cstelia Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Cristi,nu sunt finisate pe interior,intr-adevar,dar sunt destul de ok din ce vad eu pana acum (cu tot cu tranta de pe bordura de anul trecut); a in cel mai rau caz s-au ciobit usor,iar crapaturile sunt doar de suprafata. Vantul se simte MULT mai tare pe ele,dar asta e pretul pe care-l platesti sa nu mai arate la fel de batrana Africana. Nu e vorba de interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Eu unul, am oarecare retineri fata de carenele facute de el/ei. Arthur, daca iti place sa mesteresti, cu un pic de efort poti face un "parbriz" din fibra de sticla care sa vina mai drept si sa fie mai inalt. Apoi il vopsesti alb si gata, ai un look de rally raid cu masca si farurile originale. Pentru spate, treci pe la mine sa iti arat o aripa AQ ;-) Ptr 04 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Sa faci o poza daca treci pe la el ca sunt curios (nu-mi place de nicio culoare popoul la RD04) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Sa faci o poza daca treci pe la el ca sunt curios (nu-mi place de nicio culoare popoul la RD04) Daca trec pe la el iti fac poza cu toata mobra ..... mea Editat Mai 22, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 I si-o poza proaspata cu a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 I si-o poza proaspata cu a mea » Post actualizat in 22 May 2015 09:15 Si a mea , azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Care ati mai schimbat uleiul in furca de AT (eventual aia de 650), ati mers pe varianta 'standard' cu 15W ? Standard e 5W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Mai am de montat proiectoarele (mi-a fost cam lene...) si nu stiu pe unde naiba sa le montez: 1 - mai dau niste gauri in carena si le montez undeva in prizele laterale de aer (cele mari,ovale) 2 - sub faruri, intre jambe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Pe crash-uri ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 eu am 10w in furca de transalp si mi se pare tare, prea tare. un 7,5 ar fi okey. la afrikana rd04 parca am emrs pe varianta 5w si mi s-a parut moale rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Daca e moale, pui distantiere in capetele arcurilor si/sau pompezi niste aer in ventile. Dar tot ulei 5W pui.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Imi cer scuze daca s-a mai doscutat dar eu am cautat pe forum si nu am gasit, imi poate spune cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri. Pneurile sunt heidenau k60 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Merge cu 2 bari amandoua. E trecut pe bascula, parca 1,9fata si 2,1 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 RD03/RD04 Single: 2.0 fata, 2.0 spate (bari) Cu pasager: 2.0 fata, 2.25 spate (bari) RD07/A Single: 2.0 fata, 2.0 spate (bari) Cu pasager: 2.0 fata, 2.50 spate (bari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Multumesc raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Imi cer scuze daca s-a mai doscutat dar eu am cautat pe forum si nu am gasit, imi poate spune cineva ce presiune ar trebui sa am in pneuri. Pneurile sunt heidenau k60 Multumesc Ai cautat pe xrv.ro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Azi am fost sa imi verific presiunea in pneuri , aveam 0,5 fata, 0,7 spate si cel de la vulcanizare m-a intrebat ce presiune sa bage, nu am zis 2 bari fata 2,2 spate dar nu eram sigur daca e bine » Post actualizat in 22 May 2015 14:31 Korben nu am cautat numai pe motociclism.ro pt ca nu mai stiu parola de la xrv.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 eu mi-m facut cont dar nu am primit nici o parola, dupa vreo 2 saptamani am trimis un mail unui administrator si mi-o trimis o parola de genu a8f6gf9 pe care nu am reusit sa o schimb si acum am uitat parola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 I-auzi domnu Nicu... se plange lumea.... » Post actualizat in 22 May 2015 16:02La RD03, presiunea in anvelope este de 2 kPa. fata si spate, cu sau fara pasager. Sursa informatiei este: » Post actualizat in 22 May 2015 17:26Intr-un manual german de service la vascozitatea uleiului in furca se specifica: la RD03 - 15W la RD04/07/07a - 10W Manualul Haynes spune 5W la oricare (inclusiv Transalp) Acum... naiba stie... Manualul de workshop la RD03 nu specifica o vascozitate anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Eu merg pe 10 (rd04), îmi pare ok. Vezi sa nu ai arcuri progresive sau aer sub presiune în furci și ala sa fie vinovat de suspensia tare. » Post actualizat in 22 May 2015 19:28 P.S. Pana nu desfaci nu știi ce e acol, poate nu mai e ulei sau e budinca uleiul... Am pățit să-mi rupă mâinile din cauza ca nu era ulei aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Aceeasi problema o am si eu. Imi stiu parola,dar nu vrea sa mai mearga contul. Si nici nu mi trimite parola cand fac password reset (ma refer la xrv.ro) Probabil ai gresit userul si/sau adresa de email cu care te-ai inregistrat Am verificat, totul functioneaza corect, inclusiv schimbarea parolei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 nu m3n, presiunea am eliberat-o (nici nu prea era....) Iar uleiul il schimb oricum pt ca mobra are 26 de ani......si nu bag mana in foc daca s-a umblat la ulei vreodata........ deci posibil sa fie jale cu uleiul din furca. eram doar curios ce vacozitate sa pun stock. » Post actualizat in 22 May 2015 21:42 Imi zice ca nu poate fi gasita adresa. Dar daca vreau sa ma registrez cu ea iar,zice ca e folosita :| Inseamna ca ai mai folosit adresa la o alta inregistrare scrie-mi pe PM userul si adresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 ..si nu bag mana in foc daca s-a umblat la ulei vreodata........ De ce nu intrebi pe fostul proprietar? Si atunci ai deja o parte a raspunsului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Prolog Nadrag 2015 » Post actualizat in 24 May 2015 19:112 » Post actualizat in 24 May 2015 19:123 » Post actualizat in 24 May 2015 19:15Under cover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Pai e bine spus, prologul se potriveste cu prognza O sa fie noroaie la greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.