Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc tuturor pentru sfaturi, azi am reusit sa aduc motorul la viata, dupa ce am dat jos bujiile (care erau ude leoarca ), scos mufa din cdi si mufa se la pompa de benzina, am dat la automat timp de 3 min cate 30 sec cu pauza de 30 sec, am pus bujii noi , am montat totul la loc si a pornit relativ repede, dupa nunai 10 sec de dat la automat

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tobele produse se potrivesc si la modelul RD04 ? Un pret aproximativ se poate ?

Nu stiu daca prinderea/distantele sunt aceleasi. Daca ar fi posibila prezenta lui rd 04 la atelier se executa sistemul si ptr acest model. Pretul, fara a fi necesara vizita la atelier este 770 pentru esapamentul asa cum apare prezentat in imaginile de mai sus. Ptr rd 04, in conditiile de care am vorbit va fi 600 lei.

» Post actualizat in 08 Feb 2016 20:41

Salut. Cumpar 5-6 zale lant did 525 vm. Am pus pinion la roata cu mai multi dinti. Evident ma gandesc ca poate aveti de la un lant mai vechi cu o uzura nu f pronuntata. Moto e africa twin. Merci.

Share Share

» Post actualizat in 08 Feb 2016 20:45

Nu stiu daca prinderea/distantele sunt aceleasi. Daca ar fi posibila prezenta lui rd 04 la atelier se executa sistemul si ptr acest model. Pretul, fara a fi necesara vizita la atelier este 770 pentru esapamentul asa cum apare prezentat in imaginile de mai sus. Ptr rd 04, in conditiile de care am vorbit va fi 600 lei.

» Post actualizat in 08 Feb 2016 20:41

Share Share

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a mai inlocuit cineva protectiile de la radiatoare (a mea nu le-a avut deloc). Am gasit la Leroy Merlin ceva de genul asta care se pare ca are aplicatii pentru exterior deci nu va rugini prea repede si nici nu va prezenta probleme la variatii de temperatura. E vreo 37 ron o placa pentru un radiator deci ar veni un 80 de lei cu tot cu deranjul meu.

http://www.stantobanat.ro/expandataromb.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiectul Carpathian 2 Wheels Guide merge mai departe si acum avem nevoie de ajutorul vostru !!!
Vrem sa stim care va sunt preferintele cand vine vorba de calatoriile pe motocicleta
Intrebarile din chestionarul de mai jos o sa ne ajute sa pregatim urmatoarele noastre produse in asa fel incat sa raspunda cat mai bine nevoilor voastre.
Va rugam sa ne acordati 5 minute, sa il completati si sa il distribuiti mai departe la alti prieteni motociclisti.

Va multumim!
http://goo.gl/forms/SViQCb0NN5


foto064.jpg?1451473945438

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiectul Carpathian 2 Wheels Guide merge mai departe si acum avem nevoie de ajutorul vostru !!!

Vrem sa stim care va sunt preferintele cand vine vorba de calatoriile pe motocicleta

Intrebarile din chestionarul de mai jos o sa ne ajute sa pregatim urmatoarele noastre produse in asa fel incat sa raspunda cat mai bine nevoilor voastre.

Va rugam sa ne acordati 5 minute, sa il completati si sa il distribuiti mai departe la alti prieteni motociclisti.

 

Va multumim!

http://goo.gl/forms/SViQCb0NN5

 

foto064.jpg?1451473945438

No , am bifat tot :) . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma roade un gand : daca duc tevile de la galerie , una pe o parte si alta pe cealalta parte este mai ok sa le despart inainte (2) de camera galeriei sau dupa (1), cu un Y ?

 


» Post actualizat in 09 Feb 2016 13:24

Nimic incercuit? :P
Mersi!

Nu-mi plac cercurile . Alea sunt ptr Audi-ul lui Andry :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aruncat si eu un ochi pe aici, ca vad ca aveti pb cu pornirea in noul sezon. :) Al meu e nonstop de cand am luat africana 2007-2008 cam de atunci o am. Mergeam fara stres si pe gheata si zapada, doar sa nu fie de aia lucioasa. Cel mai mult l-am pus jos o saptamana doua in ianuarie, Iar de cativa ani de cand cu nadusala globala sezonul meu e chiar nonstop. Apropo, care vine la bikes on ice? Ca asta voiam sa va intreb.

 

Cu lasatu vacutei iarna, va spun din experienta cu alte motoare cu care nu era de umblat iarna. E bine sa fie cu rezervorul plin din multe motive, lipsa condensului pe peretii rezervorului in primul rand, ca sa nu mai spun de cheful de primul drum cand ai rezervorul plin.Benzina n-are nimic lasata o iarna. Motorul se poate tine afara fara probleme cu carburile pline, nu recomand golire ca se usca garniturile de etansare si se pot intepeni plutitoarele. Bateria se tine neaparat in casa dupa ce s-a pus la incarcat si se mai incarca o data primavara inainte de pornire. Pe motor se lasa doar daca mobra e cat de cat la adapost la temperaturi peste 0 grade.

 

Prima pornire e intotdeuna lunga deoarece titeiul scaparacios s-a cam evaporat, in carburi ramanand doar fractiunile mai putin evaporabile si deci inflamabile. Si posibil chiar apa daca n-au fost purjate de ani buni. La motoarele cu alimentare prin cadere e recomandabil sa se goleasca carburile inainte de prima pornire de la suruburile aflate in fundul camereleor de nivel constant, mai ales la cele monocilindrice care altfel vor cam face fite! Asa se duce si eventuala apa acumulata. Apoi se strang la loc suruburile de golire, se deschid robinetele si se asteapta 2-3 minute sa se umple bine, apoi se dau bumburi. La alea cu pompa, nu merita sa umbli, de regula nici n-ai acces la carburi fara demontari. La africana ca ai benzina in carburi sau nu, n-ar trebui sa conteze, daca bateria e buna cel putin modelul RD04 porneste chiar cu carburile initial goale dupa 3-4 chei . De cheile alea are nevoie pentru ca sistemul de protectie al pompei (releul) permite functionarea sa doar cat se da la cheie.

 

Indiferent de motor se dau chei relativ scurte, max 5 secunde cu alte 10 secunde intre ele. Socul va fi tras neaparat la maxim, nu se umbla la acceleratie. Daca bateria e veche (peste 4 ani) si demarorul n u ninvarte „vioi”e bine sa se dea curent de la un acumulator de masina. Daca motorul s-a inecat (pute rau in tobe si apoi in jur a titei) se lasa 30 minute si apoi se poate incerca din nou. Daca pusca in tobe si nu vrea nicicum sa porneasca, la un moment dat se dau jos bujiile si se curata sau se pun altele. Daca pusca in carburi si nu porneste inseamna ca nu se trage socul destul pentru frigul de afara si se incearca obturarea neaparat doar partiala a admisiei de aer.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat careva bujiile Denso X27EPR-U9 sau NGK DPR9EA-9 sa-mi spuna daca sunt avantaje sau dezavantaje fata de cele standard din punctul de vedere al unui utilizator. Modelele astea ar trebui sa mearga mai rece. Am incercat si NGK DPR7EA-9 fata de modelul standard pe timp de iarna pentru ca tipul acesta de bujie ar trebui sa mearga mai fierbinte si am fost multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste pe site la NGK, de exemplu. E o intreaga teorie acolo.

 

http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation

Multumesc, am citit pare plauzibil si explica de ce porneste mai usor iarna cu bujie calda dar risc sa am probleme daca nu schimb cu bujii reci pentru la vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg cu standard indiferent de temperatura

Nu zic ca nu e mai bine sa adaptezi bujia la temperatura, dar hai sa fim realisti, cat mergi cu mobra la cateva grade peste zero?

Mai ales ca la africana e floare la ureche sa schimbi bujiile :P

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, cu bujii ancrasate sau nu, vine careva la intrunirea de iarna? :) Nu merita schimbate bujiile standard. Sistemul de aprindere cu doua bobine si doua bujii daca functioneaza normal (scanteie ferma alb-albastruie) si carburatoarele si filtrul de aer sunt ok nu da gres. Va zice cineva care umbla frecvent iarna la -5-7 grade. Iarna trecuta era sa le schimb ca s-au ancrasat cele de la "cilindrul rece" dar pana la urma a fost de vina termostatul. Eu am inauntru bujii de 60-70k km. Doar primavara asta le schimb, pana acum le-am reglat din 20 in 20k km doar distanta intre electrozi, pentru ca la vre-o doua electrodul central e deja la limita izolatorului. :P

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...