consolidata schimbate semnalele rupte si reparate cu atele, etc, etc. Draga RD 04, am mers neintrerupt 3 ani, e timpul pentru un pit stop Mesaj completat Constatari: toba ruginita rau si chiar gaurita intr-un loc, colierul de prindere pe galerie s-a rupt la demontare de ruginos ce era. O data lantul taiat cu flexul am scos pinionul de la cutie, plin de sute de grame de " argila uleioasa" pe acolo. Kitul era la capatul capatului iesise deja de 2000km din orice posibilitate de reglaj. Nu m-a tinut cine stie ce, nu a ajuns la 30 mii, era DID. Acum voi testa un kit reghina. Mai ramine sa-mi montez un ungator de lant. Va fi cu electrovalva si comandat de la ghidon cu un buton si va unge lantul prin intermediul pinionului mic pentru ca ungatorul sa lucreze protejat sub carcasa pinionului si sa nu am probleme de fiabilitate. Interesant, desi motorul are clar peste 100 mii km, nu am uzura semnificativa la canelurile axului. Un pont acum pentru cei care au aceeasi problema: crasbarul s-a cam adunat catre motor pe ambele laturi (e de ala stil "petale" si am avut eu grija sa-l ciocanesc ) numa iarna asta am tras doua trinte "simetric" manevrind motorul nu destul de tiptil pe gheata. Crashbarul voiam fie sa-l dau jos si sa-l inderpt fie sa-l trag cu ceva masina. Nu trebuie nici una nici alta. Se foloseste un cric hidraulic mic care intra perfect intre "petale" si cilindrul fata pe ambele parti. Normal dupa ce ai dat jos rezervorul. Cu cricul ala se craceste crashul cit consideri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 eiii, pan la intalnirea de la nadrag e ready to go! spor la munca Mesaj completat ps: rezervorul ala suplimentar de coada s-a dat pe ebay cu 1300 de coco! UAU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) eiii, pan la intalnirea de la nadrag e ready to go! spor la muncaMesaj completat ps: rezervorul ala suplimentar de coada s-a dat pe ebay cu 1300 de coco! UAU! acum pe bune, dă-l dracului de rezervor, la ce să dai atâția bani pe el? de banii aștia îți iei la canistre de nu ai ce sa faci cu ele... plus o damigeană pe post de top case... sincer, câți ați rămas cu africanele în pană de benzină? cred că nimeni... Editat Martie 13, 2011 de Byk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Domnilor, Dupa cum v-am spus cateva topicuri mai devreme, am inceput pregatirea de sezon la africana recent achizitionata si azi am avut o surpriza enorma cand am desfacut capacul ce protejeaza pinionul fata. Cum vedeti in poza, axul era uzat intr-un mod inimaginabil. Nu avea piulita de siguranta si asta a permis pinionului sa miste liber si sa provoace asa ceva. Ma mir ca n-a cazut pinionul de pe ax. Acum, musai sa remediez problema si pt asta trebuie sa gasesc un ax (nu mai vb de lucrare). Incep sa scotocesc netul dupa Africane dezmembrate, dar poate aveti si careva din voi informatii unde as gasi piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 @mmircea Aia e prima piesa ce o pui in motor ..si ultima care iese la demontare ...pe langa costul axului ... te manca costul garniturilor si altele pana ajungi la el ... plus 100% odata desfacut o sa vrei sa schimbi si mai multe ... si costurile o vor lua in sus rau de tot... In locul tau eu unul l-as suda ... centarat bine ...DEGRESAT ( orice ulei /vaselina va ramane vei avea pori in sudura) si cu rabdare in pasi sa nu prajesti semeringul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Domnilor, Dupa cum v-am spus cateva topicuri mai devreme, am inceput pregatirea de sezon la africana recent achizitionata si azi am avut o surpriza enorma cand am desfacut capacul ce protejeaza pinionul fata. Cum vedeti in poza, axul era uzat intr-un mod inimaginabil. Nu avea piulita de siguranta si asta a permis pinionului sa miste liber si sa provoace asa ceva. Ma mir ca n-a cazut pinionul de pe ax. Acum, musai sa remediez problema si pt asta trebuie sa gasesc un ax (nu mai vb de lucrare). Incep sa scotocesc netul dupa Africane dezmembrate, dar poate aveti si careva din voi informatii unde as gasi piesa. NASOL dar nu e o problema iremediabila! bagi niste banuti in motor/motocicleta dar stii ca nu te mai doare capul muhhhuuulti ani de acum inainte, si mai esti si cu inima impacata ca i-ai vazut matele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 cumpar parbri z original pt AT RD04 - de principiu il vreau sh, ca sa fie mai ieftin!! multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Domnilor, Dupa cum v-am spus cateva topicuri mai devreme, am inceput pregatirea de sezon la africana recent achizitionata si azi am avut o surpriza enorma cand am desfacut capacul ce protejeaza pinionul fata. Cum vedeti in poza, axul era uzat intr-un mod inimaginabil. Nu avea piulita de siguranta si asta a permis pinionului sa miste liber si sa provoace asa ceva. Ma mir ca n-a cazut pinionul de pe ax. Acum, musai sa remediez problema si pt asta trebuie sa gasesc un ax (nu mai vb de lucrare). Incep sa scotocesc netul dupa Africane dezmembrate, dar poate aveti si careva din voi informatii unde as gasi piesa. Depinde ce motive mai ai ca sa desfaci motorul. Ca sa schimbi axul ala motorul trebuie facut bucati. Si eu zic sa-l sudezi, multi procedeaza asa. Sudura se poate apoi taia cu flexul si dalta ca sa-l poti scoate la primul motiv de demontare al motorului sau ca sa-i sudezi peste 30 mii km altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Doruletz, de miercuri sunt pe-acasa. O sa modific carena de fatza, asa ca nu o sa imi mai trebuiasca parbrizul original. Mai are cateva gauri de 6 in el, si bucata aceea atasata de la parbrizul vechi, e vopsit negru mat, si daca il vrei, e al tau, gratis, asa cum si eu la randul meu l-am primit tot gratis. Nu mai stiu cine mi l-a dat, dar am scris si atunci ca o sa il donez la randul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 ps: rezervorul ala suplimentar de coada s-a dat pe ebay cu 1300 de coco! UAU! Am licitat si eu pana la 350 eur Un rezervor, dar de RD07 http://cgi.ebay.de/Touratec-43-L-Tank-Hond...=item3cb5c006f7 Sunt curios la cati bani se incheie licitatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 eu nu intelec de ce s-a dus asa sus!!! boano vinde cu 800 euro kitul complet!!!wtf, nu inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 intrebare : bascula la rd04 are intre cadru si bascula vreun distantier sau saiba de plastic? ca la mine n-am gasit nik si la f650 aveam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 no plastic, doar nu-i plasticocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 @mmircea vin si eu cu o propunere! adk o eventuala solutie. sa sudezi si sa ai grija sa nu prajesti simeringul este cam sf dar este o parere , la fel ca si a mea. mai bine ai prlucra axul . nu se va incalzi asa de tare , oricum nu simeringul este problema ci duritatea axului proprietatile , lui. asa ca nici una nici alta nu-s tocmai ortodoxe. pentru ca si prin aschiere se indeparteaza stratul de cement care il primeste la final axul, in fabrica. dar ma gandesc ca dk il prelucrezi adl sa iei "gulerul" acela care a ramas, poti face oricand un pinion cu cotele interioare modificate dupa noua situatie. pt pinion vb dk nu ai cu cine cu "red planet" sa ne vedem sanatosi la nadrag! Mesaj completat @mmircea aolo, ma scuzati , am vazut mai bine poza. aaaaaaaaa altul nou . nu te juca! muncesti degeaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.