rul Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Salutare..eu am avut pe mobre Motovision super multumit..pe africana am incercat xenon dar imi reseta tripul si am renuntat la el in favoarea X-treme Power ..nu am mers inca noaptea dar oricum se vede diferenta fata de un bec standard!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 X-treme Power . 90 lei setul, adica 2 buc.Eu am H4 de 75 W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Si eu sustin ideea ca luminile gandite de japonez sunt cele mai bune in orice conditii. Depinde de japonez Sunt "clasice" lumanarile de la Yamaha Supertenere (ala vechi) si in general de la Yamaha Ma mir ca TDM-ul meu vede bine, sincer A nu se intelege ca am ceva contra Yamaha, baietii aia sunt chiar OK Doar ca nu le place lor sa faca lumini ca lumea La Africana mea nu simt de loc nevoia de xenoane Am vrut sa cumpar de la cineva pentru TDM, dar mi le-a suflat altul. Cineva a zis ca bem uischi. Accept bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 OK..bere sa fie !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 In principiu diferenta asta de lumini normale si xenoane se poate observa clar dupa ce le-ai avut pe amandoua. Pe mobra veche am avut xenon 4300k, pe asta am bec normal de 55 cred si afirm tare si clar ca e altceva cu xenon. NU zic asta ca am avut la masina xenon si la moto bec normal si e cam acelasi lucru, le-am testat pe amandoua, si clar pt mine a fost o diferenta mare. Ca e suficienta lumina becului normal, sunt de acord, dar se poate si mai bine. Acum alta intrebare, cate xenoane existau pe piata in '88 cand a fost scos primul model de africana? dar in 2003 cand nu s-au mai fabricat? deci a gandit bine japonezul...numai ca tehnologia a mai evoluat. Cu alte cuvinte, haideti sa ne dam cu mobrele doar ziua ca atunci nu avem nevoie de lumini puternice ...e bun fiecare ce are si cu ce se simte multumit, restul e can can (discutam vorbe) noroaie placute si adanci va doresc si pascut frumos ca a dat firu de iarba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Sunt de acord, tehnologia evolueaza permanent si evident ca xenoanele lumineaza mai bine, doar de aia au fost create O sa imi pun si eu, dar ma bate gandul sa imi cumpar proiectoare de pus pe crashbar, ca e secsi dar sezonul de investitii s-a incheiat, acum a inceput sezonul de plimbat Citez tricoul lui Boieru': Doar fă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 daca diferenta dintre h4 si xenon e ca intre ba20d(becurile de italia) si h4 apoi tin cu tabara ce e pentru xenoane. in alta ordine de idei dar tot despre lumini, cum ma plimbam eu noaptea pe la min pacasa m-o traznit ca vreu lumini deupa curba...sau mai bine zis sa urmeze directia rotii si o parte din lumina. o idee legata de cum sa montez un proiector pe aripa fata si cum sa-i fac cablajul ma ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) o idee legata de cum sa montez un proiector pe aripa fata si cum sa-i fac cablajul ma ajuta cineva? Ii pui dinam :-)) Sau ii pui proiectorul agatat sub jugul amortizoarelor, chiar sub carena farurilor. Astfel ai luminat drumul pe directia rotii. Editat Aprilie 6, 2012 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Cea ce recomandați voi merge pus în aplicație la viteză foarte mică. Deja, după ce intervine counter-steeringul nu mai ajută poziționarea proiectoarelor pe furcă. ÂŞi nici direcționarea proiectoarelor de pe crashbar astfel încât ( în mintea noastră ) să bată bine înspre interiorul curbei. Dacă e curbă la stânga, atunci proiectorul stânga luminează asfaltul de lângă roată, iar dacă e curbă la dreapta proiectorul dreapta face acelaÂşi lucru cu precizarea că în cazul unui vehicul ce vine din sens opus, proiectorul stângă îi va intra în ochi soferului la întâlnire. Cu alte cuvinte, haideti sa ne dam cu mobrele doar ziua ca atunci nu avem nevoie de lumini puternice ÂŞi ziua ai nevoie de lumini cât mai puternice, eu mergeam cu faza lungă ziua, câteodata aprindeam Âşi proiectoarele. Doar doar oi apărea Âşi eu mai însemnat în oglinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Cea ce recomandați voi merge pus în aplicație la viteză foarte mică. Deja, după ce intervine counter-steeringul nu mai ajută poziționarea proiectoarelor pe furcă. Proiectorul de pe furca te ajuta indiferent de viteza deoarece punctul lui de oscilatie pe verticala este 0. Il folosoesti cu succes pe off-road. Am mers noaptea prin munti pe drum forestier, ploua destul de tare si cred ca ar fi fost de un real ajutor deoarece drumul era destul de denivelat si valurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Ideea proiectorului pe amortizor nu e buna, decat daca e cu xenon, altfel se scutura imediat filamentul cand dai intr-o groapa mai serioasa. Am avut asa ceva pe chopper, si schimbam mereu becuri. Pe Africana nu mi-as pune niciodata. Iar ceea ce spunea Mihutz nu mi se pare ok. Drumul prin padure e bine sa fie luminat cat mai de sus, altfel, umbrele aruncate de pamantul denivelat o sa ti se para ditamai craterele. Daca vreti lumina, xenonul e raspunsul. Sau mai nou tehnologia LED, dar e foarte scumpa. Nu ma refer la proiectoare cu led de 50 de ron setul, ci la lucruri serioase. KyK poate sa spuna de ce e capabil un proiector cu cu led serios, pentru ca mai mult ca sigur a vazut la prietenii cu 4x4. Referitor la weekend, e cam intuneric afara ca sa va pot spune cum o sa fie vremea, dar azi a plouat usor, dar a fost cald. Ieri am ajuns acasa si deja am demontat spatele de la motor, dar daca e vorba de plimbare, il asamblez rapid cu soricei... Trebuie intai sa rezolv problema apei din motor, care disparea ca prin minune. Acum am descoperit si unde. Un surub mai nazdravan a sarit de la locul lui, si mi s-a scurs incet dar sigur toata apa din motor. Am mers fara, si destul de agresiv, cu Leo pe dealuri, si abia la intoarcere Edi a constat ca motorul meu e cam incins, dupa felul in care traznea din cauza dilatarii metalelor. I-am dat sa bea niste apa, si merge ... HONDA... Daca avea soricei in locul suruburilor, sigur nu aveam probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Mihutz77 : făceam referire strict la cazul de rulat pe Âşosea, pe drum accidentat ( Âşi deci viteze mici ) nu percep ca fiind mai avantajoase proiectoarele montate pe furcă în detrimentul locurilor clasice ( crashbar, carene superioare ). Amicu' africanist din BraÂşov ce are motocicleta albă cu număr de TM Âştiu că are proiectoarele montate foarte aproape de far, dar nu-mi aduc aminte din discuțiile purtate care a fost părerea lui referitor la poziționarea acestora. LED-urile sunt într-adevăr cea mai eficientă soluție, mai reduci din consumul general, deci mai poți adăuga alte extras fără a-ți face griji de suprasolicitarea alternatorului. Iar un set de două proiectoare cu LED de maxim 10W bucata este suficient de puternic Âşi nici nu cauzează o gaură în buzunar. ( dar pretul este mai mare decât un set xenon chinezesc ). Mai multe detalii / sfaturi, găsiți aici : http://www.transalp.ro/forum/leduri-lanterne-proiectoare-etc-direct-din-china-t1486.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Mihutz77 : făceam referire strict la cazul de rulat pe Âşosea, pe drum accidentat ( Âşi deci viteze mici ) nu percep ca fiind mai avantajoase proiectoarele montate pe furcă în detrimentul locurilor clasice ( crashbar, carene superioare ). Amicu' africanist din BraÂşov ce are motocicleta albă cu număr de TM Âştiu că are proiectoarele montate foarte aproape de far, dar nu-mi aduc aminte din discuțiile purtate care a fost părerea lui referitor la poziționarea acestora. LED-urile sunt într-adevăr cea mai eficientă soluție, mai reduci din consumul general, deci mai poți adăuga alte extras fără a-ți face griji de suprasolicitarea alternatorului. Iar un set de două proiectoare cu LED de maxim 10W bucata este suficient de puternic Âşi nici nu cauzează o gaură în buzunar. ( dar pretul este mai mare decât un set xenon chinezesc ). Mai multe detalii / sfaturi, găsiți aici : http://www.transalp....hina-t1486.html Salutare! eu sunt amicu cu africana alba si proiectoarele le-a montat neamtul de la care a fost adusa motocicleta, cativa oameni mi-o zis ca nu sunt montate unde trebuie dar m-am incapatanat pana la prima tranta mai zdravana pe coclauri cand vaca s-a proptit in proiectorul drept, si mi-o bulit ambele carene si fata si dreapta fata, aha sa nu uitam de parbrizul crapat asa ca acum am ramas fara proiectoare, cu doua carene crapate si cu trei gaurele in care au fost prinse proiectoarele in ambele carene ... nu recomand proiectoarele sunt de vanzare, foarte rezistente cu mici julituri p.s. la Nadrag o sa vreau 2 abtibilduri sa imi maschez gaurelele ))) o zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Salut, salut ! În ceea ce priveÂşte lumina, aveai vedere mai bună înspre interiorul curbei noaptea, pe asfalt ( deci Âşi viteză încât să te inclini ) cu ele aprinse, față de situația în care aveai doar farurile aprinse ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CipriAT Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 (editat) Sincer nu stiu, pentru ca ele nu erau conectate la baterie, am inteles de la 112cstelia ca neamtul le daduse jos ca sa ii faca itp-ul sau ceva de genul asta si inca nu le facuse legaturi, in fine ideea e ca la mine au ajuns deconectate, mai trebuia sa fac eu cateva chestii sa le leg dar nu am mai apucat pentru ca incepator fiind cred ca a treia iesire cu vaca a fost undeva mai sus de Cabana Diham si acolo am si avut incidentul cu proiectorul pe un hop mai ciudat, eu fara experienta, primul motor, vaca mare = poc, poc poc...si dupa te culege Rul de pe unde apuca ))) Apropo am si niste coburi Krauser de vanzare, pentru ca suportii erau din aia cu semnalizari integrate din ceva plastic si i-am facut praf si pe aia tot atunci p.s. Andry tu esti baiatul cu Transalpul din spate de la Onix din Bv? uite asa aratau proiectoarele a doua motocicleta e a mea Editat Aprilie 7, 2012 de CipriAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Acum 10 minute a venit Leo pe la mine sa mergem pe deal. Pun mana pe soricei, prind numarul si stopul pe frana cu ei de restul de coada ramasa sub sa, si dau sa pornesc. Nimik. Moarta, nu face nici macar un click, desi are curent. O sa vad eu ce are. Dar am ramas fara placute pe spate, asa ca daca are cineva un set in plus, sau stie vreun magazin Louis, sa nu mai stau sa astept 2 saptamanai pana vin din Germania, poate imi da si mie un mesaj. Ma gandesc ca poate cei care merg pe la salonul moto.... Acum ma duc dupa ei cu chopperul... Nu scapa ei de mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Nimik. Moarta, nu face nici macar un click, desi are curent. Asa mi s-a intamplat si mie. De 2 ori. Alt tip de mobra. 1. Releul de pornire. clickaia, dar nu pornea. Din senin asa a apucat-o. 2. O siguranta, dupa ce, din cauza becului de frana (s-a miscat cumva in soclu ca nu il prinsesem calumea ) s-a ars. Sa nu fi facut vreun scurt ceva tot pe acolo, ca tot am citit ca ati umblat pe la stop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Exact. Dupa ce am demontat spatele motocicletei mi-a facut treaba asta. Ma duc acum sa construiesc noul cadru, si o sa verific cu atentie toata instalatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Acum 10 minute a venit Leo pe la mine sa mergem pe deal. Pun mana pe soricei, prind numarul si stopul pe frana cu ei de restul de coada ramasa sub sa, si dau sa pornesc. Nimik. Moarta, nu face nici macar un click, desi are curent. O sa vad eu ce are. Dar am ramas fara placute pe spate, asa ca daca are cineva un set in plus, sau stie vreun magazin Louis, sa nu mai stau sa astept 2 saptamanai pana vin din Germania, poate imi da si mie un mesaj. Ma gandesc ca poate cei care merg pe la salonul moto.... Acum ma duc dupa ei cu chopperul... Nu scapa ei de mine... Am eu o pereche de palcute Goldfren HH sunt aprope noi..au mers un pic dar le-am dat jos ca am schimbat discul pt disc nou am zis sa pun si placute noi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 [..]p.s. Andry tu esti baiatul cu Transalpul din spate de la Onix din Bv? uite asa aratau proiectoarele a doua motocicleta e a mea Da - eu sunt, Transalpul a fost ( de nevoie , nu de voie ). Dar poate-poate am norocul să mă lipesc de-o Africana anul acesta. Deci erai nou în ale motocicletelor atunci când ne-am întâlnit, încă mai aveai proiectoarele pe agregat. Te întrebasem atunci una-alta despre ele, dar uitasem ce mi-ai răspuns. Noroc în toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 O vaca ratacita pe izlaz isi cauta stapan... Detalii la telefon (0722858466) sau PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Rul, pai cum sa facem sa le prezint placutelor tale motocicleta mea? Cat vrei pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 @ boieru- ce soid e cadru nou vrei sa mesteresti la afrikana? ca m-ai facut tare curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Rul, pai cum sa facem sa le prezint placutelor tale motocicleta mea? Cat vrei pe ele? Bem o bere cand ne vedem!!! Da-mi adresa si sa imi spui cum sa le trimit(curier sau posta)!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 vedeti numa sa mearga ca boieru are rd 04 tu ai rd 07A... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.