SnapShot Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Adica am vazut ca un Moto Guzzi California Vintage (ala cel mai scump) este 16 000 de E la ei... pai sunt nebuni ca in italia California Vintage costa in jur de 11500....deci e o diferenta de pret enorma..nu o sa vanda baietii astaia deloc daca tin preturile astea... si ceva imi spune ca si consumabilele vor fi tot asa sau ce vreau sa cumpar eu...respectiv portbagaj si cric central.. Erm, nu. Folosind configuratorul de pe pagina oficiala Guzzi pretul afisat e de 16400, care nu-i CIM (Chiavi In Mano), ci tot un fel de CIP (prezzo consigliato). Daca ne uitam pe pagina Motoplus, pretul CIP in Romania e de 13670. De altfel, cam la toate Guzzurile preturile sunt mai mici in Romania (o Nevada Classic e vreo 6500 fata de 7800 in Italia). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 aha...inseamna ca nu am vazut eu bine...Cand am zis ca in italia un Vintage e atat am vazut pe un site italienesc si acolo vazusem niste modele si dac aimi amintesc bine un model era California Special si nu mai stiu cum si ala era cam 11500...mda s-ar putea sa vorbesc prostii...retrag cele de mai sus Uau dar scumpe rau Guzii astea...probabil ca sunt facute sa te tine o viata nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 hmmm, probabil ,dar cu siguranta daca eu nu apelam la diferiti intermediari asteptam o viata sa procur ceva piese si consumabile de guzzi de la dealeri , aici cred ca trebuie sa mai lucreze firmele romanesti la timpi de livrare . eu nu inteleg cum un dealer din germania iti trimite mai repede ca unul din romania si aici ma refer la diferente de 2-3 luni '' inacceptabil '' mai ales cei de la daytona si imsat lasa de dorit . pace voua ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDD Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Salut.Zgomotul din cutie, in treapta 5-a nu este tare deranjant....ma intereseaza daca este normal.Daca nu este normal inseamna ca ma pot astepta sa se intimple ceva....si acel ceva poate duce la costuri mult mai mari....O sa ma uit dupa rugina aceea ...daca e. Are doar 16 000 km si am mare grija de ea.Nu sta in ploaie si umezeala, nu am apucat sa merg prin apa (ploaie)...in fine...o sa vad.Stii ceva ref sincronizare carburatoare si reglare culbutori ? ma intereseaza pasii care trebuiesc facuti...ordinea lor. Asa este cu treapta 1.Intra greu uneori si fac asa cum ai zis. Multumesc. apropo de cutria aia de viteze........zgomotul e tare...deranjant? toate se mai blocheaza sau mai fac figuri la treapta unu cand pleci de pe loc dar tre sa umblii um pic cu ambreajul si pedala schimbator in acelasi timp,asa sunt toate astea cu crdan.......tre sa intre cutia in aceeasu tiratie cu motorul sa schimbe bine................si cu blocatul pedalei eu am patit de ramanea blocat in viteza si era din cauza ruginei care sa depus pe axul schimbatorului la trecerea prin cadru pana la prghiile de la cutia de viteze.............cine stie vezi ce e acolo poate te ajuta cu ceva SAU...................daca esti in treapta mica............trage de 2 ori de pedala in sus daca vrei treapta mai mare si invers cand face figuri la schimbarea in treapta inferioara Da de veste cu cutia aia!!! SALVE DE TUN!!! --- Mesaj completat în 13 Dec 2007 18:12 ------------- sal , la cutie suieratul e ceva specific guzzi din cauza demultiplicarii , in legatura cu cealalta problema , intradevar este posibil ca motocicleta sa fi stat afara si sa intre apa pe acolo pe la schimbator , ar trebui curatate toate parghiile schimbatorului , spalata cutia de viteze si un ulei bun agip rotra mp/s 80w90 de asemenea verifica si cablul de ambreiaj sa aibe jocul liber corect si sa nu cumva sa fie pe punctul de a ceda ,,,, bafta si spor cu manualul ! ref cutie ..nu este deranjant acel "suierat" ...problema e ca se intimpla doar in a 5-a. ...1,2,3 si 4 sunt ok.Nu se aude nimic.O sa ma uit pe la pirghiile schimbatorului.Mi-a mai spus cineva asta.Ref cablu ambreiaj...este ok. In cutia de viteze am pus uleiul cerut de manual .Cel care l-am scos era curat.Te rog sa imi spui cum pot spala cutia de viteze? Este necesar? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 Salut.Zgomotul din cutie, in treapta 5-a nu este tare deranjant....ma intereseaza daca este normal.Daca nu este normal inseamna ca ma pot astepta sa se intimple ceva....si acel ceva poate duce la costuri mult mai mari....O sa ma uit dupa rugina aceea ...daca e. Are doar 16 000 km si am mare grija de ea.Nu sta in ploaie si umezeala, nu am apucat sa merg prin apa (ploaie)...in fine...o sa vad.Stii ceva ref sincronizare carburatoare si reglare culbutori ? ma intereseaza pasii care trebuiesc facuti...ordinea lor. Asa este cu treapta 1.Intra greu uneori si fac asa cum ai zis. Multumesc. <small>--- Mesaj completat în 13 Dec 2007 18:12 -------------</small><br/> ref cutie ..nu este deranjant acel "suierat" ...problema e ca se intimpla doar in a 5-a. ...1,2,3 si 4 sunt ok.Nu se aude nimic.O sa ma uit pe la pirghiile schimbatorului.Mi-a mai spus cineva asta.Ref cablu ambreiaj...este ok. In cutia de viteze am pus uleiul cerut de manual .Cel care l-am scos era curat.Te rog sa imi spui cum pot spala cutia de viteze? Este necesar? Multumesc. sal , daca zici ca uleiul care l-ai scos a fost curat , nu cred ca mai e necesar spalarea cutiei de viteze { daca totusi vrei sa speli iti recomand 1 litru de motorina } ,mai este o treba la 16000 km cat are guzza ta inca nu sau pasuit toate ansamblele si pinioanele din cutie de ex la breva mea cam asa face suiera la a 5-a si intra mai greu ca la o jnaponeza , la sincronizare chiar daca iti spun nu prea ai ce sa faci fara vacumetre ,iar daca nu ai mai facut sincronizare nu iti recomand { ea legatura cu'' baiazid '' de pe forum te rezolva repede si bine la bani } ..... reglajul culbutorilor ? of e muuulllt de scris , nu vrei mai bine sa ne intalnim sa-ti explic pe viu sau consulta manualul mai cu atentie, suna-ma cand te hotarasti stabilim o zi si vin la tine acasa . apropo nu mai am nr ala de tel iata aici : 0765234616 -fane . bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 Am aflat si eu cum e cureglaajul culbutorilor...nu e chiar asa complicat cel putin la California mea nu e chiar asa e char ...destul de simplu singura problema la mine e ca nu am cric cenral dar merge si fara cric numai ca trebe demontat capacul la alternator sa pot roti de arborele motorului sunt explicatii pe net.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Martie 23, 2008 Autor Share Postat Martie 23, 2008 Eu avand cric central nu mai desfac capacul de la culbutori , desfac bujiile bag a 5-a si invart de roata pana ajunge la punct . intradevar este foarte usor de reglat { cam ca la simson } numai ca sunt mai multi cilindri he , he ... Poate ne vedem pe la intruniri . bafta multa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Circulara de service referitoare la viscozitatea corecta a uleiurilor utilizabile: 010_2006.pdf Da, stiu, e un pic mai vechiuta, dar poate nu toti au aflat intre timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 (editat) Am aflat si eu cum e cureglaajul culbutorilor...nu e chiar asa complicat cel putin la California mea nu e chiar asa e char ...destul de simplu singura problema la mine e ca nu am cric cenral dar merge si fara cric numai ca trebe demontat capacul la alternator sa pot roti de arborele motorului sunt explicatii pe net.. da, e complicat tare reglajul....atat timp cat ai jocurile date de fabrica si lerele exacte, ce dracu' poate fi asa de complicat????????? chiar nu inteleg, aduci motorul cu un rand de supape in compresie, reglezi la celelalte, desfaci contrapiulitele de blocare, bagi lera, slabesti sau strangi suruburile de reglaj, si, e complicat al dracului, sa vedeti voi, ma, la motoare cu axa cu came in chiulasa, la care camele apasa direct pe supape prin intermediul unor distantiere..........sa vedeti acolo futing, practic, trebuie sa calculezi grosimea acelor rondele de reglaj si sa le faci pe strung si, ca sa nu fie chiar asa o joaca, trebuie sa le mai si tratezi, sa nu se taseze, asta daca nu le gasesti de diferite grosimi in comert, asa ca, nu va mai plangeti aiurea de reglaje absolut banale, pe bune............reglam culbutori pe la dacii de pe la vreo 14-15 ani.......ce dracu'? <small>--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 23:39 -------------</small><br/> Circulara de service referitoare la viscozitatea corecta a uleiurilor utilizabile: 010_2006.pdf Da, stiu, e un pic mai vechiuta, dar poate nu toti au aflat intre timp. mda, alta chestie al dracului de dificila, alegerea uleiurilor......ufffffff.........foarte greu, o mai spun inca o data, indiferent de motor cu ambreiaj in ulei, cu ambreiaj uscat, etc............uleiul se pune conform cu indicatiile fabricantului, care da specificatii in functie si de climatul zonei in care va fi utilizata motocicleta/masina/avionul/ce-o fi.............mai departe xxWyy, xx indica viscozitatea uleiului, ceva derivat din scara grade engler, ce reprezinta, practic, cantitatea de ulei ce se scurge intr-un interval de timp printr-un orificiu de o anumita dimensiune, la o temperatura data, asta este definitia viscozitatii si necunoscutele depind de scara folosita....bun, revenind la xxWyy un ulei la care xx este 15 este mai putin vascos (mai subtire) decat un ulei la care xx este 20 (mai gros), cel mai subtire fiind xx=0, mai departe, yy reprezinta o estimare a stabilitatii moleculei de ulei cu o plaja de temperatura, astfel, un ulei isi pastreaza proprietatile intr-o gama mai larga de temperatura cu cat yy are valoare mai mare, adica, xxW60 este stabil pe o plaja mai larga de temperatura decat xxW40, adica, doar ca si exemplificare nu ca si date de catalog, sa zicem ca xxW60 isi pastreaza stabile proprietatile in intervalul -20 +40 grade, in timp ce xxW40 isi pastreaza constante proprietatile pe plaja 0 +40 grade ati inteles ceva? si, inca o data, pentru toti pafaristii care au citit, au auzit, li s-a spus, nu exista ulei de motocicleta si ulei de masina exista ulei produs de anumiti fabricanti nu conteaza de ce tip este ambreiajul absolut deloc si sa nu mai aud povesti de genul "ulei de masina are nu stiu ce aditivi anti-frecare si, bagat in motor de motocicleta cu ambreiaj in baie de ulei face sa patineze ambreiajul, vrajeli de doi lei, alimentate, probabil de excesul de zel si starea de a se da mari a unor asa-zisi motociclisti mini-tehnicus de duminica care traiesc numai din zvonuri idioate lansate tot de ei sau de altii asemeni lor, dar, care, in viata lor nu au facut un schimb de ulei macar ci s-au dus repede la nu stiu ce mecanic care cica e bun, dar e scump sau ieftin, sau mai stiu io ce, baieti, incercati sa simtiti pe pielea voastra anumite chestii inainte sa le ziceti si sa debitati tot felul de prostii si de idiotenii ca sa incerc sa inchei relativ elegant aceasta mica iesire de-a mea pentru care imi asum toate riscurile, retineti urmatorul aspect toata viata voastra: uleiul de motor sau de cutie, sau de angrenaje sau de transmisii de orice fel a fost conceput tocmai pentru a elimina frecarea, ok? veti baga vreodata la cap asta? sincer, personal io nu cred ca veti reusi! q.e.d. Editat Aprilie 7, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 fratilor de unde cumpar si eu un cric central pentru California? aveti vreo sursa ceva? SH sau nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Aici am vazut eu: http://www.sd-tec.de/catalog/index.php/cPa...83eeb560aab219e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 V7 Classic, modelul de serie: Mai multe imagini (mari) la http://press.motoguzzi.it/press.asp?idpadr...3&idliv=346 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 (editat) Poate intereseaza pe cineva. Se vinde Guzzi California Stone. Are 14000 de km carte service. A fost cumparata in 2004 de la reprezentanta Moto Guzzi Romania. Sunt al 2lea proprietar. Pret 5000 de E discutabil Editat Mai 29, 2008 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Frumos motor si pretul bun. Singura mea problema: banii! Are cineva vreo comanda de acceleratie cu doua cabluri sau vreo idee de unde as putea lua una (ca a mea cam da rateuri cand ti-e lumea mai draga)? Am uitat sa spun ca imi trebuie pt. ghidon de 22mm. Chiar nu stie nimeni pe unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Huiduma Bike Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Salut, Am si eu o rugaminte la voi... mai precis a imi spuneti de unde pot procura din Bucuresti un filtru de ulei pentru o Nevada de 750cc an fabricatie 2000? Ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Salut,Am si eu o rugaminte la voi... mai precis a imi spuneti de unde pot procura din Bucuresti un filtru de ulei pentru o Nevada de 750cc an fabricatie 2000? Ms mult. incearca la Paneuro. Eu mi-am luat pt. Guzzi a mea de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Salut! Am intrat si eu in club cu o Guzzi Breva de 750. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salut, toata lumea! Facem sa mai miste topicul asta? De curand sunt posesor de Guzzi. E modelul Breva V1100 din 2007 si nu am cu cine povesti despre aceste motociclete. Sper sa mai gasesc niste colegi care au Moto Guzzi si sunt cat de cat activi pe forum. Cine stie? Poate pe viitor poate chiar o intalnire monomarca Moto Guzzi. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Salut, toata lumea! Facem sa mai miste topicul asta? De curand sunt posesor de Guzzi. E modelul Breva V1100 din 2007 si nu am cu cine povesti despre aceste motociclete. Sper sa mai gasesc niste colegi care au Moto Guzzi si sunt cat de cat activi pe forum. Cine stie? Poate pe viitor poate chiar o intalnire monomarca Moto Guzzi. Numai bine! Superba sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Multumesc, chiar e. Sper sa o am si pe la 40 si ceva de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piro Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 (editat) Am achizitionat sezonul acesta un Moto Guzzi Nevada 750 cc din 1996, sincer la inceput cand am auzit de firma asta ma punea oarecum pe ganduri . Un prieten mecanic mi-a spus ca sunt cam stricacioase (a surubait 1 la viata lui) , am facut pana acum 2500 de Km si singurele probleme au fost ca a sarit ciocanelul de plumb de la sufa de ambreaj ,ma costat 4 lei sa cumpar o sufa noua ,15 minute sa o schimb si un bec ars de pe spate 2 lei si 5 minute sa il schimb. Nu am avut alte modele dar sunt foarte multumit de aceasta ,motorul toarce frumos cu toate ca de 4 ani nu a mai umblat nimeni la el (inafara de schimbatul uleiului) Din cate am citit pana acum la Moto Guzzi cutia de viteze nu este una din cele mai bune dar dupa o perioada de timp te inveti cu ea . La viteza a cincea din cate am auzit si la altii scoate acel sunet mai ciudat cand accelerezi . Editat August 12, 2012 de Piro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 Salutare tuturor! incepand din aceasta saptamana sunt si eu un fericit posesor de Moto Guzzi. Pana acum am mers doar pe japoneze, 2, din aceeasi marca si in esenta cu acelasi motor (SV650 si DL650). A venit timpul sa incerc o italianca. V7III Special. Iata cateva fotografii: vad ca nu pot sa le atasez de pe google photos din pacate... extensia nu este suportata? Momentan nu am nici un fel de mod de a avea bagaje asa ca day 2, am pus un softbag pe scaunul pasagerului si am plecat la drum. So far so good. E foarte diferita de DL-ul care este construit pentru drumuri lungi, insa nici nu am de gand sa folosesc MG-ul doar la plimbari de bulevard. Sa vedem cum va rezista la "cursa lunga". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.