pedros Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 potriveste orice releu honda cbr 900 rr yamaha r1 Sau dominator, incercat de mine cu succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Aruncati un ochi aici, nu o sa va para rau /index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) am vazut topicul respectiv de multicel dar ce ma tot freaca ridichea pe mine si nu reusesc sa gasesc raspunsuri in reply-urile tale este..cum imi dau seama daca e nevoie sa le schimb! care sunt simptomele? ahhh....si cum imi dau seama cand trebuie reglate valvele(http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html) ideea generala este cum sa citesc mobra ca sa-i dai ce-i trebe(e babuta saraca)! exceptie benzina, ulei si km. Editat Mai 25, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) am vazut topicul respectiv de multicel dar ce ma tot freaca ridichea pe mine si nu reusesc sa gasesc raspunsuri in reply-urile tale este..cum imi dau seama daca e nevoie sa le schimb! care sunt simptomele? ahhh....si cum imi dau seama cand trebuie reglate valvele(http://www.xrv.org.uk/forums/how/34010-valve-clearances-carburetor-synchronisation.html) ideea generala este cum sa citesc mobra ca sa-i dai ce-i trebe(e babuta saraca)! exceptie benzina, ulei si km. Pai nu-i mare lucru sa identifici o membrana sparta. Hai sa o iau de la inceput: Membrana respectiva joaca rolul cablului de acceleratie de la carburatoarele vechi, respectiv trage in sus siberul(obturatorul de aer)si simultan acul dozator fixat in partea inferioara a siberului. Astfel incit simultan motorul primeste gradual atit mai mult aer, cit si mai multa benzina. (Acul dozator regleaza cantitatea de emulsie benzina/aer care iese din tubul emulsor care are in fund jiclorul principal). Bun, dar ce mai face atunci cablul de acceleratie al africanei? Poi acela cind este actionat(se trage de gaz) deschide un obturator (tip clapeta) aflat la iesirea carbului si normal la intrarea in cilindru. Normal totul X2. Prin deschiderea clapetei, depresiunea din galeria de admisie provocata de aspiratia cilindrului se propaga gradual in functie de deschiderea clapetei in carburator. Tocmai aceasta depresiune care ajunge deasupra membranei comanda ridicarea acesteia impreuna cu ansamblul siber-ac dozator asa cum am aratat inainte. Astfel acceleratia nu mai depinde de eventualele greseli facute de motociclist(tragerea prea brusca a gazului de exemplu) ci de depresiunea din admisie, respectiv de necesitatile motorului. Cu cit se deschide mai tare clapeta de acceleratie, cu atit membrana deschide mai tare siberul de aer si ridica mai mult acul dozator, astfel motorul ia zeama si se accelereaza.Daca se lasa gazul clapeta se inchide vacumul nu mkai ajunge la membrana si ansablul siber dozator cade la ralenti. cred ca am explicat clar cum functioneaza un carburator modern cu membrana de vacum Cu alte cuvinte avem de a face cu un servomecanism de actiomnare a acceleratiei. Astfel cablul nu se mai uzeaza ca la motoarele vechi pentru ca nu mai are de invins presiunea arcului de revenire. De aceea cablurile moderne de acceleratie sint duble pentru a comanda atit accelerarea cit si revenirea. Nu se mai duce cablul in schimb membrana care i-a luat locul, da! Si acum sa-ti raspund Serbane. Daca crapa o membrana de la unul dintre cilindri vacumul scapa prin spartura si cilindrul respectiv nu se mai accelereaza sau se accelereaza slab doar cu gazul tras la maxim(depinde cit e de mare spartura). Cu alte cuvinte doar un cilindru functioneaza normal iar celalat merge in ralenti, iar motorul merge dezechilibrat. Simptomele sint simplu de constatat. 1.Motorul merge cu vibratii, mai ales la ture mai mari 2.Nu mai urca in ture, respectiv plafoneaza pe la 5000. 3.Viteza maxima nu trece de 110-120 Valvele(supapele) se regleaza doar daca tacane mai ales la ralenti se aud(le auzi de pe sa). Sincronizarea inseamna de fapt actionarea in tandem (cu aceeasi cursa a membranelor de vacum) Daca acestea sint intacte inseamna totodata sa ai aceeasi depresiune de comanda a lor. Asta se masoara cu ceasurile(manometrele). Sau cum am indicat eu in topicul de reglaj al carburilor cu cilindri alternativ deconectati(electric-aprinderea-se scot alimentarile bobinelor) motorul sa aiba aceeasi turatie. Deci reglatul valvelor (supapelor) si sincronizarea carburilor sint operatii diferite. Intii se face reglajul valvelor daca este cazul, apoi si reglajul carburilor si apoi sincronizarea acestora. Ce este de fapt celebra sincronizare:"? Timoneria de actionare a clapetelor celor doua carburi are un surub care permite un defazaj mecanic al unghiului de rotatie al celor doua axe cind se accelereaza.de acolo se compenseaza diferentele de accelerare ale celor doi cilindri, dupa reglajul pilot screw Editat Mai 25, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Galen cand supapele fac galagie e un pic tarziu sa faci jocul...si asta o face doar daca se mareste jocul lucru care nu prea se intampla decat foarte rar se destrange poate reglajul in timp ... in realitate jocurile la supape SE STRANG...supapa urca in scaunul ei miscorand jocul fata de cama...si asta nu auzi ...jocul prea mic e mult mai periculos decat mai mare ...joc mic+dilatarea termica a componentelor poate duce la cazul cand supapa ramane intredeschisa Am gasit supape la 0,35+ si recomandarea era 0,18~0,22 ...si nu se auzea nimic... Jocul la supape e bine sa ramana facut in functie de numarul de kilometri parcursi ...in manuale la At/TA e recomandat 12.000 km ...am respectat acest lucru si doar o data a fost nevoie sa le reglez cand am luat motorul in primire...de atunci au trecut ~ 35.000 km ...fara ajustari .12.000 km mi se pare putin as dubla cel putin intervalul asta la TA/AT...dar tot la numarul de Km as verifica supapele si nu as astepta sa faca galagie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ariseandwalk Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Nuj' cum naiba da' mi s-a "tampit" tripmaster-ul. Se aprinde, becul merge insa toti digitii sunt activati (vad numai 8-uri). A mai avut cineva beleaua asta? (adica ma apuc sa investighez serios sau poate fi ceva trivial). Nu am supus motorul la nimik excesiv. Prioblema a aparut brusc fara nici un simptom prealabil. Multam fain Am avut si eu problema asta, si dupa indelungi sapaturi pe forumuri, am gasit o solutie (la care am fost reticent la inceput) care a functionat. Trebuie sa deconectezi TripMasterul de la orice sursa de alimentare, iar dupa cateva minute il reconectezi. Daca nu merge asta, scoti bornele de pe baterie, si dupa cateva minute le reconectezi. Asta scria pe respectivul forum. Eu am fost "norocos" si nu am facut decat pasul 1, adica sa deconectez TripMasterul, si sa-l reconectez dupa cateva minute, si merge . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Galen cand supapele fac galagie e un pic tarziu sa faci jocul...si asta o face doar daca se mareste jocul lucru care nu prea se intampla decat foarte rar se destrange poate reglajul in timp ... in realitate jocurile la supape SE STRANG...supapa urca in scaunul ei miscorand jocul fata de cama...si asta nu auzi ...jocul prea mic e mult mai periculos decat mai mare ...joc mic+dilatarea termica a componentelor poate duce la cazul cand supapa ramane intredeschisa Am gasit supape la 0,35+ si recomandarea era 0,18~0,22 ...si nu se auzea nimic... Jocul la supape e bine sa ramana facut in functie de numarul de kilometri parcursi ...in manuale la At/TA e recomandat 12.000 km ...am respectat acest lucru si doar o data a fost nevoie sa le reglez cand am luat motorul in primire...de atunci au trecut ~ 35.000 km ...fara ajustari .12.000 km mi se pare putin as dubla cel putin intervalul asta la TA/AT...dar tot la numarul de Km as verifica supapele si nu as astepta sa faca galagie. E prima data cind aud asa ceva, ma cam mir. Adica supapele sint actionate de un lant cinematic care cuprinde axa cu came si culbutorii. Uzura la supapele propriu zise (scaune talere) ai dreptate! tinde sa reduca jocul. Dar restul uzurilor mi se par mie mai importante. Si alea maresc jocul. Respectiv camele de pe axa cu came, axul culbutorilor, lagarele si suprafetele de atac ale culbutorilor. Oricum iti spun ca la tot ce am avut in 4 timpi(motociclete autoturisme) jocul la culbutori crestea in timp. Oare la AT sa scada? Eu am reglat o singura data supapele de cind am AT acum 15 mii km si am 60 mii facuti cu africana. Una singura nu am putut-o regla ca nu am reusit nicicum sa bag nici o scula acolo (nu se ridica destul capacul chiulasei din cauza cadrului). Dar nu tacane nimic. problema valvelor a fost atinsa in thred-ul ala doar tangential(in sensul ca trebuie si alea reglate cind ai ocazia) era vorba despre carburi. Dar apropo! Este cineva care a reusit sa regleze toate supapele? Si mai ales cum? Editat Mai 26, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 prima ansamblare mai multe foto pe site prima ansamblare mai multe foto pe site nu a luat pozele din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Colegului Marius din Cluj i-au mai ramas din africana accidentata rd-07 jambele +etrierele fata+spate le da toate la 150 lei. Deasemenea i-au ramas radiatoarele + turbina le da la 100 lei.Preturile sint fixe si colegul pretinde seriozitate. Doritorii sa sune la urmatorul numar de telefon 0756665007 Marius (Cluj Napoca) Distractie placuta la Nadrag! Editat Mai 26, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Cu cat pot maxim sa inalt ghidonul? Cata diferenta se simte cu inaltatoare de 50mm (in cazul in care sa pot monta, sa mai ajunga si cablurile)? Ce ati facut ca sa coborati scaritele? P.S. Eu sunt destul de inalt si ma cam chinui la mersul in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Cu cat pot maxim sa inalt ghidonul? Cata diferenta se simte cu inaltatoare de 50mm (in cazul in care sa pot monta, sa mai ajunga si cablurile)? Ce ati facut ca sa coborati scaritele? P.S. Eu sunt destul de inalt si ma cam chinui la mersul in picioare. si eu am 197 si am pus inaltatoare de 50 diferenta enorma am si ghidon lat si nu am avut problema cu cablurile vezi foto cu inaltatoarele pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Si eu am inaltatoare +5 cm si ghidon lat si nu am deloc probleme cu cablurile. Dar mai mult de 5 nu se poate fara schimbarea cablurilor. Scaritele se pot da mai jos, fie printr-o piesa de adaptare, fie le tai si pastrezi prinderea articulata pe cadru, pe care construiesti alta scarita putin mai jos, dar nu cred sa poti sa cobori mai mult de 2-3 cm dupa metoda asta. Alt sfat pe car ti-l dau e sa dublezi scarita, sa o faci mai lata. O sa stai mai bine pe motor cand conduci in picioare. Faci o platbanda cu dinti, pe care o indoi in forma de potcoava, si fie o sudezi imbracand scarita, fie o prinzi cu niste suruburi mai lungi care sa treaca atat prin platbanda cat si prin scarite. Daca vrei, pot sa iti trimit niste poze sa vezi cum am facut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 Daca vrei, pot sa iti trimit niste poze sa vezi cum am facut eu. ... sigur, poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 prima ansamblare Arata bine. Felicitari. In alta ordine de idei, colegul Borco ofera un barbriz MRA contra un parbriz Givi sau original. Mai ofera si 10 euro. Poze cu barbrizul mai jos. Telefonul lui Borco - 0728305356 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 si de bunataturile ce ai adus la afrikane nimik? sau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 1. Cstelia and co 2. Tibor_mt 3. Raoulserban 3. Arthur Tm 4. Mihut Bv 5. Korben Dallas 6 .Sherky - daca e in "running order" motoreta pana atunci ... 7. boieru' cu roxy 8. Leo, singur 9. Eugen 10.Redplanet(Cip) 11.neagu 12.Mihutz77 13.Gabitza_Bv 14.Adi CJ + Scutul are 4 suruburi . E simplu de dat jos si mult mai ieftin de polizat coltul decat de sudat baia . Ptr schimbul de ulei , indepartarea scutului iti confera alte posibilitati de acces la filtru si buson de golire . Si pe langa asta , se poate curata zona dupa schimb . MDA MAINE MA DUC SI EU SA MA UIT . CHIAR MI SE PARE O PROBLEMA INTERESANTA , MAI ALES CA AM VAZUT CHESTIA AIA DUPA CE AM SCIMBAT ULEIUL AOLO scz. caps Lock-ul drkului Si eu am cam trosnit scutul. Cip ce zici ne uitam la nadrag la scut? "Fara tine nu plecam , nu plecam d'acasa... " Ce super va fi tricoul! Am sa vin dezbracat pt tricou si infometat pt ciorba aia ardeleneask k nu stiu cum se scrie dar stiu despre ce-i vorba, deja mi-e foame. Cstelia: cred ca n-ai cheltuit ce-i 5 lei de mici. Frunzaream p'aci...poate maturati si voi strada aia , ca mi-am vopsit motorul si nu vreau sa-l mai dau pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) 1. Cstelia and co 2. Tibor_mt 3. Raoulserban 3. Arthur Tm Tibi Chelu 4. Mihut Bv 5. Korben Dallas 6 .Sherky - daca e in "running order" motoreta pana atunci ... 7. boieru' cu roxy 8. Leo, singur 9. Eugen 10.Redplanet(Cip) 11.neagu 12.Mihutz77 13.Gabitza_Bv 14.Adi CJ + 15. Mircea din Topolovat 16. Sergiu 17. Borco 18. Zoli 19. Mircea Leschian 20. Pilu 21. Cristi Tricourile sunt gata, la fel si stickerele. Pentru cei care si-au zugravit recent vaca, am aranjat pe traseu si o doua treceri prin parau ca sa poata sa spele praful Editat Mai 30, 2011 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 .......Am sa vin dezbracat pt tricou si infometat pt ciorba aia ardeleneask k nu stiu cum se scrie dar stiu despre ce-i vorba, deja mi-e foame..... In legatura cu "ciorba aia ardeleneask k nu stiu cum se scrie dar stiu despre ce-i vorba" - adica gulyas/gulas - nu stiu cum o sa fie, pentru ca eu am lansat ideea de a o pregati pentru vineri seara (suntet multi care vin de departe, etc...) acuma 2 saptamani, dar este liniste totala. Initial m-am gandit ca facem daca vor toti, sau nu facem de loc. Dar daca nu se supara cei care nu vor (poate sunt vegetarieni, sau au alte motive...) atunci putem pregati doar pentru cei doritori. Pana acuma sunt abonati cum urmeaza: 1. tibor_mt (tot timpul magarul e primul...) 2. escovent 3. raulserban ??? 4. cstelia ??? 5. ....... Daca sunt doritori, sa se inscrie pe lista, sa stim ce/cat cumparam. Cei cu semnul intrebarii sa nu se supere ca i-am trecut pe lista, a fost doar din intuitie. Daca nu doresc, sa se stearga. Cei care doresc, sa treaca si numarul de portii/persoane Va salut, si ne vedem la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.danut Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 ceau baieti as vrea sa vin si io la nadrag cam la ce ora e plecarea din timisoara si de unde se pleaca??????? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) In legatura cu "ciorba aia ardeleneask k nu stiu cum se scrie dar stiu despre ce-i vorba" - adica gulyas/gulas - nu stiu cum o sa fie, pentru ca eu am lansat ideea de a o pregati pentru vineri seara (suntet multi care vin de departe, etc...) acuma 2 saptamani, dar este liniste totala. Initial m-am gandit ca facem daca vor toti, sau nu facem de loc. Dar daca nu se supara cei care nu vor (poate sunt vegetarieni, sau au alte motive...) atunci putem pregati doar pentru cei doritori. Pana acuma sunt abonati cum urmeaza: Daca sunt doritori, sa se inscrie pe lista, sa stim ce/cat cumparam. 1. tibor_mt (tot timpul magarul e primul...) 2. escovent 3. raulserban ??? 4. cstelia ??? 5. Korben Dallas Am omis anterior, credeam ca e suficient sa-mi curga balele ca sa se posteze automat pe topic P.S. dupa ce o condimentezi, sa pui si ardei iute De ala care sa se simta si la... iesire P.P.S. Stiu ca se pune ardei iute, dar dupa ce pui ardei iute sa nu uiti sa adaugi ardei iute P.P.P.S. eu nu pot veni de vineri, doar sambata, sper sa nu fie bai Editat Mai 30, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Va salut! Din pacate nu pot ajunge, insa trimit banii pt tricouri prin Mihut. Da, e surpriza si pt mine, insa nu ziceti nimic, lasati asa cum este, ca e mai bine \m/ Va doresc vreme buna si distractie maxima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Mai puneti portii de ciorba, gulas sau orice alta mancare si pentru mine si Roxy, si in principiu pentru toata gaska de la Valeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 (editat) 1. tibor_mt (tot timpul magarul e primul...) 2. escovent 3. raulserban ??? 4. cstelia ??? 5. Korben Dallas Am omis anterior, credeam ca e suficient sa-mi curga balele ca sa se posteze automat pe topic P.S. dupa ce o condimentezi, sa pui si ardei iute De ala care sa se simta si la... iesire P.P.S. Stiu ca se pune ardei iute, dar dupa ce pui ardei iute sa nu uiti sa adaugi ardei iute P.P.P.S. eu nu pot veni de vineri, doar sambata, sper sa nu fie bai Ardei iute se pune. Si dupa aceea se condimenteaza cu ardei iute, + se mai adauga ardei iute. Dar daca vii doar sambata, si asta se pregateste vineri??? Cum facem??? Mai puneti portii de ciorba, gulas sau orice alta mancare si pentru mine si Roxy, si in principiu pentru toata gaska de la Valeni. Asta inseamna cate portii??? Speram sa reusim sa scoatem portia la maxim 10 RON. Doar in cazul in care se va face din carne de vitel va fi putin mai mult... Editat Mai 31, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Ardei iute se pune. Si dupa aceea se condimenteaza cu ardei iute, + se mai adauga ardei iute. Dar daca vii doar sambata, si asta se pregateste vineri??? Cum facem??? Asta inseamna cate portii??? Speram sa reusim sa scoatem portia la maxim 10 RON. Doar in cazul in care se va face din carne de vitel va fi putin mai mult... Salutare, Si eu vreau o portie din ceea ce pregatiti voi acolo :-). Mi-ar placea sa spun ca nu vin singur dar inca e incert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 Ardei iute se pune. Si dupa aceea se condimenteaza cu ardei iute, + se mai adauga ardei iute. Dar daca vii doar sambata, si asta se pregateste vineri??? Cum facem??? Inca nu stiu nimic sigur Exista varianta sa vin vineri seara, dar nu cunosc programul pentru weekend Vedem noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.