Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Povestile astea sunt ca si alea de le auzi pe sate. "Are unu', dom'le o motocicleta din aia din timpul razboiului, un beemveu." Si cand te duci sa te uiti dai de un IJ sau CZ sau mai stiu eu ce harb.

 

Sau varianta radio Erevan:

"Este adevarat ca Ivan Ivanovici a castigat un autoturism Volga la Loto?"

Raspuns:

"Da, este adevarat, doar ca nu e vorba de Ivan Ivanovici ci de Nikolai Nikolaevici, nu era autoturism Volga ci bicicleta Sputnik si nu a castigat-o la Loto ci i-a fost furata"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au vazut beduinii cand le-au ingropat . Chiar unul din ei a povestit : " un surub acolo , altul mai incolo , o roata in sud , un far in nord . . . . . "

Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa ma mai ajutati cu niste sfaturi. Am scos mototocicleta de la iarnat, am dus-o la mecanic, i-a facut schimbul de ulei, curatat si sincronizat carburatoare si verificat jocul la supape (totul era ok, cel putin asa a zis mecanicul). Carburatoarele si supapele am vrut sa ma asigur ca sunt ok deoarece anul trecut intre 3000 si 4000 de ture/min motorul nu tragea liniar, (in plaja asta de turatii parca ii se micsora cuplu), iar peste 4500 de ture incepea din nou sa traga. Acum fenomenul persista si parca s-a mai accentuat, intre 3000 si 4000 de ture motorul pe langa faptul ca isi pierde din cuplu mai si trepideaza. Am observat ca dupa ce motorul se incalzeste mai tare (acul indicatorul de temperatura este pe la mijloc si se porneste termocuplu) motorul trage mai liniar. Ieri cand am iesit prima data cu ea am zis ca poate o fi de la benzina care a stat peste iarna. Azi am golit benzina, am pus alta noua si la fel face. Ca si detalii in plus, am schimbat si filtru de benzina cel in-line si filtru de aer cand a sincronizat carburatoarele. Bateria este pe duca (nu porneste motorul daca sunt aprinse farurile, nici macar nu invarte electromotorul), dar chiar si asa daca opresc farurile si apuca electromotorul sa il invarta o data motorul porneste foarte usor. Care ar putea fi problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trepidatiile pot veni de la roti, neechilibrate, etc cum au stat in aceeasi pozitie peste iarna.

de restul, e ciudat. cum sunt membranele la carburatoare? e o chestie ce multa lume nu ii da importanta, cu timpul, membranele isi pierd elasticitatea si se deformeaza, motiv pt care performantele si raspunsul acceleratiei nu mai sunt la fel. as verifica totul pe parte de aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru raspunsuri si sa va doresc sarbatori fericite

trepidatiile pot veni de la roti, neechilibrate, etc cum au stat in aceeasi pozitie peste iarna.

de restul, e ciudat. cum sunt membranele la carburatoare? e o chestie ce multa lume nu ii da importanta, cu timpul, membranele isi pierd elasticitatea si se deformeaza, motiv pt care performantele si raspunsul acceleratiei nu mai sunt la fel. as verifica totul pe parte de aprindere.

in timpul iernii motocicleta a stat pe cricul central si roata fata a fost invartita din cand in cand sa nu stea mult timp in aceeasi pozitie. Nu cred sa fie asta problema, motorul trepideaza ca si cum ar vrea sa se inece, intre 3000 si 4000 de ture indiferenrent in ce treapta sunt si ce viteza am

 

O membrana sparta, aproape sigur. Simptom asociat, nu prea mai urca peste 120-130.

am mers cu ea doar prin oras, nu am depasit viteza de 80 km/h dar cand se usuca putin asfaltu o sa fac o tura mai lunga sa vad cum se comporta la viteza mai mare si revin cu detalii

 

Carburatoarele au fost desfăcute ptr curatat sau doar golite?

nu stiu ce a lucrat la carburatoare, i-am lasat motocicleta si a 2-a zi dupamasa m-a sunat sa duc dupa ea ca a termitat lucrul. Eu l-am rugat sa le desfaca si sa le curete pentru ca anul trecut imi curgea benzina pe un furtunas ce iese din carburator (din cate am inteles este ceva furtunas pentru supraplin). Acum nu mai curge benzina pe acel furtun, presupun ca le-a desfacut si curatat

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astfel de probleme apar de la carburatoare sau de la circuitul de alimentare. Faptul ca iti ajungea prea multa benzina in carburator este o problema si sfatul meu este sa incepi din nou cu carburatoarele. Un cui pontou, un o-ring, oricare din piesele de acolo pot duce la astfel de probleme. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa mergi la mecanic inapoi cu motorul si sa ii spui sa faca ce stie ca sa iti mearga motorul bine. Ca de aia e mecanic, sa gaseasca cauza problemei si sa o remedieze, nu sa cauti tu solutiile pe forum si sa i le spui tu lui.

Pot fi o sumedenie de cauze pentru comportamentul acesta, asa ca trebuie luate de la inceput toate, spalatul carburatorului cu Carburol sau Carbusolv, sau cum se numeste acum zeama, cu desfacerea completa a carburatoarelor, suflat cu aer comprimat prin toate canalele si orificiile, verificat membranele, reglare amestec si sincronizare. Daca carburatoarele au uzura e posibil ca reglajul optim al vacuumului sa nu fie acela cand ceasurile vacuumetrului indica identic, ci atunci cand ai repriza cea mai buna in acceleratie.

 

Daca ai RD07, verifica furtunasele de la capsulele vacuumatice. Unul fisurat poate face ca motorul sa mearga deampixulea. Daca ai RD04 verifica si membranele mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru raspunsuri, dupa sarbatori ma duc cu ea inapoi si il rog sa dea jos carburatoarele sa le curete cu solutie pentru curatat carburatoare, sa verifice toate o-ringurile, garniturile, membranele si ce mai trebuie verificat. Sper sa ii dea de capat puna la urma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca mai avem o luna pana la intalnirea de la Nadrag si trebuie sa dau tricourile in lucru, lista de inscrieri se cam inchide din punctul meu de vedere. O sa il rog pe Nicu sa lase totusi formularul valabil in continuare in caz ca mai sunt intarziati.

 

I weekend, daca nu ploua ma duc sa vad ce traseu aleg anul acesta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chemical: pana in 3000 rpm urca ok,si intre 3-4 mii incepe sa dardaie toata ca si cum da in nas? si apoi isi culege turatia si o ia ok dupa 4000? Intreb pt ca asa facea si a mea inainte sa vin cu ea pe platforma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the insider da, dar numai cand motorul este rece , dupa ce se incalzeate nu mai dardaie, dar nici nu se mai accelereaz, dupa ce trece de 4000 de ture incepe iar sa traga. Vineri sau sambata o duc la alt mecanic sa ii dea joa carburatoarele sa le curete, sa le regleze amestecul si sa le sincronizeze, dar s-ar putea sa nu fie neaparat din carburatoare, tipu cu care am vorbit a zis ca s-ar putea sa fie ceva si pe parte electrica, bobinele de inductie sau fisele, undeva sa sa fie un contact imperfect. A ta ce probleme are acum ? De ce ai aduso pe platforma ?

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the insider da, dar numai cand motorul este rece , dupa ce se incalzeate nu mai dardaie, dar nici nu se mai accelereaz, dupa ce trece de 4000 de ture incepe iar sa traga. Vineri sau sambata o duc la alt mecanic sa ii dea joa carburatoarele sa le curete, sa le regleze amestecul si sa le sincronizeze, dar s-ar putea sa nu fie neaparat din carburatoare, tipu cu care am vorbit a zis ca s-ar putea sa fie ceva si pe parte electrica, bobinele de inductie sau fisele, undeva sa sa fie un contact imperfect. A ta ce probleme are acum ? De ce ai aduso pe platforma ?

 

 

a mea mai are si problema cu mancat ulei. Tre sa dau motorul jos de pe ea, cand o sa fie mai cald si cand am timp (sa imprumut o trusa mai completa de scule) si-o sa ma duc doar cu motorul (propulsorul) la un mecanic sa se uite sa vada daca scap doar cu segmenti si simeringuri supape..

 

Am dus-o pe platforma ca se comporta cam ca a ta, si in timp ce mergeam ,simptomele incepusera treptat sa scada de la 3-4 mii la 2500-3500, pana cand in final nici cu a 1-a la 1800 rpm nu mai mergea, nu se mai tura, scotea fum si mergea intr-un piston. Am fost bou ca m-am chinuit /incapatanat sa mai merg cu ea, trebuia sa opresc mai rapid si sa chem platforma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea mai are si problema cu mancat ulei. Tre sa dau motorul jos de pe ea, cand o sa fie mai cald si cand am timp (sa imprumut o trusa mai completa de scule) si-o sa ma duc doar cu motorul (propulsorul) la un mecanic sa se uite sa vada daca scap doar cu segmenti si simeringuri supape..

 

Am dus-o pe platforma ca se comporta cam ca a ta, si in timp ce mergeam ,simptomele incepusera treptat sa scada de la 3-4 mii la 2500-3500, pana cand in final nici cu a 1-a la 1800 rpm nu mai mergea, nu se mai tura, scotea fum si mergea intr-un piston. Am fost bou ca m-am chinuit /incapatanat sa mai merg cu ea, trebuia sa opresc mai rapid si sa chem platforma...

a mea nu papa ulei si nu scoate fum, dar e enervanta lipsa de putere intre 3000 si 4000 de ture ca nu pot intra in depasire numai daca am demaraj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea nu papa ulei si nu scoate fum, dar e enervanta lipsa de putere intre 3000 si 4000 de ture ca nu pot intra in depasire numai daca am demaraj

 

Din ce spui tu si din putinele mele cunostinte de mecanica, problema pare 90% de alimentare (cu benzina,nu cu curent :) ). Nu cred ca-i de la CDI/bujie (desi uneori CDI e suspect). Tre sa l pui pe mecanic sa mai beleasca odata ochii la carburatoare. nu strica sa schimbi si filtru de benzina,e vreo 30/35 ron unu (nu e un motiv, dar e prea ieftin ca sa nu-l schimbi)

» Post actualizat in 04 May 2016 13:57

Care v-ati mai luat piese recent pt Africane, ce site-uri stiti cu preturi mai mici/ok.

 

Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce spui tu si din putinele mele cunostinte de mecanica, problema pare 90% de alimentare (cu benzina,nu cu curent :) ). Nu cred ca-i de la CDI/bujie (desi uneori CDI e suspect). Tre sa l pui pe mecanic sa mai beleasca odata ochii la carburatoare. nu strica sa schimbi si filtru de benzina,e vreo 30/35 ron unu (nu e un motiv, dar e prea ieftin ca sa nu-l schimbi)

» Post actualizat in 04 May 2016 13:57

Care v-ati mai luat piese recent pt Africane, ce site-uri stiti cu preturi mai mici/ok.

 

Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa.

am schimbat in urma cu doua saptamani filtru be benzina, filtru de aer, curatat filtru din rezervor, bujii noi , curatat sincronizat carburatoare, verificat joc la supape ..., acum o iau iar de la cap si incep cu carburatoarele

 

eu consumabilele le cumpar de pe consumabile.bepagroup.ro mi se par super de treaba, mi-o adus si ce nu aveau pe stoc (switch-u de la maneta de ambreiaj, cheie de buji kit de lant si alte mizilicuri) nu stiu daca au si ce iti trebuie tie, dar merita sa incerci, nu te costa nimic sa le trimiti un mail si sa ii intrebi

Editat de chemical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo luna imi tot curat si ung lantul cu lei hidraulic . Nu am sesizat schimbari nici in bine si nici in rau . Lantul este uns si se pastreaza curat in regim de mers pe sosea . Ati mai incercat sau folosit asa ceva ?

 

Cerinţele privind lichidele hidraulice - mai ales la utilaje de construcţie:

  • proprietăţi bune de lubrifiere
  • rezistenţă mare la învechire
  • capacitate mare de umezire şi de aderare
  • punct înalt de aprindere
  • punct scăzut de lichefiere (cel mai scăzut punct de temperatură, la care mai este lichid uleiul; de exemplu -5 grade Celsius)
  • nu are voie să atace garniturile
  • Fără răşină şi acizi
  • influenţă redusă a temperaturii asupra vâscozităţii - atât vâscozitate dinamică, care scade în general la creşterea temperaturii, cât şi vâscozitate cinematică (raportul dintre vâscozitatea dinamică şi densitate)
  • compresibilitate redusă
Editat de Arthur E
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza sa-mi fac un calcul pt segmenti, simeringuri supape, garnitura cilindru,garnitura chiulasa.

 

Iti recomand sa iei tot setul de garnituri de top-end. Motorul are o varsta si mai mult ca sigur ca sunt si alte garnituri/o-ring-uri care odata demontate, nu o sa mai etanseze ca lumea. pretul e pe la 100 eur din cate stiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa iei tot setul de garnituri de top-end. Motorul are o varsta si mai mult ca sigur ca sunt si alte garnituri/o-ring-uri care odata demontate, nu o sa mai etanseze ca lumea. pretul e pe la 100 eur din cate stiu eu.

 

Asta intrebam,un link, un site, ceva. Ce mi-a dat chemical mai sus e un site unde nu pot cauta dupa mobra. De ex cum e pe wemoto.ro (insa unde au preturi mari,parerea mea).

» Post actualizat in 05 May 2016 08:39

Cstelia: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/xrv_650_j_k_africa_twin/88-89/picture/gasket_set_-_full_-_athena_italy/ asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta e setul.

 

Incearca si aici:

 

http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/honda-xrv-650:17916?svid=0

 

Daca ai vreo cunostinta la un service auto ce colaboreaza cu Autonet poti sa il rogi sa iti obtina un pret si de la ei.


» Post actualizat in 05 May 2016 10:50

Am uitat sa spun, daca la Romimoto nu gasesti pe site ce iti trebuie, suna la telefon si spui ce te doare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ the insider, eu cand mi-am schombat un pinion din cutia de viteze si a trebuit sa imi desfaca tot motorul ki-am luat de pe ebay.co.uk, in jur de 100€ a fost pt rd07a. Pt tine e in jur de 60£ cu transport gratis http://m.ebay.co.uk/itm/Complete-Gasket-Set-Full-Honda-XRV650-J-K-Africa-Twin-1988-1989-/191807145876?nav=SEARCH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...