Sari la conținut

Guzzi !


guzz
 Share

Postări Recomandate

 

Adica am vazut ca un Moto Guzzi California Vintage (ala cel mai scump) este 16 000 de E la ei... pai sunt nebuni ca in italia California Vintage costa in jur de 11500....deci e o diferenta de pret enorma..nu o sa vanda baietii astaia deloc daca tin preturile astea...

si ceva imi spune ca si consumabilele vor fi tot asa sau ce vreau sa cumpar eu...respectiv portbagaj si cric central..

Erm, nu. Folosind configuratorul de pe pagina oficiala Guzzi pretul afisat e de 16400, care nu-i CIM (Chiavi In Mano), ci tot un fel de CIP (prezzo consigliato). Daca ne uitam pe pagina Motoplus, pretul CIP in Romania e de 13670. De altfel, cam la toate Guzzurile preturile sunt mai mici in Romania (o Nevada Classic e vreo 6500 fata de 7800 in Italia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aha...inseamna ca nu am vazut eu bine...Cand am zis ca in italia un Vintage e atat am vazut pe un site italienesc si acolo vazusem niste modele si dac aimi amintesc bine un model era California Special si nu mai stiu cum si ala era cam 11500...mda s-ar putea sa vorbesc prostii...retrag cele de mai sus :crack:

 

Uau dar scumpe rau Guzii astea...probabil ca sunt facute sa te tine o viata nu :crack:?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm, probabil ,dar cu siguranta daca eu nu apelam la diferiti intermediari asteptam o viata sa procur ceva piese si consumabile de guzzi de la dealeri , aici cred ca trebuie sa mai lucreze firmele romanesti la timpi de livrare . eu nu inteleg cum un dealer din germania iti trimite mai repede ca unul din romania si aici ma refer la diferente de 2-3 luni '' inacceptabil '' mai ales cei de la daytona si imsat lasa de dorit . pace voua !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Zgomotul din cutie, in treapta 5-a nu este tare deranjant....ma intereseaza daca este normal.Daca nu este normal inseamna ca ma pot astepta sa se intimple ceva....si acel ceva poate duce la costuri mult mai mari....O sa ma uit dupa rugina aceea ...daca e. Are doar 16 000 km si am mare grija de ea.Nu sta in ploaie si umezeala, nu am apucat sa merg prin apa (ploaie)...in fine...o sa vad.Stii ceva ref sincronizare carburatoare si reglare culbutori ? ma intereseaza pasii care trebuiesc facuti...ordinea lor.

Asa este cu treapta 1.Intra greu uneori si fac asa cum ai zis.

Multumesc.

 

 

 

 

 

apropo de cutria aia de viteze........zgomotul e tare...deranjant? toate se mai blocheaza sau mai fac figuri la treapta unu cand pleci de pe loc dar tre sa umblii um pic cu ambreajul si pedala schimbator in acelasi timp,asa sunt toate astea cu crdan.......tre sa intre cutia in aceeasu tiratie cu motorul sa schimbe bine................si cu blocatul pedalei eu am patit de ramanea blocat in viteza si era din cauza ruginei care sa depus pe axul schimbatorului la trecerea prin cadru pana la prghiile de la cutia de viteze.............cine stie vezi ce e acolo poate te ajuta cu ceva

SAU...................daca esti in treapta mica............trage de 2 ori de pedala in sus daca vrei treapta mai mare si invers cand face figuri la schimbarea in treapta inferioara

 

Da de veste cu cutia aia!!!

SALVE DE TUN!!!

 

 

--- Mesaj completat în 13 Dec 2007 18:12 -------------

sal , la cutie suieratul e ceva specific guzzi din cauza demultiplicarii , in legatura cu cealalta problema , intradevar este posibil ca motocicleta sa fi stat afara si sa intre apa pe acolo pe la schimbator , ar trebui curatate toate parghiile schimbatorului , spalata cutia de viteze si un ulei bun agip rotra mp/s 80w90 de asemenea verifica si cablul de ambreiaj sa aibe jocul liber corect si sa nu cumva sa fie pe punctul de a ceda ,,,, bafta si spor cu manualul !

 

ref cutie ..nu este deranjant acel "suierat" ...problema e ca se intimpla doar in a 5-a. ...1,2,3 si 4 sunt ok.Nu se aude nimic.O sa ma uit pe la pirghiile schimbatorului.Mi-a mai spus cineva asta.Ref cablu ambreiaj...este ok. In cutia de viteze am pus uleiul cerut de manual .Cel care l-am scos era curat.Te rog sa imi spui cum pot spala cutia de viteze? Este necesar?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Zgomotul din cutie, in treapta 5-a nu este tare deranjant....ma intereseaza daca este normal.Daca nu este normal inseamna ca ma pot astepta sa se intimple ceva....si acel ceva poate duce la costuri mult mai mari....O sa ma uit dupa rugina aceea ...daca e. Are doar 16 000 km si am mare grija de ea.Nu sta in ploaie si umezeala, nu am apucat sa merg prin apa (ploaie)...in fine...o sa vad.Stii ceva ref sincronizare carburatoare si reglare culbutori ? ma intereseaza pasii care trebuiesc facuti...ordinea lor.

Asa este cu treapta 1.Intra greu uneori si fac asa cum ai zis.

Multumesc.

<small>--- Mesaj completat în 13 Dec 2007 18:12 -------------</small><br/>

 

ref cutie ..nu este deranjant acel "suierat" ...problema e ca se intimpla doar in a 5-a. ...1,2,3 si 4 sunt ok.Nu se aude nimic.O sa ma uit pe la pirghiile schimbatorului.Mi-a mai spus cineva asta.Ref cablu ambreiaj...este ok. In cutia de viteze am pus uleiul cerut de manual .Cel care l-am scos era curat.Te rog sa imi spui cum pot spala cutia de viteze? Este necesar?

Multumesc.

sal , daca zici ca uleiul care l-ai scos a fost curat , nu cred ca mai e necesar spalarea cutiei de viteze { daca totusi vrei sa speli iti recomand 1 litru de motorina :crack: } ,mai este o treba la 16000 km cat are guzza ta inca nu sau pasuit toate ansamblele si pinioanele din cutie de ex la breva mea cam asa face suiera la a 5-a si intra mai greu ca la o jnaponeza , la sincronizare chiar daca iti spun nu prea ai ce sa faci fara vacumetre ,iar daca nu ai mai facut sincronizare nu iti recomand { ea legatura cu'' baiazid '' de pe forum te rezolva repede si bine la bani } ..... reglajul culbutorilor ? of :kick: e muuulllt de scris , nu vrei mai bine sa ne intalnim sa-ti explic pe viu sau consulta manualul mai cu atentie, suna-ma cand te hotarasti stabilim o zi si vin la tine acasa :crack: . apropo nu mai am nr ala de tel iata aici : 0765234616 -fane . bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am aflat si eu cum e cureglaajul culbutorilor...nu e chiar asa complicat cel putin la California mea nu e chiar asa

e char ...destul de simplu

singura problema la mine e ca nu am cric cenral

dar merge si fara cric numai ca trebe demontat capacul la alternator sa pot roti de arborele motorului

 

sunt explicatii pe net..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu avand cric central nu mai desfac capacul de la culbutori , desfac bujiile bag a 5-a si invart de roata pana ajunge la punct ;) . intradevar este foarte usor de reglat { cam ca la simson } numai ca sunt mai multi cilindri he , he ... Poate ne vedem pe la intruniri . bafta multa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am aflat si eu cum e cureglaajul culbutorilor...nu e chiar asa complicat cel putin la California mea nu e chiar asa

e char ...destul de simplu

singura problema la mine e ca nu am cric cenral

dar merge si fara cric numai ca trebe demontat capacul la alternator sa pot roti de arborele motorului

 

sunt explicatii pe net..

da, e complicat tare reglajul....atat timp cat ai jocurile date de fabrica si lerele exacte, ce dracu' poate fi asa de complicat????????? chiar nu inteleg, aduci motorul cu un rand de supape in compresie, reglezi la celelalte, desfaci contrapiulitele de blocare, bagi lera, slabesti sau strangi suruburile de reglaj, si, e complicat al dracului, sa vedeti voi, ma, la motoare cu axa cu came in chiulasa, la care camele apasa direct pe supape prin intermediul unor distantiere..........sa vedeti acolo futing, practic, trebuie sa calculezi grosimea acelor rondele de reglaj si sa le faci pe strung si, ca sa nu fie chiar asa o joaca, trebuie sa le mai si tratezi, sa nu se taseze, asta daca nu le gasesti de diferite grosimi in comert, asa ca, nu va mai plangeti aiurea de reglaje absolut banale, pe bune............reglam culbutori pe la dacii de pe la vreo 14-15 ani.......ce dracu'?

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 23:39 -------------</small><br/>

Circulara de service referitoare la viscozitatea corecta a uleiurilor utilizabile: 010_2006.pdf Da, stiu, e un pic mai vechiuta, dar poate nu toti au aflat intre timp.

mda, alta chestie al dracului de dificila, alegerea uleiurilor......ufffffff.........foarte greu, o mai spun inca o data, indiferent de motor cu ambreiaj in ulei, cu ambreiaj uscat, etc............uleiul se pune conform cu indicatiile fabricantului, care da specificatii in functie si de climatul zonei in care va fi utilizata motocicleta/masina/avionul/ce-o fi.............mai departe

xxWyy, xx indica viscozitatea uleiului, ceva derivat din scara grade engler, ce reprezinta, practic, cantitatea de ulei ce se scurge intr-un interval de timp printr-un orificiu de o anumita dimensiune, la o temperatura data, asta este definitia viscozitatii si necunoscutele depind de scara folosita....bun, revenind la xxWyy

un ulei la care xx este 15 este mai putin vascos (mai subtire) decat un ulei la care xx este 20 (mai gros), cel mai subtire fiind xx=0, mai departe, yy reprezinta o estimare a stabilitatii moleculei de ulei cu o plaja de temperatura, astfel, un ulei isi pastreaza proprietatile intr-o gama mai larga de temperatura cu cat yy are valoare mai mare, adica, xxW60 este stabil pe o plaja mai larga de temperatura decat xxW40, adica, doar ca si exemplificare nu ca si date de catalog, sa zicem ca xxW60 isi pastreaza stabile proprietatile in intervalul -20 +40 grade, in timp ce xxW40 isi pastreaza constante proprietatile pe plaja 0 +40 grade

ati inteles ceva?

si, inca o data, pentru toti pafaristii care au citit, au auzit, li s-a spus, nu exista ulei de motocicleta si ulei de masina

exista ulei produs de anumiti fabricanti

nu conteaza de ce tip este ambreiajul

absolut deloc

si sa nu mai aud povesti de genul "ulei de masina are nu stiu ce aditivi anti-frecare si, bagat in motor de motocicleta cu ambreiaj in baie de ulei face sa patineze ambreiajul, vrajeli de doi lei, alimentate, probabil de excesul de zel si starea de a se da mari a unor asa-zisi motociclisti mini-tehnicus de duminica care traiesc numai din zvonuri idioate lansate tot de ei sau de altii asemeni lor, dar, care, in viata lor nu au facut un schimb de ulei macar ci s-au dus repede la nu stiu ce mecanic care cica e bun, dar e scump sau ieftin, sau mai stiu io ce, baieti, incercati sa simtiti pe pielea voastra anumite chestii inainte sa le ziceti si sa debitati tot felul de prostii si de idiotenii

ca sa incerc sa inchei relativ elegant aceasta mica iesire de-a mea pentru care imi asum toate riscurile, retineti urmatorul aspect toata viata voastra:

uleiul de motor sau de cutie, sau de angrenaje sau de transmisii de orice fel a fost conceput tocmai pentru a elimina frecarea, ok? veti baga vreodata la cap asta? sincer, personal io nu cred ca veti reusi!

q.e.d.

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Poate intereseaza pe cineva. Se vinde Guzzi California Stone. Are 14000 de km carte service. A fost cumparata in 2004 de la reprezentanta Moto Guzzi Romania.

Sunt al 2lea proprietar.

Pret 5000 de E discutabil

post-2111-1212059231_thumb.jpg

post-2111-1212059111_thumb.jpg

Editat de sangre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Frumos motor si pretul bun. Singura mea problema: banii!

 

Are cineva vreo comanda de acceleratie cu doua cabluri sau vreo idee de unde as putea lua una (ca a mea cam da rateuri cand ti-e lumea mai draga)?

 

post-3357-1214586382_thumb.jpg

 

Am uitat sa spun ca imi trebuie pt. ghidon de 22mm. Chiar nu stie nimeni pe unde as putea gasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am si eu o rugaminte la voi...

mai precis a imi spuneti de unde pot procura din Bucuresti un filtru de ulei pentru o Nevada de 750cc an fabricatie 2000?

Ms mult.

 

 

incearca la Paneuro.

Eu mi-am luat pt. Guzzi a mea de la Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 1 month later...

Salut, toata lumea!

Facem sa mai miste topicul asta?

 

De curand sunt posesor de Guzzi. E modelul Breva V1100 din 2007 si nu am cu cine povesti despre aceste motociclete.

Sper sa mai gasesc niste colegi care au Moto Guzzi si sunt cat de cat activi pe forum.

Cine stie? Poate pe viitor poate chiar o intalnire monomarca Moto Guzzi.

 

Numai bine!

post-10687-0-33613300-1343034170_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, toata lumea!

Facem sa mai miste topicul asta?

 

De curand sunt posesor de Guzzi. E modelul Breva V1100 din 2007 si nu am cu cine povesti despre aceste motociclete.

Sper sa mai gasesc niste colegi care au Moto Guzzi si sunt cat de cat activi pe forum.

Cine stie? Poate pe viitor poate chiar o intalnire monomarca Moto Guzzi.

 

Numai bine!

Superba :rolleyes: sa o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am achizitionat sezonul acesta un Moto Guzzi Nevada 750 cc din 1996, sincer la inceput cand am auzit de firma asta ma punea oarecum pe ganduri .

Un prieten mecanic mi-a spus ca sunt cam stricacioase (a surubait 1 la viata lui) , am facut pana acum 2500 de Km si singurele probleme au fost ca a sarit ciocanelul de plumb de la sufa de ambreaj ,ma costat 4 lei sa cumpar o sufa noua ,15 minute sa o schimb si un bec ars de pe spate 2 lei si 5 minute sa il schimb.

 

 

Nu am avut alte modele dar sunt foarte multumit de aceasta ,motorul toarce frumos cu toate ca de 4 ani nu a mai umblat nimeni la el (inafara de schimbatul uleiului)

Din cate am citit pana acum la Moto Guzzi cutia de viteze nu este una din cele mai bune dar dupa o perioada de timp te inveti cu ea .

La viteza a cincea din cate am auzit si la altii scoate acel sunet mai ciudat cand accelerezi .

Editat de Piro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Salutare tuturor!

incepand din aceasta saptamana sunt si eu un fericit posesor de Moto Guzzi. Pana acum am mers doar pe japoneze, 2, din aceeasi marca si in esenta cu acelasi motor (SV650 si DL650). A venit timpul sa incerc o italianca. V7III Special. Iata cateva fotografii:

 

vad ca nu pot sa le atasez de pe google photos din pacate... extensia nu este suportata?

 

 

Momentan nu am nici un fel de mod de a avea bagaje asa ca day 2, am pus un softbag pe scaunul pasagerului si am plecat la drum. So far so good. E foarte diferita de DL-ul care este construit pentru drumuri lungi, insa nici nu am de gand sa folosesc MG-ul doar la plimbari de bulevard. Sa vedem cum va rezista la "cursa lunga".

post-31281-0-87590900-1502306199_thumb.jpeg

post-31281-0-06080500-1502306211_thumb.jpeg

post-31281-0-41092700-1502306231_thumb.jpeg

post-31281-0-59375400-1502306237_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...