Korben Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Salut. Am intrebat de Dot. Nu au mai mult de 2 ani. ...... In cazul asta e o afacere foarte buna, felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 In istoricul ei de cand a iesit de la mama ei a rulat doar Metzler Tourance. De la mama ei a iesit cu Bridgestone, eu asa stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Poate ca ai dreptate, atunci de la prima schimbare. Am toate facturile de la neamt cu intretinerea la fiecare 6000km si tot ce a mai facut in intervalul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Dar recunosc ca nu stiu in ce conditii au fost pastrate inainte , fiind vorba de second hand-uri dar asa face fata de cand le-am montat prima oara . Au fost rulate cca 500 km pana sa le iau eu . Sunt gumele de la mine??? Dacă da, tre să mă revanșez cu niște beri... La mine pe Dakar au mers fără probleme, montate fiind tot la Șag. ”Cam” doar pe cricul lateral a stat Dakarul toată iarna, e adevărat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 De ele este vorba . In afara de vibratia dintre 55 - 60 km / h se comporta bine si isi fac treaba . In rest , sa curga benzina . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Păi să curgă, încrucișat, cu prima ocazie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Am observat ca mai multi diontre participantii la tura de sambata, au avut camere de filmat. In afara de ceea ce a filmat si postat Cristi, altii nu aveti nimic de impartasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 (editat) Tibi, in curand pun adresele de la filmulete. Le-am incarcat pe youtube. In alta ordine de idei, te rog sa nu ma uiti cu discurile acelea, altfel la intrunirea de la Valeni o sa mancam frigarui. Nu e graba, ca abia pe 1 iulie ajung acasa. Asa cum am discutat si stabilit la Nadrag, anul acesta ne vedem la Valenii de Munte in ultimul weekend din luna August, adica in perioada 28-30. Nu ne deranjeaza daca printre voi sunt si persoane care vor sa vina mai devreme cu o zi-doua, avem unde sa va cazam si cum sa va distram. O sa incercam sa facem ceva usor diferit anul acesta, si vrem ca traseul sa fie accesibil tuturor. O sa ne gandim si la versiune de back-up, daca exista si persoane care vor sa toceasca gumele pe asfalt. Asteptam inscrierile, marimea si numarul de tricouri, si daca va mai e pofta de sarmale si coliva, sa ne spuneti, sa va trecem, pe lista. Inca nu s-a stabilit meniul, dar nu e rau sa va treceti pe pomelnic. Va asteptam cu drag si turț Editat Iunie 20, 2015 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 (editat) 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț Editat Iunie 20, 2015 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Si eu, full option Tricou XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Bai Nicu, ce dreaq... 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivi Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Tibi, in curand pun adresele de la filmulete. Le-am incarcat pe youtube. In alta ordine de idei, te rog sa nu ma uiti cu discurile acelea, altfel la intrunirea de la Valeni o sa mancam frigarui. Nu e graba, ca abia pe 1 iulie ajung acasa. Asa cum am discutat si stabilit la Nadrag, anul acesta ne vedem la Valenii de Munte in ultimul weekend din luna August, adica in perioada 28-30. Nu ne deranjeaza daca printre voi sunt si persoane care vor sa vina mai devreme cu o zi-doua, avem unde sa va cazam si cum sa va distram. O sa incercam sa facem ceva usor diferit anul acesta, si vrem ca traseul sa fie accesibil tuturor. O sa ne gandim si la versiune de back-up, daca exista si persoane care vor sa toceasca gumele pe asfalt. Asteptam inscrierile, marimea si numarul de tricouri, si daca va mai e pofta de sarmale si coliva, sa ne spuneti, sa va trecem, pe lista. Inca nu s-a stabilit meniul, dar nu e rau sa va treceti pe pomelnic. Va asteptam cu drag si turț Prea mult, mai bine dam sosete si o salata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Buna ideea cu sosetele. Tricouri s-au tot dat. Propun pentru anul acesta colanti si tutu roz. O sa iasa o super poza de grup. Pregatim si o coregrafie si ne lansam cu baletul "Garla Pelicanilor"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivi Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 =))) 1 cuvant: sensibilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 (editat) Tibi, in curand pun adresele de la filmulete. Le-am incarcat pe youtube. In alta ordine de idei, te rog sa nu ma uiti cu discurile acelea, altfel la intrunirea de la Valeni o sa mancam frigarui. Nu e graba, ca abia pe 1 iulie ajung acasa. Asa cum am discutat si stabilit la Nadrag, anul acesta ne vedem la Valenii de Munte in ultimul weekend din luna August, adica in perioada 28-30. Nu ne deranjeaza daca printre voi sunt si persoane care vor sa vina mai devreme cu o zi-doua, avem unde sa va cazam si cum sa va distram. O sa incercam sa facem ceva usor diferit anul acesta, si vrem ca traseul sa fie accesibil tuturor. O sa ne gandim si la versiune de back-up, daca exista si persoane care vor sa toceasca gumele pe asfalt. Asteptam inscrierile, marimea si numarul de tricouri, si daca va mai e pofta de sarmale si coliva, sa ne spuneti, sa va trecem, pe lista. Inca nu s-a stabilit meniul, dar nu e rau sa va treceti pe pomelnic. Va asteptam cu drag si turț Ca veni vorba, va astept si eu si peste doua weekenduri in primul weekend din iulie 2-5iulie (de joi pana duminica), normal care aveti timp si chef la Intrunirea enduro-turistica "Tara Motilor" 2015 (a 3-a editie). /index.php?/topic/726548-intalnire-tara-motilor-2015/?p=3990392 Daca veniti cativa africani, vin si eu cu vaca mare. Intre timp reparatiile progreseaza. Am refacut instalatia electrica, in fapt erau parlite cateva sarme "after market" dar functionarea stil orga de lumini era de la contact care se dusese de tot. Noroc ca mai aveam unul. In rest am eliminat toate add-urile succesive facute in timnp pentru instalatiile suplimentare (xenoane, ungator, prize, voltmetru, etc.) si le-am transformat in manopera ca de "de firma" cu un panou suplimentar de sigurante pentru ele. Xenonul ars schimbat, farurile reglate, maine pun sus releul mosfet si schimb termostatul. Editat Iunie 20, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Galen, daca se aliniaza astrele, vin eu, te tin la curenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Am tot stat si m-am gandit care e rolul foliei cu pernute de aer, si asta e singura explicatie. Cand te plictisesti, pocnesti pernute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Salut, domana mea se comporta ciudat. Joia trecuta am culcat-o sa-i schimb garnitura de la capacul din stanga ca pierdea ulei, "boala" nu are nicio legatura cu asta,dar dupa operatiune am observat ca da mai multe rateuri pe frana de motor (mai dadea si pana acum,am mai desfacut inca jumate suruburile de amestec,acum vreo luna-doua); bujia din fata dreapta,cea la care ajung e neagra,dar nu mai e uda (cum se intampla inainte sa mai desfac suruburile). Ce ma sfatuiti? Sa mai desfac din sfert in sfert suruburile pana dispar aproape de tot rateurile (toba nu e stock, e un MIVV foarte silentios). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) In pernute sunt invelite balasturile de la xenoane. In mod normal stau ascunse sub carene, altfel n-ar fi ramas o bula intreaga! Le-am legat provizoriu de montantii parbrizului pentru ca am iesit la un reglaj de xenoane. Xenoanele sunt extraordinare pt tine, dar daca nu le reglezi"la mustata" sunt un cosmar pentru ceilalti. Bun, am sa postez un tutorial de inlocuire a termostatului, pentru ca daca asi fi gasit vreunul n-asi fi umblat vre-o 2 ani fara termostat, sau mai precis cu termostatul partial "dizolvat". Aparent este aproape imposibil de ajuns la termostat, practic insa e foarte usor, normal daca stii trik-ul. Pozele vor spune totul, ideea e simpla, se demonteaza radiatorul drept si un singur furtun pe stanga, dupa care carcasa termostatului vine frumusel afara. Termostatul de matiz este identic, cu exceptia garniturii care se demonteaza de pe el. O-ringul original de sigilare a carcasei, daca nu aveti de unde-l procura (aproape sigur) se remonteaza bagand sub el silicon de chiulasa. vedere partea dreaptavedere partea stg.jos plasa protectiedam jos furtunedam jos radiatorul drt.si furtunul superior aferenttragem in fata si legam radiatorul sa nu ne incurcetermostatul e prins de cadru cu un singur surub, il demontamtragem carcasa termostatului si daca nu vine suficient decuplam firul de la senzorul de temperatura sa nu-l rupemcarcasa ajunge in pozitie de lucrudesfacem cele doua suruburi ale capacului si ne minuma apoi de halul in care a ajuns termostatullichid va curge foarte putin cand demontam furtunele mari stanga dreapta, cam 100 grame cam asa arata releul mosfet -imens dar i-am pus totusi si coolerul iar mufa originala a releului adaptat anterior am pastrat-o pentru o eventuala inlocuire (cam improbabila-e mosfet ce naiba!) la "botul calului" » Post actualizat in 22 Jun 2015 06:55Salut, domana mea se comporta ciudat. Joia trecuta am culcat-o sa-i schimb garnitura de la capacul din stanga ca pierdea ulei, "boala" nu are nicio legatura cu asta,dar dupa operatiune am observat ca da mai multe rateuri pe frana de motor (mai dadea si pana acum,am mai desfacut inca jumate suruburile de amestec,acum vreo luna-doua); bujia din fata dreapta,cea la care ajung e neagra,dar nu mai e uda (cum se intampla inainte sa mai desfac suruburile). Ce ma sfatuiti? Sa mai desfac din sfert in sfert suruburile pana dispar aproape de tot rateurile (toba nu e stock, e un MIVV foarte silentios). Desfacand suruburile imbogatesti amestecul, n-ai facut nimic. Suruburile alea le reglezi functie de tipul mobrei 2,1/4 rdo4 2,5 rd07 ture. Tu ai amestec bogat din alte cauze, ( cel mai probabil ai o membrana sparta). Se poate chiar sa nu-ti inchida bine cuiul poantou-faza cu culcatul motorului a deplasat jegul din carburi. Trebuie date jos carburile, curatate si vazut starea poantourilor si a membranlor (atat cele mari cat si cele mici-de ralenti fortat). Editat Iunie 22, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 eu stiam ca e f usor sa schimbi termostatul ala -- l am schimbat si la un transalp si la o africana. Cat despre bujia aia neagra...tre sa mai inchizi suruburile alea ca sa nu o innegreasca. Daca faci asta insa o sa dea rateuri mai multe. Verifica sa nu ai perforate membranele alea mici (air cut off valves), si poate ai dereglat nivel in camera de nivel. La rd03 stiu ca se regleaza la 07 stiu ca nu. La 04 nu stiu! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 » Post actualizat in 22 Jun 2015 06:55 Desfacand suruburile imbogatesti amestecul, n-ai facut nimic. Suruburile alea le reglezi functie de tipul mobrei 2,1/4 rdo4 2,5 rd07 ture. Tu ai amestec bogat din alte cauze, ( cel mai probabil ai o membrana sparta). Se poate chiar sa nu-ti inchida bine cuiul poantou-faza cu culcatul motorului a deplasat jegul din carburi. Trebuie date jos carburile, curatate si vazut starea poantourilor si a membranlor (atat cele mari cat si cele mici-de ralenti fortat). Hai sa introduc toate datele problemei ca sa ne intelegem bine 1 - In primavara am curatat si reglat carburatoarele, verificat sa mearga totul bine,sa inchida totul bine, membranele sunt ok,una arata chiar noua nouta, toate cablurile (inclusiv cele de la soc) sunt unse bine. Le-am sincronizat,i-am pus bujii noi. Dupa sincronizare am reglat suruburile, am inceput cu ce scrie in carte,dar nu cred ca mai e relevant ce scrie in carte cu ce e pe mobra din cauza uzurilor din carburatoare, motor supape,naiba s-o scuture... Dupa ce le-am desfacut ca in carte,am continuat sa le desfac pana a incetat sa mai miroasa a benzina pe esapament. 2 - Decizia sa mai desfac suruburile am luat-o dupa ce am desfacut cate o bujie pe cilindru si am constatat ca sunt ude, dupa ce le-am mai dat jumatate de tura la fiecare din suruburi am scos bujiile perfect uscate,dar evident,negre. (drept e ca niciodata nu am stiut cum exact functioneaza suruburile,la unele cica regleaza aerul la altele benzina). Mda, am mai cautat acum si se pare ca la Alp/Africana, suruburile controleaza benzina, ciudat e ca atunci cand erau mai inchise dadea mai multe rateuri doamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 eu stiam ca e f usor sa schimbi termostatul ala -- l am schimbat si la un transalp si la o africana. Cat despre bujia aia neagra...tre sa mai inchizi suruburile alea ca sa nu o innegreasca. Daca faci asta insa o sa dea rateuri mai multe. Verifica sa nu ai perforate membranele alea mici (air cut off valves), si poate ai dereglat nivel in camera de nivel. La rd03 stiu ca se regleaza la 07 stiu ca nu. La 04 nu stiu! . L-ai schimbat pe sus probabil cu asistenta calificata. Poate ca data viitoare procedez si eu la fel. Umbland prima data am preferat calea comoda care nu implica degete de ginecolog. » Post actualizat in 22 Jun 2015 08:46 Hai sa introduc toate datele problemei ca sa ne intelegem bine 1 - In primavara am curatat si reglat carburatoarele, verificat sa mearga totul bine,sa inchida totul bine, membranele sunt ok,una arata chiar noua nouta, toate cablurile (inclusiv cele de la soc) sunt unse bine. Le-am sincronizat,i-am pus bujii noi. Dupa sincronizare am reglat suruburile, am inceput cu ce scrie in carte,dar nu cred ca mai e relevant ce scrie in carte cu ce e pe mobra din cauza uzurilor din carburatoare, motor supape,naiba s-o scuture... Dupa ce le-am desfacut ca in carte,am continuat sa le desfac pana a incetat sa mai miroasa a benzina pe esapament. 2 - Decizia sa mai desfac suruburile am luat-o dupa ce am desfacut cate o bujie pe cilindru si am constatat ca sunt ude, dupa ce le-am mai dat jumatate de tura la fiecare din suruburi am scos bujiile perfect uscate,dar evident,negre. (drept e ca niciodata nu am stiut cum exact functioneaza suruburile,la unele cica regleaza aerul la altele benzina). Mda, am mai cautat acum si se pare ca la Alp/Africana, suruburile controleaza benzina, ciudat e ca atunci cand erau mai inchise dadea mai multe rateuri doamna. Umblatul la pilot-screw-uri anuleaza sincronizarea. Cu cat suruburile sunt mai desfacute amestecul e mai bogat! Cred ca ai nevoie de un mecanic -profesionist si pe deasupra specialist in japoneze. Se poate sa ai de fapt alte probleme, aprindere, distributie, supape. Chestia cu uscat/negru irelevanta. Bujiile se vizualizeaza corect doar dupa min 10-20 km facuti in regimuri diverse, preferabil afara din oras. » Post actualizat in 22 Jun 2015 08:50 Vezi ca se poate sa-ti fi dezechilibrat grav timoneria de sicronizare. Pune surubul ala la mijloc (carburile egal accelerate) pune apoi pilot-screw-urile la turele indicate anterior si la urma sincronizezi. Daca nici atunci nu merge ok, ai carburile total decalibrate sau alte probleme la motor. » Post actualizat in 22 Jun 2015 08:57 Si inca ceva, vezi cablurile alea de soc, degeaba sunt unse daca nu ai joc initial (il verifici tragand cablul de la fiecare carb cu mana). Jocul initial se regleaza la cam 5 grade rotatie maneta soc din intinzatorul de pe cablu. Verifici deasemenea si starea de uzura a cauciucului de pe pistonasele se soc, se poate ca unul sa nu inchida. La transalpuri si africane e moneda curenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 P.S. Dau oficial ultima strigare la Africana mea 1800 de euro - /index.php?/topic/718549-africa-twin-rd04-2500e/&do=findComment&comment=3981873 (de pe Olx am scos anuntul). Pentru mai multe poze, filmari si detalii, dati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer XXL please! » Post actualizat in 22 Jun 2015 18:45 Galen, daca se aliniaza astrele, vin eu, te tin la curenti Haide, chiar daca nu ma tii la curent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.