the insider Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 O sa va raspund la amandoi odata oricum ati prezentat destul de bine/precis situatia Timp o sa am, insa cel mai tare ma opreste de la a-mi baga nasul prea tare faptul ca nu am un loc unde pot face asta. Nu stiu, ma bucur pentru cei care dezmembreaza motoare si repara distributii in fata blocului, eu nu pot face asta. Cand nu esti mecanic si iti 'prinzi urechile', e bine, daca te apuci de ceva, sa ai un garaj sau un loc amenajat,unde...in caz ca te-ai apucat si n-ai terminat,sa poti relua a doua zi sau in alta zi,fara frica de ploaie, de vreme, sau ca-ti 'dispare' ceva... Cum am zis, mobra imi place foarte mult (dpdv a ceea ce ofera): motorizare, sasiu, capabilitati off, etc... si nu prea as avea alte alternative la ea... Transalp nu vreau sub nici o forma. Nu-mi place, si nu e Africa Twin..nu e la fel de robusta sau ok in off (nu ca oi fi eu cine stie ce off-road-ist, dar pentru asta am luat-o). Daca era sa fac mai mult asfalt, ma orientam la un Caponord (ca am mai avut Aprilia). Cum ati spus, daca motorul e jos si e de reparat, e pacat totusi sa nu fac un 'overhaul'.. E pacat sa rezolv treaba cu pistoanele/segmenti/simeringuri supape si sa nu ma uit la distributie si sa nu verific cuzinetii etc... Acum am vazut cat chin e sa-l dai jos,si e stupid sa-l semi-repari, sperand ca o sa mai 'mearga' o perioada, si apoi sa crape iar ceva si sa necesite iar sa fie dat jos... Problemele la propulsor in general sunt costisitoare mai ales dpdv al manoperei, nu doar al pretului pieselor... Un motor SH de africa twin e exclus pentru ca sunt foarte rare si chiar daca gasesc, sansele sa fie in 'mintile'lui sunt mici si ar fi pur si simplu ruleta sau bani aruncati la risc. Ma gandeam mai mult la un motor de Transalp 650 pentru ca e generatie mult mai noua (daca as gasi unu 2004/2005+, sau oricum, unul din generatia 2000-2007), si sansele sa fie in mintile lui sunt mult mai mari decat in cazul unuia din '89 (daca e sa luam chiar toate componentele ce alcatuiesc ansamblul). Costul unui motor de 650 in stare buna este mult mai mic decat un overhaull complet la actualul propulsor, muult mai mic. Stiu ca la ala de 650 Transalp axul de la bascula nu mai trece prin motor (nu mai are mounting point ul ala motorul), ceva cu senzorul de impuls care merge la CDI,etc... Adica nu e rocket science (pentru un mecanic normal). Atasat emotional nu sunt de mobra, recunosc, imi place mult, dar trebuie sa am in vedere si restul chestiilor ce trebuiesc schimbate: kitul de lant e muci, bateria 100% e dusa si ea, mai un furtun doua de benzina, de antigel (scoapte etc), set garnituri motor (chiulasa, ambreiaj, stator, si prin motor), piesele de reparat propulsorul in sine, si deja ajungem la un pret destul de mare.... E de (cuvant urat) ca trebuiesc facute toate odata, nu e ca atunci cand ai o mobra cu lantu impuscat si sa zicem ca schimbi acu lantu,te mai plimbi, shcimbi placutele in 2-3 luni, mai mergi, etc... Cat despre partea cu surubarit/mecanica, prefer sa ma plimb decat sa lucrez la ea. Cum am zs, daca aveam unde sa fac asta,mi-ar fi placut sa mai experimentez, sa mai invat una alta, sa nu fiu un n00b chiar, dar din moment ce nu am un asemenea loc... si deja stau pe bara de anul trecut, cheful de a surubari este zero barat in comparatie cu cheful de a ma da cu ea...sau cu oricare.... Pe de alta parte nici nu sunt genul disperat care sa o dau bucati rapid,nu mai sa-mi iau alta gioarsa sh ca sa ma dau o luna anul asta... (oricum eu nu vad sezonul doar 'vara') Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 caut un rezervor de Africa Twin din 1996. daca stiti cumva cine are la dezmembrat asa ceva va rog sa imi ziceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Pe langa robustete ciclistica si designto cmai motorul face din africa twin un africatwin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Pe langa robustete ciclistica si designto cmai motorul face din africa twin un africatwin eu ma gandeam ca sasiul mai rigid, suspensiile cu travel mai lung, rotile de 21+17 o fac diferita fata de Transalp Ce diferente mari pot fi intre motoru de Africa Twin 650 si Transalp 650, sa zicem din rapoartele din cutie,dar te poti juca si din kitul de lant.. Am vb cu cineva care a pus motor de TA650 in AFrica Twin 650, si a zis ca-i placea mai mult motorul de AT....insa nu cred ca-i capat de tara.... totusi e tot V2 de 650,nu e mono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 De cativa ani de cand am AT, cel mai mult ma deranjeaza garda la sol mica. Apoi manevrabilitatea (deci ciclistica). Cel mai mult apreciez robustetea. Apoi motorul pt ca nu consuma ulei si trage destul de de jos pt un bicilindru. Judec mobra dpdv offroad mai mult, pt ca pe asfalt oricum e un mare castig fata de orice alt monocilindru, monocilindre ale caror fan sunt pt potentialul lor offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 caut un rezervor de Africa Twin din 1996. daca stiti cumva cine are la dezmembrat asa ceva va rog sa imi ziceti. Cam greu de gasit... Dar ce a patit al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 De cativa ani de cand am AT, cel mai mult ma deranjeaza garda la sol mica. Apoi manevrabilitatea (deci ciclistica). Cel mai mult apreciez robustetea. Apoi motorul pt ca nu consuma ulei si trage destul de de jos pt un bicilindru. Judec mobra dpdv offroad mai mult, pt ca pe asfalt oricum e un mare castig fata de orice alt monocilindru, monocilindre ale caror fan sunt pt potentialul lor offroad. ai cam pus punctul pe 'i', asta e si parerea mea... ma tot uitam la un LC4 640 (fie adventure R, fie Enduro) dar nu pot trece peste faptul ca e mono.... (ce-i drept,sunt si prost pentru ca n-am mers cu un mono inca, poate cine stie, imi place, desi in comparatie cu V2 de pe africa/transalp, slabe sanse) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 AMR 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salut domnilor , care sunt coordonatele GPS ptr locatia de la Valenii de Munte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Salut domnilor , care sunt coordonatele GPS ptr locatia de la Valenii de Munte ? /index.php?/topic/36157-honda-africatwin-xrv650750/?p=4211051 Faci zoom pe Google Earth, pui mouse-ul pe punct si in dreapta jos apar coordonatele geografice ale mouse-ului. Din Tools-Options-3DView-ShowLat/Long poti seta si cum sa arate zecimalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Bai, ce liniste e pe aici... Nimeni nu mai spune nimic, nu mai are nimeni nici o problema cu motorul, nu se mai plimba nimeni sa puna vreo poza... apatie generala Editat August 11, 2016 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Legenda se transforma in mit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 No , dom Profesor » Post actualizat in 11 Aug 2016 11:00Si daca tot era vorba de liniste , are cineva o oglinda de stanga cu sticla din maxim una sau doua bucati ? A mea are vreo 8 sau 9 acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 S-ar putea sa am ceva pe acasa. Ma uit si iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 S-ar putea sa am ceva pe acasa. Ma uit si iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Plimbari cu africana:https://www.facebook.com/636040479779934/photos/?tab=album&album_id=1167283159988994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Bai, ce liniste e pe aici... Nimeni nu mai spune nimic, nu mai are nimeni nici o problema cu motorul, nu se mai plimba nimeni sa puna vreo poza... apatie generala Se pare ca cineva dintre africanisti urmeaza sa isi pensioneze RD04... Si eu adaug piese la colectia de plastice... si la cea de scule de la lidl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Eu inteleg ca: #1 dezmembrezi motorul sau #2 Te-ai apucat de reconditionat In ambele variante: #3 nu te prezinti la Valeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Eu inteleg ca: #1 dezmembrezi motorul sau #2 Te-ai apucat de reconditionat In ambele variante: #3 nu te prezinti la Valeni #1 nu sunt eu si e inca doar un zvon de la cineva #2 reconditionez carenajul fata luat luna trecuta in vederea revenirii Africanei la stock (iti sunt dator cu niste poze la faruri, nu am apucat nicicum sa dau jos carena fata si farurile sa ti le trimit. #3 trebuie sa vad cu Valeniul ce fac pentru ca am 2 probleme: 1 nunta la Maramures 2 cununat o pereche in BV Drept urmare de cand aflasem de nunta si cununie am decis sa nu ma inscriu oficial si in caz ca am vreo portita de scapare sa vin incognito si eu pe acolo. P.S. la #2 - am mai multe carene deoarece africana mea nu avea usita de la "torpedou", nu am gasit sa cumpar doar usita/nu merita asa ca am luat o carena intreaga cu care am ramas, iar acum cand am luat, am luat tot setul de carene si de aia sunt 3 vâsle in poza. » Post actualizat in 11 Aug 2016 12:53 P.S. 2 Inca tot nu sunt decis daca sa dau Africana ori BA. Pe de-o parte, de fiecare data cand ma da, ma super bucura si ma multumeste, reusesc sa trec peste nemultumirile pe care le am fata de ea, pe de alta parte, cand ma gandesc: reparat si pregatit carene, modificat schimbarea spre original, vopsit carene, prostii... imi vine sa o dau impreuna cu TOT ce mai am de la ea si sa fac o pauza pana la primavara sa ma racoresc un pic. Editat August 11, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 ma bantuie noua Africa Twin am fost la Vadu cateva zile, acum, si am vazut una acolo, cu nr de Romania. Proprietarul vorbea romaneste, dar nu parea roman (cred ca era italian la origini). (primele 2 poze) apoi am vazut una in Iasi astazi, prin zona mall-ului , cu nr de Italia. (ultimele 2 poze) aia de la vadu era DCT, asta din Iasi era manuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Pe tine și pe încă jumate de forum cred ca ne "bântuie" noua Africană. E faină, arata bine,cică merge bine și spre deosebire de BMW care a avut continuitate 20 si de ani cu GS-ul, lumea așteaptă ceva nou la Africa Twin de 12 ani,poate Honda nu dezamageste și a reușit sa prindă chintesența originalului într-un pachet modern,poate nu,asta cred ca vom ști cu siguranță în vreo 5 ani,după ce sunt ceva mii umblate și forjate. Editat August 11, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Fara sa fie ceva din categoria "strugurii e acrii", cica varianta cu DCT are ceva probleme. S-au raportat ceva cazuri de cutii blocate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Era un caz cu DCT în care i se tot oprea motorul în mers,vazusem filmul pe youtube, în descriere zicea ca a fost de 2 ori la Honda și se scarpinau și ei în cap legat de problema. Ar trebui sa le fie cat de putim rușine cu așa scăpări,nu spun ca sunt sunt singurii care le fac,dar sa le faci la un motor cu un nume cu atâta rezonanță în lumea moto e cam dezamăgitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Cum zice si Samo.... mai incolo, poate. De 13k EUR, ma plimb cu actuala de-i sare basca. Bag si doua reparatii capitale, daca e. » Post actualizat in 12 Aug 2016 11:15Vad ca si la noi, posesorii de CRF1000 se vaita de o problema intre viteza 4 si 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat August 12, 2016 Share Postat August 12, 2016 Cu 13.000 de euro . . . . . . o fac noua pe babuta mea si o aduc iar la 100.000 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.