Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

SUntem in Thassos iar un coleg cu un DL 650/2005 are urmatoarea problema:la punerea contactului pompa se amorseaza iar apoi apare F1 iar becul rosu din centrul ecranului palpaie intermitent.Electromotorul refuza sa cupleze,nu porneste nici impins.Daca ne poate ajuta cineva cu un sfat ,va ramanem datori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La maneta ambreiajului exista un contact cu mufa si fir. Impinge mufa si porneste.

sau facut scurt cu o bucatiza de sarma ... poate a intrat mizerie si nu mai cupleaza cand e maneta de ambreiaj trasa pentru pornit.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu porneste nici impinsa nu e de la mufa.. ciudat e fi-ul. oricum stai sa ma dezmeticesc si va scriu. chiar ma gandeam sa dau o fuga pana acolo ca mi-e pofta de niste peste de la taverna irene. :)

oricum verifati in ordine: mufa de la ambreaj, cea de la cric si butonul de pornire care cateodata mai face fite. si da-ti un semn.

sau sunati-ma la 0733546951

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana una alta - se mai poate intra in dealer mode - scurt circuit intre cablurile alb/rosu si negru/alb din mufa de test, pus contact si vazut ce eroare se afiseaza pe display.

poate apare o informatie care ajuta.

au fost facute ceva modificari la partea electrica gen instalare alarma?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impinsa nu porneste nici cum. Doi oameni, ca mai multi nu au loc, nu dau motorul peste cap. Poate trasa cu o chinga de masina.

?... eu mi-am lasat odata cheia pe park si s-a descarcat bateria, dar am pornit-o impins singur. Intr-a 2-a si un pic de panta, ca in 1-a probabil nu merge

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impins-o Bogdane,am reusit sa dam motorul "peste cap" dar nu vrea deloc.Mai avem in grup un DL-u identic si incercam sa schimbam de la unul la altul ,poate reusim sa gasim problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F1 code is a C-28 Secondary Throttle Valve Actuator (STVA) circuit malfunction.

 

Cam nasol cu F1 asta. Intra pe teritoriul lu Fabio. Nu schimbati nimic sa nu le ametiti pe amandoua. Lasati-l pe Fabio sa se trezeasca si va lamureste el. Ai tel inchis?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F1 code is a C-28 Secondary Throttle Valve Actuator (STVA) circuit malfunction.

 

Cam nasol cu F1 asta. Intra pe teritoriul lu Fabio. Nu schimbati nimic sa nu le ametiti pe amandoua. Lasati-l pe Fabio sa se trezeasca si va lamureste el. Ai tel inchis?

sa inteleg ca in dealer mode se afiseaza C28 pe display?

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si porneste daca e inlocuit cu TO senzor de la celalalt dl?



TO senzor e ala de langa mufa de test. atentie ca se pune cu o anumita latura in sus - ar trebui sa fie marcat cumva.

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iubesc comunitatea asta!

Niciodata nu esti singur.

Fabio: trusa pe moto si da-i gaz. Pana diseara esti acolo. Si ne pui si noua o poza de la Irene ca sa ne tavalim pe jos in spume de ciuda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge si pus pe direct. dar ala se strica greu.

pune-l in pozitia aia cu UP in sus si ciocaneste-l usor de mai multe ori - are o chestie mobila in interior (mercur?).

stima



Problema este daca merge pus pe direct?

mufa de la TO sensor are trei gauri in line corect?

e nevoie de 2 rezistente de 150 de ohmi (:D - se pune cate o rezistenta intre centru si fiecare din laterale.

dar oricum eu zic ca o sa mearga dupa ce il ciocaniti cu sentiment asezat un pozitia cu partea aia "UP" in sus.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gataaaaa,rezolvata problema!Desfacut senzorul si si infasurat cu banda magnetelul.Posibil de la vibratiile de pe ferry sa fi aparut caci defectiunea s-a produs in port.Va multumesc de ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gataaaaa,rezolvata problema!Desfacut senzorul si si infasurat cu banda magnetelul.

doar o nelamurire te rog cand ai vreme - ca sa inteleg de ce a trebuit prins cu banda.

nu s-a asezat magnetelul in pozitia corecta prin scuturare? erau ceva contacte in interior care nu isi mai faceau treaba?

distractie,

paul

 

Am luat becuri h3 de 35w in loc de 55w.

... am uitat sa zic ca exista si becuri H3 sau H4 cu led care pot fi folosite cu success in proiectoare de ceata (daca cumva nu ai chef sa renunti la alea ce le ai deja).

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap... am incercat deja...se potrivesc... dar daca pun h3 led... proiectorul devine drl... pt ca nu mai lumineaza cum trebuie...

 

Nu mai lumineaza cum trebuie din cauza puterii ledului? Sau de ce zici ca devine drl? Ma gandesc ca forma fasciculului ramane aceeasi pentru ca e cu lupa in fata deci n-ar trebui sa ii modifice unghiul de dispersie daca schimbi sursa de lumina.?

 

Un led bun e de 4-5 ori mai eficient decat un halogen si atunci obtii aceeasi cantitate de lumina cu o putere mult mai mica - de la 110w consum scazi la 20-25w.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...