Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Pentru proiectoare cu LED de maxim efect, va recomand ClearWater lighs - http://clearwaterlights.com/

Sunt destul de eficiente si au o lumina foarte puternica, dar pretul e unul atat de prohibitv, incat se apropie de valoarea reala la orice africana :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru proiectoare cu LED de maxim efect, va recomand ClearWater lighs - http://clearwaterlights.com/

Sunt destul de eficiente si au o lumina foarte puternica, dar pretul e unul atat de prohibitv, incat se apropie de valoarea reala la orice africana :P

Te rog nu te luat de "africana".macar la ea numai pretul este naspa..la "bemweu" pe langa pret mai atarni o lista lungaaa!!Sa ne vedem sanatosi la "BMW CAMP 3" :cheers:

 

Clujul cu Craiova, carburatoare, consum.....s-a creat precedent la discutia asta cand a fost Marius la intrunire ? sau este doar o supozitie?

 

Si-a cumparat cineva de curand placute de frana? Stiti ceva de GOLD fren ? Ce recomandari aveti?

Intotdeuna unde este Marius se discuta despre carburatoare!! :crack: ..goldfren ..bune si ieftine.cam atit..eu as recomanda EBC sau TRW LUCAS(agresive se dau la disc dar tine si "chedica")!! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru proiectoare cu LED de maxim efect, va recomand ClearWater lighs - http://clearwaterlights.com/

Sunt destul de eficiente si au o lumina foarte puternica, dar pretul e unul atat de prohibitv, incat se apropie de valoarea reala la orice africana :P

 

Pretul nu este prohibitiv decat in masura in care tu consideri ca cine nu are bmw este un sarantoc

Ca de obicei, voi va credeti mai cu mot doar pentru ca aveti o motocicleta mai scumpa. Atacurile astea gratuite nu fac decat sa sporeasca antipatia fata de bmvistii de pe forum

Am si eu un bmvist prin ograda, si nu e capabil sa inteleaga ca nu imi place bmw, indiferent cate accesorii isi pune pe el

Iar fara accesorii e ca un pui de Gostat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza feedbackurile negative atita vreme cit se discuta la obiect si documentat.

Consideri ok postarea asta?

 

"Iarna v-a afectat serios.

GPL pe Africana? Asta mi-ar mai trebui, sa merg cu butelia dupa mine prin padure... Intr-un fel e buna, mai faci cate o omleta. Totusi ma gandesc ca e mai frumos sa merg linistit cu vacutza pe benzina, decat sa ma arunc pe burta in transee daca ma fura peisajul si trantesc dihania, asteptand sa vad daca sare in aer sau nu...

Xenonul de calitate nu se strica atat de usor, asa ca evitati chinezariile. Am bagat motorul prin noroaie, diferite rauri, am spalat-o cu presiune inclusiv pe balasturi, si merg perfect de mai bine de 4 ani. Doar la Basca Chiojdului am mers noaptea la lumina telefonului din cauza unei sigurante la care s-au oxidat contactele, in rest, am facut radiografii cu faruruile. 4300K e cea mai buna temperatura de culoare, pentru ca au albul usor galbui, care bate bine atat pe uscat, cat si pe ceata sau ploaie si asfalt ud. Tot ce sare de 6000K e lumina de OZN, total inutila pe sosea. S-a constat in urma unor studii ca motociclete echipate cu faruri cu lumina galbuie sunt mai bine vazute in trafic de catre soferi. De aceea Philips a creat becurile speciale pentru moto, care au o nuanta galbuie. Si banuiesc ca Philips sunt ceva mai buni la lumini decat chinezii.

Apoi, 1 litru la 100 de km, nu mi se pare un capat de tara. Poti sa elimini litrul in plus consumat, daca mergi ca bunicul, fara sa turezi excesiv, fara demaraje bruste, si nu in ultimul rand mergand la sala sa scapam de burta facuta de la berea cumparata din banii pe care i-am economisit din litrul acela de benzina... Daca era motor de camion, intelegeam sa va plangeti de consum, dar asa... Oricum, sper sa nu fiu prin preajma cand o sa se intalneasca Clujul cu Craiova... Sa vezi atunci discutii referitoare la consum, carburatoare...

Referitor la gume, stilul de condus influenteaza foarte mult durata de viata a unei anvelope. De ex, ma uitam la cauciucul lui Galen, si cred ca daca ar conduce mai sportiv pe curbe, guma nu o sa se mai toceasca atat de mult pe mijloc, deci poate ca o sa faca mai multi kilometrii. Dar daca conduce mai sportiv, creste consumul... "

 

Eu personal nu imi permit asa ceva. :cheers: Daca am o informatie de feedback o pun corect fara aluzii rautacioase la adresa altui user. Daca am contraargumente, le postez decent fara sa jignesc alti useri. Cam atit :cheers:

Salut..cum a spus si "KYK" postul acesta este plin de umor si chiar la subiect specific marca "Boieru"!!Nu stiu daca ai remarcat dar am fost primul care a sarit in sus la ideea GPL si sa-ti explic dece:cand inca ma dadeam pe alte marci am citit un lucru scris de "Korben Dallas" cum ca "africana" nu este numai o motocicleta ..este o "stare de spirit"!!a avut dreptate ca acum cand ma sui in saua ei visez la estul indepartat iar aici prin tara caut cat mai des drumurile prin sate..si cand ai adus in discutie "gpl-ul" parca mi-ai dat cu ceva in cap si aveam in fata ochilor masina de gunoi si autobuzele cu ditamai butelia in spate, de pe vremea comunista...NU strica un simbol al aventurii pt un litru de benzina(faci oras mult..ia un scuter care consuma 2l)!!..poate sunt si eu afectat de iarna!! :sick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul nu este prohibitiv decat in masura in care tu consideri ca cine nu are bmw este un sarantoc

Ca de obicei, voi va credeti mai cu mot doar pentru ca aveti o motocicleta mai scumpa. Atacurile astea gratuite nu fac decat sa sporeasca antipatia fata de bmvistii de pe forum

Am si eu un bmvist prin ograda, si nu e capabil sa inteleaga ca nu imi place bmw, indiferent cate accesorii isi pune pe el

Iar fara accesorii e ca un pui de Gostat

Fratele meu alb, mai glumesc si eu, nu o lua asa de in serios. As putea zice si eu ca aproape toti posesorii de AT pe care ii cunosc isi lauda mobrele ca si cum ar fi Alfa si Omega motociclatului, ca nu exista alta mai buna, ca e cea mai buna la de toate, ca nu stiu ce. Normal ca nu exista mobra perfecta care sa iti deserveasca toate capriciile.

 

Cat despre pret, nu e neaparat mai scumpa. Stiu africane care costa mai mult ca un GS/RT, dar aici BMW e subapreciat si Africana supra apreciata. Pana la urma la fiecare ii place mobra lui; personal apreciez o mobra intretinuta, indiferent de care e. Ca e AT sau TA sau mai stiu eu ce, nu e meritu lui, ca nu el o facut-o, ci injinerii. Dar cand e la tine, starea in care se afla spune multe despre tine ca posesor.

 

Nu vrei sa vii cu tot cu BMW-istul din ograda la BMW camp? Iti zic eu ca e ceva mai faina intrunire la care am fost vrodata, oameni faini, nicidecum elitisti, cum i-ar crede multi de pe aici. De cand am participat anul trecut, am zis ca nu ma mai duc la vreo intrunire cu scena si muzica si concursuri (aceleasi si aceleasi concursuri, ani la rand). Is ferm convins ca intrunirea de AT sau TA e la fel de frumoasa, insa nu la fel de accesibila cu orice tip de motor.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de asta spuneam si eu ca nu as vrea sa fiu in preajma cand o sa se intalneasca Marius si Galen, ca o sa se discute numai de carburatoare si alte reglaje, in loc sa stam linistiti la bere si gratare. Si revin la ce am spus, dar acum cu tinta directa. Mai Galen, nu mai merge iarna cu motorul, ca iti afecteaza simtul umorului... Scuze daca te-a jignit ceva din postul meu, nu asta era intentia, dar te anunt ca multi s-au amuzat copios... Nu dau nume, dar unii au sugerat ca pe urmatorul afis sa apara o Africana care tracteaza carutul de butelii al bunicii... Deci, problema e undeva la tine. As putea indraznesc sa am curajul de a cuteza....

 

In alta ordine de idei, ieri am luat toata instalia la verificat. Am scos cele 4 relele care erau in plus de pe vremea cand aveam halogen, pentru ca proprietarul anterior imi pusese cate unul pe fiecare faza la fiecare far... Ma mir ca nu a mai pus unul si la buton, asa, sa fie... Deci am mai scapat de inghesuiala din bord. Am inlocuit izolatia firelor pentru ca era destul de afectata de trecerea timpului, dar mai ales a noroaielor si jetului de apa. Am scos si mufele de la releul de incarcare, care erau semicarbonizate, si am lipit firele frumos, asa ca sper sa nu mai am probleme. Am schimbat bateria cu cea noua, pe care o aveam de ceva vreme si nu o foloseam, asa ca pe cea veche o scot la pensie dupa mai bine de 5 ani de serviciu. Mi-am tras si 2 fire serioase de la baterie la bord, si la care o sa conectez cu riglete electrice diferite accesorii (prize, xenoanele, manerele incalzite, derulatorul...) Am verificat si direct cu surubelnita releul de pornire, si atunci cand fac scurt, motorul se invarte, deci cred ca releul e de vina pentru faptul ca nu porneste. O sa caut unul sa verific daca intradevar asta e problema.

Stie cineva la ce foloseste dioda din blocul de sigurante, si cum o verific daca e ok?

post-3626-0-64935100-1334053485_thumb.jpg

post-3626-0-50075800-1334053548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de asta spuneam si eu ca nu as vrea sa fiu in preajma cand o sa se intalneasca Marius si Galen, ca o sa se discute numai de carburatoare si alte reglaje, in loc sa stam linistiti la bere si gratare. Si revin la ce am spus, dar acum cu tinta directa. Mai Galen, nu mai merge iarna cu motorul, ca iti afecteaza simtul umorului... Scuze daca te-a jignit ceva din postul meu, nu asta era intentia, dar te anunt ca multi s-au amuzat copios... Nu dau nume, dar unii au sugerat ca pe urmatorul afis sa apara o Africana care tracteaza carutul de butelii al bunicii... Deci, problema e undeva la tine. As putea indraznesc sa am curajul de a cuteza....

Poate ca nu sint nici eu intr-o perioada in care sa gust umorul dar si cutez sa spun ca la posturi serioase nu se raspunde in zeflemea. Pentru ca asi putea sa adaug si eu ca "efectul de tabla" te face sa uiti de cite ori ai intrebat pe unul si pe altul de membrane de carb, sau ca xenoanele tale au devenit indestructibile de cit au stat de mult in garaj cu mobra cu tot. Si ma rog asi mai putea broda pe aceeasi tema.Dar ma abtin. Asa ca atentie please pe viitor ok? la asocierea gluma/serios :cheers: Dincolo de umor incepe badarania si granita e fragila la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani prietenului nostru Alin Neacsu! Viata lunga si frumoasa!

 

:)) Motorul meu nu mai merge de vineri. Dar pana atunci, si cu membranele sparte l-am scos pe dealuri. De aceea a ramas fara placutze, nu din cauza ca sta in garaj... Si sincer, ideea cu GPL-ul pe motor mi se pare mai mult decat haios, de aceea nu l-am considerat post serios... iar la faza cu xenoanele si led-urile cred ca am raspuns destul de la obiect.

 

Nu ma tine pe mine pe loc un por intr-o membrana... :D (poza e de acum 2 saptamani... o sa incarc si filmuletele in curand).

post-3626-0-28838600-1334054908_thumb.jpg

post-3626-0-34543600-1334055027_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani prietenului nostru Alin Neacsu! Viata lunga si frumoasa!

 

:)) Motorul meu nu mai merge de vineri. Dar pana atunci, si cu membranele sparte l-am scos pe dealuri. De aceea a ramas fara placutze, nu din cauza ca sta in garaj... Si sincer, ideea cu GPL-ul pe motor mi se pare mai mult decat haios, de aceea nu l-am considerat post serios... iar la faza cu xenoanele si led-urile cred ca am raspuns destul de la obiect.

 

Nu ma tine pe mine pe loc un por intr-o membrana... :D (poza e de acum 2 saptamani... o sa incarc si filmuletele in curand).

Nici pe mine costul benzinei, dar cautam solutii sa ne mearga mai bine nu? si asta se poate si prieteneste, opinia mea

Altfel vad ca stai si tu bine cu paratul si cu lungimea fitilului :D Asa ca ne-am inteles sper asupra unui aspect perfectibil :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la ce foloseste dioda din blocul de sigurante, si cum o verific daca e ok?

 

La ce foloseÂşte acea diodă nu pot să-ți spun, nu am nici manualul ca să mă uit ( iar la TA nu-mi aduc aminte să fi existat ).

 

Dacă ai multimetru o verifici cu funcția diodă ( are chiar însemnul diodei pe aparat, exact cum apare Âşi pe capacul blocului de siguranțe ). Dacă pui sonda roÂşie ( + plus ) a multimetrului pe terminalul îndepărtat ( privind poza aceasta - anod ) , iar sonda neagra ( - minus ) pe terminalul diodei care este lângă acea dungă albă ( catod ), ar trebui să-ți indice multimetrul o cădere de tensiune de ~ 0.5 - 0.6 V . Inversate sondele pe terminalele diodei, ar trebui să indice zero.

 

O altă metodă ( daca nu deții un multimetru ) : un bec 12V de putere mică ( 5/20W ), minusul îl conectezi la masa motocicletei, plusul acestuia la terminalul cu dungă albă a diodei ( catod ), iar la celalalt terminal al didoei ( anod ) aplici tensiune de 12V ( de la plusul bateriei de exemplu ). În acest caz ar trebui să lumineze becul. Dacă aplici +12V la catodul diodei Âşi conectezi becul la anodul diodei, ar trebui să nu lumineze becul. Dacă luminează, joncțiunea diodei este străpunsă Âşi este necesară înlocuirea acesteia.

 

Din poză, dioda nu pare să suporte mai mult de 6A, deci poți exclude circuitele care consumă mai mult ( faruri, ventilator, demaror ) în incercarea de a-i găsi scopul în instalația electrică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai multimetru o verifici cu funcția diodă ( are chiar însemnul diodei pe aparat, exact cum apare Âşi pe capacul blocului de siguranțe ). Dacă pui sonda roÂşie ( + plus ) a multimetrului pe terminalul îndepărtat ( privind poza aceasta - anod ) , iar sonda neagra ( - minus ) pe terminalul diodei care este lângă acea dungă albă ( catod ), ar trebui să-ți indice multimetrul o cădere de tensiune de ~ 0.5 - 0.6 V . Inversate sondele pe terminalele diodei, ar trebui să indice zero.

 

 

 

Multimetrul pe functia "dioda" este un ohmetru, nu un voltmetru. Iti va indica ohmi, nu volti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma la fiecare ii place mobra lui; personal apreciez o mobra intretinuta, indiferent de care e. Ca e AT sau TA sau mai stiu eu ce, nu e meritu lui, ca nu el o facut-o, ci injinerii. Dar cand e la tine, starea in care se afla spune multe despre tine ca posesor.

 

 

Bine ai grait tu, si sunt de acord cu tine. Orice mobra ar fi, starea ei reflecta si proprietarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la ce foloseste dioda din blocul de sigurante, si cum o verific daca e ok?

Dioda aceea inchide la masa circuitul de pornire a demarorului (bobina releului). Nu direct ci prin intrerupatoarele de neutral si cel de la maneta ambreiaj. Pe ala din urma sa-l verifici daca nu invirte demarorul (fiind normal inchis cel mai simplu ii scoti papucii si ii legi impreuna).face adeseori figuri si eu l-am eliminat. Nu ma deranjeaza de loc sa-i pot da start si fara sa trag maneta de ambreiaj.Normal ca si dioda poate fi intrerupta, dar mai putin probabil.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani prietenului nostru Alin Neacsu! Viata lunga si frumoasa!

 

:)) Motorul meu nu mai merge de vineri. Dar pana atunci, si cu membranele sparte l-am scos pe dealuri. De aceea a ramas fara placutze, nu din cauza ca sta in garaj... Si sincer, ideea cu GPL-ul pe motor mi se pare mai mult decat haios, de aceea nu l-am considerat post serios... iar la faza cu xenoanele si led-urile cred ca am raspuns destul de la obiect.

 

Nu ma tine pe mine pe loc un por intr-o membrana... :D (poza e de acum 2 saptamani... o sa incarc si filmuletele in curand).

uite aici cum arata o membrana noua http://www.transalp.ro/forum/curatare-carburator-inlocuire-mansoane-membrane-t1632.html si daca nu-i pui niste pleoape la afrikana aia nu are farmec

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce foloseÂşte acea diodă nu pot să-ți spun, nu am nici manualul ca să mă uit ( iar la TA nu-mi aduc aminte să fi existat ).

 

Dacă ai multimetru o verifici cu funcția diodă ( are chiar însemnul diodei pe aparat, exact cum apare Âşi pe capacul blocului de siguranțe )...

 

Am montat o dioda 1N4007 pe o pompa de benzina la un RD07. Montajul a fost ok dar la teste, platina nu deschidea contactele. Pompa lucra dar contactele parca nu aveau parghia suficienta, nu se departau suficient pt a deschide circuitul. Am dat dioda jos si totul functioneaza perfect. Inseamna ca pompa nu se alimenteaza electric suficient din cauza diodei...sau?

Identic am procedat la africana mea si merge de mii de km.

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai grait tu, si sunt de acord cu tine. Orice mobra ar fi, starea ei reflecta si proprietarul.

Aici sunt si eu de acord. Prefer sa imi vad motorul plin de noroi, si sa fiu frant de oboseala dupa o plimbare care imi umple sufletul de bucurie, decat sa ma plimb cu grija prin oras, sa nu cumva sa il zgarii, sau sa se ingroape cricul in asfalt cat stau la terasa... Decat un motor pe care sa il tin pentru poze fara sa il scot din garaj, mai bine lipsa. Nu cred ca motociclist e cel care isi sterge toata ziua motocicleta de praf, o da cu silicon sa nu imbatraneasca vinilinul de la sa, si se lauda prietenilor ce super motocicleta are el. Cred ca motociclist e cel care a uitat cati kilometrii a facut in ultima luna, care are multe povesti de spus, despre drumuri frumoase, despre nu stiu ce pana facuta prin cine stie ce loc... 100-200 de km facuti intr-un weekend sau o motocicleta care arata impecabil, cu kilometrii putini, nu te fac motociclist. Dar daca motorul are peste 200.000 de km si arata ca nou, atunci proprietarul are tot respectul meu.

 

Rul, multumesc pentru placute. Au sosit azi, si deja sunt pe motor. Maine o sa fiu un om fericit, cand o sa alerg pe dealuri. Abia astept sa ne vedem, sa ma revansez.

Dupa ce am stat toata ziua in garaj, masurand fire si curatand contacte, spaland bine mufe si reizoland portiuni de cabluri, am luat releul de pornire si m-am dus la Ciprian. L-am testat pe motocicleta lui, si a pornit imediat. Apoi, am luat iar la mana toata instaltia, verificand cablurile. Cand sa ne dam batuti, am mai verificat inca o data cutia de sigurante. Cea de pornire era ok. Cea care raspunde de pozitie si stop pe frana era arsa. Din cauza ei nu aveam curent nicaieri, nici in bord, nici la pornire, NICAIERI... Deci, se pare ca cea mai importanta nu e siguranta de 30 de amperi de pe releul... Probabil japonezii au considerat ca daca nu ai stop pe frana, nu ai voie sa pornesti motorul. SAFETY FIRST!

Cu ocazia asta am schimbat si furtunele de alimentare cu benzina, care dadeau semne de oboseala. Eu zic sa aruncati si voi un ochi pe acolo. Acum doi ani, inainte de intrunirea de la Basca Chiojdului era sa imi ia foc motorul din cauza furtunului care trece prin fata primului cilindru. Era imbatranit, si printr-o crapatura mica picura benzina exact pe cotul tevii de esapament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici sunt si eu de acord. Prefer sa imi vad motorul plin de noroi, si sa fiu frant de oboseala dupa o plimbare care imi umple sufletul de bucurie, decat sa ma plimb cu grija prin oras, sa nu cumva sa il zgarii, sau sa se ingroape cricul in asfalt cat stau la terasa... Decat un motor pe care sa il tin pentru poze fara sa il scot din garaj, mai bine lipsa. Nu cred ca motociclist e cel care isi sterge toata ziua motocicleta de praf, o da cu silicon sa nu imbatraneasca vinilinul de la sa, si se lauda prietenilor ce super motocicleta are el. Cred ca motociclist e cel care a uitat cati kilometrii a facut in ultima luna, care are multe povesti de spus, despre drumuri frumoase, despre nu stiu ce pana facuta prin cine stie ce loc... 100-200 de km facuti intr-un weekend sau o motocicleta care arata impecabil, cu kilometrii putini, nu te fac motociclist. Dar daca motorul are peste 200.000 de km si arata ca nou, atunci proprietarul are tot respectul meu.

 

 

 

Primii 2800km din 2012. Pana la Nadrag cred ca ajung la 10mii. Dupa fiecare tura e atat de murdara de nici nu-mi vine sa ma mai uit la ea. Dar daca ai stii cu cata placere ii dau jos noroaiele de pe carene si aripi, cu cata pasiune si atentie o ceruiesc si o "pigulesc" inainte de fiecare tura...

Sa nu uitam ca Africa Twin pt asta s-a nascut. Merge oricat si oriunde! Oricand! Nu am luat-o sa o vand, nu ma intereseaza cati kilometrii fac cu ea, cred ca va ramane in familia mea pana la sfarsit. Face parte din viata mea, e "o stare de spirit"

Nu judec pe nimeni dupa nr-ul de km facuti ci dupa cata pasiune pune in acesta "stare de spirit".

post-64115-0-56976100-1334088824_thumb.jpg

post-64115-0-91405700-1334088959_thumb.jpg

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ziceti de asta?

io nu cred ca este cotet...sigur apara calutii putere "bestia".

faina alarma...iata am adus-o acasa din radauti si pe a mea ..se pare ca roboano se aseaza destul de bine cu tuica jack...Gabi merci pentru carena si spor in continuare..Sebicozaurus anul asta ies cu bmw-istii ca am inteles ca adventure-ul la ei ar fi ceva mai protectiv cu noua vopsea de pe cusca mea...era sa uit cine vrea zapada, sa ma cheme ca se pare ca vine dupa mine si vara...

post-8168-0-83424900-1334124922_thumb.jpg

post-8168-0-83522600-1334125005_thumb.jpg

post-8168-0-42952900-1334125076_thumb.jpg

post-8168-0-27280800-1334125153_thumb.jpg

post-8168-0-15922800-1334125216_thumb.jpg

post-8168-0-42088200-1334125280_thumb.jpg

post-8168-0-28804200-1334125361_thumb.jpg

post-8168-0-88806900-1334125452_thumb.jpg

post-8168-0-53097000-1334125553_thumb.jpg

post-8168-0-94583800-1334125866_thumb.jpg

post-8168-0-13491000-1334125931_thumb.jpg

post-8168-0-96059500-1334125990_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draguț... acum ți-ai pregătit mopedul pentru a ieÂşi la cinema la agățat pisi.

Rămâne să o spăl puțin Âşi eu Âşi să ieÂşim la o Âşuetă... un ceai... o babă ... găsim noi ceva.

:cheers:

Să-ți stea carena-ntreagă cât o merge motoru! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca motociclist e cel care a uitat cati kilometrii a facut in ultima luna, care are multe povesti de spus, despre drumuri frumoase, despre nu stiu ce pana facuta prin cine stie ce loc... 100-200 de km facuti intr-un weekend sau o motocicleta care arata impecabil, cu kilometrii putini, nu te fac motociclist. Dar daca motorul are peste 200.000 de km si arata ca nou, atunci proprietarul are tot respectul meu.

 

Eu imi iubesc africana (mai nou am aflat ca si sotia o iubeste) si imi place sa am motocicleta bec si sa fac drumuri cat mai lungi, dar nu ma omor dupa offroad

Spun asta ca sa-ti combat putin ideea ca o africana trebuie tavalita :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu KD! Afrikana a fost gandita pentru raliu nu pt off-road din pucntul meu de vedere! ca poate ea multe in mainile cui trebe e alta mancare de peste,si atat vreme cat ne slujeste cu incredere , ea este motocicleta ideala si ideologia si spiritul de motociclist este relativ de la om la om(hais a incepem un razboi din cauza asta)

MEANEST AT EVER wp000097k.jpg

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai facut carena aia si cat te-a costat sa o faci ?

 

Multumesc frumos raul pentru pozele pe care le postezi cu africane, intr-o zi cand o sa am timp si bani sa imi fac o africana cum vreau eu, sunt convins ca pozele tale o sa-mi fie de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius e prin Brasov momentan si nu a mai scris aici fiindca de ceva timp si-a luat si un DR650 cu care se distreaza copios. Africana e prafuita momentan si probabil asa o sa ramana pana la intrunire, sau cine stie ce idei ii mai vin.

 

Apropo, cand ai timp, uita-te de radiatorul ala, te rog frumos ( radiatorul de lichid de racire cred ca de ala ai zis ca ar fi o posibilitate sa-l ai ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...