pufarinu_11 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) RESPECT PRIETENE! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Domnule Mon Cher, in ritmul asta o sa o faci productie 2010. adicatelea ultimu" tip de Moto. Multa bafta in continuare la " marea amestecatura ". Si mre atentie ca munca in garaj duce la "ATTACHMENTS " Azi (ieri) am mai bifat cate ceva pe lista. Am demontat furca si am inlocuit rulmentzii de la jug, am demontat si spalat bine amortizoarele de fatza si am schimbat uleiul, am schimbat rulmentii de la rotzi, am montat inapoi jugurile si furca. Ciprian a pus cuzinetii noi, si urmeaza sa se apuce sa faca puzle-ul format din pinioane, pistoane si alte minuni ce mai intra prin motor. Azi o sa continui cu rotzile, la care mai am de pus simeringurile, si de scos cauciucurile pentru a rezolva problema cu oxidul din janta, apoi trec la bascula si amortizorul de spate. E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) Frate... Cate simeringuri are masinaria asta... Si nu le-am numarat pe cele de la motor inca. Numai la ansamblul amortizor, tendoane de legatura si bascula sunt 12... Am demontat bascula, amortizorul, articulatia de legatura (triunghiul) si cea in forma de u, am curatzat, spalat si uns bine lantzul... Bascula avea un rulment cu ace care era blocat si ruginit, asa ca o sa ma duc sa caut altul. Tendoanele au fost curatzate bine la perie, si asteapta vopseaua. Si aici am gasit un rulment care arata ca draku. Oricum ii schimb pe totzi, asa ca sper sa am noroc sa ii gasesc. Daca nu, mai e solutzia cu bucsi de bronz grafitat. Ma gandeam, ca mai mult ca sigur motocicleta aceasta nu a mai prmit o astfel de revizie de cand a iesit din fabrica. E toata imprastiata in garaj. Cred ca o sa desfac iar furca, si o sa trimit cadrul la vopsit. Motocicleta o sa fie aproape noua dupa ce termin cu ea... Deja ma gandesc unde sa plec la plimbare. Ma bate gandul sa trag si eu un drum spre Mongolia, dar un prieten a mai venit cu o idee, si tre' sa discutam la o bere. Pentru cei ce nu au citit inca despre plimbarea facuta de un adevarat aventurier www.mongolia.ro Poate va vin idei... O sa pun si poze mai tarziu. Acum bag ceva pe sub nas, si plec sa cumpar o plasa de simeringuri si rulmentzi. Sper sa ii gasesc, desi ma cam indoiesc. Mesaj completat cateva poze Editat Februarie 16, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Merci de aprecieri. Cucuruzul acela se numeste cuzinet agrigol... Poza e pusa pentru un prieten care spunea ca ne reparam motocicletele in porumb. A avut dreptate... Faza buna e ca dupa ce se incalzeste motorul, facem floricele sa avem la bere... Cucuruzu ala ar fi fost bun si ca joja de ulei, ca sa stii cand sa mai pui ulei. Pentru alte detalii, tata e acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Mda, e bun si de joja. O sa inshir cateva boabe pe o atza, si cand ies din ulei, mai completez... Nu are rost sa ma cert aiurea cu tine. Tzi-am mai spus, cu tatal tau stau de vorba oricand, pentru ca de fiecare data cand am cerut un sfat, m-a ajutat si a stiut ce spune. Tu ai inceput cearta pe celalalt topic. E drept ca nu am verificat nivelul la ulei, si am recunoscut asta. A fost greseala mea, si oricine greseste, macar o data. Daca nu ma insel, si voi ati gresit o data, cand v-am spus ca mi se blocheaza motorul la VF, si mi-ati spus ca nu am stiut eu sa il pornesc... Stii ce s-a intamplat apoi, deci hai sa nu ne mai certam aiurea, ca nu are rost. Episodul e consumat si de multa vreme uitat, din punctul meu de vedere. Daca mai ai alte chestii sa imi spui, exista mesaj privat, sau telefon. Stii numarul. 0728292638. Numai bine! Azi am lipsit putzin din garaj, si cand m-am intors am gasit echipa de revizie la lucru. O gaina verifica sus pe raft cum se prezinta carenele, in timp ce cocosul ciugulea din simeringuri, curios sa vada seria de pe ele. Alta gaina se asigura ca am toate sculele necesare. Deci lucrez cu specialisti... Mesaj completat Sper sa termin motocicleta pana atunci, si sa fiu liber. Daca reusesc, ne vedem la start. /index.php?...482588&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Azi (ieri) am mai bifat cate ceva pe lista. Am demontat furca si am inlocuit rulmentzii de la jug, am demontat si spalat bine amortizoarele de fatza si am schimbat uleiul, am schimbat rulmentii de la rotzi, am montat inapoi jugurile si furca. Ciprian a pus cuzinetii noi, si urmeaza sa se apuce sa faca puzle-ul format din pinioane, pistoane si alte minuni ce mai intra prin motor. Azi o sa continui cu rotzile, la care mai am de pus simeringurile, si de scos cauciucurile pentru a rezolva problema cu oxidul din janta, apoi trec la bascula si amortizorul de spate. E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) cu ce ai curatat amortizoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Le-am spalat intai cu motorina, la exterior, si interior, apoi le-am desfacut si am spalat fiecare piesa cu benzina, apoi le-am sters bine, sa fie perfect uscate, le-am asamblat si am pus uleiul. Tendoanele de la amortizorul de spate au primit acelashi tratament, plus o periere serioasa cu o perie rotativa pana au ajuns la luciu metalic. Azi le vospesc cu o vopsea pentru etrieri, care e mai rezistenta in timp. Urmeaza sa demontez si amortizorul spate, sa curatz bine arcul, si sa il vopsesc, apoi o sa curatz bine bascula cu o solutie de curatzat si slefuit aluminiul, apoi aplic un strat de lac incolor. Azi o sa ma duc sa caut simeringurile si rulmentzii la SKF. O sa pun si lista cu rulmentzi si simeringuri, ca poate mai vrea cineva sa faca operatzia asta si sa stie ce sa cumpere inainte sa se apuce de treaba. Mesaj completat Pentru ca e frig afara, am luat o aerotema din garaj, am bagat-o intr-o cutie si am facut un mic "cuptor" in care am incalzit piesele si vopseaua inainte de aplicare. Apoi le-am pus inapoi in cutie, sa se "coaca" putzin vopseaua. Am dat 2 straturi de rosu, si 2 de lac, desi nu cred ca era nevoie. Vospeaua e buna si cred ca rezista bine si fara lac. Le-am facut roshii, ca sa le feresc de deochi... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Le-am facut roshii, ca sa le feresc de deochi... ) Din poze cam bat in portocaliu. Ia spune cu cat te-au platit astia de la KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Din poze cam bat in portocaliu. Ia spune cu cat te-au platit astia de la KTM? Se mai aude ceva cu intalnirea aia de anul asta ? Pana la urma unde va fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Am luat o mare parte din simeringuri si rulmenti. Nu i-am gasit inca rulmentii de la cuplajul triunghiular. Maine imi vin si restul de simeringuri de la Craiova si Constantza. Baietzi de gaska cei de la SKF. Totusi mi-au luat zambind 201,23 Ron pe piesele din poza. Mesaj completat Din poze cam bat in portocaliu. Ia spune cu cat te-au platit astia de la KTM? KTM e firma aceea care produce drujbe? Credeam ca e topic despre motociclete, nu de mashini de tuns iarba... Portocaliul e culoarea desertului la apus, adika locul pentru care a fost creata Afrika Twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 in buzau e un magazin de rulmenti!! da o lista cu ce iti maitrebuie si dau io o fuga pana acolo sa iti caut!! aaaaaaaaa apropo: mi-am luat samurai!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 in buzau e un magazin de rulmenti!!da o lista cu ce iti maitrebuie si dau io o fuga pana acolo sa iti caut!! aaaaaaaaa apropo: mi-am luat samurai!!!!! Sa-l stapanesti sanatos. Eu sunt inca nehotarat daca sa iau Samurai sau Vitara. Las ca de astea vorbim pe forumul 4x4. Nu am gasit rulmentii de la cuplajele acelea dintre bascula si amortizor. Nu au serii pe ei, au doar dimensiuni. Si mi-a spus tipul de la SKF ca se numesc colivii cu ace, pentru ca practic sunt niste inele care tzin niste ace inauntru, si se folosesc de ax pe post de interior, practic colivia de transforma in rulment, numai daca are axul trece prin ea. Imi mai trebuiesc urmatoarele: 15x22x17 7N-HVS - 1 buc. 17,5x24,5x22 7N-HVS - 6 buc. Mi-a spus sa caut la magazine cu specific auto. Eu am fost la unul pentru aplicatii industriale. Merci. Daca ii gasesti, eu zic ca e bine sa iti iei si tu pentru Afrikana. Si pe urma treci pe la mine intr-o zi la o bere, ii schimbam, apoi te duc acasa peste dealuri, sa probam lucrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Nu vreau sa te dezamagesc, dar acesti rulmenti nu cred ca o sa-i gasesti pe altundeva decat Honda. Eu am avut nevoie pentru un RD03 si nu am gasit niciunde. A trebuit sa comand la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am schimbat si eu rulmentii de la linkage - am luat de la BADI din Bucuresti de pe Laminorului. Nu mai stiu exact costul dar erau destul de ieftini si buni calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am terminat de pus rulmentii si simeringurile la roata fatza, am montat discurile de frana, am montat amortizoarele si roata, am curatat etrierii si facut cateva curse la cilndrii, sa ma asigur ca functioneaza corect, si am montat inapoi etrierii. Deci fatza e gata. Acum montez ghidonul si hand-guard-urile si apoi trec la bascula. M-au sunat si cei de la SKF acum 2 ore, ca au sosit si celelalte simeringuri. Ma asteptam sa gasesc foarte greu rulmentii aceia, pentru ca au niste masuri speciale. O sa vorbesc si la Honda sa vad in cat timp ii aduc, si cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 ma duc dupa-amiaza sa intreb!!! samu ti-l dau sa te dai pe deal sa vezi cum e!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am schimbat si eu rulmentii de la linkage - am luat de la BADI din Bucuresti de pe Laminorului. Nu mai stiu exact costul dar erau destul de ieftini si buni calitativ. Rulmenti de linkage de Africa Twin? Cote "normale" se gasesc pe oriunde. Si eu am gasit usor pentru Husqvarna, dar la AT sunt cote cu "virguila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Sa-l stapanesti sanatos. Eu sunt inca nehotarat daca sa iau Samurai sau Vitara. Las ca de astea vorbim pe forumul 4x4. Nu am gasit rulmentii de la cuplajele acelea dintre bascula si amortizor. Nu au serii pe ei, au doar dimensiuni. Si mi-a spus tipul de la SKF ca se numesc colivii cu ace, pentru ca practic sunt niste inele care tzin niste ace inauntru, si se folosesc de ax pe post de interior, practic colivia de transforma in rulment, numai daca are axul trece prin ea. Imi mai trebuiesc urmatoarele: 15x22x17 7N-HVS - 1 buc. 17,5x24,5x22 7N-HVS - 6 buc. Mi-a spus sa caut la magazine cu specific auto. Eu am fost la unul pentru aplicatii industriale. Merci. Daca ii gasesti, eu zic ca e bine sa iti iei si tu pentru Afrikana. Si pe urma treci pe la mine intr-o zi la o bere, ii schimbam, apoi te duc acasa peste dealuri, sa probam lucrarea... Salutare ,vezi ca ii gasesti la BADI in bucuresti.Magazinul se afla pe bulevardul Laminorului,poate ajung eu maine pe acolo si am sa intreb eu cat costa.Cam acolo gasesti si rulmentii de la furca si aia cost undeva pe la 50lei aia de Barlad si cam 75 lei aia de la SKF.Bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 ma duc dupa-amiaza sa intreb!!!samu ti-l dau sa te dai pe deal sa vezi cum e!!!! cu parere de rau, nu am gasit!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 (editat) Rulmenti de linkage de Africa Twin? Cote "normale" se gasesc pe oriunde. Si eu am gasit usor pentru Husqvarna, dar la AT sunt cote cu "virguila" Se stie rezultatul , se spala , se unge cu vas grafitata si se introduc la locul lor. Editat Februarie 18, 2010 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Asta daca acele nu-s deja praf si pulbere. Imi pare rau ca n-am facut poze cu rulmentii de la RD03 cand i-am scos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Asta daca acele nu-s deja praf si pulbere. Imi pare rau ca n-am facut poze cu rulmentii de la RD03 cand i-am scos... Adevarat Zona aia ii cea mai expusa din zonele cu rulmenti pentru ca toata mizeria ajunge acolo aruncata de roti si in ciuda protectiei tot ajunge la rulmenti cu timpul. In combinatie cu apa si cu mersul pe offroad sau drumuri proaste, degradarea apare inevitabil, iar la o motocicleta cu ceva ani si km la activ sansele sa fie in stare buna scad considerabil. @boieru': arata super motorul pe interior(cel putin in poze). Te felicit pentru initiativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Se stie rezultatul , se spala , se unge cu vas grafitata si se introduc la locul lor. Pedros,daca este uzat rulmentul, poti sa il speli si sa il ungi cu ce vrei aia treaba buna nu este.Mai ales rulmentii de la furca daca au cuiburi ce le mai faci?Asta e mai trebuie sa scoatem si din buzunar iar daca nu se gasesc luam de la Honda.Rulmentul uzat va ramane intotdeauna rulment uzat.Da se poate ca Cstelia sa aiba dreptate sa nu gasim cotele originale sa fie intradevar cu virgula ceea ce nu am mai auzit pana acum,nu il contrazic pana la proba contrarie.Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu cele scrise mai sus si sa vina odata vremea buna sa ne vedem la o bere Pedros poate ne vedem pe la o bere prin bucale si nu te supara pe mine pe cele scrise mai sus ,este parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Am scris mai sus cotele. Chiar sunt cu virgule, sunt rulmentzi speciali. Mai exact, colivii cu ace. Vestea buna e ca am terminat Afrikana... de demontat. A venit azi Leo pe la mine, si dupa ceva discutzii, am ajuns la concluzia ca avand in vedere ca sper sa nu mai dau niciodata motorul jos de pe cadru, sa fac treaba pana la capat, asa ca am demontat iar furca si tot ce mai era pe cadru, si maine sau cel tarziu luni, il duc la sablat, apoi splat cu solutzii speciale si vopsit in camp electrostatic. O sa fie argintiu. Mai era o optiune, si anume negru mat. Dar argintiul arata mai bine. Intre timp am continuat cu bascula. La soare te potzi uita, dar la bascula, ba... Mesaj completat cateva poze. Mesaj completat Am uitat sa spun. Mi-au sosit si simeringurile de la Craiova si Constantza, acum mai ramane sa fac rost de rulmenti. Ei nu sunt varza, dar daca tot am demontat, e pacat sa nu ii schimb. Ma gandesc ca nu o sa mai umblu o perioada la bascula. Teoretic motocicleta o sa fie ca noua cand termin, deci vreo 3-4 ani ar trebui sa nu fac reparatzii majore la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Hai o data scoateo la iveala, ca uite ce bine arata acum ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.