stancu5 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 cum am spus si la descriere atunci cand e motorul rece,in neutral, daca apas amreajul motorul merge mai rotund, daca ii dau drumul se aude un pic mai sacadat. in mers schimba bine vitezele. motorul e un cbr 900 rr din 94. intrebarea mea e daca e dus ambreiajul si trebuie schimbat sau pot sa mai merg asa cu ea???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Ce tip de ambreiaj ai? uscat sau pe ulei?pe ce motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Ce tip de ambreiaj ai? uscat sau pe ulei?pe ce motor? pai am specificat ca o honda cbr 900rr din 94, ambreiajul este in ulei nu stie nimeni??? Editat Mai 26, 2009 de stancu5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Parerea mea: Mergi inainte! Nu are nici o influenta zgomotul ala... Daca ambr. cupleaza "CLICK" de la mic la mare sau de la mare la mic... Nu-ti mai face griji .... BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Parerea mea: Mergi inainte! Nu are nici o influenta zgomotul ala... Daca ambr. cupleaza "CLICK" de la mic la mare sau de la mare la mic... Nu-ti mai face griji .... BAFTA! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 cum am spus si la descriere atunci cand e motorul rece,in neutral, daca apas amreajul motorul merge mai rotund, daca ii dau drumul se aude un pic mai sacadat. in mers schimba bine vitezele.motorul e un cbr 900 rr din 94. intrebarea mea e daca e dus ambreiajul si trebuie schimbat sau pot sa mai merg asa cu ea???? E absolut normal ce zici tu ca-ti face. Mergi linistit ca nu e nimic defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Zgomotele ciudate pot fi de la rulmentul de la oala de ambreiaj sau chiar si de la lantul de distributie. Du-te cu ea s-o vada un cunoscator si iti spune repede ce si cum e daca e sau nu normal ce spui tu pe acolo. PS: rulmentul ala e o buba a Hondelor in general so... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Oala de ambreiaj este problema la tine. Ideal ar trebui cel putin verificata si ea si rulmentul sa nu fie ceva prea nasol pe acolo. "Problema" clasica la honda, kawasaki si ktm. De ex eu am schimbat tot ce se cheama ambreiaj la ktm-ul meu anul trecut, acum face la fel dar lucrul asta se intampla si la unul nou, nu prea ai ce sa faci, face parte din farmecul lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Mi se intampla si mie acest lucru la honda cb 500. Daca trag ambreiajul dimineata cand motorul e rece, sunetul este mai "curat" decat in neutru la relanti. Raspunsul primit de mine a fost ca discurile de la ambreiaj cand nu e cuplat, pot sa vibreze rezultand acest sunet aproape insesizabil. Cand cuplezi ambreiajul, discurile se strang, disparand astfel acel sunet. Oricum, parerea mea e sa nu-ti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai cum spuneam de obicei se duce rulmentul ala. Acum poate sa mai fie o chestie si sa fie de fapt lantul sau intinzatorul...am auzit pe cineva spunand ca poate fi si de la ulei, si dupa ce l-a schimbat a mers beton. Verifica toate astea si vezi ce se petrece mai departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Toate Hondele face asa. Eu zic sa nu te ingrijorezi este normal. Si zgomotul nu e de la oala de ambreiaj, e de la discuri care suna intr-un fel cand sunt lipite si altfel cand sunt dezlipite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atze3 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Toate Hondele face asa. Eu zic sa nu te ingrijorezi este normal. Si zgomotul nu e de la oala de ambreiaj, e de la discuri care suna intr-un fel cand sunt lipite si altfel cand sunt dezlipite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 si ei iti zic sa stai linistit, mie la fel imi face motorul, chiar daca nu e honda ii normal cand se misca mai multe piese (in cazul de fata de la transmisie) sa se schimbe si sunetul da ca sa fii tu linistit, poti intreba un mecanic, nu cred cao sa te taxeze pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Intamplator am descoperit azi sursa zgomotului. Am desfacut motorul meu cu alte scopuri dar am zis sa vad si ce e cu ambreiajul. Oala are un joc ca o roata de caruta dezmembrata.. si cauza este bucsa dintre ea si ax. Acea bucsa se uzeaza in timp ca se roteste ca vaca pe ax fara nimic altceva, se schimba si problema dispare. Se da jos doar ambreiajul, atat, nu e nevoie si nici indicat sa se scoata discurile decat daca se schimba. (adica sa nu se separe discurile si sa se schimbe pozitia sau ordinea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Bate-ti campii! Dati-le pe carca acum cat e cald, nu va faceti griji pentru niste vibratii si zgomote normale pentru rablele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuVsn Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 cum am spus si la descriere atunci cand e motorul rece,in neutral, daca apas amreajul motorul merge mai rotund, daca ii dau drumul se aude un pic mai sacadat. in mers schimba bine vitezele.motorul e un cbr 900 rr din 94. intrebarea mea e daca e dus ambreiajul si trebuie schimbat sau pot sa mai merg asa cu ea???? Prietene , tot ce zici tu este de la oala de ambreiaj, are uzura pe flancuri, la fel se auzea si la mine, trebuie schimbata oala, asta daca te deranjeaza zgomotul si nu poti sa il mai suporti, in rest nu are nici o treaba, nu se strica nimic daca ai sa mergi asa in continuare. Multi km in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 aceesai problema eu la kawa zxr 400, 1996......rulmentul de la ambreiaj...... la peste 2000 de ture nu se mai aude nimic......sub 2000 zici sa acu` se rupe ceva in el o sa il schimb...dar la iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 29, 2009 Autor Share Postat Mai 29, 2009 aceesai problema eu la kawa zxr 400, 1996......rulmentul de la ambreiaj...... la peste 2000 de ture nu se mai aude nimic......sub 2000 zici sa acu` se rupe ceva in el o sa il schimb...dar la iarna... pai la mine nu are treaba cu turatia, la mine cand e la ralanti cu motorul rece se aude. oricum atata timp cat nu patineaza si schimba bine vitezele nu umblu la ea . bafta si ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 aceesai problema eu la kawa zxr 400, 1996......rulmentul de la ambreiaj...... la peste 2000 de ture nu se mai aude nimic......sub 2000 zici sa acu` se rupe ceva in el o sa il schimb...dar la iarna... Mai, nu e nici un rulment acolo care sa zornaie. Pur si simplu oala e pusa pe ax cu o bucsa si cand bucsa se uzeaza incepe se uruie, dar numai la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Mai, nu e nici un rulment acolo care sa zornaie. Pur si simplu oala e pusa pe ax cu o bucsa si cand bucsa se uzeaza incepe se uruie, dar numai la rece. atunci arata-mi si mie care e bucsa aia azi am desfacut ambreiajul... e normal ca discurile sa fie arse... poate se vede in poze... rulmentul asta poate fi cauza? Mesaj completat internet...... Editat Septembrie 16, 2009 de best_biker09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 atunci arata-mi si mie care e bucsa aia azi am desfacut ambreiajul... e normal ca discurile sa fie arse... poate se vede in poze... rulmentul asta poate fi cauza? am si eu un cbr 919 fireblade. am fost la mecanic si mi-a spus ca ar fi rulmentul dus...si ca ma costa 4 milioane rulmentul si inca un milion manopera. Cred ca vrea sa ma parleasca. Voi ce ziceti? Intr-adevar sa schimba sunetul cand strang maneta de ambreiaj, dar nu mi se pare ceva grav. Cat ar putea sa coste rulmentul asta? L-a schimbat cineva pana acum? Eu tocmai am schimbat uleiul...se pierde uleiul care este in motor daca umbla la rulmentul asta? Mesaj completat internet...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Bate-ti campii! Dati-le pe carca acum cat e cald, nu va faceti griji pentru niste vibratii si zgomote normale pentru rablele noastre. haha cel mai bun sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.