Arthur E Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Tobele produse se potrivesc si la modelul RD04 ? Un pret aproximativ se poate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Calindarul meu se afla la dom Profesor ? Evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Evident Multam conasule . Acolo vor ajunge si banutii tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 (editat) Multumesc tuturor pentru sfaturi, azi am reusit sa aduc motorul la viata, dupa ce am dat jos bujiile (care erau ude leoarca ), scos mufa din cdi si mufa se la pompa de benzina, am dat la automat timp de 3 min cate 30 sec cu pauza de 30 sec, am pus bujii noi , am montat totul la loc si a pornit relativ repede, dupa nunai 10 sec de dat la automat Editat Februarie 8, 2016 de chemical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Tobele produse se potrivesc si la modelul RD04 ? Un pret aproximativ se poate ? Nu stiu daca prinderea/distantele sunt aceleasi. Daca ar fi posibila prezenta lui rd 04 la atelier se executa sistemul si ptr acest model. Pretul, fara a fi necesara vizita la atelier este 770 pentru esapamentul asa cum apare prezentat in imaginile de mai sus. Ptr rd 04, in conditiile de care am vorbit va fi 600 lei. » Post actualizat in 08 Feb 2016 20:41 Salut. Cumpar 5-6 zale lant did 525 vm. Am pus pinion la roata cu mai multi dinti. Evident ma gandesc ca poate aveti de la un lant mai vechi cu o uzura nu f pronuntata. Moto e africa twin. Merci. Share Share » Post actualizat in 08 Feb 2016 20:45 Nu stiu daca prinderea/distantele sunt aceleasi. Daca ar fi posibila prezenta lui rd 04 la atelier se executa sistemul si ptr acest model. Pretul, fara a fi necesara vizita la atelier este 770 pentru esapamentul asa cum apare prezentat in imaginile de mai sus. Ptr rd 04, in conditiile de care am vorbit va fi 600 lei. » Post actualizat in 08 Feb 2016 20:41 Share Share Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Salut, a mai inlocuit cineva protectiile de la radiatoare (a mea nu le-a avut deloc). Am gasit la Leroy Merlin ceva de genul asta care se pare ca are aplicatii pentru exterior deci nu va rugini prea repede si nici nu va prezenta probleme la variatii de temperatura. E vreo 37 ron o placa pentru un radiator deci ar veni un 80 de lei cu tot cu deranjul meu. http://www.stantobanat.ro/expandataromb.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Proiectul Carpathian 2 Wheels Guide merge mai departe si acum avem nevoie de ajutorul vostru !!!Vrem sa stim care va sunt preferintele cand vine vorba de calatoriile pe motocicletaIntrebarile din chestionarul de mai jos o sa ne ajute sa pregatim urmatoarele noastre produse in asa fel incat sa raspunda cat mai bine nevoilor voastre.Va rugam sa ne acordati 5 minute, sa il completati si sa il distribuiti mai departe la alti prieteni motociclisti.Va multumim!http://goo.gl/forms/SViQCb0NN5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Proiectul Carpathian 2 Wheels Guide merge mai departe si acum avem nevoie de ajutorul vostru !!! Vrem sa stim care va sunt preferintele cand vine vorba de calatoriile pe motocicleta Intrebarile din chestionarul de mai jos o sa ne ajute sa pregatim urmatoarele noastre produse in asa fel incat sa raspunda cat mai bine nevoilor voastre. Va rugam sa ne acordati 5 minute, sa il completati si sa il distribuiti mai departe la alti prieteni motociclisti. Va multumim! http://goo.gl/forms/SViQCb0NN5 No , am bifat tot . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) No , am bifat tot . Bafta . Nimic incercuit? Mersi! Editat Februarie 9, 2016 de calin_n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Ma roade un gand : daca duc tevile de la galerie , una pe o parte si alta pe cealalta parte este mai ok sa le despart inainte (2) de camera galeriei sau dupa (1), cu un Y ? » Post actualizat in 09 Feb 2016 13:24Nimic incercuit? Mersi! Nu-mi plac cercurile . Alea sunt ptr Audi-ul lui Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 laic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 plus unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Catalin: done! Sa ne tii la curent vis a vis de output ul surway ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Catalin: done! Sa ne tii la curent vis a vis de output ul surway ului Calin, nu Catalin. Cand se termina perioada o sa publicam rezultatele si o analiza a lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Are cineva un parbriz mai inalt decat cel stoc ptr un RD04 sau stiti cine aduce piese de la Boano ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 (editat) Am aruncat si eu un ochi pe aici, ca vad ca aveti pb cu pornirea in noul sezon. Al meu e nonstop de cand am luat africana 2007-2008 cam de atunci o am. Mergeam fara stres si pe gheata si zapada, doar sa nu fie de aia lucioasa. Cel mai mult l-am pus jos o saptamana doua in ianuarie, Iar de cativa ani de cand cu nadusala globala sezonul meu e chiar nonstop. Apropo, care vine la bikes on ice? Ca asta voiam sa va intreb. Cu lasatu vacutei iarna, va spun din experienta cu alte motoare cu care nu era de umblat iarna. E bine sa fie cu rezervorul plin din multe motive, lipsa condensului pe peretii rezervorului in primul rand, ca sa nu mai spun de cheful de primul drum cand ai rezervorul plin.Benzina n-are nimic lasata o iarna. Motorul se poate tine afara fara probleme cu carburile pline, nu recomand golire ca se usca garniturile de etansare si se pot intepeni plutitoarele. Bateria se tine neaparat in casa dupa ce s-a pus la incarcat si se mai incarca o data primavara inainte de pornire. Pe motor se lasa doar daca mobra e cat de cat la adapost la temperaturi peste 0 grade. Prima pornire e intotdeuna lunga deoarece titeiul scaparacios s-a cam evaporat, in carburi ramanand doar fractiunile mai putin evaporabile si deci inflamabile. Si posibil chiar apa daca n-au fost purjate de ani buni. La motoarele cu alimentare prin cadere e recomandabil sa se goleasca carburile inainte de prima pornire de la suruburile aflate in fundul camereleor de nivel constant, mai ales la cele monocilindrice care altfel vor cam face fite! Asa se duce si eventuala apa acumulata. Apoi se strang la loc suruburile de golire, se deschid robinetele si se asteapta 2-3 minute sa se umple bine, apoi se dau bumburi. La alea cu pompa, nu merita sa umbli, de regula nici n-ai acces la carburi fara demontari. La africana ca ai benzina in carburi sau nu, n-ar trebui sa conteze, daca bateria e buna cel putin modelul RD04 porneste chiar cu carburile initial goale dupa 3-4 chei . De cheile alea are nevoie pentru ca sistemul de protectie al pompei (releul) permite functionarea sa doar cat se da la cheie. Indiferent de motor se dau chei relativ scurte, max 5 secunde cu alte 10 secunde intre ele. Socul va fi tras neaparat la maxim, nu se umbla la acceleratie. Daca bateria e veche (peste 4 ani) si demarorul n u ninvarte „vioi”e bine sa se dea curent de la un acumulator de masina. Daca motorul s-a inecat (pute rau in tobe si apoi in jur a titei) se lasa 30 minute si apoi se poate incerca din nou. Daca pusca in tobe si nu vrea nicicum sa porneasca, la un moment dat se dau jos bujiile si se curata sau se pun altele. Daca pusca in carburi si nu porneste inseamna ca nu se trage socul destul pentru frigul de afara si se incearca obturarea neaparat doar partiala a admisiei de aer. Editat Februarie 12, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 A incercat careva bujiile Denso X27EPR-U9 sau NGK DPR9EA-9 sa-mi spuna daca sunt avantaje sau dezavantaje fata de cele standard din punctul de vedere al unui utilizator. Modelele astea ar trebui sa mearga mai rece. Am incercat si NGK DPR7EA-9 fata de modelul standard pe timp de iarna pentru ca tipul acesta de bujie ar trebui sa mearga mai fierbinte si am fost multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Citeste pe site la NGK, de exemplu. E o intreaga teorie acolo. http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation Editat Februarie 15, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Citeste pe site la NGK, de exemplu. E o intreaga teorie acolo. http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation Multumesc, am citit pare plauzibil si explica de ce porneste mai usor iarna cu bujie calda dar risc sa am probleme daca nu schimb cu bujii reci pentru la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Eu merg cu standard indiferent de temperatura Nu zic ca nu e mai bine sa adaptezi bujia la temperatura, dar hai sa fim realisti, cat mergi cu mobra la cateva grade peste zero? Mai ales ca la africana e floare la ureche sa schimbi bujiile Editat Februarie 15, 2016 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Cum zice si Nicu, mergi pe standard ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Am scris la Boano . Pot sa platesc piesa si dupa sa trimit pe cineva sa o ridice fara nici o problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Si totusi, cu bujii ancrasate sau nu, vine careva la intrunirea de iarna? Nu merita schimbate bujiile standard. Sistemul de aprindere cu doua bobine si doua bujii daca functioneaza normal (scanteie ferma alb-albastruie) si carburatoarele si filtrul de aer sunt ok nu da gres. Va zice cineva care umbla frecvent iarna la -5-7 grade. Iarna trecuta era sa le schimb ca s-au ancrasat cele de la "cilindrul rece" dar pana la urma a fost de vina termostatul. Eu am inauntru bujii de 60-70k km. Doar primavara asta le schimb, pana acum le-am reglat din 20 in 20k km doar distanta intre electrozi, pentru ca la vre-o doua electrodul central e deja la limita izolatorului. Editat Februarie 16, 2016 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare.imi poate spune cineva care este traseul corect al cablului de kilometraj la africana rd07? Este foarte lung si nu cred ca e normal sa aiba bucla asa mare si sa atinga de radiator...o fi ceva gresit montat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.