Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salut,

Vreau sa fac zilele astea o comanda de aici: http://www.termoli.tv.it

Daca are cineva de comandat ceva, putem sa impartim transportul.

Eu zic ca au preturi mai mult decat decente.

Astept vesti, bafta!

 

Mai e cineva interesat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am pus un nou kit de bixenoane. S-a "ars" din nou unul vechi de 2 ani(flasuieste da nu porneste). De data asta m-am bucurat pentru ca scap de kitul de 4300. M-am reintors la 8000 si recomand tuturor temperatura asta de culoare pentru ca ilumineaza incomparabil mai bine. Am inteles ca lumea e multumita si de 6000.

 

E timpul pentru un feedback. Folosesc bixenoanele astea deja de 4 ani(umblu zi/noapte cu ele aprinse)atit la moto cit si la conserva.Circa 60 mii km cu motorul si cam 20 mii cu conserva. Pina acum s-au ars 4 lampi(auto+moto), adica o cheltuiala de circa 200 lei in 4 ani, ceea ce avind in vedere luminile adevarate de care dispun merita. Kiturile respective sint made in China si pun poza cu ele mai jos.

 

Fiabilitatea a fost ceva mai jos decit m-am asteptat, dar nu cu mult.A montat cineva alte tipuri de bixenoane?

 

Ce alte experiente mai sint?

post-4028-0-14957700-1333009951_thumb.jpg

post-4028-0-52362500-1333009953_thumb.jpg

post-4028-0-53573400-1333009955_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pus un nou kit de bixenoane. S-a "ars" din nou unul vechi de 2 ani(flasuieste da nu porneste). De data asta m-am bucurat pentru ca scap de kitul de 4300. M-am reintors la 8000 si recomand tuturor temperatura asta de culoare pentru ca ilumineaza incomparabil mai bine. Am inteles ca lumea e multumita si de 6000.

 

E timpul pentru un feedback. Folosesc bixenoanele astea deja de 4 ani(umblu zi/noapte cu ele aprinse)atit la moto cit si la conserva.Circa 60 mii km cu motorul si cam 20 mii cu conserva. Pina acum s-au ars 4 lampi(auto+moto), adica o cheltuiala de circa 200 lei in 4 ani, ceea ce avind in vedere luminile adevarate de care dispun merita. Kiturile respective sint made in China si pun poza cu ele mai jos.

 

Fiabilitatea a fost ceva mai jos decit m-am asteptat, dar nu cu mult.A montat cineva alte tipuri de bixenoane?

 

Ce alte experiente mai sint?

 

Eu am bixenon de la ZTech si dupa 1000 de km s-a stricat un balast, plus ca nu se potrivesc perfect, a trebuit sa pun distantiere sa nu patrunda asa de mult becurile in faruri. Eu am culoarea 6000K si as prefera ceva mai mic, 4300K. Pe uscat se vede excelent cu astea de 6000K dar cand e ud, parca se vede doar ce e alb, adica liniile.

Editat de 84sbf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e faza cu distantieru?

Farul e de fapt un reflector. E vorba de a plasa balonasul cu descarcare in xenon al lampii in punctul focal si pe axa focala pe care era filamentul lampii originale. Altfel lumina se imprastie aiurea. Cum se procedeaza? Daca cu axa focala nu e o problema deosebita daca se centreaza xenonul in gaura din reflector, cu distanta focala lucrurile sint mai complicate. Practic se monteaza distantiere intre suportul lampii si corpul reflectorului pe care acesta se sprijina.

 

Cum se face asta? E nevoie de un perete la vre-o 10 metri de motor si de un pic de rabdare. Se asigura centrarea radiala a xenonului si acesta se plimba pe axa focala pina se obtine o figura geometrica de lumina uniforma si clara pe faza scurta. Fascicolul de lumina trebuie sa fie alungit si fara pete lipsa, deasemenea la fel figura de pe perete trebuie sa fie uniforma si clara fara imprastieri de fascicole. Reglajul se face destul de usor utilizind bunul simt in stilul in care se manevreaza obiectivul unui proiector de diapozitive.

 

Apoi se masoara distanta(daca exista) intre suportul (aripioarele duliei) xenonului si reazemul sau de pe elementul de far. Se pot face direct doua distantiere pentru ca farurile si lampile sint identice.

La primul kit de lampi achizitionat a fost necesar sa pun un distantier cam de 8mm, la Kitul actual nu este necesar, probabil chinezii au mai mincat de atunci ceva orez si le-au nimerit mai bine. :grinbandit:

 

Eu am bixenon de la ZTech si dupa 1000 de km s-a stricat un balast, plus ca nu se potrivesc perfect, a trebuit sa pun distantiere sa nu patrunda asa de mult becurile in faruri. Eu am culoarea 6000K si as prefera ceva mai mic, 4300K. Pe uscat se vede excelent cu astea de 6000K dar cand e ud, parca se vede doar ce e alb, adica liniile.

Am auzit si eu ca indiferent de firma mai "cad' balasturi, lampi. Poate mai povestesc si altii. Nu face greseala asta, 4300 vede ceva mai bine pe ud dar nesemnificativ .In plus fata de imaginea rontgen a drumului cu toate amanuntele albe vizibile de la sute de metri, te trezesti cu o mare pata galbena cu care nu ai ce face. :-L Nu proiectia farului pe sosea conteaza ci informatia care se intoarce. Recunosc ca 8000 nu da o imagine reala a drumului ci mai degraba ca in videogame-uri. In schimb vezi ca lumea detaliile reflectorizante si te descurci excelent noaptea. Am umblat 2 ani cu 8000 si apoi inca doi ani cu 4300 si stiu ce vorbesc. 6000 era chiar compromisul preferat de majoritatea. :cheers:

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La primul kit de lampi achizitionat a fost necesar sa pun un distantier cam de 8mm, la Kitul actual nu este necesar, probabil chinezii au mai mincat de atunci ceva orez si le-au nimerit mai bine. :grinbandit:

 

 

 

Aaa ahaaaaaa.... D'aia nu prea înțelegeam eu ce se întâmplă. Că eu le-am montat pe mobra mea Âşi nu a fost nevoie de nimic. A mers direct Âşi atât. Nu înțelegeam ce se întâmplă ... de ce la alții trebuiesc modificări... care-i treaba...

 

 

Mulțam de lămuriri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca 8000 nu da o imagine reala a drumului ci mai degraba ca in videogame-uri. In schimb vezi ca lumea detaliile reflectorizante si te descurci excelent noaptea.

Din experienta, nu este o solutie fericita pentru drumuri nemarcate si neluminate. Asa ca am preferat sa-mi pun xenon doar pe un far, celalalt sa-l tin halogen. Bixenon, ca cele folosite de Galen.

Balasturile mele au 3 ani, anul trecut am schimbat doar becul, dupa 2 ani de utilizare.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ati deschis discutia cu xenon eu am renuntat pana la urma ca imi resetau tripmasterul si sa mut balasturile mai in spate ma alegeam cu un manunchi de fire si sunt adeptul ca lucrurile mai siple sunt mai usor de intretinut si depanat. Lumina era ok deoarece am folosit becuri de 35w la 5000k...asa ca cine vrea am un set de vanzare 5000k cu balasturi slim!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forum Harley: ofer 2000 Euro ptr coburi din piele cu franjuri si cat mai multe pin-uri posibile de la hoteluri de pe Route 66! Urgent!

Forum Harley: Cine ma poate ajuta in a pronunta corect toate orasele de pe Route 66? Urgent!

Forum Harley: Ajutor! Bitch a mea a sters memoria mobilului! Cunoaste cineva nr. de telefon al ACR-ului????

Forum Harley: Oferta speciala! “Captain America`s Tattoo” tatueaza toate nr. de telefon ale ACR-ului la pret special!!!

Forum Harley: Ajutor! Electra Glide a mea s-a umezit in ploaie. Trebuie sa merg la reprezentanta sau sau se ocupa ACR de caz?

Forum Harley: URAAAAA! Electra Glide a mea TUNATA a depasit o caruta!

Forum Goldwing: Cine stie daca in iunie mai gasesc lant de lumini ptr pomul de craciun ?

Forum Cagiva Elefant: De ce rad motociclistii BMW daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului???

Forum BMW-Paris-Dakar: De ce rad conducatorii Africa Twin daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului?

Forum Africa Twin: De ce repara conducatorii BMW-urilor vacile lor pe marginea drumului? Nu au ateliere acasa? Si, de ce sa uita atat de incruntati daca radem de ei?

Forum Ducati: 8000 km fara pana!!! ( Post sters de admin-ne putem minti si singuri)

 

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa ahaaaaaa.... D'aia nu prea înțelegeam eu ce se întâmplă. Că eu le-am montat pe mobra mea Âşi nu a fost nevoie de nimic. A mers direct Âşi atât. Nu înțelegeam ce se întâmplă ... de ce la alții trebuiesc modificări... care-i treaba...

 

 

Mulțam de lămuriri.

Probabil mobra ta avea de la inceput socluri H4.Daca chinezoii au facut corect lampa asta e situatia normala, adica sa nu trebuiasca distantiere. Situatia in cauza apare la AT-urile facute pentru Italia, alea cu luminarile alea penibile de 35 W care au socluri si mai penibile. :crack:

 

Din experienta, nu este o solutie fericita pentru drumuri nemarcate si neluminate. Asa ca am preferat sa-mi pun xenon doar pe un far, celalalt sa-l tin halogen. Bixenon, ca cele folosite de Galen.

Balasturile mele au 3 ani, anul trecut am schimbat doar becul, dupa 2 ani de utilizare.

E o solutie interesanta si asta sa mergi pe clasic cu un far. Se pare ca atita tin becurile, cam doi ani. Eu am ajuns la al treilea chit de becuri, balasturile sint inca originalele.

 

Daca tot ati deschis discutia cu xenon eu am renuntat pana la urma ca imi resetau tripmasterul si sa mut balasturile mai in spate ma alegeam cu un manunchi de fire si sunt adeptul ca lucrurile mai siple sunt mai usor de intretinut si depanat. Lumina era ok deoarece am folosit becuri de 35w la 5000k...asa ca cine vrea am un set de vanzare 5000k cu balasturi slim!!

Inca nu s-au inventat xenoane cu balasturi incorporate, asa ca instalatia de xenoane e destul de complicata. Daca o asamblezi insa meserias nu ai probleme cu ea. Vital e sa tragi un fir gros direct de la baterie pentru plusul principal, iar balasturile incap frumusel in lateralele carenei fata cu pungi trase peste ele. Rasplata e ca ai lumini superadevarate ceea ce e vital daca umbli mult noaptea :cheers:

 

Forum Harley: ofer 2000 Euro ptr coburi din piele cu franjuri si cat mai multe pin-uri posibile de la hoteluri de pe Route 66! Urgent!

Forum Harley: Cine ma poate ajuta in a pronunta corect toate orasele de pe Route 66? Urgent!

Forum Harley: Ajutor! Bitch a mea a sters memoria mobilului! Cunoaste cineva nr. de telefon al ACR-ului????

Forum Harley: Oferta speciala! “Captain America`s Tattoo” tatueaza toate nr. de telefon ale ACR-ului la pret special!!!

Forum Harley: Ajutor! Electra Glide a mea s-a umezit in ploaie. Trebuie sa merg la reprezentanta sau sau se ocupa ACR de caz?

Forum Harley: URAAAAA! Electra Glide a mea TUNATA a depasit o caruta!

Forum Goldwing: Cine stie daca in iunie mai gasesc lant de lumini ptr pomul de craciun ?

Forum Cagiva Elefant: De ce rad motociclistii BMW daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului???

Forum BMW-Paris-Dakar: De ce rad conducatorii Africa Twin daca trebuie sa repar cate ceva pe marginea drumului?

Forum Africa Twin: De ce repara conducatorii BMW-urilor vacile lor pe marginea drumului? Nu au ateliere acasa? Si, de ce sa uita atat de incruntati daca radem de ei?

Forum Ducati: 8000 km fara pana!!! ( Post sters de admin-ne putem minti si singuri)

 

 

Africanu

:lol:

Apropo, sintem noi tari dar incepem sa avem o problema. Se cheama costul carburantului. S-a mai gindit cineva la africa cu optiune GPL?. Eu sa zicem ca am inaintat putin pe pista, problema inca nerezolvata este tankul de GPL. Ceva omologat si suficient de mic sa incapa in topcase? Stie cineva ceva?

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil mobra ta avea de la inceput socluri H4.Daca chinezoii au facut corect lampa asta e situatia normala, adica sa nu trebuiasca distantiere. Situatia in cauza apare la AT-urile facute pentru Italia, alea cu luminarile alea penibile de 35 W care au socluri si mai penibile. :crack:

 

 

E o solutie interesanta si asta sa mergi pe clasic cu un far. Se pare ca atita tin becurile, cam doi ani. Eu am ajuns la al treilea chit de becuri, balasturile sint inca originalele.

 

 

Inca nu s-au inventat xenoane cu balasturi incorporate, asa ca instalatia de xenoane e destul de complicata. Daca o asamblezi insa meserias nu ai probleme cu ea. Vital e sa tragi un fir gros direct de la baterie pentru plusul principal, iar balasturile incap frumusel in lateralele carenei fata cu pungi trase peste ele. Rasplata e ca ai lumini superadevarate ceea ce e vital daca umbli mult noaptea :cheers:

 

 

:lol:

Apropo, sintem noi tari dar incepem sa avem o problema. Se cheama costul carburantului. S-a mai gindit cineva la africa cu optiune GPL?. Eu sa zicem ca am inaintat putin pe pista, problema inca nerezolvata este tankul de GPL. Ceva omologat si suficient de mic sa incapa in topcase? Stie cineva ceva?

 

GPL?Fa-ti o remorca si pui rezervorul!!las-o in colo de treaba este motocicleta sau taxiu!!!??? :crack:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPL?Fa-ti o remorca si pui rezervorul!!las-o in colo de treaba este motocicleta sau taxiu!!!??? :crack:

Nu inseamna transformarea africanei in taxi, in schimb o butelie usor demontabila e o buna solutie pentru drumurile lungi pe asfalt, "scazind" consumul de la 6 la 4 litri, ceea ce incepe sa devina o chestie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen

Montarea GPL la AT nu este posibil ptr ca amestecul carburant se face in carburator.

Exista instalatii de gaz care se pot monta pe motociclete, dar NUMAI cele pe injectie de benzina.

Sper sa te ajute link-ul de mai jos.

http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/rat-und-tat/so-gehts-lpg-autogas-fuer-motorraeder/200187

Pot spune din proprie experienta, in cazul masinii, care functioneste pe GPL, ca este mai ieftin, calculat la suta de km.

Tinand cont de consum, acesta creste cu 10-20% la gaz, fata de benzina.

Un punct negativ este, in cazul ca ti se pare important strict ptr tine,este, iti creste greutatea motocicletei prin rezervor, plus, nu vei consuma niciodata tot volumul gazului.

La un rezervor de 48 litri, la masina, poti consum maxim 37-38 litri, restul ramane in rezervor. Nu se poate consuma ptr ca ai nevoie de o anumita presiune , care nu mai este data in cazul de fata.

 

@All

 

Stie cineva cum pot lustrui, sau polish discurile de frana?

Am citit intr-un forum Ducati ca merge, dar nu mai gasesc.

Africanu :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen

Montarea GPL la AT nu este posibil ptr ca amestecul carburant se face in carburator.

Exista instalatii de gaz care se pot monta pe motociclete, dar NUMAI cele pe injectie de benzina.

Sper sa te ajute link-ul de mai jos.

http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/rat-und-tat/so-gehts-lpg-autogas-fuer-motorraeder/200187

Pot spune din proprie experienta, in cazul masinii, care functioneste pe GPL, ca este mai ieftin, calculat la suta de km.

Tinand cont de consum, acesta creste cu 10-20% la gaz, fata de benzina.

Un punct negativ este, in cazul ca ti se pare important strict ptr tine,este, iti creste greutatea motocicletei prin rezervor, plus, nu vei consuma niciodata tot volumul gazului.

La un rezervor de 48 litri, la masina, poti consum maxim 37-38 litri, restul ramane in rezervor. Nu se poate consuma ptr ca ai nevoie de o anumita presiune , care nu mai este data in cazul de fata.

 

@All

 

Stie cineva cum pot lustrui, sau polish discurile de frana?

Am citit intr-un forum Ducati ca merge, dar nu mai gasesc.

Africanu :rolleyes:

Am sa-ti spun o chestie tare:Ridici mobra pe stander si o asiguri bineinteles si pe dedesupt sa nu plece cumva. Apoi o bagi intr-a 2-3-a, normal treptat(daca trebuie ridici un pic turele din rozeta de ralenti)si apoi prelucrezi discul cu o piatra de polizor sau chiar cu un flex daca ai un disc gros pe flex. Asta daca nu-l duci cumva la un strungar.Problema e ca daca il planeizezi de obicei te sperii cit de subtire a ajuns :grinbandit:

 

Cu gpl-ul esti gresit informat, se poate monta o instalatie simpla "de dacie". Un rezervor de gpl de 20 litri ar ajunge, ai 16 litri utilizabili, asa dar o autonomie de 200km suficienta intre doua statii gpl. Conserva mea nu a mers in 5 ani cu altceva decit cu gpl si de ris, da am ajuns sa merg cu ea mai ieftin decit cu africana :D

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu gpl pe afrikana estem posibila numa ca vedeti voi, instalatia trebuie omologata la RAR si pe langa asta Rar zice care ce si cum se poate monta si pe ce

Ai dreptate, legal nu se poate si nici nu sugeram :grinbandit:

 

Stie cineva cum pot lustrui.....

Eiiiiiiii, asta a fost ieri, azi nu mai vreau sa stiu :lol:

Eu asa mi-am planeizat/lustruit in 20 min discul spate, ma refer la cel original de pe africana mea de 150 mii km. Apoi s-a uzat din nou si recunosc ca mi-e groaza sa repet operatia. Apropo de unde se poate cumpara unul nou? Am intrebat si mai intreb daca are cineva de vinzare unul SH decent? Adica cu uzura acceptabila.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...