Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

@ivan: pompa de benzina. merge 3 secunde cand pui contactul apoi se opreste. daca nu se invarte motoru nu are curent. leaga acolo. o sa se aprinda trei secunde si apoi se sting. pana nu porneste nu merg. sau mai incearca la bobine. da nu sunt sigur.

:))) bine ca esti tu destept!

jur ca nu m-as fi gandit la asta dar este intr-adevar o idee BUNA (evident ca pun intarziere mai mare de 3 secunde care la pus contact sa nu imi "fals" activeze releul) !

in plus parca pompa are un releu de comanda pe undeva pe langa cdi si pot conecta lejer acolo comanda releului meu.

 

:D merci tare mult - am mai scapat de o frustrare,

paul

» Post actualizat in 03 Jul 2014 19:28

te deranjeaza ca se aprind farurile cand pui contactul?

da, pentru ca inginereste nu este tocmai ok sa ai farurile aprinse cat timp incarcarea nu este activa.

nu mai zic ca la modelul 2004-2005 nu decupleaza nici cand dai la buton, la modelele ulterioare decupleaza dar si acolo se mai creeaza o veriga slaba care cedeaza in timp datorita curentului mare 10A trecut prin contact si "decuplor".

sunt curios daca la modelul nou de 650 au pus releu.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 03 Jul 2014 19:34

PS - am aflat si recunosc ca am fost surprins ca la beamve f650 farul se aprinde la 3 secunde dupa ce motorul se invarte.

:D aveti voie sa dati cu pietre!

ps - tipa de la asigurari mi-a scris zilele trecute pe extensia de bosnia suzuky vstorm - nu am putut sa ii zic ca e o inculta si nici mioapa (copia datele din asigurarea rca unde sunt trecute corect).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...nici mie nu imi place ca se aprind farurile inainte si cum am model 2005 nu se decupleaza...norocul meu a fost ca am primit baterie noua cand am cumparat motorul si e ok deocamdata.

cred ca ce mai poti sa faci ii sa iti pui in dreapta niste butoane de model inainte de 2004 si legi farurile acolo si le aprinzi manual cum se facea inainte. din ce am vazut multe motoare au aceleasi butoane pe ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Se descurca si cu bagaj si cu pasager pe orice fel de drum.

Tinand cont de scopul mentionat de tine "folosesc motorul mai mult la ture lungi cu bagaje si pasager" si ca vii de pe un 100hp poate o varianta de luat in considerare este dl1000.

cel mai sigur e sa testezi unul cand mergi cu prieteni in tura sau gaseste pe cineva aici care sa vina cu tine intr-o tura de weekend si schimbati motoarele.

O sa vezi sigur ce poate si ce nu poate fata de vfr800. ca si putere, cuplu este inferior vfr dar probabil o sa apreciezi alte calitati numai sa ai rabdare sa treci peste astea 2 mentionate.

Pt pasager este foarte comod - pasagerul meu a adormit de cateva ori si nu de la oboseala.

 

stima,

paul

Initial m-am uitat si la dl1000 dar stiu ca au fost fabricate cativa ani. Nu stiu cat de fiabile sunt.

Puterea VFR-ului nu am folosit-o niciodata la maxim si nici nu am de gand, singurul motiv care ma face sa ma gandesc la putere si cuplu sunt depasirilein scurt pe drum de munte, gen tranfagarasan, tramsalipna, bicaz etc.

Ma bucur sa aud ca pasagerul sta asa bine, acesta e si motivul care ma facut sa ma gandesc la o schimbare de motor, comfortul pasagerei.

Initial m-am gandit sa-mi iau touring, mai preci Honda ST1300, dar iti bati joc de ea pe drumurile noastre.

 

Salut .

Eu am un DL650 de aprox 1 luna...nu pot sa spun ca am facut foarte multe drumuri cu el...dar ca si confort mi se pare foarte bun fata de una de viteza ( am trecut de pe GSX-R) si pt pasager e confortabila.

Cat despre putere depinde ce vrei sa faci....nu o sa poti sa faci aceleasi depasiri ca si cu o vitezana evident....dar daca anticipezi putin inainte depasirea si iti iei putin avant se descurca ok :)

Ce imi place la DL650 este consumul foarte mic ...cel putin fata de ce am avut pana acuma nu se compara

Daca unul care a calarit un suoersport e multumit atunci trebuie sa o incerec neaparat :).

 

unora le place riscul. prefera. puterea mai mare sau mai stiu eu ce cu riscul de a ramane in drum sau sa se rupa ceva la fiecare iesire. altii prefera siguranta unei mobre fiabile si cu care stau linistiti la fiecare drum chiar daca e ceva mai slaba ca si prestatii.

Nu e vorba de risc.

Cat de ramas in drum, nu am ramas pana acum cu VFR-ul si am facut 18000 km intr-un an jumatate.

Repet, putere aceea o folosesc doar in depasiri.

Sa-ti dau un exemplu real.

Acum doua saptamani, sambata, am plecat in Grecia. Am ales drumul Buc-Ruse-V. Tarnovo-Stara Zagora-Dimitovgrad si apoi noul punct de trecere in Grecia Makaza.

Din cauza ploilor a fost rupt un drum/pod intre Veliko si Stara Zagora, asa ca am fost deviati pe pasul Shipka.

Tu ai fi stat in coloana cu toate masinile, mentionez ca era full de romani si bulgari cu auto, sau ai fi incercat sa depasesti cat poti de mult tinand cont ca ai 800 km de facut si vrei sa ajungi pe lumina la destinatie? Plus de asta si incarcat: topcase 52L, sidecase-uri 2x40l, tankbag-35l plus pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu tot de asta am schimbat motorul de la supersport la V-strom pt pasager. Pana acuma sunt multumit ...nu mai am discutii cand vreau sa fac o iesire cu motorul :D

 

Eu nici cu vitezana nu mergeam tare ...nu prea foloseam puterea aia nelimitara, in opinia mea ,aproape niciodata ( 140 cp ), ma asteptam sa am o senzatie mai nasoala pe 650 dar am fost surprins placut cum trage motorul.

pana la 100km la ora trage foarte bine...de la 100 in sus o sa simti diferenta intre ce ai avut si 650 dar asta nu inseamna ca nu se poate merge sau ca e ca si cum erau daciile pe vremuri cand accelerai si nu se intampla nimica :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu tot de asta am schimbat motorul de la supersport la V-strom pt pasager. Pana acuma sunt multumit ...nu mai am discutii cand vreau sa fac o iesire cu motorul :D

 

Eu nici cu vitezana nu mergeam tare ...nu prea foloseam puterea aia nelimitara, in opinia mea ,aproape niciodata ( 140 cp ), ma asteptam sa am o senzatie mai nasoala pe 650 dar am fost surprins placut cum trage motorul.

pana la 100km la ora trage foarte bine...de la 100 in sus o sa simti diferenta intre ce ai avut si 650 dar asta nu inseamna ca nu se poate merge sau ca e ca si cum erau daciile pe vremuri cand accelerai si nu se intampla nimica :))

Trage de jos?

O viteza de croaziera pe autostrada, in care sa nu simti motorul ca se chinuie, cam care ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial m-am uitat si la dl1000 dar stiu ca au fost fabricate cativa ani. Nu stiu cat de fiabile sunt.

Puterea VFR-ului nu am folosit-o niciodata la maxim si nici nu am de gand, singurul motiv care ma face sa ma gandesc la putere si cuplu sunt depasirilein scurt pe drum de munte, gen tranfagarasan, tramsalipna, bicaz etc.

Ma bucur sa aud ca pasagerul sta asa bine, acesta e si motivul care ma facut sa ma gandesc la o schimbare de motor, comfortul pasagerei.

Initial m-am gandit sa-mi iau touring, mai preci Honda ST1300, dar iti bati joc de ea pe drumurile noastre.

 

Daca unul care a calarit un suoersport e multumit atunci trebuie sa o incerec neaparat :).

treci pe la mine sa le admiri! am vreo 7 in garaj!

la 130 motorul sta la 6000 de ture si e la jumatatea turometrului deci nu e chinuit deloc.asa ca e o viteza destul de ok.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da trage de jos.

 

Pe autostrada inca nu am fost....pe la 120 -130 mi se pare ca merge destul de confortabil.

pe autostrada ca sa nu te plicrisesti cred ca iti trebuie un 140-150. Cred ca la viteza asta nu prea mai ii in largul lui motorul mai ales daca mergi si cu pasager si bagaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio, pe cele de la tine le tot admir cand vin la Attila la mag. ;)

 

pai cocoata-te si tu pe una sa vezi cum e, da o tura pe strada...... :P

Da trage de jos.

 

Pe autostrada inca nu am fost....pe la 120 -130 mi se pare ca merge destul de confortabil.

pe autostrada ca sa nu te plicrisesti cred ca iti trebuie un 140-150. Cred ca la viteza asta nu prea mai ii in largul lui motorul mai ales daca mergi si cu pasager si bagaje

si la 140-150 e ok. se invarte la max 7000 tgure si tot nu esti decat la 60% din motor. asa ca e ok. de la 160 in sus e mai chinuita.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa ai dreptate...pana acuma nu am mers cu viteza mai mare de 130 cu motorul.

Oricum pe autostrada nu trebuie sa accelerezi repede...daca poti sa tii o viteza mai ridicata constant at e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cocoata-te si tu pe una sa vezi cum e, da o tura pe strada...... :P

si la 140-150 e ok. se invarte la max 7000 tgure si tot nu esti decat la 60% din motor. asa ca e ok. de la 160 in sus e mai chinuita.

 

Daca am permisiunea ta, atunci vin sapt viitoare pe la tine sa merg cu una.

Oricum vin sa te uiti la suportii aceia de cutii laterale pt dl650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe "das Autobahn" 2 ore juma cu 170 pe vitezometru. In realitate e vreo 150 si un pic. Cam aia e viteza maxima la care se simtea confortabil, orice incercare peste se solda cu un anumit voblaj datorita sidecaseurilor si a pasagerei. Cu a 2-a se poate depasi cam 90 % din trafic daca e nevoie de putere, daca nu buna o fi si a 3-a sau a 4 a:) Clutzii se simt cum alearga de pe la 5 mii de ture in sus. Evident ca vb de dl650.

Cat despre faruri .... nu pot intelege cum au reusit inginerii de la yamaha in 2004 pe un maxiscuter, majesty 400, sa faca sa se porneasca faza scurta doar dupa ce porneste motoru, iar inginerii de la suzuki au gasit niste solutii de tot %*#&.

@ivanp firul de + de la pozitii nu ar comanda cum trebuie acel releu ? mai ar fi o solutie sa gasesti un electronist sa faca cu un comparator ce monitoizeaza voltaju sa porneasca un releu normal doar dupa ce voltaju din baterie urca la peste 13,5V-13,7 V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanp firul de + de la pozitii nu ar comanda cum trebuie acel releu ? mai ar fi o solutie sa gasesti un electronist sa faca cu un comparator ce monitoizeaza voltaju sa porneasca un releu normal doar dupa ce voltaju din baterie urca la peste 13,5V-13,7 V

acum este comandat de un semnal gen IGN activ doar la contact pus, cu intarziere 10-15 secunde. este oki si asa dar tot mi se pare ca se poate mai bine - caz care nu e evitat - pun contact si ma apuc de vorbit la telefon - sigur se aprind farurile inainte de a porni motorul :D.

nu as mai complica instalatia cu inca un circuit si as ramane la releu comandat de semnalul lui bozoro de motor pornit (+ de la pompa de benzina) mai ales ca e simplu de legat in releul care comanda pompa de benzina.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI eu tot de asta am schimbat motorul de la supersport la V-strom pt pasager. Pana acuma sunt multumit ...nu mai am discutii cand vreau sa fac o iesire cu motorul :D

 

Eu nici cu vitezana nu mergeam tare ...nu prea foloseam puterea aia nelimitara, in opinia mea ,aproape niciodata ( 140 cp ), ma asteptam sa am o senzatie mai nasoala pe 650 dar am fost surprins placut cum trage motorul.

pana la 100km la ora trage foarte bine...de la 100 in sus o sa simti diferenta intre ce ai avut si 650 dar asta nu inseamna ca nu se poate merge sau ca e ca si cum erau daciile pe vremuri cand accelerai si nu se intampla nimica :))

K&N,PC3,evacuare sport,derestrictor si apoi sa vezi...Astea le-am facut la miarul meu.Alta lume!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De curand am inlocuit batranul Transalp 650 cu un V-strom 650 din 2007, ma inteleg bine cu motoreta deocamdata, dar am o mare problema, are niste oglinzi aftermarket, copii dupa cele originale, dar nu sunt aproape deloc convexe, drept urmare pot sa vad cosurile de pe fata conservarului din spate, dar nu-mi ofera o vedere de ansamblu asupra a ceea ce se intampla in spate. Am vazut ca mult lume recomanda oglinzile de Aprilia Tuono, ca si inlocuitor mai ergonomic pentru cele originale, PN# AP8104921 & AP8104922, aveti idee unde pot gasi asa ceva? Se monteaza direct? sau mai trebuie ceva adaptoare?

Scuze daca s-a mai discutat, dar sunt aproape 600 de pagini de thread (mobra asta e chiar populara :) ) si search nu a returnat si sursa oglinzilor :)

 

Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale mele nici macar originale nu sunt, au sticla aproape dreapta, si unghiul de vedere e foarte ingust, deci caut ori unele originale (dar am inteles ca sunt cam 100 eur ambele ceea ce mi se pare scump) ori alte variante cu sticla convexa care sa ofere o vizibilitate buna. Cele de Aprilia par sa fie undeva la 50 eur ambele ceea ce e mai decent, le-am gasit pe afara, dar ma gandesc ca s-or gasi mai repede pe la noi pe undeva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...