Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

draq! doar stii ca eu am grija de bebelusul meu!

un gagiu de prin state o iesit la plimbare si acuma e curios de ce nu mai are transmisie finala, la roata , in conditiile in care motorul suna ok (sunt curios daca e ambreiajul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draq! doar stii ca eu am grija de bebelusul meu!

un gagiu de prin state o iesit la plimbare si acuma e curios de ce nu mai are transmisie finala, la roata , in conditiile in care motorul suna ok (sunt curios daca e ambreiajul)

Asa ceva nu ai voie sa-i faci de prea multe ori unui motor de un sfert de tona. Apropo, ma lasa guma si nu mai gasesc nicaieri Heidenau. Sahara 3 e optiunea alternativa da cam scumpa. Stie cineva cine mai aduce Heideanu si la ce preturi? Merg cu tipul asta de guma de 3 sezoane iar asta ultima K60scout a tinut 15 mii fara sa fie mult mai jos in teren. Pe cind sa zic evrika ia-o de unde nu-i :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare protectii GIVI pentru vacuta RD07 sau RD07A, au nevoie de un pic de retus pentru ca sunt zgariate, dar nu e nimic grav, doar estetic. Pret 150 ron, o sa revin si cu poze daca sunt doritori.

 

Protectii la ce?

La ghidon? la motor?

 

Asa ceva nu ai voie sa-i faci de prea multe ori unui motor de un sfert de tona. Apropo, ma lasa guma si nu mai gasesc nicaieri Heidenau. Sahara 3 e optiunea alternativa da cam scumpa. Stie cineva cine mai aduce Heideanu si la ce preturi? Merg cu tipul asta de guma de 3 sezoane iar asta ultima K60scout a tinut 15 mii fara sa fie mult mai jos in teren. Pe cind sa zic evrika ia-o de unde nu-i :P

 

Pe XRV.RO gasesti cateva linkuri utile, printre care si asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haidenau aduce Ramona ( a fost cu noi la intrunirea de la Valeni 2011). Sun-o direct. 0744821527

 

Acum m-am uitat la link-ul pus de Korben. E aceeasi sursa de fapt.

 

Radiator stanga cred ca am eu... Abia in weekend pot sa ajung sa caut in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva nu ai voie sa-i faci de prea multe ori unui motor de un sfert de tona. Apropo, ma lasa guma si nu mai gasesc nicaieri Heidenau. Sahara 3 e optiunea alternativa da cam scumpa. Stie cineva cine mai aduce Heideanu si la ce preturi? Merg cu tipul asta de guma de 3 sezoane iar asta ultima K60scout a tinut 15 mii fara sa fie mult mai jos in teren. Pe cind sa zic evrika ia-o de unde nu-i :P

 

Ce chestie! Astia au pus lacatu' la aprozar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, ma lasa guma si nu mai gasesc nicaieri Heidenau. Sahara 3 e optiunea alternativa da cam scumpa. Stie cineva cine mai aduce Heideanu si la ce preturi? Merg cu tipul asta de guma de 3 sezoane iar asta ultima K60scout a tinut 15 mii fara sa fie mult mai jos in teren. Pe cind sa zic evrika ia-o de unde nu-i :P

Incearca aici http://anvelopemoto.eu/pagina-principala/detail/286-heidenau/flypage|ask/62776-k60-ms-scout-tl.html?sef=hcfp

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am googalit superficial dupa Ramona si n-am gasit-o. Ma bucur ca se mai ocupa si am sa o sun.Pe maxi scooter oferta de gume era 0. Problema rezolvata. Multumesc fain pt raspunsurile prompte. :cheers: Mersi fain si tie Mezule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comandat guma si miine o am. :cheers: Recomand guma asta, a tinut fara derapaje pe asfalt ud si de toate felurile 15 mii si m-am fitiit si in teren cu ea pe unde am vrut fara rateuri si mai am cam un cm de creasta pe mijloc. Abia acum a inceput sa derapeze pe noroi. Daca nu se comporta atit de bine pe asfalt o mai crutam ca am stander si roata de schimb. la roata aia de schimb e insa cam gata discul. Asa ca intrebare: are cineva un disc spate SH in stare buna si la un pret acceptabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva unde gasesc un releu de semnalizare (preferabil in Buc) ?

multumiri :cheers:

Da , am eu, vezi cum faci sa vi sa-l iei de la mine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Stie cineva (aveti careva din domniile voastre) unde as gasi mai lesne un suport bord pt RD07A. Azi vara, prin Mongolia datorita parbrizului greu de turing, mi-a zdranganit pe offroadul pana mi s-a rupt. Am carpit-o eu la fata locului, dar zilele astea, dupa ce am dat-o jos s-o reconditionez, mi-am dat seama ca cel mai sanatos e s-o schimb (foarte coapta).

Apreciez orice sfat/informatie.

Editat de mmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A venit guma. Asa arata una noua pusa linga una cu 15 mii km. Foarte mult a cistigat in durabilitate datorita "cordonului central" . Si guma e mai tare la K60scout fara insa sa fie plastifiata.Am mai observat o chestie care explica durabilitatea. Desi nu pare profilele sint absolut identice. Crestaturile care apar in plus la guma noua nu sint pe toata adincimea creturilor, astfel incit dupa ce se uzeaza de jumatate, 1/2 din crestaturi dispar iar suprafata de sprijin pe sosea creste. Tare smecherie! Unde mai pui ca mai pot folosi linistit guma veche inca 4-7 mii km pe sosea. Problema rezolvata pentru inca un an si multumiri Ramonei pentru superpromptitudine.

post-4028-0-40496900-1332413785_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Stie cineva (aveti careva din domniile voastre) unde as gasi mai lesne un suport bord pt RD07A. Azi vara, prin Mongolia datorita parbrizului greu de turing, mi-a zdranganit pe offroadul pana mi s-a rupt. Am carpit-o eu la fata locului, dar zilele astea, dupa ce am dat-o jos s-o reconditionez, mi-am dat seama ca cel mai sanatos e s-o schimb (foarte coapta).

Apreciez orice sfat/informatie.

 

 

salut , am eu un cadru de bord

 

lasa-mi un pm si cand vin prin mures ti-l arat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa caracteristicile pe care le are o anvelopa (aderenta vs longevitate), conteaza foarte mult maniera de pilotaj. Am avut anul trecut tourance, aveau uzura aprope zero cand am luat africana si am reusit sa fac un pic peste 15 mii inainte sa fiu nevoit sa le schimb. Acum am Sahara enduro3 pe africana. Fac saptamanal, in medie cam 6-700km cu ea si...deja sunt ingrozit ca prin iulie trebuie sa le schimb. Asta e, o anvelopa aderenta se uzeaza mai repede. Mi-au dovedit pana acum ca sunt super anvelope. Nu am simtit sa alunece nici in franari violente, dar nici pe viraje cand aproape pun scaritele pe asfalt. Am probat si ceva dealuri inierbate, destul de abrupte. A urcat de nu-mi venea sa cred :friends:

In ultimele 10 zile am 1600km facuti... :moron:

post-64115-0-03996700-1332628206_thumb.jpg

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa caracteristicile pe care le are o anvelopa (aderenta vs longevitate), conteaza foarte mult maniera de pilotaj. Am avut anul trecut tourance, aveau uzura aprope zero cand am luat africana si am reusit sa fac un pic peste 15 mii inainte sa fiu nevoit sa le schimb. Acum am Sahara enduro3 pe africana. Fac saptamanal, in medie cam 6-700km cu ea si...deja sunt ingrozit ca prin iulie trebuie sa le schimb. Asta e, o anvelopa aderenta se uzeaza mai repede. Mi-au dovedit pana acum ca sunt super anvelope. Nu am simtit sa alunece nici in franari violente, dar nici pe viraje cand aproape pun scaritele pe asfalt. Am probat si ceva dealuri inierbate, destul de abrupte. A urcat de nu-mi venea sa cred :friends:

In ultimele 10 zile am 1600km facuti... :moron:

Stilul de pilotaj conteaza mai putin, doar viteza la capitolul stil. Conteaza cel mai mult alaturi de viteza cit de abrazive sint drumurile pe care umbli. Betonul e cel mai abraziv. Optiunile cu adevarat all road pentru africana sint limitate. Adica gume care sa nu alunece pe asfalt ud si sa "muste" din teren in acelasi timp sa tina un numar rezonabil de km. Sint cerinte atit de contrarii! Din punctul meu de vedere doar sahara 3 si heidenau sint optiuni complete, nu ma mir ca arata cam la fel. Tkc 80 ar mai face parte din optiuni dar uruie urit pe asfalt si se uzeaza foarte rapid. Solutia optima e sa pui la drumuri lungi pe asfalt si beton gume dedicate. Asta incerc eu sa fac acum. Nu am cric central asa ca mi-am luat stander ca sa schimb rapid roata.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stilul de pilotaj conteaza mai putin, doar viteza la capitolul stil. Conteaza cel mai mult alaturi de viteza cit de abrazive sint drumurile pe care umbli. Betonul e cel mai abraziv. Optiunile cu adevarat all road pentru africana sint limitate. Adica gume care sa nu alunece pe asfalt ud si sa "muste" din teren in acelasi timp sa tina un numar rezonabil de km. Sint cerinte atit de contrarii! Din punctul meu de vedere doar sahara 3 si heidenau sint optiuni complete, nu ma mir ca arata cam la fel. Tkc 80 ar mai face parte din optiuni dar uruie urit pe asfalt si se uzeaza foarte rapid. Solutia optima e sa pui la drumuri lungi pe asfalt si beton gume dedicate. Asta incerc eu sa fac acum. Nu am cric central asa ca mi-am luat stander ca sa schimb rapid roata.

Te contrazic referitor la stil. Conteaza absolut categoric maniera de pilotaj: un demaraj bland si lung vs demaraj in forta, cu schimbari de viteza foarte rapide.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu vacile la păscut....Âşi la zbor... Să lăsăm pozele să vorbească.

post-33562-0-79868600-1332745452_thumb.jpg

post-33562-0-13053500-1332745487_thumb.jpg

post-33562-0-94639300-1332745519_thumb.jpg

post-33562-0-03150600-1332745529_thumb.jpg

post-33562-0-39986800-1332745539_thumb.jpg

post-33562-0-86757800-1332745549_thumb.jpg

post-33562-0-77579400-1332745582_thumb.jpg

post-33562-0-54611800-1332745557_thumb.jpg

post-33562-0-84558000-1332745499_thumb.jpg

De data asta va iertam dar data viitoare poate anuntati aceste mici ture..ca si eu vreau sa zbor si sa pasc un gratarel!! :cheers:

 

Te contrazic referitor la stil. Conteaza absolut categoric maniera de pilotaj: un demaraj bland si lung vs demaraj in forta, cu schimbari de viteza foarte rapide.

La fel de mult se "rade " din guma si pe franari!!deci "stilul" conteza mult!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare

 

 

Honda Africa Twin. 1992, 65000km, anvelope ok, toba LeoVince, stare foarte buna - 2300 euro

post-19969-0-15287500-1332773012_thumb.jpg

 

 

Detalii pe PM, sau telefonic la 0723177205

 

 

 

www.motofly.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic referitor la stil. Conteaza absolut categoric maniera de pilotaj: un demaraj bland si lung vs demaraj in forta, cu schimbari de viteza foarte rapide.

Fiecare cu experienta lui. Din punctul meu de vedere doar viteza (guma se inclzeste) si derapajele uzeaza guma. Acuma nici eu nu ma ridic pe o roata si nu fac drift nicaieri si mai ales nu blochez niciodata rotile la frinare. Schimbarea brusca sau neadecvata de viteze inseamna tot derapaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...