Korben Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Din ciclul nu stii ce ai (avut) pana nu mai ai, era sa vand africana Nu am vandut-o dar am primit dezlegare de la trezorerie sa mai investesc in ea Drept urmare, draga de ea a primit toba Akrapovic si parbriz reglabil MRA De ce spun asta? Pentru cei care vor sa le vanda Nu le vindeti, investiti in ele, merita fiecare cent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Eu o vând pentru una cu 07 în buletin. Altceva nu as vrea, eventual un CB750 sau 900 dinainte de 90, PE LÂNGĂ africană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Nu vreau să mă apuce 40 ani şi să fiu nevoit sa primesc "dezlegare" să investesc banii în fiare, aşadar Africana este de vânzare. Şi-mi iau Audi de cocalari, pentru că de aşa ceva am mai multă nevoie. Şi când oi avea iar bani, la cum se arată piaţa, posibil un 990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Poate careva cu RD03 sa ma ajute cu niste dimensiuni ale distantierelor de la roata spate? Sau careva cu RD03 prin Bucuresti, dispus sa bea o bere cat ma lasa sa iau eu masuratorile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Poate careva cu RD03 sa ma ajute cu niste dimensiuni ale distantierelor de la roata spate? Sau careva cu RD03 prin Bucuresti, dispus sa bea o bere cat ma lasa sa iau eu masuratorile Daca sunt la fel cu cele de rd04 te pot ajuta eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Uite ca ceea ce parea foarte putin probabil , s-a intamplat ! Am pus anunt pentru a vinde VStromul din 2007, ca sa raman cu Africa Twin din 1992 : /index.php?/topic/730399-vand-rapid-suzuki-vstrom-dl650-2007/ E adevarat ca nu ma bucura deloc aceasta despartire , VStrom e o motocicleta foarte faina , dar asa am ales . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Daca sunt la fel cu cele de rd04 te pot ajuta eu. Din pacate am nevoie de RD03 deoarece folosesc roata de transalp (identica cu RD03) in bascula de africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Nu vreau să mă apuce 40 ani şi să fiu nevoit sa primesc "dezlegare" să investesc banii în fiare,...... Era o metafora Dezlegarea cu pricina e un obicei prost al casniciilor de succes Tu nu poti vinde africana pt ca ti-am bagat eu strambe peste tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mudrea Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 1. Cristi (L de mascul, S +XS de damă). Mă bag și la haleala si la turț 2. Nicu (XL) - Full option 3. Zoli (XL) - és az élelmiszer 4. Ralf (L) - Full option. (in cazul ca se schimba ceva, va anunt) 5. Vali (XL de mascul + M de dama) -full option 6. Bobi (L de mascul + S de dama) - full option 7. Galen (XXL) - full option 8. Andry - (S bărbaţi, S femei), all inclusive în rest ! 9. Borco (pijamale) 10. Bulinu' (L barbati + S dama) + haleala 11. Neagu - sa isi treaca singur dimensiunile si daca vrea haleala 12. Mihnea - (L barbati) + haleala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 schimbat azi uleiul + filtru ulei, pus Repsol 15W-50 si va urma o perioada de monitorizare din 500 in 500 km Am inteles ca pe joja,intre minim si maxim diferenta e de 500ml,nu? (XRV 650/RD03) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 plange cineva dupa un rd03? http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID44OeK.html#5f38f0bb1c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 plange cineva dupa un rd03? http://olx.ro/oferta/honda-africa-twin-ID44OeK.html#5f38f0bb1c am tot vazut-o si eu pe aia la vanzare...ciudat pretul... ori are o problema ori.........are o ''problema''....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Povestea ei e cam asa: nu are acte, iar pozele sunt vechi (cu ea in stare buna), de atunci ar fi avut o sifoneala si rezervorul e indoit, plasticele sparte, in rest "merge impecabil". Pe mine ma batea gandul s-o iau ca sa am piese pentru a mea pentru o revenire la stock, dar fix ce ma interesa e dus de pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Motorul ala e "speriat" ca sa folosesc un termen criminalistic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 pai parca i se furase unui polonez AT-ul mai anul trecut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Ala e altul si s-a gasit Astalalt s-a plimbat prin destul de multe maini si fiecare si-a adus contributia personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 (editat) Am schimbat acum 2 zile uleiul, 15W-50, cu tot cu filtru (ca am zis sa-l monitorizez din scurt de acu). Totul ok dupa schimb, pornit, venit acasa, fara sa scoata fum fara nimic. N-am mai pornit-o de atunci. Azi cand am pornit-o a inceput sa scoata fum puternic pe evacuare (albastrui). N-am lasat-o decat 15 secunde si am oprit-o... Sa-nteleg ca daca dupa 2-3 minute dispare, e doar de la simering-urile de la supape? Si daca tot scoate,e de la segmenti? Are vreun sens schimbarea simeringurilor de la supapa si a segmentilor? sau schimbarea segmentilor e frectie ? Avand in vedere ca cei existenti au facut o anumita uzura/ovalizare pe cilindru,iar montarea de segmenti noi nu ar rezolva problema cam deloc, nu? Editat August 13, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Crapi motorul in doua si verifici cotele la tot. Apoi stii ce ai de facut. Sfatul meu e sa-i dai blana pana la iarna. Ia cu tine ulei cand faci drumuri mai lungi. La gura sobei o sa poti sa mesteresti in liniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Am venit in pauza de masa si am pornit-o iar, am lasat-o vreo 3-4 minute...gradual a scazut fumul,dar nu de tot. In final am oprit-o si am urcat sus sa mananc. Dupa 40 min,am coborat, i-am dat cheie iar, a pornit fara nici o urma de fum,dar dupa 10 sec parca vag...se vedea ceva, si daca o acceleram, scotea fum iar... sa-mi bag p#@$@$ in ea... Sincer daca ajung sa schimb simeringuri supape, piston (cu alta coat) + segmenti piston + garnituri chiulasa + etc....deja nu renteaza pt mine... prefer sa o vand asa cum e... cu totul... Daca erau doar niste simeringuri sau niste garnituri nu era bai,dar tre sa desfac tot motorul si manopera o sa ma sparga. Eu n-am toate sculele necesare + ca nu am unde sa fac asta (nici iarna)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 (editat) Nu-i Karma, e fostul / fostii proprietari care l-au adus in starea asta.... Pai ala din 2012 cand o luase pana in 2015 n-a schimbat uleiul decat o data (bine, chiar daca facuse ''doar'' 3500 km).... Partea proasta e ca mie chiar imi place mobra.... Editat August 13, 2015 de Bogdan03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Sa iei sa verifici si tu uleiul mai des. In alta ordine de idei, fa-i un test de compresie la rece, cu si fara ulei pe la bujii, Is curios daca ti s-a schimbat semnificativ compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Sa iei sa verifici si tu uleiul mai des. In alta ordine de idei, fa-i un test de compresie la rece, cu si fara ulei pe la bujii, Is curios daca ti s-a schimbat semnificativ compresia. beleaua era inainte sa fac eu ceva...ca ea manca ulei si eu n-am stiut (si nu mi-am imaginat nici in ce ritm o face...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 daca zici ca-ti place mobra, nu o vinde in primul rand o vei vinde foarte greu, cel mai probabil in pierdere, apoi ca sa cumperi alta motocicleta, mai noua si mai pufoasa (nu neaparat AT) mai trebuie sa pui bani bani pe care mai bine ii investesti in africana asta si apoi stii exact pe ce te bazezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Pe la supape nu prea are cum sa-ti pape atat de mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.